Dee
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucharest
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2005
- Mesaj Privat
va rog cu ceva impresii cat se poate de obiective am un prieten care doreste una dintre aceste 2 masini si ma intereseaza si pe mine.
Corsa este 9300 CIP si Fiesta este 10 200 CIP dar are cateva chestii in plus in acest pret fata de Corsa cum ar fi CD player (ca cel de la Focus 2) si vopsea metalizata iar ABS -ul sau este completat de Electronic Brake Distribution (in standard) plus doua airbaguri in loc de unul ca la Opel.
fiesta facelift este un model revizuit al fadei fiesta cu bord foarte placut luat de la focus si cu un design exterior reusit.
http://www.ford.co.uk/ie/fi...8_gallery/-/-/-/-
iata si poze.
Am mers cu Fiesta 1.4 TDCi si m-a impresionat dar parca 1.3 CDTI mi s-a parut mai nervos. fiesta este de departe mai spatioasa per total dar cu o pozitie cam inalta la condus. pe ambele le-am condus dar Fiesta era o masina de la BDT si nu am putut merge prea tare si nu stiu cum se descurca motorashele astea in afara orashului. Cuplul de 160 Nm Fiesta si 170 pt Corsa le recomanda pt calatorii lungi dar as dori niste date concrete de la posesori. Mentionez ca se dorea noua Corsa insa am intreba la dealer si lista de asteptare va fi probabil de 7 luni incepand cu februarie caci Europa de Este nu va avea prioritate la primele comenzi. De asemenea va fi mai scumput si mai sarac un pic decat este acum Corsa vechi la oferta speciala. posesori de 1.3 cdti exista...sa vedem daca ma pot ajuta cu un sfat sau cu date(orice...consum? merita? este real consumul mic? gafaie masina la 130 ? etc)
-se vor face cam 15 000 km pe an cu aceasta masina
-se va merge 70 % in oras aglomeratie mare
- viteze maxime pe autostrada, drum national 140 (constante 120)
-nu se doreste sport dar nici emotii in depasiri.
Corsa este 9300 CIP si Fiesta este 10 200 CIP dar are cateva chestii in plus in acest pret fata de Corsa cum ar fi CD player (ca cel de la Focus 2) si vopsea metalizata iar ABS -ul sau este completat de Electronic Brake Distribution (in standard) plus doua airbaguri in loc de unul ca la Opel.
fiesta facelift este un model revizuit al fadei fiesta cu bord foarte placut luat de la focus si cu un design exterior reusit.
http://www.ford.co.uk/ie/fi...8_gallery/-/-/-/-
iata si poze.
Am mers cu Fiesta 1.4 TDCi si m-a impresionat dar parca 1.3 CDTI mi s-a parut mai nervos. fiesta este de departe mai spatioasa per total dar cu o pozitie cam inalta la condus. pe ambele le-am condus dar Fiesta era o masina de la BDT si nu am putut merge prea tare si nu stiu cum se descurca motorashele astea in afara orashului. Cuplul de 160 Nm Fiesta si 170 pt Corsa le recomanda pt calatorii lungi dar as dori niste date concrete de la posesori. Mentionez ca se dorea noua Corsa insa am intreba la dealer si lista de asteptare va fi probabil de 7 luni incepand cu februarie caci Europa de Este nu va avea prioritate la primele comenzi. De asemenea va fi mai scumput si mai sarac un pic decat este acum Corsa vechi la oferta speciala. posesori de 1.3 cdti exista...sa vedem daca ma pot ajuta cu un sfat sau cu date(orice...consum? merita? este real consumul mic? gafaie masina la 130 ? etc)
-se vor face cam 15 000 km pe an cu aceasta masina
-se va merge 70 % in oras aglomeratie mare
- viteze maxime pe autostrada, drum national 140 (constante 120)
-nu se doreste sport dar nici emotii in depasiri.
- obiwankenobi
- **
- 182 mesaje
- din 19 Oct 2005
- Astra 2008 y17dth
- Brasov
obiwankenobi
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2005
- Mesaj Privat
Despre Corsa 1.3 CDTI pot sa spun dupa 2000km ca este o masina buna. Cu vopsea metalizata+airbag pasager pretul CIP este 9600EURO.
----------------------------------------------------------------------------------
Lipsuri: Nu are scut motor deci trebuie cumparat separat.
Are numai 5 viteze si la motorul pe care il are ar fi fost superb si util a sasea.Are garantie numai 2 ani.Pretul din service Opel este 45 RON/ora
Este la sfirsit de cariera ,trebuie sa apara noul Corsa,deci valoare de revinzare va fi mica.
Iarna motorul se incalzeste f.greu si mergi mult timp cu motorul rece.
----------------------------------------------------------------------------------
Plusuri: Masina f.stabila si destul de grea (1060 kg goala) si se aseaza bine pe drum iar cind trece un tir pe linga tine nu-l simti.
ABS-ul merge bine.Nu stiu daca are EBD dar oricit de strins am luat curbele inca nu am auzit fluieraturi sau scrisnet de roti.
Spatiul interior este mai mult decit de ajuns pentru 4 persoane.
Caroseria este galvanizata si are o garantie de 12 ani.
Este fabricata in Germania la Eisenbach.
----------------------------------------------------------------------------------
Consum: Media mea este cam 5l /100. 60% oras 40 % exterior
Edit 19.12.05 Media a crecut la 6l/100.Din cauza frigului cred
intre -4 si -10.De multe ori motorul merge rece.
----------------------------------------------------------------------------------
Observatii:
Masina este noua deci inca nu a trecut de 3000 RPM unde are 120kmh turatie atinsa doar in mod exceptional.Intre 1500 si 2600RPM trage f.bine
(170NM) lucru care se reflecta in niste acceleratii fulgeratoare.La 2500RPM
are deja 110kmh.
In oras este extraordinara din acest motiv.In exterior pina la 120 km/h
este buna, adica depasesti lejer.Peste 120km/h inca nu am mers,astept sa trec de 5000km.
Edit 22/01/06 .Am ajuns la 4700km si i-am dat 3500 rpm timp de 2-3 min Viteza este 140kmh iar cresterea de viteza este liniara fara pierderi de putere intre 80-140kmh.
Ultima modificare făcută de obiwankenobi la Dum 22 Jan, 2006 12:35 pm, modificat de 2 ori în total
----------------------------------------------------------------------------------
Lipsuri: Nu are scut motor deci trebuie cumparat separat.
Are numai 5 viteze si la motorul pe care il are ar fi fost superb si util a sasea.Are garantie numai 2 ani.Pretul din service Opel este 45 RON/ora
Este la sfirsit de cariera ,trebuie sa apara noul Corsa,deci valoare de revinzare va fi mica.
Iarna motorul se incalzeste f.greu si mergi mult timp cu motorul rece.
----------------------------------------------------------------------------------
Plusuri: Masina f.stabila si destul de grea (1060 kg goala) si se aseaza bine pe drum iar cind trece un tir pe linga tine nu-l simti.
ABS-ul merge bine.Nu stiu daca are EBD dar oricit de strins am luat curbele inca nu am auzit fluieraturi sau scrisnet de roti.
Spatiul interior este mai mult decit de ajuns pentru 4 persoane.
Caroseria este galvanizata si are o garantie de 12 ani.
Este fabricata in Germania la Eisenbach.
----------------------------------------------------------------------------------
Consum: Media mea este cam 5l /100. 60% oras 40 % exterior
Edit 19.12.05 Media a crecut la 6l/100.Din cauza frigului cred
intre -4 si -10.De multe ori motorul merge rece.
----------------------------------------------------------------------------------
Observatii:
Masina este noua deci inca nu a trecut de 3000 RPM unde are 120kmh turatie atinsa doar in mod exceptional.Intre 1500 si 2600RPM trage f.bine
(170NM) lucru care se reflecta in niste acceleratii fulgeratoare.La 2500RPM
are deja 110kmh.
In oras este extraordinara din acest motiv.In exterior pina la 120 km/h
este buna, adica depasesti lejer.Peste 120km/h inca nu am mers,astept sa trec de 5000km.
Edit 22/01/06 .Am ajuns la 4700km si i-am dat 3500 rpm timp de 2-3 min Viteza este 140kmh iar cresterea de viteza este liniara fara pierderi de putere intre 80-140kmh.
Ultima modificare făcută de obiwankenobi la Dum 22 Jan, 2006 12:35 pm, modificat de 2 ori în total
Dee
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucharest
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2005
- Mesaj Privat
mersi mult obiwan. Mai ales pentru impresii despre motor la depasiri si in afara orashului. Eu nu stiam cum se descurca masina in afara pt ca in oras mi s-a parut foarte vioaie dar mai mult de 90 nu i-am dat ca nu era masina mea.Deci nu sunt probleme nu? 9600 CIP e pret foarte bun. sa inteleg si ca recomanzi sa luam scut la optiuni nu? (pachet drumuri grele).
- obiwankenobi
- **
- 182 mesaje
- din 19 Oct 2005
- Astra 2008 y17dth
- Brasov
obiwankenobi
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2005
- Mesaj Privat
Pentru pret exista oferta :
http://www.opel.ro/index.ph...campaign_id=12327
Eu m-am dus la dealear cu foaia scoasa la imprimanta.
Pretul de acolo nu cuprinde acciza,vopseaua metalizata,airbagul de la pasager si nici radiocd.
Scutul metalic+montaj dealer a fost 400 RON.Am cerut expres scut metalic
deoarece la ce gropi sint pe drumurile noastre m-am gindit ca daca lovesc
ceva la motor nu cred ca o sa fie acoperit de garantie.Eu prefer cu scut decit fara scut.
Masina nu am alergat-o peste 120 kmh si am sa depasesc aceasta viteza numai dupa ce trec de 5000 km cu ea.In privinta plajei 120-160 kmh ar trebui sa intrebi si pe altii.
http://www.opel.ro/index.ph...campaign_id=12327
Eu m-am dus la dealear cu foaia scoasa la imprimanta.
Pretul de acolo nu cuprinde acciza,vopseaua metalizata,airbagul de la pasager si nici radiocd.
Scutul metalic+montaj dealer a fost 400 RON.Am cerut expres scut metalic
deoarece la ce gropi sint pe drumurile noastre m-am gindit ca daca lovesc
ceva la motor nu cred ca o sa fie acoperit de garantie.Eu prefer cu scut decit fara scut.
Masina nu am alergat-o peste 120 kmh si am sa depasesc aceasta viteza numai dupa ce trec de 5000 km cu ea.In privinta plajei 120-160 kmh ar trebui sa intrebi si pe altii.
Dee
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucharest
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2005
- Mesaj Privat
stiu preturile pe de rost pentru ca am negociat cu un dealer pt un Astra H 1.4 twinport care insa nu se incadra in posibilitatile mele materiale. Acum un prieten si-a luat corsa 1.2 twinport si altul doreste 1.3 CDTi. Cum la H n-am avut noroc m-am orientat spre o Corsa model actual pt ca cel nou va fi sensibil mai scump si la Essentia nu va avea AC. Pe mine ma intereseaza 2 motorizari la Corsa 1.4 Twinport si 1.3 CDTi. cum merg 70 la suta in oras Bucuresti cred ca 1.4 imi va lua mult si un 1.3 cdti va fi mai bun cu cuplul sau foarte mare la turatie mica. Am testat deci un 1.3 Cdti si mi s-a parut excelent. Insa fiind masina altcuiva nu am depasit 80 90 km/h . De aceea doream sa te intreb de viteze mai mari si depasiri . Eu nu intentionez sa merg mai mult de 130 km/h insa nu vreau sub nici o forma sa-mi tremure pantalonii pe mine in depasiri. din ce mi-ai spus tu motorul se descurca foarte bine si la viteze mai mari. daca exista un topic in care alti posesori de 1.3 CDti isi prezinta masina te rog sa mi dai si mie.
- obiwankenobi
- **
- 182 mesaje
- din 19 Oct 2005
- Astra 2008 y17dth
- Brasov
obiwankenobi
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2005
- Mesaj Privat
Si eu am cautat articole despre Corsa Cdti si am gasit putine pe net.
In alta ordine de idei am discutat zilele trecute cu un prieten care are Combo tot cu motor de 1.3CDTI.El a gonit-o cu 130 kmh si mi-a spus
ca avea intre 3100-3200 rpm si ca avea inca putere.Masina lui are cam 30000km si el o menajea-za inca.
Edit1:Azi a trebuit sa o calc un pic intr-o depasire.Masina merge bine si la 130kmh si turatia este tot in jur de 3200rpm.Daca ar fi existat si viteza a 6-ea.....Nu spun ca linia rosie incepe la 5000rpm.
Cresterea de putere este liniara singurul inconvenient la viteze peste 120kmh este zgomotul produs de vint.
Edit2: Motorul are puterea maxima la 4000rpm unde atinge 70CP.Logic ar fi ca la aceasta turatie sa atinga si viteza maxima adica 165kmh.
Edit 3: Asa este 4000 rpm= 160 kph
Ultima modificare făcută de obiwankenobi la Joi 09 Feb, 2006 8:45 pm, modificat de 3 ori în total
In alta ordine de idei am discutat zilele trecute cu un prieten care are Combo tot cu motor de 1.3CDTI.El a gonit-o cu 130 kmh si mi-a spus
ca avea intre 3100-3200 rpm si ca avea inca putere.Masina lui are cam 30000km si el o menajea-za inca.
Edit1:Azi a trebuit sa o calc un pic intr-o depasire.Masina merge bine si la 130kmh si turatia este tot in jur de 3200rpm.Daca ar fi existat si viteza a 6-ea.....Nu spun ca linia rosie incepe la 5000rpm.
Cresterea de putere este liniara singurul inconvenient la viteze peste 120kmh este zgomotul produs de vint.
Edit2: Motorul are puterea maxima la 4000rpm unde atinge 70CP.Logic ar fi ca la aceasta turatie sa atinga si viteza maxima adica 165kmh.
Edit 3: Asa este 4000 rpm= 160 kph
Ultima modificare făcută de obiwankenobi la Joi 09 Feb, 2006 8:45 pm, modificat de 3 ori în total
- hellrider
- **
- 111 mesaje
- din 28 Oct 2004
- Bucuresti - la serviciu
hellrider
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Bucuresti - la serviciu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2004
- Mesaj Privat
Si eu am 1.3CDTi dar care nu a vazut decat oras pana acum, ca masina de oras e super-ok, scutul l-am comandat odata cu masina si m-a costat fix 39 EUR , daca il comandam ulterior costa cam 3.500.000. Si am prins oferta cu pachet 4 moka (aer conditionat, geamuri electrice, inchidere centralizata cu telecomanda + scaun reglabil pe inaltime) Pret final 10.800 DDP - banu' jos cu tot cu vopsea metalizata.
Este super masina de oras, la capitolul asta se descurca mult mai bine decat Vectra. Totusi la drum lung voi folosi numai Vectra pentru ca la ea am 4 airbaguri pe cand la Corsa nu il am decat pe cel de la sofer.
Este super masina de oras, la capitolul asta se descurca mult mai bine decat Vectra. Totusi la drum lung voi folosi numai Vectra pentru ca la ea am 4 airbaguri pe cand la Corsa nu il am decat pe cel de la sofer.
Dee
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucharest
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2005
- Mesaj Privat
- obiwankenobi
- **
- 182 mesaje
- din 19 Oct 2005
- Astra 2008 y17dth
- Brasov
obiwankenobi
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2005
- Mesaj Privat
Joi 19/12/05 am "testat" Corsa pe gheata acoperita cu zapada fara material antiderapant.Temperatura afara la ora 11 dimineata era -5.5 C. Locatia :Podul Olt adica o localitate aflata la circa 35km de Brasov.Masina fusese incaltata cu cauciucuri Debica Frigo pe puntea fata.
La o curba am vrut sa ocolesc o groapa si masina a prins gheata si a intrat in derapaj.Viteza era mica aproximativ 60-70 kmh dar senzatia a fost memorabila.Cuplul mare a motorului diesel face redresarea masini mai grea decit la o masina cu motor pe benzina.Adica daca iei piciorul de pe acceleratie si incerci sa redresezi numai din volan lucru care merge f.bine la motorul pe benzina pe diesel masina trage chiar si daca ai luat piciorul de pe acceleratie si nu poti redresa. Daca la Cielo in acelasi conditii as fi redresat-o din prima acum am redresat-o succesiv de trei ori si tot nu iesea din derapaj.
In final am apasat frina si surpriza masina a oprit foarte frumos datorita
ABS.
Concluzii
-----------
-Acum inteleg de ce ABS este standard pe Corsa Cdti si optional pe benzina.
-Va trebui sa-mi schimb stilul de mers pe zapada si sa incep sa folosesc
frina de picior lucru care nu l-am facut aproape niciodata inainte.
-Cred ca vor fi necesare roti de iarna si pe spate.
-Imi place Corsa din ce in ce mai mult
-Toate masinile mele viitoare vor avea ABS obligatoriu de acum inainte.
La o curba am vrut sa ocolesc o groapa si masina a prins gheata si a intrat in derapaj.Viteza era mica aproximativ 60-70 kmh dar senzatia a fost memorabila.Cuplul mare a motorului diesel face redresarea masini mai grea decit la o masina cu motor pe benzina.Adica daca iei piciorul de pe acceleratie si incerci sa redresezi numai din volan lucru care merge f.bine la motorul pe benzina pe diesel masina trage chiar si daca ai luat piciorul de pe acceleratie si nu poti redresa. Daca la Cielo in acelasi conditii as fi redresat-o din prima acum am redresat-o succesiv de trei ori si tot nu iesea din derapaj.
In final am apasat frina si surpriza masina a oprit foarte frumos datorita
ABS.
Concluzii
-----------
-Acum inteleg de ce ABS este standard pe Corsa Cdti si optional pe benzina.
-Va trebui sa-mi schimb stilul de mers pe zapada si sa incep sa folosesc
frina de picior lucru care nu l-am facut aproape niciodata inainte.
-Cred ca vor fi necesare roti de iarna si pe spate.
-Imi place Corsa din ce in ce mai mult
-Toate masinile mele viitoare vor avea ABS obligatoriu de acum inainte.
- hellrider
- **
- 111 mesaje
- din 28 Oct 2004
- Bucuresti - la serviciu
hellrider
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Bucuresti - la serviciu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2004
- Mesaj Privat
- obiwankenobi
- **
- 182 mesaje
- din 19 Oct 2005
- Astra 2008 y17dth
- Brasov
obiwankenobi
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2005
- Mesaj Privat
hellrider a scris:He he he, welcome to the club. La diesel frana de motor e intr-adevar mai putin eficace, eu de obicei dau a-II-a las sa detureze motorul o fractiune de secunda si apoi dau a-I-a.
Merci ptr. pont.Acum sint in etapa de modificare a stilului de mers prin zapada,adica merg pe zone libere si largi si fara altceva prin inprejur si incerc diverse metode de frinare ,intru cu voie in derapaje controlate,etc.Am sa incerc si metoda ta.Pina acum ce mi-a mers cel mai bine este o frina de picior usoara si progresiva pentru inceput si dupa care in final frina de motor cu apasare 3/4 pe frina.
- hellrider
- **
- 111 mesaje
- din 28 Oct 2004
- Bucuresti - la serviciu
hellrider
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Bucuresti - la serviciu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2004
- Mesaj Privat
Poti folosi ABS cu incredere. Trebuie doar sa ai grija ca iti ia mai mult spatiu de franare. Cam 2,5X decat erai obisnuit (asta in conditii de gheata acoperita cu zapada). Si bineinteles sa fii pregatit tot timpul. In prima iarna in care am avut diesel cu ABS, imi intra aproape la fiecare frana, acum dupa 5 ani, imi intra f rar ABS-ul (doar in conditii extreme), pur si simplu incepi sa simti altfe franele pe gheata si daca esti indeajuns de prevazator chiar nu ai nevoie decat f rar de el.
Sfatul meu este ca ABS sa ramana in zona de back-up, asta inseana ca mai bine pastrezi 20 m fata de masina din fata (chiar la viteze mici) iar in oras sa incetinesti cat se poate de mult in zonele sensibile (treceri de pietoni, intersectii, refugii, etc.). Deh, dupa cateva sute de mii de km, vezi altfel lucrurile.
Sfatul meu este ca ABS sa ramana in zona de back-up, asta inseana ca mai bine pastrezi 20 m fata de masina din fata (chiar la viteze mici) iar in oras sa incetinesti cat se poate de mult in zonele sensibile (treceri de pietoni, intersectii, refugii, etc.). Deh, dupa cateva sute de mii de km, vezi altfel lucrurile.
- marius_2999
- **
- 246 mesaje
- din 09 Jan 2006
- Corsa 2005
- Bucuresti
marius_2999
- Mesaje scrise: 246
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2006
- Mesaj Privat
"Masina nu am alergat-o peste 120 kmh si am sa depasesc aceasta viteza numai dupa ce trec de 5000 km cu ea"
salut!
de ce e nevoie sa o tii 5000 km?
mie mi s-a spus ca dupa 1000km poti merge cu ea normal.
eu am tinut-o cam 1800km, cand am fost nevoit sa-i dau 130km/h intr-o depasire, si s-a comportat f bine. o conduc cam 60% in oras.
acum am 2100 km si nu o fortez. doar ceva accelerari prin intersectiile cu drum bun. imi place sa o conduc "cuminte". am trecut de 110km/h de vreo 3-4 ori.
salut!
de ce e nevoie sa o tii 5000 km?
mie mi s-a spus ca dupa 1000km poti merge cu ea normal.
eu am tinut-o cam 1800km, cand am fost nevoit sa-i dau 130km/h intr-o depasire, si s-a comportat f bine. o conduc cam 60% in oras.
acum am 2100 km si nu o fortez. doar ceva accelerari prin intersectiile cu drum bun. imi place sa o conduc "cuminte". am trecut de 110km/h de vreo 3-4 ori.
- obiwankenobi
- **
- 182 mesaje
- din 19 Oct 2005
- Astra 2008 y17dth
- Brasov
obiwankenobi
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2005
- Mesaj Privat
Este o optiune personala.Cind am cautat pe net despre rodajul motorului turbodiesel am gasit ca un rodaj eficient poate dura si pina la 10000 km in functie de materialul din care sint fabricate pistoanele si inelele.Cum nu stiu
care este cazul la CDTI am zis sa fac ceva sigur si macar in primi 5000 km sa nu fortez motorul.
La mine consumul a scazut dupa aproximativ 3000km si cred ca acolo s-a cam terminat teoretic si rodajul.Am sa respect totusi limita autoimpusa de 5000km,mai ales ca a venit iarna.In privinta rodajului si modului de mers ce am gasit am scris aici :
https://www.clubopel.com/vie...+rodaj+lagar&
care este cazul la CDTI am zis sa fac ceva sigur si macar in primi 5000 km sa nu fortez motorul.
La mine consumul a scazut dupa aproximativ 3000km si cred ca acolo s-a cam terminat teoretic si rodajul.Am sa respect totusi limita autoimpusa de 5000km,mai ales ca a venit iarna.In privinta rodajului si modului de mers ce am gasit am scris aici :
https://www.clubopel.com/vie...+rodaj+lagar&
- Johnny Bravo
- **
- 128 mesaje
- din 03 Mai 2004
- Astra 2005 1.7 DTL
- Bucuresti
Johnny Bravo
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 1.7 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2004
- Mesaj Privat
- marius_2999
- **
- 246 mesaje
- din 09 Jan 2006
- Corsa 2005
- Bucuresti
marius_2999
- Mesaje scrise: 246
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2006
- Mesaj Privat
- obiwankenobi
- **
- 182 mesaje
- din 19 Oct 2005
- Astra 2008 y17dth
- Brasov
obiwankenobi
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2005
- Mesaj Privat
In privinta incalzirii da, 1.3CDTI se incalzeste foarte greu si se pare ca este "normal".Am vorbit cu un alt posesor de Corsa CDTI si el avea aceiasi problema se incalzea f. greu.El s-a dus pina la reprezentata si raspunsul a fost ca este normal.Oricit de rodat este motorul in momentul in care motorul este rece randamentul este scazut,uzura este mai mare si de aici apare un consum mai mare de combustibil iarna.Ar mai fi de adaugat si faptul ca uleiul este mai viscos =>frecari mai mari in motor si-n plus cauciucurile de iarna duc la cresterea usoara a consumul.Asa ca nu-ti fa griji.Consumul la mine a scazut dupa 3000km si dupa acea cum s-a lasat frigul iarasi a crescut. La
https://www.clubopel.com/vie...mp;start=150&
vei gasi consumul meu (1.3CDTI) actualizat pe masura ce trece timpul.
https://www.clubopel.com/vie...mp;start=150&
vei gasi consumul meu (1.3CDTI) actualizat pe masura ce trece timpul.
- marius_2999
- **
- 246 mesaje
- din 09 Jan 2006
- Corsa 2005
- Bucuresti
marius_2999
- Mesaje scrise: 246
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2006
- Mesaj Privat
- obiwankenobi
- **
- 182 mesaje
- din 19 Oct 2005
- Astra 2008 y17dth
- Brasov
obiwankenobi
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2005
- Mesaj Privat
Doua aspecte neplacute.
Antena radio nu prea face fata la mersul in afara orasului.Adica calitatea receptiei radio depinde de zonele de relief.
Cutia din torpedou are o incuietoare de plastic care nu se inchide bine si cam zdrangane.
Ambele probleme pot fi rezolvate dar este dezamagitor ca s-a facut economie acolo unde nu trebuie.La vechiul meu Cielo 96' cutia din torpedou avea o incuietoare metalica si nu facea nici un zgomot ,iar antena era de 3-4 ori mai lunga si calitatea receptiei era aceiasi in 99% din cazuri.
Antena radio nu prea face fata la mersul in afara orasului.Adica calitatea receptiei radio depinde de zonele de relief.
Cutia din torpedou are o incuietoare de plastic care nu se inchide bine si cam zdrangane.
Ambele probleme pot fi rezolvate dar este dezamagitor ca s-a facut economie acolo unde nu trebuie.La vechiul meu Cielo 96' cutia din torpedou avea o incuietoare metalica si nu facea nici un zgomot ,iar antena era de 3-4 ori mai lunga si calitatea receptiei era aceiasi in 99% din cazuri.
- obiwankenobi
- **
- 182 mesaje
- din 19 Oct 2005
- Astra 2008 y17dth
- Brasov
obiwankenobi
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2005
- Mesaj Privat
La rece (-17,-20 grade) masina porneste usor,aproape la fel de usor ca la -6 grade.Marturisesc ca inainte de a cumpara masina mi-am facut griji in legatura cu pornirea la rece dar acum se pare ca lucrurile s-au lamurit.
Singura diferenta intre -6 si -20 de grade este de zgomotul mult marit al motorului dupa pornire.
De asemeni motorului ,odata incalzit, ii "place" mai mult pe la 2200 rpm decit sub atunci cind afara sint temperaturile acestea sub -15 grade.
Singura diferenta intre -6 si -20 de grade este de zgomotul mult marit al motorului dupa pornire.
De asemeni motorului ,odata incalzit, ii "place" mai mult pe la 2200 rpm decit sub atunci cind afara sint temperaturile acestea sub -15 grade.