Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric
  • Lorand

  • Mesaje scrise: 1,374
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
amplificatorul primea semnal mereu si era in functiune non stop..sa poate verifica ate un led care la oprirea contactului trebuie sa se inchida.la mine functiona mereu...zilinic folosesc masina destul de mult..nu se observa ca ,consuma...dar erau vreo 3-4zile cand nu aveam nevoie de masina si mi-a papat acumulatorul in asa fel ca nu mai vroia sa se dezarmeze alarma si sa deschida usile...Smile apoi ne-am uitat bine si am observat problema...
Skip ads

  • munteanu

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2007

  • Mesaj Privat
atunci la mine e ok
statia este pusa pe contact ,adica cand iau contactul se opreste .mersi
  • danLaza

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 17ydt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Dragii mei opelisti abia am gasit topicul asta sa scriu si eu oful meu ca sunt proaspat utilizator de calculator(3 luni)si de 6 luni posesor de opel.Detin un Opel astra 1.7 dti din 2001 si la 2 saptamani dupa ce am luat masina dimineata cand sa pornesc ciuciu baterie(am crezut ca din cauza unui CD plaier pe care l-am montat eu).Am incarcat bateria si din nou surpriza dupa 2 saptamani am ramas din nou fara baterie.Am "consultat"un electrician si a masurat incarcarea 14,3v ,consumul masinii cu toti consumatorii opriti a fost de 0,04 A ceea ce el zicea ca e bine dar electrolitul bateriei era cam slab si sa ma pregatesc de iarna cu una noua,dupa 2 saptamani a cazut dinnou bateria,am luat alta noua si surpriza 3saptamani si a picat si asta .Nu stiu ce sa mai fac.Seara desfac minusul de la baterie ca dimineata sa pot porni.Alternatorul e ok. pt ca acum 9 zile l-am reparat (schimbat diode si releu).
  • Angi
  • *
  • 9 mesaje
  • din 17 Jan 2009
  • Tigra 1997 x14xe
  • Constanta
  • Angi

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Tigra 1997 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Mie imi descarca bateria becul martor din bord pt baterie care nu se mai aprindea de loc, nu era ars dar facea un scurt, si pornea numai impinsa, dupa ce l-am schimbat a fost totul ok; sa nu ignorati becurile verificati-le.
  • munteanu

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2007

  • Mesaj Privat
danLaza a scris:Dragii mei opelisti abia am gasit topicul asta sa scriu si eu oful meu ca sunt proaspat utilizator de calculator(3 luni)si de 6 luni posesor de opel.Detin un Opel astra 1.7 dti din 2001 si la 2 saptamani dupa ce am luat masina dimineata cand sa pornesc ciuciu baterie(am crezut ca din cauza unui CD plaier pe care l-am montat eu).Am incarcat bateria si din nou surpriza dupa 2 saptamani am ramas din nou fara baterie.Am "consultat"un electrician si a masurat incarcarea 14,3v ,consumul masinii cu toti consumatorii opriti a fost de 0,04 A ceea ce el zicea ca e bine dar electrolitul bateriei era cam slab si sa ma pregatesc de iarna cu una noua,dupa 2 saptamani a cazut dinnou bateria,am luat alta noua si surpriza 3saptamani si a picat si asta .Nu stiu ce sa mai fac.Seara desfac minusul de la baterie ca dimineata sa pot porni.Alternatorul e ok. pt ca acum 9 zile l-am reparat (schimbat diode si releu).
vezi ca din cate stiu eu nu prea e bine sa dai jos borna minus de pe baterie ,poate face masa cu masina si e tot aia daca lasi borna pe baterie asa ca mai bine dai jos borna plus
  • munteanu

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Eu am primit bateria inapoi de la verificat si a spus ca e ok,dar ar fi problema ca la pornirea motorului bateria consuma mult curent si cum merg cam 3 -4 km pe zi alternatorul nu are timp sa incarce bateria cu curentul folosit la pornire si de aia raman fara baterie daca nu o pornesc o zi . Bateria are curent la pornire de 640. voi ce zice-ti ar putea fi adevarat ?
Oricum voi urmari si chestia asta sa vad daca e asa sau nu.
  • comnic5

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Spania
  • Masina: Omega 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2006

  • Mesaj Privat
comnic5 a scris:
vezi ca din cate stiu eu nu prea e bine sa dai jos borna minus de pe baterie ,poate face masa cu masina si e tot aia daca lasi borna pe baterie asa ca mai bine dai jos borna plus

Oare?
Cred ca glumesti.
Colegul cu consumul de 0.04 VA. E destul de normal. Mai masoara o data sa fii sigur si poti masura si pe sigurante separat.
P.S. Scuze de post dublu. Din greseala ... Embarassed
  • ogsft

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Consumul cu motorul oprit si cu usile incuiate este peste 3A.
Am scos pe rand sigurantele. La 2 sigurante, care, conform cartii tehnice, raspund de alimentarea unitatii de control a modulului usii din spate am observat o scadere a consumului pana la 1.5A. Cum as putea sa continui investigatia?
  • danLaza

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 17ydt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut dinnou dragi opelisti eu cred ca un consum de 3A cu motorul oprit e un consum exagerat pt. ca daca facem un calcul dealtfel fffffff. usor 3A/hx10h=30A pai atunci in 24h salut baterie .Trebuie sa fie mai mic de 3A mai masoara o data ogsft.
  • M4d4lyN

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Ok am citit ... cam tot ce ati spus voi sa verificati !
O sa le verific maine daca voi face rost de un aparat de masura de la cineva !


Pana una alta, si eu am acceasi problema doar ca la mine situatie a inceput dintr-o data

Nu am avut nici un accident, este a doua baterie cu care face asa, nu am schimbat casetofon, nu am statie, woofer, nu am schimbat absolut nimic pe masina

Am un opel vectra b 2001 - 1.8 i

In mai putin de 24 de ore raman fara baterie daca nu iau borna ! daca fac un drum lung cu ea de vreo 100 km continuu
ma tine 24 de ore bateria maxim 30 de ore pe urma iar nu mai porneste ! Smile

Astazi din pura curiozitate borna + de la baterie am vazut ca vine dintr-o cutiuta mica de langa baterie, unde cand am deschis`o am vazut 2 sigurante "gigante" verzi de 30 si 2 relee micute, prima siguranta de sus nu ceea de langa relee este arsa !

Asta poate fi cauza defectiunii ?

Mentionez ca nu mi se arde nici o siguranta de la panou nimic !

Dar o sa verific si cu un aparat !

Va rog faceti o lista cu valoriile exacte si care ar trebuii sa fie daca nu sunt probleme
La incarcare, cu motoru oprit, pornit, etc. Smile
  • clynico

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2009

  • Mesaj Privat
asta mi sa intamplat si mie, am mers cu masina o zi intreaga , iar a doua zi cand m-am dus la masina nici macar nu a mai vrut sa se deschida din telecomanda. mentionez ca nu am lasat nimic pornit(aprins). acum, am dat bateria jos o sa o incarc si o sa o pun iar pe masina. ideea e ca as vrea sa aflu cum pot descoperii daca am un scurt circuit. (din cate am inteles eu din discutiile de mai sus , trebuie sa pun aparatulde masura pe borna de la baterie si pe mufa luata de pe aceasta. cam ce valori ar trebui sa am?)
  • neghina dumitru

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2000 Y16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Salutare la toti opelistii.De vreo luna ma lasa bateria cam la trei zile daca nu pornesc deloc.Am cumparat una noua si m-a lasat la doua zile.Am dus-o inapoi,mi-au reancarcat-o baietii si m-a lasat iar.Culmea-la verificare alternatorul incarca.Testerul nu-mi arata nici o problema.Si totusi daca nu o pornesc in fiecare zi,la trei zile bateria e zero.Cum aflu care e hotul de consumator care-mi consuma(sic) curentul cand masina sta cu toti consumatorii opriti? Sad
  • kellusrl

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
salut! a reusit cinava sa dezlege misterul consumului de baterie?
eu unul sunt disperat. electricianul mi-a gasit un releu care consuma. l-am schimbat. mi-a aratat ca nu mai am nici un consumator, mi-a aratat ca alternatorul incarca, prin urmare din pdv tehnic nu am nici o problema. ideea este ca eu tot raman fara curent in baterie dupa 24 de ore de nefolosinta a masinii
  • munteanu

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2007

  • Mesaj Privat
eu nu am rezolvat nici acum problema , dar am descoperit ca doar atunci cand inchid usa de la sofer , consumul pe aparat este mare
cu usa deschisa am consum normal
acum trebuie sa vad cum pot verifica toate firele ce intra in mufa aia de pe usa sau inchiderea centralizata
am mai descoperit ca daca inchid toate usile de la masina si mai apas inca o data pe butonul de inchidere de pe cheie
consumul este ok
banuiesc ca problema mea vine ori de la firele alea ce intra in usa sau de la inchiderea centarlizata

voi verfica in continuare si daca gasesc rezolvarea , va spun si voua
pana atunci multa bafta , noroc , rabdare si tot ce vreti voi .....sa rezolvam problema
  • kellusrl

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
eu am rezolvat problema. am mai chemat un electrician care m-a dat pe spate cu raspunsul lui. mi-a zis ca alternatorul incarca prea mult, si este o problema cu releul de incarcare (tin sa precizes ca alti doi electricieni au verificat incarcarea si nu au pomenit de asa ceva). explicatia lui pentru consum a fost ca alternatorul este alimentat continuu si daca este bulit releul acesta consuma. in fine, am schimbat si releul, si puntea de diode si am scapat de problema.
  • pal

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salut!
Am un opel zafira b,dupa ce nu am folosit masina 10 zile ,bateria nu a mai avut curent nici sa deschida usa cu telecomanda.A mai facut figura asta acum 2ani iarna cand atunci pornea cand vroia.Am umblat cu baterie de rezerva in porbagaj cateva zile bune,dupa care nu mai facea probleme,dupa aproximativ un an acelasi probleme.AM schimbat bateria cu una noua in martie anul acesta ,acum dupa nepornirea masinii 10 zile nu sau mai aprins nici macar becurile din bord.As-i dori un sfat.MULTUMESC
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric

Discuții similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR