- mecaNIK
- OP
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Au trecut aproape 3 luni de cand economia mondiala si implicit cea auto este in mare spre foarte mare ...problema ca sa nu zic mai pe romaneste c - - - t. Motivatiile declansarii chiar nu ne intereseaza pe noi ca membri ai unui forum auto pentru ca nu putem fi nici factori de decizie pentru a iesi din ea nici responsabili ...dar din pacate suntem unii dintre noi victime directe si altii colaterale.Victime directe sunt oamenii care si-au luat o masina indiferent de sursa banilor si cand au ajuns in tara cu ea s-au trezit ca nu o pot inmatricula si victime indirecte sunt cei ce vor plati prin taxe si impozite sustinerea industriei auto romanesti care are doar o sansa ori sa o sustina un popor intreg pentru ca asa vor domniile lor ori vor muri precum sobolanii la inundatie. Stimati tovarasi din industria auto pe orizontala cum va placea sa va numeasca guvernantii sau sa va zic eu capuse care erati furnizori agreati de DACIA a venit vremea sa inotati singuri adica sa produceti ce cere piata la calitatea ceruta si la pret competitiv sau sa va duceti impreuna cu domnul STROE managerul mediocritatii uzinei Dacia acolo unde va e locul .LA GUNOI.Pentru niste oameni redusi ca voi sa fiu mai explicit ..o industrie performanta nu se sustine de nimeni ,toti au probleme cu aceasta criza ,e dureros,dar aveti demnitatea sa treceti prin ea prin solutii nu prin cersetorie asta daca va duce mintea ,daca nu mergeti la programele de reconversie profesionala ca alta sansa nu aveti.Acest guvern pe care nici nu-l plac nici nu-l laud ci doar al accept ca e legal...va trebui sa scoata banii astia pe care-i cersiti cu tupeu de undeva,de la francezi cred ca n-au sanse de la martieni nici atat si ramanem noi romanii sa va platim voua hobby-ul de a face masini nici ieftine,nici bune ci doar hidoase pe o piata deja saturata de oferte pe care se pare ca nu le vedeti.Cand toata lumea da din colt in colt...toti se dau de ceasu' mortii sa gasesca solutii de supravietuire vine DACIA cu al sau sindicat sa faca manifestatie ca vrea bani de la guvern,adica de la noi toti si vezi doamne cei 200.000 de muncitori din industria auto supercalificati sa nu sufere saracii de foame....Problema mare este ca acesti maimutoi de la sindicate n-au habar de ce se numeste CONCURENTA....COMPETITIVITATE .... EFICIENTA ....DEZVOLTARE ....multumirea clientului nimic din toate astea ..stie doar vrem salarii,bonuri de masa,concedii....adica drepturi obligatii nu.
Ati saritu cumva in sus cand o firma de mare prestigiu ca NEW HOLLAND FIAT a luat SEMANATOAREA sa continue productia si sindicatul a tinut fabrica in judecata 5 ani pana a devenit zona birouri si depozite? Ati iesit in strada cand AUTOCAMIOANE BRASOV a ajuns la gunoi dar de ARO CAMPULUNG ati auzit ? in 94 aveau cel putin 4 oferte de privatizare de la firme care se ocupau chiar de productia de 4x4.La Timisoara cand s-a propus de catre SUZUKI productia de SWIFT acolo aceleasi sindicate erau in greva de-au plecat japonezii direct in UNGARIA? La nici 6 luni Uzina de Automobile Timisoara producea custi de iepuri si clocitoare ca sa mai traiasca si au crapat in 2 ani maxim?Tovarasi sindicalisti aveti altceva in creierii vostri decat interesele personale sau de clan mafiot ? Eu consider mai vinovate organizatiile care trebuiau sa reprezinte muncitorii decat guvernantii sau investitorii dornici de tunuri pentru ca spre deosebire de cei din urma acestia reprezentau si erau platiti de cei care au ramas in cele din urma pe drumuri.Daca nu au existat conditii de piata si concurenta libera sper ca aceasta criza va curata industria romaneasca si de ultimile capuse si alte mizerii ramase prin jurul uzinei DACIA si furnizorii cu pile vor disparea pentru ca eu ca utilizator final de produs certificat DACIA PITESTI m-am saturat sa explic clientului de ce piesa noua e facuta in bataie de joc.Am suportat destul mizeriile celor ce s-au crezut deasupra tuturor si au tratat cu dispret pe oricine cere un drept normal intr-o tara normala si anume calitate corecta la un pret corect.Cu aceasta ocazie mai marii politicii,sindicatelor,importatorilor si organizatiilor mafiote din bresla vor intelege ca se produce si se vine numai si numai ce se cere pe piata nu ce vor ei.
Ati saritu cumva in sus cand o firma de mare prestigiu ca NEW HOLLAND FIAT a luat SEMANATOAREA sa continue productia si sindicatul a tinut fabrica in judecata 5 ani pana a devenit zona birouri si depozite? Ati iesit in strada cand AUTOCAMIOANE BRASOV a ajuns la gunoi dar de ARO CAMPULUNG ati auzit ? in 94 aveau cel putin 4 oferte de privatizare de la firme care se ocupau chiar de productia de 4x4.La Timisoara cand s-a propus de catre SUZUKI productia de SWIFT acolo aceleasi sindicate erau in greva de-au plecat japonezii direct in UNGARIA? La nici 6 luni Uzina de Automobile Timisoara producea custi de iepuri si clocitoare ca sa mai traiasca si au crapat in 2 ani maxim?Tovarasi sindicalisti aveti altceva in creierii vostri decat interesele personale sau de clan mafiot ? Eu consider mai vinovate organizatiile care trebuiau sa reprezinte muncitorii decat guvernantii sau investitorii dornici de tunuri pentru ca spre deosebire de cei din urma acestia reprezentau si erau platiti de cei care au ramas in cele din urma pe drumuri.Daca nu au existat conditii de piata si concurenta libera sper ca aceasta criza va curata industria romaneasca si de ultimile capuse si alte mizerii ramase prin jurul uzinei DACIA si furnizorii cu pile vor disparea pentru ca eu ca utilizator final de produs certificat DACIA PITESTI m-am saturat sa explic clientului de ce piesa noua e facuta in bataie de joc.Am suportat destul mizeriile celor ce s-au crezut deasupra tuturor si au tratat cu dispret pe oricine cere un drept normal intr-o tara normala si anume calitate corecta la un pret corect.Cu aceasta ocazie mai marii politicii,sindicatelor,importatorilor si organizatiilor mafiote din bresla vor intelege ca se produce si se vine numai si numai ce se cere pe piata nu ce vor ei.
- HaRRy_GTS
- **
- 243 mesaje
- din 19 Nov 2007
- Vectra 2004 2.2 YDTR
- Bucuresti
HaRRy_GTS
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 2.2 YDTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2007
- Mesaj Privat
- indy
- ****
- 1,087 mesaje
- din 22 Feb 2007
- Astra 2007 Z17DTL
- Bucuresti
indy
- Mesaje scrise: 1,087
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2007
- Mesaj Privat
mecaNIK, toata stima
uite, acuma stiu de ce simteam ca n-o sa imi cumpar niciodata DACIA; mai bine merg cu metroul.
pentru ca, la fel ca in multe, multe cazuri, produsul romanesc iti da o tenta de nesiguranta, parca il intoci pe toate fetele, parca te astepti sa-ti faca probleme si parca, atunci cand chiar ai probleme cu el, iti zici: vezi, dom'le, nu ar fi trebuit sa il iau...
Si asta nu neaparat din cauza unor preconceptii, ci din cauza prea multor intamplari si exemple negative care se pot da, legate evident de calitatea produselor romanesti si conceptia total ineficienta si inexistenta legata de satisfactia clientului...
Sunt si produse romanesti care ne fac cinste, nu zic nu...dar in ultima vreme managementul companiilor care le produc este aproape in totalitate strain, occidental, sau macar instruit si controlat din afara...
Oara cand vom putea si noi ca natie sa fim demni? si seriosi? si eficienti in ceea ce facem?
uite, acuma stiu de ce simteam ca n-o sa imi cumpar niciodata DACIA; mai bine merg cu metroul.
pentru ca, la fel ca in multe, multe cazuri, produsul romanesc iti da o tenta de nesiguranta, parca il intoci pe toate fetele, parca te astepti sa-ti faca probleme si parca, atunci cand chiar ai probleme cu el, iti zici: vezi, dom'le, nu ar fi trebuit sa il iau...
Si asta nu neaparat din cauza unor preconceptii, ci din cauza prea multor intamplari si exemple negative care se pot da, legate evident de calitatea produselor romanesti si conceptia total ineficienta si inexistenta legata de satisfactia clientului...
Sunt si produse romanesti care ne fac cinste, nu zic nu...dar in ultima vreme managementul companiilor care le produc este aproape in totalitate strain, occidental, sau macar instruit si controlat din afara...
Oara cand vom putea si noi ca natie sa fim demni? si seriosi? si eficienti in ceea ce facem?
- mitz1982
- **
- 321 mesaje
- din 14 Jan 2007
- Astra 2003 2.0 DTI
- Arges
mitz1982
- Mesaje scrise: 321
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2003 2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2007
- Mesaj Privat
indy, nu stiu daca va fi posibil vreodata tinand cont ca la noi in tara sunt promovate minciuna, hotia, parvenitismul, invidia, egoismul s.a.m.d. M-am saturat sa ma tot uit la atata coruptie si prostie si sa imi fac griji pt. ziua de maine desi muncesc cat de mult pot. Intrucat nu imi sta in putere sa fac nimic pt. a face o schimbare ma gandesc serios sa imi fac bagajele.
- G_S_C
- ***
- 816 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Prahova
G_S_C
- Mesaje scrise: 816
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Pe o piata supra saturata de masini, pe o criza acuta de bani, numai cei mai buni reusesc sa se adapteze si sa reziste.
Problema e simpla, ca sa rezisti produci orice, nu vii ca milogu sa ceri bani de la guvern ca vezi ma rog vor fi mii de disponibilizari, nu suntem noi obligati ca prin taxele si impozitele platite sa sustinem o industrie neperformanta.
Daca in trecut vindeai 1000 de masini si azi doar 1, te reprofilezi, vezi ce se mai cauta pe piata, ibrice, galeti, ligheane, butelii si carucioare de butelii(astea vor avea cautare in curand) , faci produse de calitate la un pret bun, vii cu fel de fel de oferte.
Iar firmele capusa care produceau exclusiv ptr dacia, alea sunt primele sortite sa dispara, ele au avut contracte preferentiale si n-au avut dureri de cap, acum e momentul adevarului: sunt sau nu sunt competitivi? Iar daca nu esti capabil sa rezisti prin forte proprii, tragi obloanele si gata, e simpla treaba, asta e economia de piata, asa merg lucrurile, cine poate rezista, cine nu, la revedere!
Problema e simpla, ca sa rezisti produci orice, nu vii ca milogu sa ceri bani de la guvern ca vezi ma rog vor fi mii de disponibilizari, nu suntem noi obligati ca prin taxele si impozitele platite sa sustinem o industrie neperformanta.
Daca in trecut vindeai 1000 de masini si azi doar 1, te reprofilezi, vezi ce se mai cauta pe piata, ibrice, galeti, ligheane, butelii si carucioare de butelii(astea vor avea cautare in curand) , faci produse de calitate la un pret bun, vii cu fel de fel de oferte.
Iar firmele capusa care produceau exclusiv ptr dacia, alea sunt primele sortite sa dispara, ele au avut contracte preferentiale si n-au avut dureri de cap, acum e momentul adevarului: sunt sau nu sunt competitivi? Iar daca nu esti capabil sa rezisti prin forte proprii, tragi obloanele si gata, e simpla treaba, asta e economia de piata, asa merg lucrurile, cine poate rezista, cine nu, la revedere!
- Soso.
- **
- 232 mesaje
- din 23 Aug 2008
- Astra 1998 x16szr
- Sibiu
Soso.
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1998 x16szr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2008
- Mesaj Privat
- claudiu-cld
- *******
- 6,516 mesaje
- din 13 Sep 2006
- Astra 2000 y17dt
- Constanta
claudiu-cld
- Mesaje scrise: 6,516
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
asa e cum spune mecanik
ati auzit ce fac aia de la dacia acum ,ii amgesc pe saraci muncitori de acolo cu 2 saptamani de munca ,pentru ca au niste comenzi pe care le pot rezolva in 2 saptamani si apoi iar in somaj
pai oamenilor aia le mai vine sa se duca la munca pt 2 sapt si apoi sa iasa iar in somaj(da se duc ca nu au ce face ,trebuie sa "mananca" si gura lor ceva,au familii,rate la banci,si astia din conducere nu sunt in stare sa faca nimic
sa le fie rusine celor ce conduc in aceasta tara si nu sunt in masura sa tina tara asta in frau
si mie imi e rusine de ce se intampla in tarisoara asta dar nu am ce face ,aici traim(vorba lui MIRCEA BADEA "TRAIM IN ROMANIA SI ASTA DE OCUPA TOT TIMPUL")
ati auzit ce fac aia de la dacia acum ,ii amgesc pe saraci muncitori de acolo cu 2 saptamani de munca ,pentru ca au niste comenzi pe care le pot rezolva in 2 saptamani si apoi iar in somaj
pai oamenilor aia le mai vine sa se duca la munca pt 2 sapt si apoi sa iasa iar in somaj(da se duc ca nu au ce face ,trebuie sa "mananca" si gura lor ceva,au familii,rate la banci,si astia din conducere nu sunt in stare sa faca nimic
sa le fie rusine celor ce conduc in aceasta tara si nu sunt in masura sa tina tara asta in frau
si mie imi e rusine de ce se intampla in tarisoara asta dar nu am ce face ,aici traim(vorba lui MIRCEA BADEA "TRAIM IN ROMANIA SI ASTA DE OCUPA TOT TIMPUL")
- Catalln
- **
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- OP
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Eu nu ma refer la omul de rand muncitorul care trudeste pe un salariu la respectivele firme,ma refer exclusiv la cei care au un cuvant de spus in ceea ce va urma ,cei care ai folosesc ca pe masa de manevra in speranta ca vor prelungi doar termenul la care se va produce inevitabilul,adica disparitia celor care nu sunt competitivi.Ma intriga faptul ca se mentine mentalitatea comunista de vrem de lucru indiferent daca ceea ce produc ei va plati cineva ,altcineva decat CONTRIBUABILUL prin dari la stat pana la urma.Azi cer sa se puna taxa auto,sigur asta nu-i va salva pe toti,maine vor cere ajutor de la stat pe care mie unul mi se pare normal sa-l primeasca DAR NUMAI IN CONDITIILE PREZENTARII UNUI PLAN REAL de redresare,si in urma unor propuneri de restructurare.Nu mai vreau sa platesc heirup-ismul comunist noi muncim nu gandin voi platiti ca n-aveti ce face asta e,refuz sa mai dau un leu celor care nu inteleg mersul industriei auto.Ani de zile am urmarit jaful din aceasta ramura industriala,am vazut cum politicieni impun achizitionarea de autoturisme de catre firme de stat de acolo de unde ei au interese sau in cazul TARICEANU de la Citroen, ROMTELECOM am vazut cum dispar una cate una uzinele deoarece sunt sufocate culmea tocmai de cei ce trebuiau sa le gasesca comenzile necesare continuarii activitatii.Liderii de sindicat au televizor?vad ce se intampla in Cehia? dar in SUA ? Japonia anunta reduceri de activitati la toate uzinele TOYOTA anul acesta pierderi pentru prima oara in ...70 de ani ? In Franta au fost inchise uzinele 8 saptamani ....la noi in schimb se vrea continuare cu orice pret.Intrebarea mea e doar cu ce pret?si platit de catre cine acest pret?si cine le da dreptul sa arunce costurile asupra intregii tari daca nu au venit cu nici o solutie viabila care sa confere oarece incredere ca acei bani nu vor prelungi acea agonie?Skoda a anuntat disponibilizari de anul trecut au reactionat la max 30 de zile de la declansarea crizei...la noi au mai trecut 2 luni si poate vor mai trece cateva ...cine plateste pretul pentru intarzaierea cu care se mimeaza a se face ceva? Daca nu voi atunci cine?daca nici macar in al12-lea ceas atunci cand va veti pune mintea la contributie?interesul national inaintea celui personal si de grup?cand veti intelege ca nu terorizand niste oameni care si-au luat o masina de 1000E veti iesi voi zeci de mii de angajati din aceasta situatie sub directa indrumare a unor politicieni mediocri in gandire si pusi numai pe capatuiala.?Romanul va injura ,va strange cureaua si pana la urma va plati toate oalele sparte de altii ca intotdeauna ramane doar intrebarea, se vor vedea rezultatele acestei plati? sau peste un an vor fi din nou in strada dupa ce vor manca tot si vor cere alte taxe pentru ca deja maririle se anunta cu jumatate de gura conform obiceiului mioritic de catre mai marii nostri conducatori.Intre timp Skoda va continua cu restructurarea si probabil sindicalistii nostri se vor intreba cum naiba la aia inca mai arde lumina si mai iese fum pe cos cand la noi s-au furat si becurile.
- mark
- ****
- 1,425 mesaje
- din 19 Jan 2008
- Vectra 1999 X20XEV
- Alta tara
mark
- Mesaje scrise: 1,425
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2008
- Mesaj Privat
Pai stati asa ca acum iesira in strada si cer sa nu se suspende taxa de prima inmatriculare. Adevarul este ca industria de masini e la pamant si cred ca definitiv daca nu vin cu ceva nou, bun si ieftin. Masini s-au fabricat la greu, lumea a cumparat la greu dar cat sa mai cumpere fratilor? Gata, oamenii, cei care si-au permis au masini, cine sa le mai cumpere, unde sa le mai puna, pe unde sa circule cu ele? La preturile care le cer acum nenorocitii pe masini vor ajunge precum sa fabrice masini decat la cerere. Pamantul e sufocat de ele, infrastructura e la pamant, pt ce sa mai cumpere lumea masini? Parerea mea e ca vor rezista doar cei care ofera calitate si numai daca vor scadea preturile, altfel totul va fi la pamant.
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Intradevar, foarte interesant punct de vedere.
Ar fi de mentionat pe deasupra, faptul ca noi mentinem uzinele DACIA pe linia de plutire pe cheltuiala statului (adica pe spinarea contribuabilului) cand de fapt in realitate ar trebui sa cerem statului francez acest ajutor (RENAULT este societate fraceza cu capital de stat, decie e a lor, sa se spele pe cap cu toata uzina de la Mioveni)
Daca Franta ca stat nu a facut demersurile necesare la nivel intern pentru proria uzina, unde mama draq este interesul Romaniei sa ajute uzina Dacia, deci implicit statul francez? Romania ca stat, are vreo investitie in Franta si aia ne-au ajutat pe noi.
Cum o fi economia asta a tarii ca ne permitem sa sustinem o uzina a altuia, dar nu ne permitem sa ne intretinem poporul.
Uzinele Dacia (by Renault By France) au beneficiat de o sumedenie de privilegii financiare, de terenuri (vezi baza militara de la Boteni - DB), sa nu uitam ca princuipalul favorizat din afacerea taxei auto nu este statul roman, ci vanzatorul de Logan, .... iar cand a venit vorba de plata salariilor muncitorilor romani au strambat din nas. Un roman angajat la aceste uzine probabi are salariul de 1500 roni, in vreme ce un francez (care vine si il trateaza pe roman ca pe un sclav) are salariul de minim 1500 euro. Avantaj pe cine?
Din pacate asta e Romania, se executa afaceri dubioase sau chiar legi ce au comisioane generoase pentru intermediari, dar pe carca cui?
Pe mine m-a intrebat cineva daca vreau sa mi se mareasca salariul cu 50% sau vreau cate un calculator pentru fiecare elev din clasa a IX-a si a X-a, sau laboratoare de informatica noi(lucrez in invatamant)? NU, pentru ca daca statul mi-ar fi marit mie salariul, nu avea nimeni comision de pe urma acestei mariri, in schimb pentru calculatoare.......
Ar fi de mentionat pe deasupra, faptul ca noi mentinem uzinele DACIA pe linia de plutire pe cheltuiala statului (adica pe spinarea contribuabilului) cand de fapt in realitate ar trebui sa cerem statului francez acest ajutor (RENAULT este societate fraceza cu capital de stat, decie e a lor, sa se spele pe cap cu toata uzina de la Mioveni)
Daca Franta ca stat nu a facut demersurile necesare la nivel intern pentru proria uzina, unde mama draq este interesul Romaniei sa ajute uzina Dacia, deci implicit statul francez? Romania ca stat, are vreo investitie in Franta si aia ne-au ajutat pe noi.
Cum o fi economia asta a tarii ca ne permitem sa sustinem o uzina a altuia, dar nu ne permitem sa ne intretinem poporul.
Uzinele Dacia (by Renault By France) au beneficiat de o sumedenie de privilegii financiare, de terenuri (vezi baza militara de la Boteni - DB), sa nu uitam ca princuipalul favorizat din afacerea taxei auto nu este statul roman, ci vanzatorul de Logan, .... iar cand a venit vorba de plata salariilor muncitorilor romani au strambat din nas. Un roman angajat la aceste uzine probabi are salariul de 1500 roni, in vreme ce un francez (care vine si il trateaza pe roman ca pe un sclav) are salariul de minim 1500 euro. Avantaj pe cine?
Din pacate asta e Romania, se executa afaceri dubioase sau chiar legi ce au comisioane generoase pentru intermediari, dar pe carca cui?
Pe mine m-a intrebat cineva daca vreau sa mi se mareasca salariul cu 50% sau vreau cate un calculator pentru fiecare elev din clasa a IX-a si a X-a, sau laboratoare de informatica noi(lucrez in invatamant)? NU, pentru ca daca statul mi-ar fi marit mie salariul, nu avea nimeni comision de pe urma acestei mariri, in schimb pentru calculatoare.......
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
@mark din pacate cei care au iesit in strada pt. suspendarea taxei nu is aceiasi oameni care au cerut mentinerea ei pt. protejarea butoiului franco'mioritic. Scopul acestei taxe nu a fost altul decat bulbersarea pietei SH si cresterea vanzarilor anumitor firme (vezi citroen, reno si cine stie care a mai cotizat la sustinerea taxei). Se stia de cand am intrat un uniune ca nu o sa fie acceptata niciodata o taxa de inmatriculare, dar banii si'au spus cuvantul si cineva a facut o gramada frumusica de euroi.
Cand a vazut ca ii sunt numarate zilele ca premier, tariceanu a lansat bomba cu triplarea taxei ca sa ne arate dispretul dansului fata de insusi cetatenii care l'au ales, ceva in genul: "taxa tampiceanu ei? las' ca va f** eu..."
Acum nu a ramas decat sa implementam solutia care trebuia adoptata acum mai bine de 1 an de zile si anume RENUNTAREA definitiva a oricarei taxe de inmatriculare si cresterea TREPTATA a asigurarilor auto si impozitului pe autovehiculele vechi. Am subliniat "treptata" pt. ca sunt convins ca nu o sa fie deloc treptata si iar o sa iasa cu scandal. De fapt firmele de asigurari au inceput deja sa majoreze semnificativ preturile. e doar o chestiune de timp.
Conducerea dacia probabil a vazut ca se fac demersuri pt. anularea taxei, lucru care, combinat cu criza asta artificiala o sa ii loveasca destul de tare si s'au gandit sa faca o mare... TIGANIE. Au prostit rapid muncitorii cum ca ii vor trimite in somaj daca se scoate taxa, au gasit rapid inca cativa fraieri care sustin taxa si e gata circul.
As fi tentat sa spun ca rad si curcile de noi dar am observat zilele acestea ca rad toate popoarele de noi. (vezi cazul Putin Vs. basescu)
Cand a vazut ca ii sunt numarate zilele ca premier, tariceanu a lansat bomba cu triplarea taxei ca sa ne arate dispretul dansului fata de insusi cetatenii care l'au ales, ceva in genul: "taxa tampiceanu ei? las' ca va f** eu..."
Acum nu a ramas decat sa implementam solutia care trebuia adoptata acum mai bine de 1 an de zile si anume RENUNTAREA definitiva a oricarei taxe de inmatriculare si cresterea TREPTATA a asigurarilor auto si impozitului pe autovehiculele vechi. Am subliniat "treptata" pt. ca sunt convins ca nu o sa fie deloc treptata si iar o sa iasa cu scandal. De fapt firmele de asigurari au inceput deja sa majoreze semnificativ preturile. e doar o chestiune de timp.
Conducerea dacia probabil a vazut ca se fac demersuri pt. anularea taxei, lucru care, combinat cu criza asta artificiala o sa ii loveasca destul de tare si s'au gandit sa faca o mare... TIGANIE. Au prostit rapid muncitorii cum ca ii vor trimite in somaj daca se scoate taxa, au gasit rapid inca cativa fraieri care sustin taxa si e gata circul.
As fi tentat sa spun ca rad si curcile de noi dar am observat zilele acestea ca rad toate popoarele de noi. (vezi cazul Putin Vs. basescu)
- phyton
- **
- 232 mesaje
- din 16 Jun 2008
- Alta tara
phyton
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2008
- Mesaj Privat
Probabil ca noaua taxa se va numi " Taxa auto Milogeni" Imi este pur si simplu rusine de mine, ca om batran si cum se spune ...cu scaun la cap, ca am mers sa-mi depun votul si am sperat ca macar in al 12-lea ceas se va schimba ceva in tara asta! Sunt direct afectat de aceasta taxa dar inca nu m-am resemnat si voi fi prezent, ca si datile trecute, la toate protestele ce vor urma...dar credeti-ma ca nu am avut nici Craciun, nici Revelion...si este greu sa poti avea sarbatori oarecum omenesti, cand te uiti la doua masini (a mea si a baiatului)care stau in parcare si iti duci tatal si socrul la spital, unul paralizat partial, altul operat de cancer, cu masinile prietenilor!
Ma uit tampit la televizor si nu mai inteleg nimic...nici referitor la aceasta taxa, nici la vreo masura pe care guvernul o ia pentru aceasta tara blestemata! Toti se cearta pe serviciile de informatii, pe ciolane...si ma intreb....Dar Romania unde este...in toata ceasta mizerie umana, oferita de la presedinte pina la ultima hienea inregimentata politic? Imi este greu sa cred ca vom mai scapa de acest blestem! Oameni cu adevrat, destepti si verticali stau deoparte si Vanghelie dirijaza guvernarea Romaniei! Doamne ...unde am ajuns!
Ma uit tampit la televizor si nu mai inteleg nimic...nici referitor la aceasta taxa, nici la vreo masura pe care guvernul o ia pentru aceasta tara blestemata! Toti se cearta pe serviciile de informatii, pe ciolane...si ma intreb....Dar Romania unde este...in toata ceasta mizerie umana, oferita de la presedinte pina la ultima hienea inregimentata politic? Imi este greu sa cred ca vom mai scapa de acest blestem! Oameni cu adevrat, destepti si verticali stau deoparte si Vanghelie dirijaza guvernarea Romaniei! Doamne ...unde am ajuns!
- ktapet
- **
- 485 mesaje
- din 13 Mai 2005
- Zafira 2007 Z19DT
- Ilfov
ktapet
- Mesaje scrise: 485
- Locatie: Ilfov
- Masina: Zafira 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2005
- Mesaj Privat
de la inceput va zic sa nu aruncati cu prea multe pietre in mine.
I. eu unul cred ca fiecare tara isi protejeaza productia interna "de orice" nu numai de masini, de ex. in urma cu cateva zile am vazut un protest al producatorilor de carne din ro, care cereau introducerea de taxe pt. carnea din import care venea din tari in care aceasta industrie este puternic subventionata. intr-adevar la noi sub pretextul protejarii productiei interne se fura multi bani de la stat, dar pt. asta suntem de vina EU, TU si EL, toti cei care suntem romani, in primul rand pt. ca atat putem noi sa scoatem in fata, adica sus la conducere.
II. mie nu mi se pare chiar asa de rau dacia-loganul, am mers cu el, am prieteni care il au si care sunt incantati de el, stiu ca si in alte tari s-a stat la coada pt. un logan.
III. sunt de acord ca cei care polueaza mai mult sa plateasca mai mult, adica sunt de acord cu taxa de poluare, nu stiu cat de mare este acum, dar oricum cei care vor sa inmatriculeze masini care nu sunt nici macar euro 3, eu cred ca ar trebui sa plateasca destul de mult.
I. eu unul cred ca fiecare tara isi protejeaza productia interna "de orice" nu numai de masini, de ex. in urma cu cateva zile am vazut un protest al producatorilor de carne din ro, care cereau introducerea de taxe pt. carnea din import care venea din tari in care aceasta industrie este puternic subventionata. intr-adevar la noi sub pretextul protejarii productiei interne se fura multi bani de la stat, dar pt. asta suntem de vina EU, TU si EL, toti cei care suntem romani, in primul rand pt. ca atat putem noi sa scoatem in fata, adica sus la conducere.
II. mie nu mi se pare chiar asa de rau dacia-loganul, am mers cu el, am prieteni care il au si care sunt incantati de el, stiu ca si in alte tari s-a stat la coada pt. un logan.
III. sunt de acord ca cei care polueaza mai mult sa plateasca mai mult, adica sunt de acord cu taxa de poluare, nu stiu cat de mare este acum, dar oricum cei care vor sa inmatriculeze masini care nu sunt nici macar euro 3, eu cred ca ar trebui sa plateasca destul de mult.
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Eu nu inteleg de ce infierati Loganul la modul ca domle' nu suntem in stare sa facem un produs de care sa fim demni .
Asta este subiectivism . Din punctul de vedere al vanzarilor , pe o piata cu o concurenta acerba , Loganul s-a dovedit a fi un succes .
Acuma' problema e ca toti sunt in buda , nu numai Renault - Dacia . Asta odata
A doua oara se pune problema protejarii productiei interne , ca-s Logan , ca-s lucratori la industria de chiloti .... asta este . Si dezvolt :
De exemplu in industria procesatorilor de carne care are ceva asemanari cu asta de masini .
Eu ca producator , ca sa pot taia carne sa o vand ca preparate , imi trebuie cel putin o investitie de 1 milion . Ca altfel ma inchide DSV-ul a doua zi . Bun , o fac si astept ca statul roman sa ma ajute cu legislatie . Si statul ce face ? Exact ce face si in industria auto :
1. Imi da o legislatie de rahat , impunandu-mi un termen de garantie de 3 zile pt carnea proaspata , in conditii de pastrare similare ca in orice tara din UE ( diferenta e ca in Belgia in aceleasi conditii termenul este de ....18 zile )
2. Incurajeaza importul de carne de afara , la preturi de dumping si la jumate fata de mine , care-s producator si ofer locuri de munca in Romania ....
Cum as putea rezista pe o asemenea piata ?
Acelasi lucru , in industria panificatiei , acelasi lucru in industria auto . Totul se rezuma la a-i incuraja pe ai tai sa angajeze , investeasca si sa aduca bani in Romania !
Zicea cineva mai sus de faptul ca Dacia a beneficiat de terenuri moka de la armata . Eu sincer , faceam si mai mare scandal in locul lor , pt ca tara gazda in care vin si bag bani , nu-mi ofera o infrastructura adecvata . Nu-s in stare sa ofere o autostrada de ex. Nu sa-mi faca mie trailerul cu masini 3 zile pana-n Germania , din care doua in Romania si sa-mi blocheze livrarile ..
Din pacate adevarul e undeva la mijloc si fiecare parte ( atat producatorii cat si clientii ) au adevarul lor . Medierea intre cele doua adevaruri trebuia facuta de statul roman prin legislatie , cadrul oferit , incurajarea investitiilor , protejarea cumparatorilor si tot asa ..
Asta este subiectivism . Din punctul de vedere al vanzarilor , pe o piata cu o concurenta acerba , Loganul s-a dovedit a fi un succes .
Acuma' problema e ca toti sunt in buda , nu numai Renault - Dacia . Asta odata
A doua oara se pune problema protejarii productiei interne , ca-s Logan , ca-s lucratori la industria de chiloti .... asta este . Si dezvolt :
De exemplu in industria procesatorilor de carne care are ceva asemanari cu asta de masini .
Eu ca producator , ca sa pot taia carne sa o vand ca preparate , imi trebuie cel putin o investitie de 1 milion . Ca altfel ma inchide DSV-ul a doua zi . Bun , o fac si astept ca statul roman sa ma ajute cu legislatie . Si statul ce face ? Exact ce face si in industria auto :
1. Imi da o legislatie de rahat , impunandu-mi un termen de garantie de 3 zile pt carnea proaspata , in conditii de pastrare similare ca in orice tara din UE ( diferenta e ca in Belgia in aceleasi conditii termenul este de ....18 zile )
2. Incurajeaza importul de carne de afara , la preturi de dumping si la jumate fata de mine , care-s producator si ofer locuri de munca in Romania ....
Cum as putea rezista pe o asemenea piata ?
Acelasi lucru , in industria panificatiei , acelasi lucru in industria auto . Totul se rezuma la a-i incuraja pe ai tai sa angajeze , investeasca si sa aduca bani in Romania !
Zicea cineva mai sus de faptul ca Dacia a beneficiat de terenuri moka de la armata . Eu sincer , faceam si mai mare scandal in locul lor , pt ca tara gazda in care vin si bag bani , nu-mi ofera o infrastructura adecvata . Nu-s in stare sa ofere o autostrada de ex. Nu sa-mi faca mie trailerul cu masini 3 zile pana-n Germania , din care doua in Romania si sa-mi blocheze livrarile ..
Din pacate adevarul e undeva la mijloc si fiecare parte ( atat producatorii cat si clientii ) au adevarul lor . Medierea intre cele doua adevaruri trebuia facuta de statul roman prin legislatie , cadrul oferit , incurajarea investitiilor , protejarea cumparatorilor si tot asa ..
- Catalln
- **
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
@ktapet sa o luam pe cea dreapta, poluarea auto este infima fata de cea industriala de la marii colosi, cu nu foarte mult timp in urma peste jumatate din teritoriul tarii era impadurit dar in ultima perioada de timp suprafata s-a redus de cateva ori ceea ce este mult mai grav din mai multe puncte de vedere (inundatiile, desertificare, alunecari de terenuri si nu in ultimul timp reducerea singurei surse de oxigen).
Daca ii dureau de poluare si altele retehnologizau industria (ma refer la marii colosi industriali) aveau un program real de impadurire nu de fatada.
Care este diferenda intre Dacia si o masina E2 in ceea ce priveste emisile, iti spun eu nici una, pt ca motoarele de pe dacia sunt euro doi, iar la cantitatea de emisii sunt la acelasi nivel.
In ceea ce priveste siguranta te las pe tine sa te gandesti (ABS-ul este optional, SRS-uri doar unul pt sofer si nici ala nu functioneaza iar de restul dacia nici nu a auzit).
Ceea ce ma deranjeaza pe mine e ca celelalte industrii de unde "mogulii" nu au avut de castigat, au fost lasate sa moara mai bine spus ajutate sa moara, acolo nu erau oameni care isi castigau o bucata de paine? si care contribuiau la bugetul de stat?
Mi se pare corect sa platesti cat poluezi, DAR sa plateasca toti si doar pentru cat polueaza (sunt care fac 10, 15 mii km pe an sunt altii care fac 30, 50 mii km pe an) si atunci de ce sa plateasca doar unii si altii nu.
Sunt multe de spus pe tema asta, atat referitor la legalitatea (moralitatea) unor asemenea taxe cat si despre eficienta lor in plina criza.
Daca ii dureau de poluare si altele retehnologizau industria (ma refer la marii colosi industriali) aveau un program real de impadurire nu de fatada.
Care este diferenda intre Dacia si o masina E2 in ceea ce priveste emisile, iti spun eu nici una, pt ca motoarele de pe dacia sunt euro doi, iar la cantitatea de emisii sunt la acelasi nivel.
In ceea ce priveste siguranta te las pe tine sa te gandesti (ABS-ul este optional, SRS-uri doar unul pt sofer si nici ala nu functioneaza iar de restul dacia nici nu a auzit).
Ceea ce ma deranjeaza pe mine e ca celelalte industrii de unde "mogulii" nu au avut de castigat, au fost lasate sa moara mai bine spus ajutate sa moara, acolo nu erau oameni care isi castigau o bucata de paine? si care contribuiau la bugetul de stat?
Mi se pare corect sa platesti cat poluezi, DAR sa plateasca toti si doar pentru cat polueaza (sunt care fac 10, 15 mii km pe an sunt altii care fac 30, 50 mii km pe an) si atunci de ce sa plateasca doar unii si altii nu.
Sunt multe de spus pe tema asta, atat referitor la legalitatea (moralitatea) unor asemenea taxe cat si despre eficienta lor in plina criza.
biela-manivela- Suspendat
- 2,900 mesaje
- din 25 Nov 2007
- Vectra 2003 Z18XE
- Ialomita
biela-manivela- Mesaje scrise: 2,900
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2007
- Mesaj Privat
Catalln a scris:Care este diferenda intre Dacia si o masina E2 in ceea ce priveste emisile, iti spun eu nici una, pt ca motoarele de pe dacia sunt euro doi, iar la cantitatea de emisii sunt la acelasi nivel.
Gresit! Dacia e E4! Adica mai mult decat masina ta.
Catalln a scris:In ceea ce priveste siguranta te las pe tine sa te gandesti (ABS-ul este optional, SRS-uri doar unul pt sofer si nici ala nu functioneaza iar de restul dacia nici nu a auzit).
Siguranta? EuroNCAP zicea ca vreo 3 stele. Destule la banii astia. ABS-ul este standard pe toate versiunile de Sandero. SRS-ul (airbagul) este disponibil in numar de 4 bucati, 2 frontale si 2 laterale!
O documentare ar fi binevenita inaintea postarii. Nu ne ajuta cu nimic o discutie purtata ca la carciuma de langa bloc.
Dupa parerea mea, acei angajati Dacia au platit niste taxe la stat si macar pentru asta ar merita ca statul sa-si arunce un ochi si asupra lor.
- dumitru florin
- ***
- 742 mesaje
- din 11 Jul 2008
- Vectra 2004 Y22DTR
- Alta tara
dumitru florin
- Mesaje scrise: 742
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2008
- Mesaj Privat
Sunt scarbit de aceasta tara,, si de guvernele astea care se tot schimba..
Unii pleaca ,,vin altii cu aceleasi interese proprii si din asta avem de suferit numai noi.
Cei ce au mers la vot,au votat pt mai bine dar asta nu va fi,,cel putin in viitorul apropiat.
Nu am votat si nu voi vota niciodata,de aceea nu ma simt vinovat pt ceea ce se intampla.
Unii pleaca ,,vin altii cu aceleasi interese proprii si din asta avem de suferit numai noi.
Cei ce au mers la vot,au votat pt mai bine dar asta nu va fi,,cel putin in viitorul apropiat.
Nu am votat si nu voi vota niciodata,de aceea nu ma simt vinovat pt ceea ce se intampla.
- Catalln
- **
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
@biela-manivela nu vreau sa ne contram insa vorbesc in cunostinta de cauza chiar m-am documentat (toamana trecuta cand mi-am luat masina) la momentul respectiv in standard ABS-ul nu era, iar SRS-ul era unul singur in dotarea standard, nu mai spun de oglinzi incalzite si alte dotari necesare pe care daca voiam sa le iau ridicat pretul destul de mult din aceasta cauza m-am orientat la o masina SH care are cele dorite si nu mai spun ca este mult sub pretul unei dacii.
Acum ma uitam, iar, pe pagina lor de internet si curios, airbag frontal pasager este contra cost la versiunea de baza (6890 euro) abia de la Preferance (8050 euro) este standard, in timp de airbaguri laterale sunt optionale la toate versiunile, doar ABS-ul este standard (apropo de pretul euro daca tot vinde pe piata interna de ce nu dau preturile in lei acum, pentruca fac specula).
Avanda in vedere cele gasite pe pagina lor de internet ar trebui sa te mai documentezi si tu , dupa cum ai vazut eu m-am documentat si nu eram departe de adevar .
Cred ca putem sa inchidem aici "conflictul".
Acum ma uitam, iar, pe pagina lor de internet si curios, airbag frontal pasager este contra cost la versiunea de baza (6890 euro) abia de la Preferance (8050 euro) este standard, in timp de airbaguri laterale sunt optionale la toate versiunile, doar ABS-ul este standard (apropo de pretul euro daca tot vinde pe piata interna de ce nu dau preturile in lei acum, pentruca fac specula).
Avanda in vedere cele gasite pe pagina lor de internet ar trebui sa te mai documentezi si tu , dupa cum ai vazut eu m-am documentat si nu eram departe de adevar .
Cred ca putem sa inchidem aici "conflictul".