Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • MadCow

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z20LEH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2004

  • Mesaj Privat
la Vectra am observat ca dimineata cand pornesc motorul, becul de la ulei mai sta aprins inca 2-3 secunde dupa care se stinge. Dupa aceea, in timpul zilei, se stinge imediat cum am pornit. stiti care e problema?
Skip ads

  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
viscozitatea uleiului la rece. din cauza asta nu iti face presiunea in primele minute. ce parametrii are uleiul?.. 15/XX
  • MadCow

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z20LEH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Aral 10W40
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
eu zic ca asta e. e aiurea daca se aprinde martorul; inseamna ca nici nu ai presiunea necesara in momentele critice. ar ajuta un ulei mai "subtire" la rece.

sau se poate sa fie senzorul defect.....
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Faza cu stinsul dupa 2-3 secunde al becului de la ulei o patesc si eu , am avut initial ulei Mobil 1 10w50 dupa un timp l-am schimbat si am pus Castrol 5w-40 sintetic si becul la ulei se stinge tot dupa acelasi interval de 2-3 secunde , am urmarit atent acest lucru , tind sa cred ca este ceva normal acest lucru.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
la mine martorul de ulei se stinge imediat ce am pornit motorul.

10x Luciani pentru raspunsul prompt.


Ultima modificare făcută de maiandrei la Dum 04 Dec, 2005 9:42 pm, modificat de 2 ori în total
  • Luciani67

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2005

  • Mesaj Privat
nu are cum sa se stinga inainte de a porni motorul (nu e angrenata pompa de ulei => nu ai presiune)
  • peter

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1995 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Si la mine becul de la ulei sta aprins mai mult timp decat asta vara,dar maxim doua secunde.Eu pun castrol 15W40 asa a pus si proprietarul masinii si am zis sa respect regula.Uleiul este mai putin vascos la temperaturi scazute si de aceea dureaza mai mult pana urca uleiul din baie in motor si automat si pompa il actioneaza mai greu.Eu procedez altfel dau dimineata o cheie scurta in asa fel incat sa nu porneasca motorul si abia la a doua cheie il pornesc.Nu stiu daca procedez bine dar asa ma invatase un prieten inca de cand aveam prima masina ca iarna la temperaturi sub zero sa procedez asa ca sa sparga uleiul.
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
nu "mai putin vascos"...dar oricum cred ca fost o scapare.


eu nu cred ca faci bine, ci din contra. prelungesti perioada critica unde motorul se invarte fara ungere optimala. ar fi o idee buna daca in felul asta s'ar invarti doar pompa de ulei, fara sa angreneze morotul. dar asta nu se poate. mai bine il pornesti din prima si il lasi cel putin 3o sek pana il pui in sarcina.
  • bogdanene

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2005

  • Mesaj Privat
@peter : cred ca incerci sa rupi uleiul cum faceam la dacie pe vremuri ... doar ca la dacie procedam altfel ... cu manivela Smile
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
acelasi simptom: becul la ulei sta o perioada ~ 1 sec aprins dupa pornire.
Schimbat uleiul (cu acelasi tip Mobil S 10w40) + filtrul (Mahle) si se stinge instantaneu.
Se poate sa ai uleiul si la minim. Asa era si la mine.
  • Florin c

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2004

  • Mesaj Privat
La temperaturi mai scazute uleiul devine mai gros si cred ca asta explica de ce becul se stinge un pic mai greu. Aparusera daciile cu instrument de masurare a presiunii uleiului; unul avea 6 dupa ce motorul era incalzit, altul avea 2... Discutii peste discutii! Iarna becul este aprins cu 2-3 secunde mai mult.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
becul trebuie sa se stinga imediat cum a pornit motorul
eu pun castrol 10W40 si la -18 grade se stinge la gel becul ca la +20 grade.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
ce nu am specificat: la 8 mii , max 9000 schimb uleiul. tot atunci schimb si filtrul. de fiecare data pun filtru original opel.
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
de ce nu puneti 0/xx sau cel mult 5/xx. eu zic ca e cam mult 10 la iernile din romania.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
eu pun 10W pt ca asta s-a pus in ea de noua. neamtul numai 10W a pus.
la fel pun si eu. si nu am nici un fel de probleme nici cu pornitul la rece nici cu timpul de stingere al martorului de la ulei.
cea mai joasa temperatura la care am fost nevoit s-o pornesc a fost -18 grade.
  • Roger

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Am schimbat uleiul tocmai din cauza asta.
Ma gandeam ca fiind mai rece asta e motivul.Aveam 15w acum am 10w.Si face fix la fel.Adica sta aprins inca 2-3 secunde.O fi si vascozitatea in general cauza dar la mine in particular - nu e.
  • cipo

  • Mesaje scrise: 192
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2005

  • Mesaj Privat
eu am remarcat martorul de ulei inca de la cumpararea masinii. initial am fost deranjat de acest lucru si cum am ajuns in tara am schimbat uleiul (MobilS 5W40). nu am sesizat nimic deosebit.
acum vad ca nu sunt singurul cu aceasta "problema". de cand temperaturile au scazut martorul sta aprins max 4 sec, cu 1-2 mai mult decat vara. asta se intampla numai daca motorul este rece, altfel se stinge mult mai repede sau instantaneu.
  • MadCow

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z20LEH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2004

  • Mesaj Privat
sper sa fie din cauza uleiului. din pacate nu o sa-l schimb ca are abia 2000 km si oricum nu o sa folosesc foarte mult masina in iarna asta. La Astra am 5W50 si nu am nici o problema - becul se stinge instant la pornirea motorului.
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
La mine se stinge imediat. In schimb,la vechiul Opel (Record din '77 berlina) aveam aceiasi problema. Dupa pornirea motorului becul statea aprins vreo 5-6 secunde.Am incercat cateva tipuri de ulei dar degeaba.S-a dovedit a fi pompa de ulei care se uzase si nu dadea presiunea necesara.S-a schimbat si problema s-a rezolvat.
Nu cred ca e si cazul tau,dar...cine stie...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR