Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • alexaandru15

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salut...am kadett e an 91 combi 3 usi si vreau sa stiu ce probleme apar daca vreau sa schimb motorul de 1.4 cu unul mai mare.... sunt tanar si am nevoie de profesori care sami dea sfaturi....sau daca nul schimb macar spunetimi cum sai maresc puterea....va multumesc anticipat ptr raspunsuri
Skip ads

  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
cel mai bine o vinzi si iti iei un kadet mai puternic,
ca sa pui un motor mai puternic te costa mult omologatul
nu se renteaza.
  • alexaandru15

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2008

  • Mesaj Privat
nu vreau sa o dau ca e caroseria foarte solida
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Are dreptate @stefi..caravan in 2 usi nu are tenta sportiva din nici un unghi ai privi problema..Cu banii pe care ii dai pe modificari si omologari poti sa-ti iei ceva mai "vanos",chiar daca nu e inscris..cu tot cu inscriere (la BG)cred ca ai ajunge la 1000E.Modificarea pe care o vrei ar fi cam la 5-700.Asa ca nu te grabi,mai gandeste-te.
  • LiviuIanush

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Eu am incercat a schimb motorul de la c13NB la C16NZ.
Am avut acte de provenienta de la masina dezmembrata, act de cumparare motor, act de montaj in service autorizat.
Insa acum omologarea se face cu reinnoirea ITP.
Urmarea: nu mi-au dat ITP-ul in conditiile in care masina avea RK total: caroserie, bucsaraie, sistem frianare, caseta directie, parbriz schimbat.
De ce? - Tapiterie usa sofer tocita, un turometru tuning si un ceas turometru digital toate modificari neomologate;
Apoi: am avut catalizator nou si mi-au zis ca de ce este sudat (flansele originale au trebuit taiate), amortizoarele noi toate 4 si culmea am picat testul de amortizoare si la sistemul de frinare mi-au pus setare de camion (am dovada) si am picat pentru dezechilibru 1%.
In Romania, merge numai cu spaga, dar nu am avut prin cine sa o dau.
Asa ca am vindut masina la dezmembrari, de nervi, fara ITP.
Acum am alta.
  • alexaandru15

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2008

  • Mesaj Privat
pentru uni nu are tenta sportiva ptr mine are...nush..poate am inebunit da tare vreau sa vad fatza unor posesori de masina mult mai "puternice"cand le iau fatza la semafor cu o hoasca break:D....si la partea cu omologatu LiviuIanush am si eu retineri...ca nus prea buni baieti de la rar...oricum mai astept pareri
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
hai ca nu te inteleg nu am vrut sa-ti scriu mai multe
am raspuns scurt, dar hai sa vezi la masina mea am
motor 18e=85kw am vrut sa pun c20ne=85kw pe linga
acte motor trebuie schimbat sistemul de frinare, motor
mai mare raspuns rar,intrebarea mea motor cilindrie mai mare
dar de acceasi putere de ce trebuie alte frine,raspuns rar
asa e regula+ca trebuie platit omologatul la punerea unui
motor mai mare 1000euro asta acum 2 ani acum nustiu
pretul actual + ca toata treaba trebuie efectuata intr-un
service autorizat rar alti bani acum tu calculezi pret motor+
omologat+service autorizat+acte politie(schimbat talon)
acum dupa calcul zi te-am invatat prost?
  • alexaandru15

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2008

  • Mesaj Privat
da ai dreptate....daca e asa de mult ma las bagubas dar daia am si pus aceasta intrebare...sa stiu daca se renteaza
  • alexaandru15

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2008

  • Mesaj Privat
da ai dreptate....daca e asa de mult ma las bagubas dar daia am si pus aceasta intrebare...sa stiu daca se renteaza


Imi pare rau pentru dublu post...mi sa blocat internetul
  • alexaandru15

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2008

  • Mesaj Privat
superdragosh...app BG fiind? ca nu stiu la ce te referi
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
superdragos35 a zis ca poti lua o masina inscrisa la
bulgari mai putrnica la banii care-i dai la schimbarea
motorului.
  • codru_popa

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Kadett 1985 13nb
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sal am schimbat in 12-09-2007 motorul la opel si lam si omologat iar RAR-ul ma costat atunci;omologare=480lei+certificarea autenticitatii vehicul ,atribuire numar registru ,folie secretizare=130.20+motorul adus din germania 250euro.Dar precizez ca am avut un 13s si am adus un 13nb deci diferenta mare nu este intre ele daca te poate ajuta cineva in rar este ok Dar nu stiu de ce vrei sa schimbi motorul este dus?
am un prieten care are un 1.6 motor si la demarare este mai puturoasa ca amea Daca vrei sai maresti putin forta schimbai filtru de aer punei unul sport,schimba si evacuarea de la cap la cap si se mai adauga ceva cai
dar vezi ca va creste si consumul
si inca ceva nu prea avem sosele de dat viteza Very Happy
  • alexaandru15

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2008

  • Mesaj Privat
nu conteaza ca o sa creasca consumul...din moment ce vroiam sa pun motor mai mare...dar vroiam sa stiu ce ii pot face...
  • sebastyan2001

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Ai gasit acest tip de motor ? 1.8 8v 115 cai ? Te intreb pt ca am un kadett si mia sarit de la punct si cred ca trebuie sa schimb motorul cu totu si inca nu am gasit pe nicaieri modelul asta.
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
nu trebuie sa schimbi motorul daca sare de la punct.
  • sebastyan2001

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Nu stiu exact ce sa intamplat acolo, azi am luat masina. Omu mia zis ca a tras-o cu spatele si cica ar fi sarit 2 dinti cureaua. Cand da sa o porneasca porneste in 2 dupaia 3 si dupaia 4 pistoane dar moare repede ca se uda bujiile, mai mult de 5 secunde nu sta pornita. Habar nu am ce poate sa aiba, ma gandeam in caz ca e ceva mai rau sa schimb motorul.
  • alexandru

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Sal aceeasi lucrare am facut o si eu la kadett ul meu am schimbat 1,2 cu 2,0 16 valve si ma costat numai motorul cu cutie si instalatie 650 euro daca vrei sa faci o asemenea lucrare trebuie sa te astepti la o investitie mai mare de 1000 euro spun asta din proprie experienta ptr ca trebuie sa schimbi si instalatia electrica, jambele, planetarele tampoane si suporti la motor ,timonerie etc.
  • alexandru

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Am auzit de la un amic ca ar avea cineva un kadett caruia ia luat foc spatele si ca ar fii 2,0 16 valve si ca ar vrea vreo 500 euro pe el ia nr meu de tel si suna ma pe miercuri, joi ca sa iti spun sigur daca il mai are, asta daca mai te intereseaza modificarea 0762885215.
Iar cu omologarea iti spun din surse sigure ca te costa cam in jur de 60 de milioane ca sa omologhezi un motor care depaseste cu mai mult de 45% din puterea celui vechi iar ca sa pui un 1,6 care urca in ture ca dacia nu merita , parerea mea.
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
cu o investitie minima care consta in schimbat fulia motor+
fulia axa cu came+pompa apa+curea distributie trasa la punct
de un mecanic priceput se rezolva cu alte probleme gen
instalatia de injectie te ajut eu am acelasi motor 18e,85kw.
  • alexaandru15

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2008

  • Mesaj Privat
numi vine sa dau mai mult de 1000 de euro pentru toata schimbarea daia vam si intrebat la bani pe care ii dau pe toate schimbarile imi iau altceva.....nush ma mai gandesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR