- stefy_726
- **
- 308 mesaje
- din 31 Jan 2006
- Ascona 1986 18E
- Bucuresti, Romania
stefy_726
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti, Romania
- Masina: Ascona 1986 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2006
- Mesaj Privat
- costiprecup
- *
- 4 mesaje
- din 19 Jan 2009
- Corsa 1994
- Bihor
costiprecup
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bihor
- Masina: Corsa 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2009
- Mesaj Privat
- alexaandru15
- OP
- 70 mesaje
- din 17 Jul 2008
- Calibra 1991 c20xe
- Bucuresti
alexaandru15
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1991 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2008
- Mesaj Privat
- costiprecup
- *
- 4 mesaje
- din 19 Jan 2009
- Corsa 1994
- Bihor
costiprecup
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bihor
- Masina: Corsa 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2009
- Mesaj Privat
alexandru
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1986 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2005
- Mesaj Privat
- cutzitaru
- **
- 176 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Kadett 1991 C16NZ
- Ilfov
cutzitaru
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Ilfov
- Masina: Kadett 1991 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
Nu stiu cu cat te ajuta dar vreau sa adaug ceva...
1 Cred ca cel mai bine ar fi sa vezi tu ce inseamna motoarele C16NZ si sa nu te iei dupa prietenii de forum! daca astea accelereaza ca dacia inseamna ca eu o am pe kerosen... Deci rugaminte mare nu mai vorbiti daca nu stiti.
2 Daca vrei sa schimbi motorul eu zic sa pleci de la ce ai tu (putere). Acum presupun ca ai un C14NZ. un pugrade simplu si de omologat este la C16NZ (75CP si 125Nm la 3200rpm), si nu schimbi mai nimic, sau la 16SV - destul de rare pe la dezmembrari (82CP si 130 Nm la 2600 rpm).
oricum uita-te pe asta si vezi...
http://www.tomstickland.co....tradata/adata.htm
Daca nu ma insel acum ai 60 CP si 103 Nm la 2800 rpm. Recomandarea mea este sa nu treci peste 87 CP ca te omoara RAR-ul. avem oricum si colegi de forum care lucreaza la RAR si poate te ajuta.
Multa bafta si nu lua tot ce auzi de bun!
1 Cred ca cel mai bine ar fi sa vezi tu ce inseamna motoarele C16NZ si sa nu te iei dupa prietenii de forum! daca astea accelereaza ca dacia inseamna ca eu o am pe kerosen... Deci rugaminte mare nu mai vorbiti daca nu stiti.
2 Daca vrei sa schimbi motorul eu zic sa pleci de la ce ai tu (putere). Acum presupun ca ai un C14NZ. un pugrade simplu si de omologat este la C16NZ (75CP si 125Nm la 3200rpm), si nu schimbi mai nimic, sau la 16SV - destul de rare pe la dezmembrari (82CP si 130 Nm la 2600 rpm).
oricum uita-te pe asta si vezi...
http://www.tomstickland.co....tradata/adata.htm
Daca nu ma insel acum ai 60 CP si 103 Nm la 2800 rpm. Recomandarea mea este sa nu treci peste 87 CP ca te omoara RAR-ul. avem oricum si colegi de forum care lucreaza la RAR si poate te ajuta.
Multa bafta si nu lua tot ce auzi de bun!
- alexaandru15
- OP
- 70 mesaje
- din 17 Jul 2008
- Calibra 1991 c20xe
- Bucuresti
alexaandru15
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1991 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2008
- Mesaj Privat
- cutzitaru
- **
- 176 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Kadett 1991 C16NZ
- Ilfov
cutzitaru
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Ilfov
- Masina: Kadett 1991 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
Daca vrei sa vezi cam cum se comporta motorul iti fac un demo la polivalenta joi. Am aceasta motorizare si sunt foarte multumit... Intr-adevar este varianta sport in 3 usi, dar nu e mult mai greu combi-ul tau. te pot ajuta daca vrei sa iti gasesti un motor foarte bun, la dezmembrari ca am niste cunostinte.
Deci daca te hotarasti sa vi la Polivalenta joi o sa vezi ca nu se accelereaza ca dacia, desi motorul meu are 367000 km.
Deci daca te hotarasti sa vi la Polivalenta joi o sa vezi ca nu se accelereaza ca dacia, desi motorul meu are 367000 km.
- alexaandru15
- OP
- 70 mesaje
- din 17 Jul 2008
- Calibra 1991 c20xe
- Bucuresti
alexaandru15
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1991 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2008
- Mesaj Privat
alexandru
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1986 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2005
- Mesaj Privat
- alexaandru15
- OP
- 70 mesaje
- din 17 Jul 2008
- Calibra 1991 c20xe
- Bucuresti
alexaandru15
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1991 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2008
- Mesaj Privat
- codru_popa
- *
- 31 mesaje
- din 17 Feb 2008
- Kadett 1985 13nb
- Dambovita
codru_popa
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Dambovita
- Masina: Kadett 1985 13nb
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2008
- Mesaj Privat
sal.pentru Alexaandru15 daca vrei adrenalina se merita un GSI dar ai grija ce vei cumpara. De obicei GSi-urile din romania sunt cam obosite rar gasesti unul bun.Oricum daca doresti sa schimbi motorul la ata iti pot face rost de motor 1800gsi pe bani putini motor adus din germania inclusiv cutia de viteza.stiu pe cineva in targoviste are un gsi cabrio cu nr de germania si am inteles ca lar vinde undeva la 1500lei toata masina daca te intereseaza dami un mesaj privat si iti pot spune mai multe
pentru Alexandru am vazut un kadett cu motor de 1,6 care a rapus un BMW disel
si am vazut o data in Bucuresti un GSI care a facut un BMW318 ma refer la liniuta dar sa sti ca de multe ori nu masina este mai buna (soferul conteaza)
pentru Alexandru am vazut un kadett cu motor de 1,6 care a rapus un BMW disel
si am vazut o data in Bucuresti un GSI care a facut un BMW318 ma refer la liniuta dar sa sti ca de multe ori nu masina este mai buna (soferul conteaza)
alexandru
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1986 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2005
- Mesaj Privat
Sal alexandru15 sa stii ca si eu am facut aceeasi transformare si la inceput eram in pana de ideei (pe aceasta cale tin sa ii multumesc bunului meu prieten Emil BeWaRe care ma sfatuit numai de bine ) si credema ca am bagat destui bani in kadett ul meu dar nu imi pare rau de nimic ,eu ti am scris mai sus de un kadett caruia ia luat foc spatele etc, parerea mea e ca la vreo 500 euro toata masina e pomana frate si ai si toate piesele care iti trebuie sa faci o treaba KALUMEA.
alexandru
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1986 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2005
- Mesaj Privat
alexandru
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1986 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2005
- Mesaj Privat
alex19oct
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Kadett 1986 C18NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2008
- Mesaj Privat
stefy_726 a scris:hai ca nu te inteleg nu am vrut sa-ti scriu mai multe
am raspuns scurt, dar hai sa vezi la masina mea am
motor 18e=85kw am vrut sa pun c20ne=85kw pe linga
acte motor trebuie schimbat sistemul de frinare, motor
mai mare raspuns rar,intrebarea mea motor cilindrie mai mare
dar de acceasi putere de ce trebuie alte frine,raspuns rar
asa e regula+ca trebuie platit omologatul la punerea unui
motor mai mare 1000euro asta acum 2 ani acum nustiu
pretul actual + ca toata treaba trebuie efectuata intr-un
service autorizat rar alti bani acum tu calculezi pret motor+
omologat+service autorizat+acte politie(schimbat talon)
acum dupa calcul zi te-am invatat prost?
am raspuns scurt, dar hai sa vezi la masina mea am
motor 18e=85kw am vrut sa pun c20ne=85kw pe linga
acte motor trebuie schimbat sistemul de frinare, motor
mai mare raspuns rar,intrebarea mea motor cilindrie mai mare
dar de acceasi putere de ce trebuie alte frine,raspuns rar
asa e regula+ca trebuie platit omologatul la punerea unui
motor mai mare 1000euro asta acum 2 ani acum nustiu
pretul actual + ca toata treaba trebuie efectuata intr-un
service autorizat rar alti bani acum tu calculezi pret motor+
omologat+service autorizat+acte politie(schimbat talon)
acum dupa calcul zi te-am invatat prost?
alex19oct
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Kadett 1986 C18NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2008
- Mesaj Privat
- alexaandru15
- OP
- 70 mesaje
- din 17 Jul 2008
- Calibra 1991 c20xe
- Bucuresti
alexaandru15
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1991 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2008
- Mesaj Privat
pai nu se mai aude nmk....ca dupa toate posturile....am constantat ca pretul ar fi unul ff mare ptr mine...plus timp consumat.....eu am 19 ani....sincer vreau sa ma distrez cu prieteni nu sami petrec fff mult timp lucrand la masina.....asa o vand simi cumpar una mai puternica....cum a fost ea facuta de fabrica.....nu vreau sa par unu care se lasa usor pagubas....dar am alte prioritati momentan
A si Felicitari ptr masina e frumoasa rau....sincer intre un bmw 320 si un kadett care arata asa.....as alege kadetu tau oricand...multa bafta in continuare....a si daca esti amabil....si ai timp sa o prezinti.....daca eu inca nu pot. Poate au alti toate resursele necesare sa faca ceai fqt tu....dane toate detaliiile....de la motor....pana la vopsea......unde si cat tea costat tot...ar face o lista perfecta ptr oricine bafta
A si Felicitari ptr masina e frumoasa rau....sincer intre un bmw 320 si un kadett care arata asa.....as alege kadetu tau oricand...multa bafta in continuare....a si daca esti amabil....si ai timp sa o prezinti.....daca eu inca nu pot. Poate au alti toate resursele necesare sa faca ceai fqt tu....dane toate detaliiile....de la motor....pana la vopsea......unde si cat tea costat tot...ar face o lista perfecta ptr oricine bafta
alex19oct
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Kadett 1986 C18NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2008
- Mesaj Privat
si masina mea uda bujiile in scurt timp, am impresia ca merge in 2-3 pistoane pentru ca trepideaza foarte tare... am schimbat bujiile de 2 ori... cand ii pun set nou de bujii merge brici. dar dupa o zi de umblat cu masina incepe iarasi sa faca probleme... segmentii cu siguranta sunt distrusi.. cred ca se cere schimbat motorul. si nu prea gasesc motor c18ne. cred ca s-ar potrivi foarte bine si un gsi, pentru ca am vazut la un prieten si e identic cu motorul meu... nu stiu ce sa fac! sa il repar ceea ce ar costa mult, sau sa imi cumpar alt motor, dar nu stiu cat ar costa si de unde sa cumpar dac stie cineva... ajtati-ma pls
alex19oct
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Kadett 1986 C18NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2008
- Mesaj Privat
si masina mea uda bujiile in scurt timp, am impresia ca merge in 2-3 pistoane pentru ca trepideaza foarte tare... am schimbat bujiile de 2 ori... cand ii pun set nou de bujii merge brici. dar dupa o zi de umblat cu masina incepe iarasi sa faca probleme... segmentii cu siguranta sunt distrusi.. cred ca se cere schimbat motorul. si nu prea gasesc motor c18ne. cred ca s-ar potrivi foarte bine si un gsi, pentru ca am vazut la un prieten si e identic cu motorul meu... nu stiu ce sa fac! sa il repar ceea ce ar costa mult, sau sa imi cumpar alt motor, dar nu stiu cat ar costa si de unde sa cumpar dac stie cineva... ajtati-ma pls