Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Tigra
  3. Tigra A
  • Ciuby

  • Mesaje scrise: 317
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Tigra 1996 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Cred ca le verific si eu maine cand ma duc la mecanic... Chiar sunt curios daca scade consumul dupa ce le curat.
Skip ads

  • guguia

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Tigra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2008

  • Mesaj Privat
10 % mixt sau in oras e cam mult pt o tigra parerea mea la un motor de 1.6 sau 1.4 cu masa de o tona si 1 2 sute de kg cat are tigra e cam mult sa consume atat.
sigur undeva este o mica problema care cauzeaza consumul marit
de consumat imi consuma vreo 8 in oras dar in schimb nu merge bine e cam puturoasa mai are cateodata momente cand merge cum trebuie sa mearga are demaraj intre 2 si 3 si ceva de ture e puturoasa aproape in fiecare viteza nu stiu de ce.. vreau sa spun ca bujiile no , filtre toate noi , fise bune , bobina inductie noua.


Ultima modificare făcută de guguia la Joi 22 Jan, 2009 3:02 pm
  • guguia

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Tigra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2008

  • Mesaj Privat
edit
  • Ciuby

  • Mesaje scrise: 317
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Tigra 1996 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2007

  • Mesaj Privat
guguia a scris:10 % mixt sau in oras e cam mult pt o tigra parerea mea la un motor de 1.6 sau 1.4 cu masa de o tona si 1 2 sute de kg cat are tigra e cam mult sa consume atat.
sigur undeva este o mica problema care cauzeaza consumul marit
de consumat imi consuma vreo 8 in oras dar in schimb nu merge bine e cam puturoasa mai are cateodata momente cand merge cum trebuie sa mearga are demaraj intre 2 si 3 si ceva de ture e puturoasa aproape in fiecare viteza nu stiu de ce.. vreau sa spun ca bujiile no , filtre toate noi , fise bune , bobina inductie noua.


Si unde crezi ca e problema? Un motor care are putere si merge rotund/normal/se tureaza, dar consuma destul de mult (la multe persoane) sau un motor lenes, care nu se tureaza asa cum trebuie, dar consuma putin, ca in cazul tau? Smile
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 974
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
LA a mea (motor de 1.4 16v) consuma in oras intre 8 si 12 si in afara intre 4,5 si 7....depinde si cum mergi cu ea si de trafic! media e mereu undeva la 6,5-7,5! Am facut uneori si peste 850 cu un plin dar am facut si intre 500 si 600 km cu un plin! Niciodata sub 500 km..deci probabil ca ala care face sub 500 km cu un plin la un motor de 1.4 sau 1.6 cu o masina atata de usoara cum e Tigra inseamna ca ori merge cu ea in treapta 2 si 3 ori masina are probleme!
  • paulchis

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Tigra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2009

  • Mesaj Privat
La fel patesc si eu. In afara am maxim 6-7 iar in oras mai mult decat dublu. Idei ?
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 974
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Orice masina cu motor identic are acelasi consum....nu va mai agitati....ce vedeti in cartea masinii e doar o fantezie Opel! Consumul real se simte la buzunar....ca sa fac si o rima:)))
  • cornel2cornel

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Chiar crezi? Eu spre exemplu consum in oras 6%. Pe doua pistoane Very Happy
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 974
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
asta a fost tare:)))
  • Al3x_v18

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1996 1.4
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2009

  • Mesaj Privat
cozmino a scris:Ardere incompleta a carburantului (bujii, fise bujii ) .
Mers subturat , momentul de cuplu maxim se situeaza in jurul valorii de 4.000rpm , ideal ar fi ca vitezele sa se schimbe cat mai aproape de aceasta turatie, eventual peste, ca revenirea turatiei dupa ce s-a schimbat intr-o treapta superioara sa fie cat mai aproape de cuplu maxim(4000) .



Sal . daca schimb in ritmul asta in 4000 de ture a mea papa 12 in oras ... sa nu mai zic ca daca prind o coada in care se merge cu 30 la ora ... trebuie sa imi iau canistra dupa mine , nush ce sa zic sa vad dupa ce schimb uleiul acum si bujiile restul sunt schimbate (distributie , pompa apa , aer , benzina).

Poate ma poti ajuta si pe mine , cand o calc imi da semne de inec ... sa fie de la bujii ? Un mecanic asa mi-a zic ca e posibil sa fie de la bujii / fise/ bobina de inductie ! Stii ceva ? da-mi de veste . Mersi
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 974
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat valva EGR si sonda Lambda! Inainte de asta imi dadea in nas,consuma destul de mult si tremura motorul la relanti! Acuma nu mai realizez daca e oprit sau pornit! Incredibil ,nu? AAAAaaa.....Apropo...Tigra mea e de vanzare! Pt cei interesati ma gasiti pe mess la adriano872...
  • alin_afronie

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2016 1400cm
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2008

  • Mesaj Privat
e normal ca la relanti o tigra sa stea la 1300rot/min?cu toate astea observ ca in afara imi consuma f putin 6% dar in oras bag de 20ron benzina si afc 2,3 ture adica ,nu exagerez mai mult de 30km si sunt pe rosu...!rog nu ocoliti discutia ,un sfat ..cel putin pt motor turat...!
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 974
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
itzi recomand vizitarea unui service specializat!
  • luciiacob

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Tigra 1997 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Nu stiu altii cum calculeaza consumul dar eu stiu ca cel mai bine de facut e asa: faci plinul ochi, mergi cat vrei (preferabil pana la rosu ca sa fie aproximarea cat mai putin eronata, dar la fel de bine poti sa faci si doar 200 km...) si faci plinul din nou ochi. Numarul de litri pus la al doilea plin impartit la numarul de kilometri facuti (la alegere), totul inmultit cu 100, reprezinta consumul.

Nu e corect sa stai sa numeri liniutele de pe indicatorul de combustibil. Vorba cuiva de aici...poate le numeri cand esti in panta Smile

Ma rog...

Ca si nota personala: a mea consuma inainte sa-i schimb filtrele, uleiul si distributia, undeva pe la 13-14 in oras (schimb de obicei intre 2 si 3000 dar am si reprize dese de schimbat la 4000 ca sa vad ce poate Very Happy). Dupa schimbat cele zise mai sus consuma undeva pe la 11-12. P.S.> nu mi-am calculat corect consumul ci l-am facut pe aprox 97 l consumati la aprox 850 km parcursi (din care 650 in oras si 200 afara), numarand liniutele rosii Smile Concluzia mea e ca are un consum nazdravan masina asta.

Nu sunt convins ca schimbatul la 4000 e mai economic decat subturatul. Cati sustin aceasta opinie?
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 974
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Shocked Ma minunez de ceea ce spuneti voi! Ori aveti probleme mari cu masinile voastre ori sunt doar eu norocos! Rabla mea de Tigra cu un plin de 45 litri face intre 650 si 900 km....Niciodata nu a facut sub 650 km.....indiferent de conditii........poate nu stiti sa exploatati masina...va preocupati prea mult de turatii si alte alea.....imi imaginez cum stati in trafic cu ochii pe turometru Laughing ...mai bine va uitati in fata ca mai sunt si treceri de pietoni Laughing ....Schimbati vitezele cum va vine si lasati paranoia....iar daca va consuma prea mult ..mai duceti-o si pe la medic (mecanic)..mai lasati sfaturile si ideile altora de pe chat-uri si forumuri pt ca asa nu va scade consumul....Si cel mai probabil schimbati valva EGR si Sonda Lambda + filtru aer + filtru benzina..curatati clapeta de acceleratie ...schimbati toba finala si nu in ultimul rand ..nu uitati ca tigra are 2 motoare de turatie (1.4 si 1.6)...deci in oras cand stati la 50 km/h in treapta a-4-a ganditi-va ca este ca si cum motorul vostru ar mai tracta cel putin o remorca plina cu pepeni.....Asa ca dati un pic de turatie amaratei asteia de masina ca sa simta si ea ca traieste...
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 974
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Aaaaa...si apropo.....Cuplul maxim e la 4000 ture....deci automat acolo e si consumul cel mai scazut....bine ..e putin absurd acuma sa mergi numai in 4000 de ture tinand cont de zgomot dar undeva intre 2600 si 3500 ture e optim....iar in treapta a 5 a undeva pana pe la 150 km/h pt ca dupa aia intervin probleme la ECU....de obicei o ia razna..eu nu am patit-o dar tinand cont ca al meu unchi este inginer la GTT Opel Bucuresti si sustine asta ,ma incred in el..
  • Drk_Mann

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2009

  • Mesaj Privat
cozmino a scris:Masina era cumva pe platforma ? Confused

Sa revenim la subiect .
In primul rand verificati filtrele (aer,benzina) , bujii , sonda lambda . De verificat/curatat clapeta de acceleratie si valva egr .



e vreo sansa sa curat clapeta de acceleratie singur?..daca da ,cum?
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Cu rabdare si sculele necesare, se poate . Era pe undeva un tutorial cu poze dar nu-l mai gasesc.
Daca urmaresti traseul admisiei si cablul de acceleratie vei gasi cu usurinta locul unde este clapeta de acceleratie.
Ideea e ca trebuie sa demontezi galeria de admisie.

Mai multe detalii nu iti pot da ptr ca eu nu am umblat acolo .
  • Drk_Mann

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2009

  • Mesaj Privat
cozmino a scris:Cu rabdare si sculele necesare, se poate . Era pe undeva un tutorial cu poze dar nu-l mai gasesc.
Daca urmaresti traseul admisiei si cablul de acceleratie vei gasi cu usurinta locul unde este clapeta de acceleratie.
Ideea e ca trebuie sa demontezi galeria de admisie.

Mai multe detalii nu iti pot da ptr ca eu nu am umblat acolo .



mda...e destul de complicat daca tre' sa demontez galeria....mersi oricum ...Wink
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 974
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
mda...am incercat si eu si m-am lasat pagubash...nu ca nu as sti dar e mai bine sa nu-ti bagi degetele unde nu-ti fierbe oala Razz
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Tigra
  3. Tigra A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR