Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • mocca

  • Mesaje scrise: 510
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor

Am un opel Vectra A, c18NZ, 1,8i, benzina si e putin cam mofturos.Pana acum o saptamana mergea sacadat pana in 2500 de ture iar de la 2500 in sus mergea normal.Crezand ca merge doar in 3 pistoane m-am gandit ca are probleme la aprindere asa ca i-am schimbat bujiile.Cele vechi aveau ciocu negru rau de tot fara urme de ulei ....booon cateva zile nu a mai facut mofturi si a mers bine,dupa care iar a inceput sa mearga in hopuri,iar pe teava de esapament am observat ca scoate fum negru cu apa(?).Am parcat astazi frumos masina, iar dupa o ora cand am vrut sa plec invartea electromotorul dar nu mai pornea.A avut ceva toane dar ,am impresia ca am inecat motorul.Cand am deschis compartimentul motor si m-am holbat , am vazut ca iesea fum de la injector, iar pe la chiuloasa exista mici scurgeri.E posibil ca in motor sa fi intrat apa din cauza la garnitura si mie sa-mi dea impresia ca merge in 3 cilindri ? Ce alte cauze ar mai putea fi ?

Am mai citit subiecte asemanatoare dar nu prea am inteles mare lucru

Va multumesc pentru rabdarea acordata de a citi acest post si va rog sa ma ajutati

Numai bine
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ai incercat sa faci o diagnoza prin metoda "agrafa"? Ce coduri ai stocate. Ar fi bine sa gasesti pe cineva cu motor ca al tau si mai testai pe rand cativa senzori, eventual bobina de inductie.
  • mocca

  • Mesaje scrise: 510
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
DB77AAA a scris:Ai incercat sa faci o diagnoza prin metoda "agrafa"? Ce coduri ai stocate. Ar fi bine sa gasesti pe cineva cu motor ca al tau si mai testai pe rand cativa senzori, eventual bobina de inductie.


Am facut testul agrafa si nu am stocata nici o eroare Shocked
  • ticadaniel

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2007

  • Mesaj Privat
vreau sa te intreb fisele le-ai schimbat ?
bateria ai masurat ?
bobina cred ca nu se arde asa usor .si nici modulul de aprindere.
eu cred ca etse simpla problema la tine.
  • ticadaniel

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2007

  • Mesaj Privat
cand ai apa in motor culoarea ulei este maronie gen cafea cu lapte .tie iti arunca condensul dupa teava .
  • ticadaniel

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2007

  • Mesaj Privat
cand ai apa in motor culoarea uleiului este maro gen cafea cu lapte .tie iti arunca condensul dupa teava .
  • ticadaniel

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2007

  • Mesaj Privat
cand ai apa in motor culoarea uleiului este maro gen cafea cu lapte .tie iti arunca condensul dupa teava .
  • ticadaniel

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2007

  • Mesaj Privat
cand ai apa in motor culoarea uleiului este maro gen cafea cu lapte .tie iti arunca condensul dupa teava .
  • ticadaniel

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2007

  • Mesaj Privat
cand ai apa in motor culoarea uleiului este maro gen cafea cu lapte .tie iti arunca condensul dupa teava .
  • mocca

  • Mesaje scrise: 510
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
ticadaniel a scris:cand ai apa in motor culoarea uleiului este maro gen cafea cu lapte .tie iti arunca condensul dupa teava .


Uleiul e normal la culoare si nu are apa sau altceva in el...apa care o arunca pe esapament e neagra

Fisele nu le-am schimbat...dar ash vrea sa le masor sa le verific mai intai sa vad daca is bune
Bateria e noua si nu e descarcata
restul nu am verificat
Deci masina a mers nu a murit pe drum si mergea in hopuri...acum cred ca e inecata...nu am mai incercat sa o pornesc ca sa nu omor bateria

Stie cineva daca pot pune fise de Cielo pentru a face o proba sa vad daca is duse ale mele ?
  • thrill

  • Mesaje scrise: 860
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
ca sa vezi daca iti fura curent poti face asa.. o pornesti pe intuneric si daca vezi ceva scantei mici e clar. vezi ca fisele nu sunt mai mult de 100 de lei. e o investitie meritata, deci nu pierzi banii.
subscriu colegului DB77AAA sa faci aplici metoda "agrafa" sa vezi eventuale erori.. poate ai senzorul de temperatura a lichidului de racire dus (cum am avut eu, si aveam cam aceleasi simptome). salut
  • mocca

  • Mesaje scrise: 510
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
thrill a scris:ca sa vezi daca iti fura curent poti face asa.. o pornesti pe intuneric si daca vezi ceva scantei mici e clar. vezi ca fisele nu sunt mai mult de 100 de lei. e o investitie meritata, deci nu pierzi banii.
subscriu colegului DB77AAA sa faci aplici metoda "agrafa" sa vezi eventuale erori.. poate ai senzorul de temperatura a lichidului de racire dus (cum am avut eu, si aveam cam aceleasi simptome). salut


Testul agrafa l-am facut si nu am stocata nici o eroare...Despre fise ce sa zic trebuie si ele schimbate..dar acum nu prea ma dau banii afara din casa am niste banuti dar vreau sa schimb termostat,garnitura chiuloasa, senzor temperatura ceas, si pe langa astea daca reusesc sa o fac trebuie sa mai fac si un drum de vre-o 300km sambata
Stie careva cati senzori de temperatura sunt ?Am inteles ca mai e unu in afara de ala de la ceas care are 2 fire

Thanx
  • dadydoris

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1995 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Si eu am o vectra A si m-am dus cu ea la munca fara probleme dar seara cind a trebuit sa plec de la munca nu mai pornea de nici o culoare. Am demontat pompa de benzina pentru ca nu mai venea benzina la carburator si am gasit pompa blocata. Am pus 2 fire pe baterie in asa fel sa se invirta pompa in sens inves si sa deblocat. Am 6 luni de atunci si merge si acum. Nu stiu cit te poate ajuta povestea mea dar vezi daca se aude pompa sau daca iti vine benzina la motor.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@mocca ala de ceas are un fir.
cel pentru ecu are 2 fire.
  • mocca

  • Mesaje scrise: 510
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:@mocca ala de ceas are un fir.
cel pentru ecu are 2 fire.


Imi poti spune unde gassesc acea sonda ?
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
il gasesti pe chiulasa.cam unde se prinde suportul de alternator.in partea de sus.
il vezi sigur.are o mufa cu 2 fire.albastra deobicei.
  • mocca

  • Mesaje scrise: 510
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salutare din nou !

Am rezolvat problema cu masina..nu stiu exact ce a avut dar va pot spune ca au fost schimbate urmatoarele : segmenti,cuzineti,termostat(nu baga caldura),senzor ulei,senzori temperatura lichid racire,filtru ulei(gasit murdar chiar daca e fost schimbat la ultimul schimb de ulei),ulei motor(era subtire ca apa),burduf planetara(era taiat),carbuni electromotor(dupa ce e fost refacut motorul electromotorul numai invartea ),galerie garnitura admisie,garnitura chiuloasa,garnitura baie ulei,antigel,becuri iluminat bord(erau arse),filtru benzina,curea distributie(trebuia schimbata peste 5000-6000km dar daca tot a facut motorul bucati am preferat sa o schimb acum)pastila bloc motor(cea veche a fost ruginita sa spart si lipita cu poxipol)...a mai curatat urmatoarele: baie ulei(avea mal in ea..nu stiu daca a fost vreodata data jos),pistoane,supape,conducta evacuare gaz carter(era infundata),electromotor... a mai verificat uleiul in cutia de viteze,furtune benzina tur-retur(necesita schimbate ca is imbatranite)....Acum nu stiu care a fost cauza exacta de facea "gat" dar important e ca merge ceas.

Multumesc celor care au raspuns la topic si m-au ajutat Confused Cool

toata treaba asta a costat vre-o 500lei piesele si 400lei manopera....ieftin nu ?...cel putin mie asa mi sa parut

P.S.Mai am de schimbat portiera dreapta-spate...ca a intrat sambata un berbec in mine si a facut-o praf bine ca nu a lovit pragul sau stalpul
Numai bine !
  • thrill

  • Mesaje scrise: 860
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
mai pe scurt ai schimbat masina Smile
da .. ieftin din ce spui tu.. ne bucuram ca iti merge masina cum trebuie. salut !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR