Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • ^Gonjo^

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o problema sau nu stiu ca ce sa o iau exact, aseara am plecat de la universitatea si pe bld. Unirea sau cum se numeste la un semafor am plecat putin mai tare, treapta 1 a fost ok, in treapta 2 la fel, dar in treapta 3 s-a aprins service si masina nu mai avea forta deloc de la 2500 rpm de abia urca, am dat-o pe a 2-a si era super turata. Am oprit motorul si l-am pornit iara si toate lucrurile au revenit la normal.
Are cineva idee de la ce poate sa fie exact problema asta?

Merci anticipat,
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Daca vrei sa afli,trebuie sa faci o diagnoza.Nu cred ca poate stii cineva doar din descrierea ta.
  • ^Gonjo^

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Pai ma gandesc ca nu sunt singurul care a patit asa ... cred ca oricum e legat ceva din turbina ... exact cu ar fi fost SDI ... nu avea forta. Sa aiba turbina vre-o protectie ... pentru ca era destul de frig afara ... masina sincer incepuse sa se incalzeasca.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pana la turbina..... mai ai egr plus cativa senzori si cateva valve.Nu poti afla decat in urma unei testari si o interpretare corecta a valorilor afisate.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,437
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Si mie mi s-a intamplat o data sa mi se aprinda martorul cand am accelerat mai tare cu motorul rece. Becul s-a stins imediat cum am taiat acceleratia si totul a revenit la normal fara ca macar sa opresc motorul. Cand am facut o diagnoza (cu oarece intarziere) nu am gasit nici o eroare si nici nu s-a mai repetat fenomenul.
  • ^Gonjo^

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Umm ciudat, pentru ca si eu am facut o diagnoza acum ceva timp si nu am gasit nici o eroare la motor sau ... doar la becuri ca sunt xenon puse de mine. De asta am intrebat.
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
inca unu' doborat de inteligenta masini sale!
incercati sa menajati motorul pana ajunge la temperatura ideala de functionare,cel putin 80 grade.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,437
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
@octav13
Il menajezi atat cat este posibil. Nu intotdeauna cand calci pedala mai tare o faci doar asa pentru impresia artistica. Iar daca ai o data nevoie de tot ce poate sa-ti dea, ce trebuie sa faci? Daca astepti sa se incalzeasca, degeaba o mai face. Acele cateva minute pot face diferenta intre util/inutil - ul masinii.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR