roquefort
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2008
- Mesaj Privat
Salutare tuturor,
Am o mica problema(sper ca e mica). Ieri dimineata la coborare de pe o bordura s-a auzit un troznit metalic in stanga fata. Apoi dupa-masa a inceput sa se auda tot in stanga fata un troncanit metalic la gropi si denivelari mai mari. Ma gandesc sa se fi rupt arcul...Poate fi altceva?
Am o mica problema(sper ca e mica). Ieri dimineata la coborare de pe o bordura s-a auzit un troznit metalic in stanga fata. Apoi dupa-masa a inceput sa se auda tot in stanga fata un troncanit metalic la gropi si denivelari mai mari. Ma gandesc sa se fi rupt arcul...Poate fi altceva?
- tannu
- ***
- 773 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Vectra
- Bucuresti
tannu
- Mesaje scrise: 773
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
roquefort
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2008
- Mesaj Privat
- tannu
- ***
- 773 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Vectra
- Bucuresti
tannu
- Mesaje scrise: 773
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
roquefort
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2008
- Mesaj Privat
- tannu
- ***
- 773 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Vectra
- Bucuresti
tannu
- Mesaje scrise: 773
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
Deci, recunosc, nicio clipa nu m-am gandit sa se fi rupt arcul. Nu ma asteptam sub nicio forma.
Mi-aduc aminte acum cativa ani buni, am dat cu o Dacie intro mare groapa (prin Regie). Era noapte si nu mergeau "felinarele" pe strada aia. Am vazut-o in ultimul moment, dar n-am avut ce sa mai fac ca era si destul de lata groapa. Cred ca mi-a atins si spoilerul (avea bare de plastic masina) in momentul cand am dat in ea (evident ca in secunda cand am vazut-o, din reflex, am si franat si toata greutatea s-a repartizat pe fata). Deci, cand am dat in groapa aia am avut impresia ca mi-a cazut jumatate de masina. Am tras pe dreapta si ma pregateam sa caut piesele pe strada sa fac puzzle cu ele ca sa incheg masina la loc . Dar, stupoare, totul parea ok. Hmm.. bun asa, am zis. A doua zi insa am auzit un troncanit pe partea dreapta (partea cu care dadusem in groapa). Nu era foarte grav, dar era metalic. Fier pe fier. M-am apucat sa ma bag pe sub masina si totul parea in regula. Arcurile n-aveau nicio treaba si articulatia parea intacta. Ciudat. Am mai dat o tura, persista zgomotul, deci clar trebuia sa ma uit mai cu atentie. M-am uitat si abia dupa vreo 15 minute de examinat am reusit (ca la jocurile alea cu gasiti diferentele dintre poza din dreapta si poza din stanga ) sa vad ca bieleta antiruliu de pe dreapta nu mai avea una din bucsi. Din cauza socului (la care probabil a contribuit decisiv si faptul ca am franat brusc) s-a presat si una din bucsi practic a explodat sarind de pe bieleta Deci am scapat cu o bieleta de schimbat. Atat. Nu arc sau altceva. Si era Dacie. De asta nu m-as fi asteptat la tine sa fie un arc rupt...
Asa ca toti nemultumitii care acum se plang de Dacii... mananca ... "Finetti". Au fost masini ieftine, bune si asa cum se zice "daca te lasa in drum, legai niste sarma, dadeai 2 ciocane si ajungeai acasa"..
Mi-aduc aminte acum cativa ani buni, am dat cu o Dacie intro mare groapa (prin Regie). Era noapte si nu mergeau "felinarele" pe strada aia. Am vazut-o in ultimul moment, dar n-am avut ce sa mai fac ca era si destul de lata groapa. Cred ca mi-a atins si spoilerul (avea bare de plastic masina) in momentul cand am dat in ea (evident ca in secunda cand am vazut-o, din reflex, am si franat si toata greutatea s-a repartizat pe fata). Deci, cand am dat in groapa aia am avut impresia ca mi-a cazut jumatate de masina. Am tras pe dreapta si ma pregateam sa caut piesele pe strada sa fac puzzle cu ele ca sa incheg masina la loc . Dar, stupoare, totul parea ok. Hmm.. bun asa, am zis. A doua zi insa am auzit un troncanit pe partea dreapta (partea cu care dadusem in groapa). Nu era foarte grav, dar era metalic. Fier pe fier. M-am apucat sa ma bag pe sub masina si totul parea in regula. Arcurile n-aveau nicio treaba si articulatia parea intacta. Ciudat. Am mai dat o tura, persista zgomotul, deci clar trebuia sa ma uit mai cu atentie. M-am uitat si abia dupa vreo 15 minute de examinat am reusit (ca la jocurile alea cu gasiti diferentele dintre poza din dreapta si poza din stanga ) sa vad ca bieleta antiruliu de pe dreapta nu mai avea una din bucsi. Din cauza socului (la care probabil a contribuit decisiv si faptul ca am franat brusc) s-a presat si una din bucsi practic a explodat sarind de pe bieleta Deci am scapat cu o bieleta de schimbat. Atat. Nu arc sau altceva. Si era Dacie. De asta nu m-as fi asteptat la tine sa fie un arc rupt...
Asa ca toti nemultumitii care acum se plang de Dacii... mananca ... "Finetti". Au fost masini ieftine, bune si asa cum se zice "daca te lasa in drum, legai niste sarma, dadeai 2 ciocane si ajungeai acasa"..