Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • marius_cyp

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2006

  • Mesaj Privat
@marius007zo2

Cel mai bine prima sa mergi la diagnoza si vezi ce eroare ai, la mine a fost asa problema dimineata greu pornitul si am fost la diagnoza si am avut eroarea P1635 (bujile arse) si am schimbato toata 4 si acum merge perfect cu pornirea dimineata.
Skip ads

  • marius007zo2

  • Mesaje scrise: 734
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2007

  • Mesaj Privat
a fost pus testerul pe masina acum aprox 10 luni pentru aceeasi problema!
atunci nu mi-a dat nici o eroare si totusi am schimbat si bujiile cu unele BOSCH acum aprox 6 luni! desi nu am auzit vorbe de bine despre aceste bujii nu cred ca aveau cum sa cedeze dupa numai 6 luni!
cu prima ocazie pe masina o sa fie pus testerul din nou si daca o sa fie nevoie o sa le schimb!
  • CORAZ

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 1.8nz 66KW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut.
Am o problema care ma dispera..Am un Vectra A din 92 motor de 1.8injectie.
Problema a aparut acum o saptama cand de dimineata nu a mai pornit masina.Dadeam cheie, se invartea electromotoru si nu pornea.Am mers la mecanic, l-a schimbat si a mers 2 zile.
Dupa 2 zile iar nu a mai pornit, dadeam cheie si facea tzac.....iar cheie ... tzac ... nu invartea nimic.
Am mers inapoi la mecanic, mi-a pus alt electromotor si a zis ca era arsa bobina..A rezolvat si am mers pana ieri(4zile a mers masina ) cand dupa ce m-am plimbat toata ziua, am lasat masina seara 4 ore parcata si cand am mers sa dau cheie, nimic..invartea in gol.
Precizez ca daca o imping porneste dupa 5m maxim..Am incercat cu baterie noua si inafara sa invarta electromotoru f tare, nu porneste.
Va rog sa ma ajutati.
Multumesc ,
Coraz
  • marius007zo2

  • Mesaje scrise: 734
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2007

  • Mesaj Privat
@coraz daca citeai bine vedeai ca topicul acesta este pentru y20dth !
mai sus spuneam ca am schimbat furtunase de retur, filtru si am pus o supapa unisens!
a pornit bine o dimineata (probabil a fost doar o coincidenta) iar azi dimineata din nou a facut figuri!
doar ca de data aceasta am incercat sa o trag si nu a mai pornit nici trasa!
motorina am in rezervor, martorul responsabil cu preincalzirea se aprindea si se stingea normal si totusi masina nu porneste!
eu, optimist, m-am gandit totusi ca ar fi bujiile de vina care nu se incind corespunzator sau ceva pe acolo prin capacul filtrului de motorina care, acel ceva nu incalzeste bine!
are cineva o poza cu interiorul capacului filtrului de motorina ?
in mod normal daca o trag iar motorina nu se incalzeste, desi mie imi arata ca intra preincalzirea, ar trebui sa porneasca totusi sau nu ?
voi ? aveti alte idei? ce ar putea fi ?
  • marius007zo2

  • Mesaje scrise: 734
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2007

  • Mesaj Privat
gata ... am rezolvat una din probleme!
acum porneste, am gasit spart unul din cele 3 T-uri din plastic care unesc intre ele furtunasele de retur!
porneste dar tot nu porneste bine !
  • antonescu mihai

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2008

  • Mesaj Privat
aflati din experienta mea .dupa ce verificati etanseitaea cartusului filtrant,intercalati o pompita de amorsare cu spapa de sens si inlocuiti furtunasele de retur si in continare asina porneste f greu inseamna ca prind aer pe la semerigurile injectoarelor.trebuiesc inlocuite.acest defect este specific pt opel vectra b 2000 dti
  • florin_talos2008

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Si eu am avut o problema asemanatoare si defectul a fost: prindea aer pe la furtunul de intrare in filtrul de motorina, am schimbat capacul si a fost ok, se mai pot inlocui garniturile de la intrare montate pe teava, asta daca gasiti. Mi-am dat seama doar cand am montat o supapa de sens unic dupa filtru de motorina si am inlocuit furtunul original cu unul transparent si asa am vazut bulele de aer.
  • adrian_c

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am citit intreg topicul dar nu pot spune ca m-ma lamurit pe deplin; incerc un rezumat legat de problema mea:

Pornire greoaie pe frig, dat la automat pana la 7-8 secunde, pornire in cele din urma cu ceva balbaieli si mult fum alb/albastrui. Asta in conditiile in care aveam o bujie arsa.
Am schimbat toate bujiile si la prima proba (motorul rece de peste noapte) a pornit mult mai bine, cam in 2-3 secunde si doar cu putin fum alb. M-am bucurat ca am rezolvat-o.

A doua zi dimineata pornirea greoaie, fara balbaieli dar cu acelasi fum alb. A treia zi la fel.
Pana sa se raceasca vremea a pornit intotdeauna la sfert. Si acum dupa cateva ore de pauza porneste tot la sfert. Problema apare doar atunci cand o las o zi sau mai mult. Bujiile intra in rol, martorul se stinge cam dupa 5-6-7 secunde de cand pun contactul.
Au fost schimbate atat furtunasele de retur cat si oringurile in urma cu 1 an.

Dupa tot ce am citit pe aici s-ar parea ca fumul alb indica dezamorsarea instalatiei de alimentare. Daca e asa se pune intrebarea: de ce numai iarna se dezamorseaza? Stim cu totii ca iarna nu-i ca vara Smile dar o explicatie pe intelesul tuturor ar fi utila.
Maine o sa fac urmatorul test: imediat dupa pornire opresc motorul si-i mai dau odata. Daca a doua oara porneste imediat e clar ca trage aer pe undeva.

Va rog sa ma corectati daca gresesc.
  • deliric

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1993 1.7d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2008

  • Mesaj Privat
puneti furtune transparente chiar acolo la intrare in pompa...eu am da tot degeaba porneste mai greu im...la 3-4 cheie da nu tot timpul....azi spre exemplu a pornit la prima ...ieri la a 5....nu stiu de ce....pompa verificata...electromotor schimbat baterie si bujii bune....efapt bujiile sunt noi...pareri?
  • antonescu mihai

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2008

  • Mesaj Privat
fratilor,pt pornirea f grea dupa o stationare indelungata de timp[min7ore] procedati asa
1 verificati bateria si bujiile
2 verificati tot circuitul de alimentare cu motorinapina dupa pompa de motorina atfel-scoateti furtunasulde retur ce face legatura intre pompa si teul de la inectoare din teu siinfundatil cu un spiral de 5mm.apoi, in teu bagati un furtunas la fel dar mai lung pe care il cumparati de la magazin silasatil sa cada sub masina,astfel ca surplusul de motorina ce vine pe etur [este putina] va cadea pe asfalt .mergeti u masina aa vreo 2,3 zile.daca isi revine atunci problema este ori de la furtunasele si teurile de retur pe care le schibati cu un cost derizoriu s-au de la semeringurile[nu oringurile]injetoarelor[costa cam2mil piesele si cam 3milmanopera].
daca masina nu-si revineinseamna ca dezamorsarea se face pela cartusul filrant pe care il puteti verifica si e acesta prin intercalarea uei bucatele de furtunas transparent si a unei pompite de amorsare intre filtru si pompa.
in ultima instanta insamna ca e pompa,ceea ce nu vreau la nimeni
aveti grija ca la acest defect multi mecanici,din prostie sau dinhotie,blameaza direct pompa sau injctoarele,pt a incasa ogroaza de bani.nu va repeziti cu capul inainte.in mare cam asa se diagnosticheaza[rezolva]pornirea f grea cind asina sta mult nemiscata[deamorsarea]nu sunt mecanic dar mi-am rezolvat aceasta problema citind f mult pe acest forum gindind si lovindu-ma cu capul de sus,si cheltuind bani.scuzati grselile dar nu sunt obisnuit cu scrisul la tastatura.v pot da detalii la telo072622414in urmatoarea sapt siapoi dupa3 luni pt c plec din tara.
si ica ceva.defectul semeringurilor injectoarelor este tipic pt motoarele 2.0dti[x,y20dth]aflinduse pe lista pb frecventela acest motor,ce se studiaza in germaia laspecializarea ecanicilor firmei opel
  • adrian_c

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Multumim pentru informatii, cred ca e printre cele mai cuprinzatoare postari de pe topic.

In dimineata asta masina a pornit cam in 2-3 secunde. Se pare ca e dupa noroc. Dupa ce se goleste rezervorul fac un plin cu motorina de iarna (alpin diesel sau cum ii zice)...am o presimtire ca asta va rezolva toate problemele.
Am retinut si treaba cu simeringurile de la injectoare. Dupa un calcul mai din topor ajung la concluzia ca niste reparatii complete la pompa/injectoare/ce mai e pe acolo costa 3 sferturi din masina.

Mihai, dupa toata polologhia de mai sus mai ai vreo problema cu pornirea la rece?
  • antonescu mihai

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2008

  • Mesaj Privat
adrian c,s-a rezolvat pb cupornirea f grea definitiv.
scuze daca am scris cam mult dar vreau ca si altii sa-si rezolve aceasta pb fara a fi jecmaniti prin romania. am dat nr tel personal deoarece mai erau si altele de spus iar eu nu prea ma inteleg cu tastatura.
acum am vazut ca am gresit nr de tel. acesta este 0722622414
  • ROSCA DANIEL

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2005

  • Mesaj Privat
eu am schimbat tot ce era de schimbat la alimentare incepind de la furtunase de retur , teurile pina la semeringurile la injectoare si bujiile ,cum am mai spus porneste dimineata cand se aprinde martorul de bujii in bord porneste fara probleme daca ar prinde aer nu ar porni usor,dar dupa un mers de 5 min si o oprire si lasata cateva minute peste 5 minute martorul bujii nu se mai aprinde iar motorul porneste mai greu cum au spus si ceilalti dupa 5-6 sec,am mai observat daca imi poate spune cineva cand pune cheia(dimineata la prima pornire,chiar si in restul zilei daca motorul este rece ) si se aprind becurile in bord daca acul indicator de apa se ridica la mine asa se intimpla asta si inca ceva daca este cald motorul porneste fara probleme
  • ROSCA DANIEL

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2005

  • Mesaj Privat
scuzat motorul este un y20dth
  • temininja

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut am un opel vectra b 2.0 dti 2001 si de citeva zile am probleme cu pornirea la inceput am lasato ne pornita 2 zile si cind am vrut sa o pornrsc a pornit la sfert si dupa citeva secunde sa oprit.mam interesar pe la mesterii mecanici si mi-au zis sa schimb furtunele de retur si filtrul de motorina.am facut asta si nu se mai opreste dar tot dupa citeva secunde ince pe sa tremure ca si cum ar trage motorina cu aer si dupa circa 1 minut isi revine si merge normal.mi sa mai spus sa schimb si oringurile de la injectoare.va rog daca stiti care e problema sa imi spuneti si mie ca "mecanicii" astia ma pun sa schimb tot motorul.astept cu nerbdare raspuns de la voi.
  • temininja

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Pentru Antonescu Mihai si eu am un opel vectra b 2.0dti si de ceva vreme am probleme la pornire mai ales cind sta ridicata de bot, in ce sens porneste la sfert dar dupa citeva secunde da sa se opreasca dar isi revine si merge tremurat cam 1 minut si ceva si dupa aceea isi revine.daca o pornesc dupa citeva ore bune sa zic 8 nu face nici o figura merge pefrect,doar daca o las peste noapte nepornita.am schimbat furtunele de la injectoare si filtrul de motorila dar nimic.ce ar putea fi?poti sa imi spui ce sa mai schimb sa nu mai am probleme?mam saturat sa ma duc la tot felul de "mecanici" sa ma puna sa schimb tot motorul.scuze pt scris dar nici eu nu prea le am cu tastatul.am incercat sa te sun astazi dar nu ai raspuns daca vrei sa vorbim la tel. caci asa poate ne intelegem mai bine nr.meu este 0727757438.da un bip cind poti vorbi si te sun eu inapoi.multumesc.
  • tiry213

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
paultudor10 a scris:A DURAT CAM 6 LUNI,DAR SE PARE CA AM SCAPAT.
Bineinteles ca prima data am schimbat furtunele de retur la injectoare.Nimic.Am anulat filtrul de motorina(am pus altul,de dacie cred pentru proba.Nimic.Am schimbat semeringurile la injectoare.Nimic.Apropo,am un mecanic bun care mi-a spus ca la motoarele y20dth este o problema frecventa corpul filtrului de motorina,dezamorseaza instalatia.Din pacate nici asta nu a fost.Si atunci surpriza......
In rezervor este un vas care are o supapa(una mica mica..)care daca e sarita si rezervorul mai putin de juma ,lasa motorina sa se scurga inapoi in rezervor! Supapa are 2 centimetri patrati si costa 20 ron.
Merita incercat.Bafta!
PS.Singura solutie este prin incercari si eliminare a posibililor factori.La mine ultima incercare era pompa de injectie,desi incercata la tester functiona normal,adica turam masina si ea ( Pompa de injectie)se tura instantaneu)

Poti da mai multe detalii ? Unde este amplasata, cum se schimba.
  • adrian_c

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am pus motorina de iarna in rezervor, afara s-a mai incalzit si acum pornirea de dimineata e ok.
Insa dracu' nu sta degeaba: azi mi-a aparut check-ul in bord la nivelul lichidului de racire. Am verificat nivelul si intr-adevar a cam scazut cu vreo 2-3 degete. Rezulta ca fumul albicios de la pornire era fum de antigel (mai ales ca are si un miros cam intepator).

O intrebare am si raman recunoscator pentru niste raspunsuri ca pt prosti:

- cat de dificila e inlocuirea garniturii de chiulasa? (piesa propriu-zisa am vazut ca nu e scumpa dar manopera banuiesc ca e mai complicata)
  • gabitzu_0810

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2003 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2009

  • Mesaj Privat
salut adrian. uite-te bine la pompa de apa.si eu am patit cam la fel...si nu vedeam pe unde pierde.
  • antonescu mihai

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2008

  • Mesaj Privat
mare atentie.semeringurile nu e acelasi lucru cu oringurile de la injectoare.oringurile nu au nici o treaba cu dezamorsarea.mare parte din mecanici confunda una cu alta.chiar si la magazin cind cumperi vinzatorii habar nu au si a trebuit sa le fac un desen ca sa poata localiza semeringurile.un semering costa 300-400.000lei,un oring30-40000lei.oringurile se schimba in 10minute,semeringurile in5 ore si se umbla si la distributie -e o lucrare destul de laborioasa si treb sa ai un mec bun ca sa nu-ti deregleze distributia .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR