- mark
- OP
- 1,425 mesaje
- din 19 Jan 2008
- Vectra 1999 X20XEV
- Alta tara
mark
- Mesaje scrise: 1,425
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2008
- Mesaj Privat
Vineri mergand pe autostrada, linistit 130 km/h, s-a aprins celebrul martor cu motorasul galben si a ramas aprins, masina mergea perfect, nu am simtit nici o diferenta dupa aprinderea lui. Am continuat sa merg gandindu-ma ca se va stinge dar nu a fost asa, in mers am oprit motorul dupa care am repornit, martorul nu s-a mai aprins. Azi tot pe autostrada dar pe la vreo 170 km/h s-a aprins din nou acel motoras pt 1 secunda dupa care s-a stins, la fel nici o schimbare de mers. Am mers la service, masina pusa pe tester, eroare P1100 ceva legat de debitmetru, debitmetrul fiind nou, cei de la service mi-au zis ca nu neaparat debitmetrul e defect. Ce ar mai putea fi legat de aceasta eroare? Repet, masina nu isi schimba mersul doar apare acea eroare. Au sters-o din computer si mi-au zis ca sa ma duc iar la ei cand reapare si atunci sa verifice mai adanc ...
Merci frumos de raspunsuri.
Merci frumos de raspunsuri.
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Daca esti 100% convins ca nu e debitmetrul de vina, verifica sa nu pierzi presiune pe undeva.
Daca furtunele si intercoolerul sunt in regula, inseamna ca senzorul MAP (Manifold Absolute Pressure) face figuri. Din aceasta cauza, ECU e bulversat si da eroare (cantitatea de aer calculata pe baza presiunii din galerie, temperaturii aerului si turatiei motorului nu corespunde cu cea raportata de debitmetru).
Verifica mufa senzorului MAP si, daca ai posibilitatea, testeaza cu un alt senzor MAP.
Dar cel mai probabil ai un furtun crapat.
Daca furtunele si intercoolerul sunt in regula, inseamna ca senzorul MAP (Manifold Absolute Pressure) face figuri. Din aceasta cauza, ECU e bulversat si da eroare (cantitatea de aer calculata pe baza presiunii din galerie, temperaturii aerului si turatiei motorului nu corespunde cu cea raportata de debitmetru).
Verifica mufa senzorului MAP si, daca ai posibilitatea, testeaza cu un alt senzor MAP.
Dar cel mai probabil ai un furtun crapat.
- mark
- OP
- 1,425 mesaje
- din 19 Jan 2008
- Vectra 1999 X20XEV
- Alta tara
mark
- Mesaje scrise: 1,425
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2008
- Mesaj Privat
Raspunsul tau e foarte clar insa pe mine m-a bagat in ceata , 100% nu sunt convins ca debitmetrul este ok insa vreau sa cred asta pt ca in vara l-am schimbat la reprezentanta Opel, furtunele, verificate ochiometric nu se vad a fi sparte, intercooler-ul nu stiu daca e ok, senzorul MAP unde il gasesc ? cred ca cel mai bine ar fi sa merg la service-ul care mi-a gasit eroarea, sa le spun ce ai scris tu aici si sa verifice ei, eu nu cred ca ma pricep sa verific intercooler-ul si acel senzor MAP
Merci frumos.
Merci frumos.
- marius_cyp
- **
- 250 mesaje
- din 12 Feb 2006
- Astra 2000 Y20DTH
- Italia
marius_cyp
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2006
- Mesaj Privat
maiandrei a scris:Daca esti 100% convins ca nu e debitmetrul de vina, verifica sa nu pierzi presiune pe undeva.
Daca furtunele si intercoolerul sunt in regula, inseamna ca senzorul MAP (Manifold Absolute Pressure) face figuri. Din aceasta cauza, ECU e bulversat si da eroare (cantitatea de aer calculata pe baza presiunii din galerie, temperaturii aerului si turatiei motorului nu corespunde cu cea raportata de debitmetru).
Verifica mufa senzorului MAP si, daca ai posibilitatea, testeaza cu un alt senzor MAP.
Dar cel mai probabil ai un furtun crapat.
Daca furtunele si intercoolerul sunt in regula, inseamna ca senzorul MAP (Manifold Absolute Pressure) face figuri. Din aceasta cauza, ECU e bulversat si da eroare (cantitatea de aer calculata pe baza presiunii din galerie, temperaturii aerului si turatiei motorului nu corespunde cu cea raportata de debitmetru).
Verifica mufa senzorului MAP si, daca ai posibilitatea, testeaza cu un alt senzor MAP.
Dar cel mai probabil ai un furtun crapat.
La mine nu apare deloc pe bord (masina este fabricata 10/2000) si pierd puterea cand dau viteza, am fost la tester si eroarea este p1100 si p0105, cineva mi-a zispoate am pierderi de aer, am verificat furtunele sunt ok dar cu intercooler-ul cum sa verific?
Senzorul MAP unde se afla? nu stiu unde este, poti imi arati vreo poza undeva.
si cum sa geseste un furtun crapat? sa verific odata scos furtunele.
Mentionez nu face mereu pierdere de putere, doar cand dau pedala si eram viteza a-5a.
Dar eroarea indica poate am senzor MAP defect?
yoh01
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1998 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
as avea si eu o intrebare , am un opel astra g caravan 1,7 tdi , se aprinde acelasi beculet galben in mers si ramane asa ceva timp in acest timp masinuta nu are deloc demaraj , ce ar putea fi ? , si as dori o lista detaliata cu codurile si cum pot folosi metoda aceea cu pedalele , sa imi explike si mie cineva
- Tzepozzz
- ***
- 795 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2001 Y 17DT
- Prahova
Tzepozzz
- Mesaje scrise: 795
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y 17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
yoh01
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1998 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
bz84pyf
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2009
- Mesaj Privat
- vlad_pl_27
- **
- 179 mesaje
- din 18 Nov 2011
- Vectra 2001 y20dth
- Hunedoara
vlad_pl_27
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2011
- Mesaj Privat