- iso
- OP
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Ce ulei de cutie de viteze sa pun , in carte este specificat "OPEL - 19 40 768" pentru cam toate variantele de cutie ? Stiu , nu se schimba dar daca vreau sa completez , sa zicem ... ce ulei API (GL 4 , GL5) SAE (75W90 , 80W90...) sa pun in cutie ?
Poate a tras cineva cu ochiu in service ...
Pe net nu am gasit o nici o lista cu echivalente API ...
Poate a tras cineva cu ochiu in service ...
Pe net nu am gasit o nici o lista cu echivalente API ...
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- vectra16
- **
- 103 mesaje
- din 09 Sep 2005
- Bucuresti
vectra16
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2005
- Mesaj Privat
- iso
- OP
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
- Florin c
- **
- 235 mesaje
- din 14 Dec 2004
- Astra 2007 Z17DTH
- Constanta
Florin c
- Mesaje scrise: 235
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2004
- Mesaj Privat
- iso
- OP
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
- Florin_
- **
- 103 mesaje
- din 19 Feb 2006
- Astra 2000 1.7 DTI
Florin_
- Mesaje scrise: 103
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 1.7 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2006
- Mesaj Privat
Salut!
Masina in cauza...Astra G 1.7DTI(Y17DT) din 2000( 151.000km la bord...dar numai d-zeu stie cati are de fapt )
Problema este urmatoarea: Dupa parcurgerea unui nr. de kilometri(deci dupa ce se incalzeste putin masina) la schimbarea vitezelor apare o senzatie de "agatare" usoara. Vitezele se pot schimba fara probleme mai departe(tragi sau dupa caz impingi maneta schimbatorului un pic mai tare)
idee este ca in momentul pornirii si primii kilometri schimbatorul functioneaza ca uns.
Deci care sa fie problema???
Banuiesc ca ar putea fi...uleiul din cutia de viteze(tocmai ca la pornire merge bine si mai apoi apar problemele)..Asa ca am cumparat ulei pt. cutia de viteze Esso 75W-80 dar surpriza... mecanicul imi zice ca nu are cum sa schimbe uleiul ci eventual doar sa-l completeze ca nu exista buson de scurgere !
Asa ca ma trimite la reprezentanta unde mi se zice ca se poate schimba totusi uleiul dar uleiul cumparat de mine nu este cel recomandat( mi-a zis ceva gen 80w-90 sau 85w-90).
Ce tip de ulei este necesar la cutia motorului in cauza si cam cati litrii?..si cam cate ore de manopera ar fi necesare(cu aproximatie)
In cazul in care considerati ca ar putea fi si alta problema va rog sa postati?
va multumesc si numai bine!
Masina in cauza...Astra G 1.7DTI(Y17DT) din 2000( 151.000km la bord...dar numai d-zeu stie cati are de fapt )
Problema este urmatoarea: Dupa parcurgerea unui nr. de kilometri(deci dupa ce se incalzeste putin masina) la schimbarea vitezelor apare o senzatie de "agatare" usoara. Vitezele se pot schimba fara probleme mai departe(tragi sau dupa caz impingi maneta schimbatorului un pic mai tare)
idee este ca in momentul pornirii si primii kilometri schimbatorul functioneaza ca uns.
Deci care sa fie problema???
Banuiesc ca ar putea fi...uleiul din cutia de viteze(tocmai ca la pornire merge bine si mai apoi apar problemele)..Asa ca am cumparat ulei pt. cutia de viteze Esso 75W-80 dar surpriza... mecanicul imi zice ca nu are cum sa schimbe uleiul ci eventual doar sa-l completeze ca nu exista buson de scurgere !
Asa ca ma trimite la reprezentanta unde mi se zice ca se poate schimba totusi uleiul dar uleiul cumparat de mine nu este cel recomandat( mi-a zis ceva gen 80w-90 sau 85w-90).
Ce tip de ulei este necesar la cutia motorului in cauza si cam cati litrii?..si cam cate ore de manopera ar fi necesare(cu aproximatie)
In cazul in care considerati ca ar putea fi si alta problema va rog sa postati?
va multumesc si numai bine!
- iso
- OP
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Probabil nu ai suficient ulei in cutia de viteze . Schimbarea este foarte simpla .
Amanunte aici : https://www.clubopel.com/vie...php?p=49104#49104
Amanunte aici : https://www.clubopel.com/vie...php?p=49104#49104
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- Marian79
- **
- 114 mesaje
- din 17 Aug 2005
- Astra 2007 C16XEP
- Bucuresti
Marian79
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 C16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2005
- Mesaj Privat
aceasi problema o am si eu cu cutia de viteze. cand se incalzeste intra greu in treapta I si in marsarier caraie. Nu e din lipsa uleiului. In prima faza, asa am crezut si eu si am vrut sa schimb uleiul, dar la service a spus ca imi trebuie o garnitura ca sa mi-l schimbe. Asa ca nu am mai schimbat si doar am completat...si surpriza : nu a intrat nici macar 200 ml de ulei.
Aceeasi problema o ai si tu cred. E ceva din interiorul cutiei de viteze.
Poate cineva ne poate da mai multe detalii.
Aceeasi problema o ai si tu cred. E ceva din interiorul cutiei de viteze.
Poate cineva ne poate da mai multe detalii.
- john_taff
- **
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Vectra 1997 XE16XEL
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 XE16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
- Florin_
- **
- 103 mesaje
- din 19 Feb 2006
- Astra 2000 1.7 DTI
Florin_
- Mesaje scrise: 103
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 1.7 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2006
- Mesaj Privat
Visse a scris:Neamtul spune ca la tipul tau de cutie de viteze , manuala deci , intra NUMAI ulei Opel 19 40 768 , asa recomanda producatorul , buson de golire nu are asa ca ..........trebuie sa dai capacul de jos de la cutie , jos apoi completezi cu ulei , la carte spune ca intra 1,8 litrii
Visse: pe uleiul ce il cumparasem nu scrie nimic despre vreun cod opel(cu atat mai mult cel indicat de tine 19 40 768)..scrie ca satisface normele peugot s.a. B 71-2330 . Deci sa inteleg ca am cumparat uleiul gresit?
Numai bine!
- Florin_
- **
- 103 mesaje
- din 19 Feb 2006
- Astra 2000 1.7 DTI
Florin_
- Mesaje scrise: 103
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 1.7 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2006
- Mesaj Privat
Dupa aproape o luna am schimbat uleiul in cutie! m-am dus la reprezentanta Opel din Baia Mare( unde m-am usurat de 1.600.000...ulei+garnitura+silicon+diluant+manopera+ mama dracului mai stie ce )
Mi sa spus ca dupa cum arata uleiul in cutie banuieste ca e cel original si ca e bine ca l-am schimbat! Inginerul de acolo zicea ca problema mea poate fi si de la " nuca din schimbator/maneta" si ca in cazul acesta se schimba intreg subansamblul.
Din pacate odata cu schimbarea uleiului problema nu s-a schimbat(agata usor la cald si mergea perfect la rece)..ci se manifesta exact invers acum: agata la rece si merge mai bine la cald!
Nu stiu ce sa zic..da sa schimb subansmble prin cutia de viteze...nu mi se pare foarte incantator....mai degraba as incerca sa vand masina?! (nu ca asta ar fi prea usor)
Numai bine!
Mi sa spus ca dupa cum arata uleiul in cutie banuieste ca e cel original si ca e bine ca l-am schimbat! Inginerul de acolo zicea ca problema mea poate fi si de la " nuca din schimbator/maneta" si ca in cazul acesta se schimba intreg subansamblul.
Din pacate odata cu schimbarea uleiului problema nu s-a schimbat(agata usor la cald si mergea perfect la rece)..ci se manifesta exact invers acum: agata la rece si merge mai bine la cald!
Nu stiu ce sa zic..da sa schimb subansmble prin cutia de viteze...nu mi se pare foarte incantator....mai degraba as incerca sa vand masina?! (nu ca asta ar fi prea usor)
Numai bine!
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
@florin...nu in cutie e subansamblul...ci imediat dupa tija schimbatorului de viteze...ansamblul ala de parghii care transmit miscarile intre schimbator si cutie se numeste timonerie..si contine la majoritatea modelelor de opel, piese din plastic care se uzeaza..Am si eu ceva probleme dar sper sa le rezolv in prima faza prin reglarea timoneriei...daca nu tine,.. o sa recurg la schimbarea ei..desi, nu stiu cat mama naibii o sa coste...poate ajung la concluzia ta: mai bine schimb masina
- nba25
- **
- 179 mesaje
- din 03 Oct 2006
- Astra 2007 1.7 CDTI
- Vulcan
nba25
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Vulcan
- Masina: Astra 2007 1.7 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2006
- Mesaj Privat
- G-power
- **
- 178 mesaje
- din 20 Aug 2004
- Bucuresti
G-power
- Mesaje scrise: 178
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2004
- Mesaj Privat
- radzxx
- **
- 200 mesaje
- din 28 Jul 2005
- sibiu
radzxx
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2005
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- G-power
- **
- 178 mesaje
- din 20 Aug 2004
- Bucuresti
G-power
- Mesaje scrise: 178
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2004
- Mesaj Privat
- mascatu
- **
- 204 mesaje
- din 18 Aug 2007
- Astra 2000 1,7DTI
- Prahova
mascatu
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 1,7DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2007
- Mesaj Privat
Rog sa fiu mutat daca nu am postat bine, am scurgeri de ulei intre cutie si motor , in parte de jos
intrebare: intre cutie si motor treb sa fie vreo garnitura? (poza e cam stramba dar cunoscatorii isi dau seama)
eu suspectez ca ar curge din preajma unui furtun care vine de la turbo dar nu stiu ce este acel furtun
dar asa de mult ulei sa curga pe la furtunul ala (sau pe langa tevusca care intra furtunul) sa ajunga pana jos la cutie????? mentionez ca nu scade nivelul uleiului de motor. astept sfaturi. multumesc anticipat
intrebare: intre cutie si motor treb sa fie vreo garnitura? (poza e cam stramba dar cunoscatorii isi dau seama)
eu suspectez ca ar curge din preajma unui furtun care vine de la turbo dar nu stiu ce este acel furtun
dar asa de mult ulei sa curga pe la furtunul ala (sau pe langa tevusca care intra furtunul) sa ajunga pana jos la cutie????? mentionez ca nu scade nivelul uleiului de motor. astept sfaturi. multumesc anticipat