Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • danox

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salutare la toata lumea. Revin cu o problema ceva mai grava zic eu , am o vectra b din 96 1.8 x18xe 16v 85kw. Am avut unele probleme cu ea adica am schimbat supapele de admisie, ghidurile, si tot ce tine de kit de distributie si accesorii. Dupa toate astea cand speram sa fie totul k s-a aprins check in bord, am dus masina la tester si rezultatul a fost senzor arbore axe came defect permanent. Am schimbat senzorul , am pus masina iar pe tester pt a sterge erorile, dar rezultatul a fost acelasi senzor arbore axe came defect. Mentionez ca senzorul l-am cumparat din magazin, deci nu este sh. Din acel moment incep si altele de exemplu cand pornesc motorul sta turat cam pe la 1300-1500 rpm si scade la 900rpm dupa 10-15km de mers, apa se incalzeste foarte repede, cand incerc sa accelerez are un moment de pauza dupa care urca in trepte, la 4500rpm se taie benzina nu se mai accelereaza deloc, motorul incepe sa scoata un zgomot ciudat, parca se balbaie . Cam astea ar fi problemele Sad , astept niste sfaturi de la voi.
Skip ads

  • razvan ovidiu

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1996 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2007

  • Mesaj Privat
salut!...am aceeasi problema d un an si cva(am acelasi motor tot p o vectra din '96).la fel am schimbat si yo senzoru si tot s aprinde.la fel mi s taie si mie la 4500rpm alimentarea,pt ca se aprinde becu ala...nici yo nu stiu c sa'i mai fac.
  • cezar3

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 1996 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut

Am schimbat si eu supapele,dar cind au fost montate sa tinut cont ca nu cumva pinioanele de pe axele cu came sa nu fie inversate sau rasucite.
Vezi si mufa senzorului.
Bafta!
  • danox

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2008

  • Mesaj Privat
razvan ovidiu u ai fost pe la opel sa vezi ce are?
  • danox

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2008

  • Mesaj Privat
in legatura cu pinioanele inversate stiu sigur ca nu au fost inversate intre ele, am stat langa mecanic in momentul cand au fost date jos , dar tu de ce ai schimbat supapele, a sarit de la punct?
  • razvan ovidiu

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1996 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2007

  • Mesaj Privat
salut!cand am fost la dibas la ploiesti ziceau k nu au tester:))))...am pus'o p tester la un mecanic si a iesit p340 sau p0340 nu mai stiu exact,da inseamna acelasi lucru(ceva cu signal incorect d la senzor era vb).a incercat baiatu sa o stearga(eroarea)da tot apare...tu ai reusit sa ii dai de cap?
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Schimba senzorul, eu asa am facut si s-a "linistit", toate simptomele au disparut ca prin farmec...
<Acesta se gaseste intre pinioanele de antrenare a arborilor cu came, se ajunge (relativ) usor.
  • Coman Antonio

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Arena
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Daca nu va deranjeaza o plimbare pana la Breaza,va astept sa va dau o mana de ajutor in rezolvarea problemei.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Daca senzorul este bun (nou), atunci nu mai raman decat firele sau cupla senzorului.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Poate ai patit ca mine....
Cu un multimetru poti verifica daca firele care vin la senzore ax cu came sa nu fie intrerupte.
Mie mi-a indoit mecanicul 3 pini de la ECU cand a montat chiulasa la loc. Intamplator unul dintre pini a fost de la senzorul ax cu came.
Bineinteles, avand eroare pe seonzorul asta, ECu intra in regimd e avarie. Mie nu mi se tura peste 3500 rpm
  • razvan ovidiu

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1996 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2007

  • Mesaj Privat
am schimbat si senzor...am verificat si fire cu multimetru..sunt bune toate:|...am vb si cu mihaic care se ocupa cu reparatii de ECU(credeam k e asta belit)si a zis k nu prea se poate ca ECU sa se strice si sa ma apuc sa schimb si senzoru de la arborele cotit...nu am apucat sa il schimb da nu cred ca ar fi asta de vina...
  • Vick

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1993 c16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Eu as verifica "punerea la punct" a distributiei.Am mai intantit fenomenul si seamana destul de mult ca simtome.senzorul de la axa nu cred ca era defect.Parerea mea....Bafta!
  • razvan ovidiu

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1996 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nush..nu cred sa fii sarit de la punct..nu am umblat deloc la distributie ca sa zic ca sa se fii deranjat ceva p'acolo..
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Daca nu a fost demontata, nu are cum sa "sara"... Rolling Eyes
  • razvan ovidiu

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1996 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2007

  • Mesaj Privat
asa ma gandeam si yo...nush c sa ii mai fac...merg cu ea asa de vreun an da nu se compara ca si inainte sa se strice..nush daca o fi de la asta ca merge in sistem de avarie, da la 100km/h am 2900rpm(in viteza a 5a ceea ce e foarte mult pt un x18xe..turatia asta o am si la dacie la aceeasi viteza...si nu mai vorbesc cand vrei sa faci o depasire trebe sa nu ii dai mai mult de 4500rpm ca te trezesti in mijlocul depasirii ca ii taie injectia...
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Ai desfacut (ca sa cureti...) "carburatorul" adica partea aia cu clapeta de acceleratie, cu servomotorul de reglaj de relanti si potentiometrul din capul clapetei ? Spun asta pt ca motorul tau trebuie sa semene cu cel de pe a mea...
  • razvan ovidiu

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1996 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2007

  • Mesaj Privat
da am curatat clapeta de acceleratie da nu cred ca am desfacut si celelalte 2 la care te referi..
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Incearca sa o faci, nu e greu, curata cu un spray de curatat carburatoare si o carpa fara scame, si da-i cu WD40 la urma...
Nu e NEAPARAT cauza (sau... singura cauza...) dar asa elimini din cauzele posibile, repat, nu e greu si nu costa mai nimic (exceptand pretul sprayului si 2 ore "pierdute")
  • danox

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Eu am curatat si clapeta si tot ce tine de motoras de relantiu si tot degeaba Crying or Very sad , cum am mai spus am schimbat si senzorul si tot la fel aceasi problema. am vb cu cineva si spunea ceva ca tre ACTIVAT senzorul dupa ce il montezi, problema e cum se activeaza, posibil oare tot prin tester. voi ati auzit de partea asta cu activarea?
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
La mine s-a activat singur dupa schimbare, nu zic ca am dreptate, dar poate ca tipul vorbeste sa nu taca... In general, cand nu reusesti, e vina calculatorului... Laughing
Vezi ca mai ai si un potentiometru in partea capul clapetei de acceleratie, in partea opusa a cablului de acceleratie...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR