- dumitru florin
- OP
- 742 mesaje
- din 11 Jul 2008
- Vectra 2004 Y22DTR
- Alta tara
dumitru florin
- Mesaje scrise: 742
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2008
- Mesaj Privat
Salutare si un an nou cat mai bun la toata lumea......... De cateva zile masina mea(vectra y 22dtr) in mers la viteza a-2-a si peste 2000 de ture imi da in nas nu foarte tare dar eu o simt. Acelasi lucru il face si la a-3-a. De la a-4-a nu mai are nimik merge normal. Pornirea este buna mersul la relanti la fel de bun. Poate fi vreun injector? sau prinde aer pe undeva?......Nu-mi mai dau cu parerea doar vreau ca cineva sa ma lumineze si pe mine in acest caz. va rog.
- raduienasescu
- *
- 44 mesaje
- din 02 Jan 2009
- Astra 1995
- Arad
raduienasescu
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2009
- Mesaj Privat
- dumitru florin
- OP
- 742 mesaje
- din 11 Jul 2008
- Vectra 2004 Y22DTR
- Alta tara
dumitru florin
- Mesaje scrise: 742
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2008
- Mesaj Privat
Salutare.Sper sa nu fiu acuzat ca transform forumul in mess.stii de ce nu primesc nici un raspuns?pt ca acest mers neregulat poate fi din mai multe cauze.cauza cea mai nasoala ar fi sa nu fie vreun injector infundat .pareri pot fi multe dar un lucru stiu sigur .eu la reprezentantza opel NU MA DUC. ptca sunt niste baietzi care nici nu stiu sa tina o cheie in mana si sunt angajati la firme... asta cel putin la mine in oras nu generalizez. am fost odata sa vada de ce nu-mi cupleaza compresorul AC au pus testerul si nici nu stiau sa-l citeasca.mi-au luat bani degeaba.pana la urma tot la un mecanic de cartier mi-a gasit buba ,mufa nu facea contact si pana la urma l-am legat pe direct si merge de zici ce-i aia..
- raduienasescu
- *
- 44 mesaje
- din 02 Jan 2009
- Astra 1995
- Arad
raduienasescu
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2009
- Mesaj Privat
A ta e diesel, a mea pe benzina da problema e cam aceeasi din cate mi se pare. Mie mi-a aparut treaba asta cand am schimbat benzinaria (am bagat de la Rompetrol dupa ce am bagat de la Petrom in prealabil). Oricum ideea in principiu e simpla: undeva intre rezervor si motor e ceva partial infundat (filtru, conducte, pompa, injector). Nu e infundat de tot pentru ca astfel nu ar mai porni, e infundat numa pe jumatate si nu poate lucra in sarcina maxima, numa pe jumatate cat sa te enerveze.
Ai incercat cu aditivi? Am auzit ca ar merge, la mine nu a mers din pacate pana acuma
Pacat ca nu comunica lumea sa ii dam si noi de cap cumva.
Daca afli ceva da-mi si mie de veste!
Ai incercat cu aditivi? Am auzit ca ar merge, la mine nu a mers din pacate pana acuma
Pacat ca nu comunica lumea sa ii dam si noi de cap cumva.
Daca afli ceva da-mi si mie de veste!
- dumitru florin
- OP
- 742 mesaje
- din 11 Jul 2008
- Vectra 2004 Y22DTR
- Alta tara
dumitru florin
- Mesaje scrise: 742
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2008
- Mesaj Privat
Acum sa stii ca m-ai pus pe ganduri... de 6 luni de cand am masina 90% am bagat motorina din lukoil(peco vestit pt motorina proasta)dar ce sa fac mi-o dadea si mie cineva mai ieftina dar direct din peco.Bucuria asta s-ar putea sa ma coste pt ca acum imi dau seama ca masina a incepus sa se balbaie din momentul in care am facut un ful de la petrom.apropo de aditivi nu sunt adeptul lor pot agrava situatia.peste cateva zile plec la un drum mai lung si vreau sa o testez cu adevarat.pt ca eu am motorul mare 2.2 si merg cu ea subturata in oras pt ca nu ai unde sa ii dai tare....cum aflu ceva iti dau de veste
- vtodan
- **
- 186 mesaje
- din 06 Aug 2008
- Vectra 2002 Z18XE
- Bihor
vtodan
- Mesaje scrise: 186
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2008
- Mesaj Privat
- raduienasescu
- *
- 44 mesaje
- din 02 Jan 2009
- Astra 1995
- Arad
raduienasescu
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2009
- Mesaj Privat
Tot m-am gandit si cred ca e filtrul de combustibil. Maine o sa il schimb, oricum trebuie schimbat. Si in plus le iau asa babeste. Incep cu ce e mai simplu si pot verifica eu, mai apoi daca nu ii dau de cap ma duc cu ea la tester. Te tin eu la curent cu ce imi iese dupa ce schimb filtrul. Apropo, testerul ala ce e?
- raduienasescu
- *
- 44 mesaje
- din 02 Jan 2009
- Astra 1995
- Arad
raduienasescu
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2009
- Mesaj Privat
- vtodan
- **
- 186 mesaje
- din 06 Aug 2008
- Vectra 2002 Z18XE
- Bihor
vtodan
- Mesaje scrise: 186
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2008
- Mesaj Privat
Poi daca are computer de bord si o pui pe tester iti poate spune destul de multe, asta daca ai ceva erori.
Practic tu ai instalat un soft pe masina, iar toate piesele electronice trebuie sa functioneze in anumiti parametrii.
Softul masini, cand sesizeaza ceva depasiri din paramatrii dati de el, iti semnaleaza locatia unde s-a intamplat asta, iar ca sa vezi si tu care ii problema, mergi cu masina la tester, care zic eu ca ii tot un soft, identic cu cel de pe masina ta, dar care iti citeste erorile si le interpreteaza.
Cam asta inseamna in mare, mersul la tester, daca poate cineva explica mai bine ... .
Practic tu ai instalat un soft pe masina, iar toate piesele electronice trebuie sa functioneze in anumiti parametrii.
Softul masini, cand sesizeaza ceva depasiri din paramatrii dati de el, iti semnaleaza locatia unde s-a intamplat asta, iar ca sa vezi si tu care ii problema, mergi cu masina la tester, care zic eu ca ii tot un soft, identic cu cel de pe masina ta, dar care iti citeste erorile si le interpreteaza.
Cam asta inseamna in mare, mersul la tester, daca poate cineva explica mai bine ... .
- dumitru florin
- OP
- 742 mesaje
- din 11 Jul 2008
- Vectra 2004 Y22DTR
- Alta tara
dumitru florin
- Mesaje scrise: 742
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2008
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- dumitru florin
- OP
- 742 mesaje
- din 11 Jul 2008
- Vectra 2004 Y22DTR
- Alta tara
dumitru florin
- Mesaje scrise: 742
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2008
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- dumitru florin
- OP
- 742 mesaje
- din 11 Jul 2008
- Vectra 2004 Y22DTR
- Alta tara
dumitru florin
- Mesaje scrise: 742
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2008
- Mesaj Privat
taty
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2008
- Mesaj Privat
- raduienasescu
- *
- 44 mesaje
- din 02 Jan 2009
- Astra 1995
- Arad
raduienasescu
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2009
- Mesaj Privat
- vtodan
- **
- 186 mesaje
- din 06 Aug 2008
- Vectra 2002 Z18XE
- Bihor
vtodan
- Mesaje scrise: 186
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2008
- Mesaj Privat
Salut
Uitate in poza trimisa de tine si anume de sus in jos penultima poza, aia in care ai pozat filtrul de aer. Debitmetrul trebuie sa fie, intre filtrul de aer si " Chestia aia neagra ", nu stiu cum ii zice, dupa cum vad eu in poza, ar trebui sa fie pozitionat unde se uneste furtunul care vine de la filtrul de aer si se uneste cu " chestia aia neagra ".
Scuze pentru "Chestia aia Neagra "
- dumitru florin
- OP
- 742 mesaje
- din 11 Jul 2008
- Vectra 2004 Y22DTR
- Alta tara
dumitru florin
- Mesaje scrise: 742
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2008
- Mesaj Privat
taty Trimis: Ieri - 06:18 pm Titlul subiectului: curata iacul si nu o sa mai de-a in nas asa am avut si eu si am schimbat iacul
--------------------------------------------------------------------------------
Iacul? spune-mi si mie ce inseamna k poate nu-mi dau seama
este valabil pt mine sau pt raduienasescu
--------------------------------------------------------------------------------
Iacul? spune-mi si mie ce inseamna k poate nu-mi dau seama
este valabil pt mine sau pt raduienasescu
- raduienasescu
- *
- 44 mesaje
- din 02 Jan 2009
- Astra 1995
- Arad
raduienasescu
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2009
- Mesaj Privat
Asta e zona de interes.
Am desfacut colierul si am scos mansonul de cauciuc si cam asa arata interiorul chestiei aleia negre>
Chestia neagra are 2 fire
Unu merge aici
Si unul aici
In rest nu mai e nimic de acest gen, clapete, fire, sonde, nimic altceva, doar gol, mansonul de cauciuc de asemenea e gol nu are nimic. Sper ca am studiat zona potrivita... Asta nu e cumva shokul? Cu firele alea doua?
Am desfacut colierul si am scos mansonul de cauciuc si cam asa arata interiorul chestiei aleia negre>
Chestia neagra are 2 fire
Unu merge aici
Si unul aici
In rest nu mai e nimic de acest gen, clapete, fire, sonde, nimic altceva, doar gol, mansonul de cauciuc de asemenea e gol nu are nimic. Sper ca am studiat zona potrivita... Asta nu e cumva shokul? Cu firele alea doua?
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Debimetrul fiind un senzor, are fire electrice, ce arati tu sunt niste furtunase.
Recent am curatat o admisie de c16sz, pentru motivul ca dadea in nas, si uneori nu pornea. Cu pornirea se rezolva prin aplicarea de cozi de ciocan pe "chestia aia neagra"
Cauza pentru dat in nas era mizerie in corpul clapetei, iac-ul nu lucra. Se gasesc dedesubtul "chestiei alea negre". Se desfac si se curata cu benzina/decarburol+pensula.
Nu pornea pentru ca injectorul(are injectie monopunct) nu avea firele izolate cum trebuie si dadea la masa - se izoleaza.
Daca aveti rabdare si cautati la agila / corsa o sa gasiti niste metode foarte interesante de curatare a admisiei pe benzina - multumim Dan Ciureanu
Recent am curatat o admisie de c16sz, pentru motivul ca dadea in nas, si uneori nu pornea. Cu pornirea se rezolva prin aplicarea de cozi de ciocan pe "chestia aia neagra"
Cauza pentru dat in nas era mizerie in corpul clapetei, iac-ul nu lucra. Se gasesc dedesubtul "chestiei alea negre". Se desfac si se curata cu benzina/decarburol+pensula.
Nu pornea pentru ca injectorul(are injectie monopunct) nu avea firele izolate cum trebuie si dadea la masa - se izoleaza.
Daca aveti rabdare si cautati la agila / corsa o sa gasiti niste metode foarte interesante de curatare a admisiei pe benzina - multumim Dan Ciureanu