cristea
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2005
- Mesaj Privat
am un opel astra cu motor 2.0dth(y2.0 dth)
masina s-a oprit in mers si nu a mai vrut s-a porneasca.am mers la service si am puso pe tester si..... surpriza ...nu a comunicat nici un cod de eroare.la sfatul mecanicului am tractat-o cu contactul pus si intr-o treapta de viteza bagata(4) cu speranta ca va inregistra o eroare ce o va comunica apoi testerului si ...nimic ? concluzia ...pompa de injectie defecta(concluzia mecanicului autorizat !) au demontat pompa si ....astept !!!!...dati-mi un sfat o sugestie unde se pot repara pompe se injectie. daca se pot ? cat costa una noua si daca gasesc. multumesc anticipat
Ultima modificare făcută de cristea la Mie 28 Sep, 2005 2:34 am
masina s-a oprit in mers si nu a mai vrut s-a porneasca.am mers la service si am puso pe tester si..... surpriza ...nu a comunicat nici un cod de eroare.la sfatul mecanicului am tractat-o cu contactul pus si intr-o treapta de viteza bagata(4) cu speranta ca va inregistra o eroare ce o va comunica apoi testerului si ...nimic ? concluzia ...pompa de injectie defecta(concluzia mecanicului autorizat !) au demontat pompa si ....astept !!!!...dati-mi un sfat o sugestie unde se pot repara pompe se injectie. daca se pot ? cat costa una noua si daca gasesc. multumesc anticipat
Ultima modificare făcută de cristea la Mie 28 Sep, 2005 2:34 am
- ktapet
- **
- 485 mesaje
- din 13 Mai 2005
- Zafira 2007 Z19DT
- Ilfov
ktapet
- Mesaje scrise: 485
- Locatie: Ilfov
- Masina: Zafira 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2005
- Mesaj Privat
deci eu mi-am reparat pompa de injectie si m-a costat 14 mil. una noua este peste 1000 euro. in bucuresti am reparat-o la un service bosch pe str. delea noua. la mine stiu sigur ca le-a dat eroare pe tester. problema la mine a fost un pistonas de avans care se gripa din cand in cand. la reparatie au schimbat toate garniturile care sunt p-acolo prin pompa si pistonasul ala, piesele au costat in jur de 5 mil si ceva iar 8 mil. si ceva a fost manopera. au fost scumpi aia de la bosch dar si profesionisti.
cristea
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2005
- Mesaj Privat
iti multumesc ktapet.de la ultima discutie am gasit o firma in bucuresti la care am trimis pompa spre a fi testata si eventual reparata ..... am primit raspunsul si suna asa: 38.690.000(varianta fara inlocuire cap hidraulic) 52.440.000(cu inlocuirea acestuia)56.500.000(pompa veche schimb pompa reconditionata la bosch) la ultima imi face reducere 6.500.000.in cazul incare nu doresc repararea ei trimit 1.800.000 contravaloarea testare.mi se pare foarte mult ! firma se numeste expres disel si se afla pe str. alexandriei(atit stiu!) ....astea sunt datele problemei ! ce fac?
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- ktapet
- **
- 485 mesaje
- din 13 Mai 2005
- Zafira 2007 Z19DT
- Ilfov
ktapet
- Mesaje scrise: 485
- Locatie: Ilfov
- Masina: Zafira 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2005
- Mesaj Privat
cristea
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2005
- Mesaj Privat
multumesc pt.informatie,voi lua legatura.varianta cu dezmembrarile,ma cam sperie pt. ca nu stiu ce iau (1.000.000 montarea pe masina si in caz de...bluf..alt milion demontatul) si asa ,pana acuma am platit la doua firme testarea pompei si nu am primit nici un raspuns concret ,ce anume e defect la ea(unii spun partea electronica+senzor ceilalti vorbesc de niste pistoane dar nici unul nu imi da o diagnoza emisa de un banc de proba cum se lauda ca ar avea. asta e, traim in romania !
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
la dezmembrari sunt motoare de masini lovite, care inca mai mergeau cand masina a fost lovita... deci cel mai probabil pompa sa mearga, mai ales ca unele dezmembrari ofera si garantie 6 luni la ce vand.
Ce mi-e mie frica in cazul tau e sa nu fie pompa de vina, si sa fie altceva si sa iti ia atatia bani pe motiv ca iti repara pompa...
Ce mi-e mie frica in cazul tau e sa nu fie pompa de vina, si sa fie altceva si sa iti ia atatia bani pe motiv ca iti repara pompa...
- ktapet
- **
- 485 mesaje
- din 13 Mai 2005
- Zafira 2007 Z19DT
- Ilfov
ktapet
- Mesaje scrise: 485
- Locatie: Ilfov
- Masina: Zafira 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2005
- Mesaj Privat
- balog
- **
- 198 mesaje
- din 24 Jul 2005
balog
- Mesaje scrise: 198
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
Maiu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2005
- Mesaj Privat
Buna ziua, de 3 saptamani stau cu masina in service si nimeni nu ma poate ajuta s-o repar!
Prima diagnosticare a fost ca computerul de pe pompa de alimentare necesita inlocuire, asadar dupa lungi cautari am aflat ca trebuie inlocuita pompa cu tot cu computer si am cumparat o pompa second hand din dezmembrari cu o gramada de bani.
Dupa ce am inlocuit pompa, masina a pornit intr-adevar fara probleme majore si am plecat bucuros acasa chit ca am fost usurat cu tot cu manopera de 1000$ (la firma Opel m-ar fi costat 2500EURO doar pompa ).
Oricum, problema e ca a doua zi masina nu a mai pornit din nou si de atunci (o saptamana), o am in service unde nimeni nu-i da de cap!
Am intrat pe acest forum din disperare sa-mi rezolv cumva problema si astept ca poate cineva sa-mi dea vreo idee salvatoare!
Bye!@[/b]
Prima diagnosticare a fost ca computerul de pe pompa de alimentare necesita inlocuire, asadar dupa lungi cautari am aflat ca trebuie inlocuita pompa cu tot cu computer si am cumparat o pompa second hand din dezmembrari cu o gramada de bani.
Dupa ce am inlocuit pompa, masina a pornit intr-adevar fara probleme majore si am plecat bucuros acasa chit ca am fost usurat cu tot cu manopera de 1000$ (la firma Opel m-ar fi costat 2500EURO doar pompa ).
Oricum, problema e ca a doua zi masina nu a mai pornit din nou si de atunci (o saptamana), o am in service unde nimeni nu-i da de cap!
Am intrat pe acest forum din disperare sa-mi rezolv cumva problema si astept ca poate cineva sa-mi dea vreo idee salvatoare!
Bye!@[/b]
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Luciani67
- **
- 299 mesaje
- din 10 Aug 2005
- Astra 2001
- Bihor
Luciani67
- Mesaje scrise: 299
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2005
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
daca nu iti mai da nici o eroare (adica nu se aprinde si ramane aprins check-engine) atunci e posibil sa se fi dezamorsat. Incearca sa o pornesti la automat / sau trasa. Atentie! asta numai in cazul in care ai lasat-o seara in stare buna si dimineata nu a mai pornit.
da-ne mai multe detalii de cum face...
da-ne mai multe detalii de cum face...
- ktapet
- **
- 485 mesaje
- din 13 Mai 2005
- Zafira 2007 Z19DT
- Ilfov
ktapet
- Mesaje scrise: 485
- Locatie: Ilfov
- Masina: Zafira 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2005
- Mesaj Privat
Maiu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2005
- Mesaj Privat
Maiu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2005
- Mesaj Privat
In orice caz, becul 'check engine' nu mi s-a aprins deloc la bord nici inainte, nici dupa ce am schimbat pompa!
De tras am tras-o dimineata dupa cum ai spus si tu, si a pornit cam in 20m.
Ca sa detaliez putin, problema sta in felul urmator: dupa ce am schimbat toata pompa cu tot cu computerul de pe ea, masina a pornit normal, fara probleme, nemaidand nici o atentionare sau ceva la testerul de la service-ul care mi-a inlocuit pompa, astfel ca in dimineata in care am inlocuit pompa eu am plecat cu masina linistit la servici crezand ca problema a fost rezolvata insa dupa vreo 8 ore cand am vrut sa plec cu masina spre casa am dat la automat, a pornit normal, dar la vreo 10sec., in timp ce era la relanti, motorul s-a oprit singur si de atunci nu am mai pornit-o decat trasa si am dus-o inapoi la service unde se afla si acum. Sunt bulversat ... si nu stiu incotro sa ma duc!
Azi dimineata am fost inclusiv la reprezentanta Bosch din Sibiu unde mi-au spus ca mai mult decat am facut pana acum ei nu au ce sa-i mai faca si m-au indrumat spre o firma din Bucuresti care se ocupa cu diagnoza si repararea pompelor de injectie!
De tras am tras-o dimineata dupa cum ai spus si tu, si a pornit cam in 20m.
Ca sa detaliez putin, problema sta in felul urmator: dupa ce am schimbat toata pompa cu tot cu computerul de pe ea, masina a pornit normal, fara probleme, nemaidand nici o atentionare sau ceva la testerul de la service-ul care mi-a inlocuit pompa, astfel ca in dimineata in care am inlocuit pompa eu am plecat cu masina linistit la servici crezand ca problema a fost rezolvata insa dupa vreo 8 ore cand am vrut sa plec cu masina spre casa am dat la automat, a pornit normal, dar la vreo 10sec., in timp ce era la relanti, motorul s-a oprit singur si de atunci nu am mai pornit-o decat trasa si am dus-o inapoi la service unde se afla si acum. Sunt bulversat ... si nu stiu incotro sa ma duc!
Azi dimineata am fost inclusiv la reprezentanta Bosch din Sibiu unde mi-au spus ca mai mult decat am facut pana acum ei nu au ce sa-i mai faca si m-au indrumat spre o firma din Bucuresti care se ocupa cu diagnoza si repararea pompelor de injectie!
Maiu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2005
- Mesaj Privat
- ktapet
- **
- 485 mesaje
- din 13 Mai 2005
- Zafira 2007 Z19DT
- Ilfov
ktapet
- Mesaje scrise: 485
- Locatie: Ilfov
- Masina: Zafira 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2005
- Mesaj Privat
Maiu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2005
- Mesaj Privat
Tocmai am sunat la Techomobil si nu au vrut sa-mi dea nici o relatie la telefon, numai sa ma duc la ei cu masina.
Eu sunt di Sibiu si mi-e cam peste mana mai ales ca am mai facut un drum la Bucuresti acum o saptamana cand mi-am luat pompa second hand cu 750 Euro asa ca sunt fript bine de tot!
Oricum multumesc ptr. numar!!!
Eu sunt di Sibiu si mi-e cam peste mana mai ales ca am mai facut un drum la Bucuresti acum o saptamana cand mi-am luat pompa second hand cu 750 Euro asa ca sunt fript bine de tot!
Oricum multumesc ptr. numar!!!
- rapiduletul
- **
- 141 mesaje
- din 12 Jun 2005
- Vectra 2000
- Alta tara
rapiduletul
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2005
- Mesaj Privat
@Maiu, da te rog mai multe detalii despre problema ta, de la inceputul inceputului.Ce simptome a avut ? Eu cred ca am o problema similara (.De doua luni, cel mai frecvent cand plec de la servici, adica dupa cel putin 8 ore de stat,si nu regulat, am probleme cu pornirea.Nu se aprinde nici un bec de vertizare la bord.Porneste foarte greu,sacadat, si scoate mult fum alb.Dupa 10-15 secunde de la pornirea asta greoaie mersul motorului devine regulat si normal.Am pus problema pe seama releului de la bujii, in prima faza.Am exclus treaba asta ieri seara, cand becul sa aprins, dar motorul tot greu a pornit.Nu mai facuse treaba asta de o luna.Am fost nevoit sa apas un pic pedala de acceleratie ca sa pornesca "in galop".Si ca de obicei dupa 10-15 secunde mersul motorului sa normalizat.Am fost la doi mecanici de la service-uri diferite, care mi-au spus ca problema poate apare de la furtunasele de retur de la injectoare,care se pare ca sunt mai largi,si trage aer fals.Au pus testerul electronic la calculator si nu da nici o eroare sau semnal ca ceva nu ar fi in regula.Acum eu am mai observat ceva.Ca face chestia asta in mod special cand afara este umiditatea crescuta.E oare posibil sa se faca condens undeva in motor si asta sa fie problema ? Sa nu fie ceva etanseizat bine ? Saptamana asta am sa merg la unul din cei doi ca sa schimb furtunasele de retur, cu toate ca le-am mai schimbat si eu o data, dar poate ca nu au fost chiar cele care trebuiau.A mai patit careva chestia asta ? La tine @Maiu la fel a debutat problema ?