Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Masina este un Nissan Cabstar E 120 ( o camioneta mai mica ) .Datorita frigului din ultimul timp prima pornire (cea de dimineata) era din ce in ce mai grea in sensul ca trebuia sa-i dau la cheie in jur de 20 min pana reuseam sa pornesc ( asta si cu un robot montata ca altfel nu ar fi rezistat bateria si bineinteles cu pauzele de rigoare ) Ultima tentativa de a o porni a fost acum doua zile dar de data asta fara nici un succes .
Simtomele sunt cam urmatoarele : in timp ce motorul se invarte (antrenat de catre demaror ) pe toba de esapament iese fum ( semn ca ar da sa porneasca , zic eu ) dar dupa 5-6 ture ale motorului acesta se " opinteste" ( ca si cum nu ar putea sa invinga compresia ( sau ca atunci cand i se da cu spray de pornire prea mult desi nu am incercat niciodata varianta aceasta ) .Nu se aude nici o bataie la motor sau altceva mai suspect .
Intrebarea mea este : daca motorul a fost invartit de foarte multe ori si injectoarele au tot bagat motorina in camera de ardere e posibil ca aceasta si nu poate fi evacuata si din cauza asta sa faca asa ? Si daca asta ar putea fi o cauza cam care ar fi rezolvarea ? Multumesc anticipat !
Skip ads

  • tannu

  • Mesaje scrise: 773
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Verifica bujii, compresie, pompa. Eventual, chiar in ordinea asta ca sa le iei in ordinea cea mai simpla si ieftina
  • georgevig

  • Mesaje scrise: 230
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 1,6 16v x 16 xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salut,
in primul rand dieselul nu se ineaca, iar daca as sti ce motor este ar fi mai usor pt. mine sa iti explic.
Tine pedala de ambreiaj si de acceleratie la maxim cand pornesti demarorul si apoi ma anunti ce si cum.
Diesel: baterie, demaror, pompa, injectoare, compresie si motorina buna (efix rompetrol), daca una din acestea nu este in regula dieselul il pornesti foarte greu. Cand dai la automat iti scoate fum negru?
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Apreciez raspunsul tau dar daca masina a pornit , am circulat cu ea , am oprit-o si a doua zi a facut la fel numai ca cu a mai vrut sa porneasca nu prea am ce verifica (decat sa vad daca sunt la locul lor ) Cred ca nu ai citit atent ultimele 2 intrebari
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
georgevig a scris:Salut,
in primul rand dieselul nu se ineaca, iar daca as sti ce motor este ar fi mai usor pt. mine sa iti explic.
Tine pedala de ambreiaj si de acceleratie la maxim cand pornesti demarorul si apoi ma anunti ce si cum.
Diesel: baterie, demaror, pompa, injectoare, compresie si motorina buna (efix rompetrol), daca una din acestea nu este in regula dieselul il pornesti foarte greu. Cand dai la automat iti scoate fum negru?



Deci motorina e de Petrom , baterie are , ambreiajul il tin calcat , pe mina ma uimeste faptul ca se poticneste dupa 5-6 ture ale motorului . Dca era ceva ( stiu eu ce ) trebuia sa nu aiba putere de la bun inceput . Stii cum face ? da o dacie cand ii dai avansul foarte mare si incerci sa o pornesti ...cam asa
  • tannu

  • Mesaje scrise: 773
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Eu am citit foarte bine ce ai scris, dar ti-am oferit niste variante de remediere. De fapt variante de identificare a problemei cu pornirea. Nu o sa stii de ce porneste asa pana nu le iei prin eliminare. Cauzele pot fi mai multe.
Deci, in principiu, dieselul nu se ineaca. Exista posibilitatea sa se inece cand injectoarele sunt nasoale si in loc sa pulverizeze, ele picura motorina. Asta iti raspunde la prima intrebare. La a doua raspunsul e sa verifici injectoarele la un service. Alt raspuns nu pot sa iti dau la a doua intrebare pt ca asa e cel mai bine.
Iar in privinta acelor verificari pe care ti le-am propus, iti recomand inca o data sa le faci. Nu prea vad cu ce te incalzeste ca iti porneste masina dupa 20 minute de chin. In plus, cat de curand te va lasa electromotorul de la atata chin. Iar la un moment dat s-ar putea sa nu mai tina nici faza cu datul la automat atata timp si o sa ajungi sa o pornesti tractata, in cel mai fericit caz.
La un diesel, o bujie nefunctionala este treaba nasoala la pornire. La 2 bujii duse, e aproape mort la pornire.
La fel e si cu compresia la diesel. La benzina, de bine, de rau, o pornesti si cu bujii duse si cu compresie nasoala, dar la un diesel sansele sunt reduse. Iar, daca pe timp de vara, te mai descurci, pe timp rece e rau.
Bujiile ti le poti verifica singur. Compresia cred ca te costa in jur de 30 lei sa o verifici. Pt pompa si injectoare pretul banuiesc ca e mai mare si de asta am zis sa le lasi la urma.
Faci cum vrei. Eu ti-am dat niste sfaturi din propria experienta. Am avut diesel. Am avut probleme si cu bujiile la diesel si cu compresia, am nenorocit si bendixul de 2 ori, am nenorocit si bateria, bla bla...
  • SorinXP

  • Mesaje scrise: 590
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Corect, daca demarorul invarte bine, pompa de injectie face presiune, bujiile sunt ok, raman diuzele de la injectoare care picura.
  • georgevig

  • Mesaje scrise: 230
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 1,6 16v x 16 xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2008

  • Mesaj Privat
da, dar pedala de al acceleratie tine-o la podea si daca o ia tine-o asa pana motorul merge normal si vezi ca se schimba problema.
Apropo este diesel simplu sau cu ceva turbo?
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Bujiile stimate coleg sunt varza o spun ca masina de serviciu e o dacia papuc diesel care daca vine frigul si ma lasa o bujie tre sa fac uz de bietul electromotor da daca se duc 2 bujii pot face uz si de popa ca tot nu porneste pt ca compresia e mare motorul ok iar electromotorul dupa atata sport transpira .
Verifica bujiile si releul de bujii ca se poate ca el sa decupleze prea repede sau sa nu mai cupleze e singura probl
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,583
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
daca tine pedala apasata la pornire ,masina sigur porneste ,zic asta pt ca in carte e dat ca nu se calca acceleratia cand se porneste motorul.nu stiu ?
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
A sa incerc maine sa vad ce pot face dar e foarte dificil pentru ca nu se rabateaza cabina ( ci numai bancheta din dreapta ) si spatiu pentru manevra nu e chiar asa cum as dori plus de asta la cat de bocna este parca am o retinere sa incerc sa desfac la ea pt ca bujiile sunt cam ca la opel si daca se rupe.... tre sa dau cu subsemnatul ( ca e tot masina de la firma )
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,583
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu incerca sa desfaci bujiile cu motorul cald se desfac doar cand motorul este rece
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
las-o colega ca io am rupt la un papuc si sa vezi fericire aprox 20 mil toate reparatiile adica rectif chiulasa si inca ceva marunt doar am avut noroc si a suportat firma Embarassed
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Stiu ca am schimbat bujiile si la masina din semnatura dar in momentul acela nu era motorul la -6 grade
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Poate ai vreun dop de gheata si nu se face bine evacuarea...Zic si eu
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
desfa-i putin una din conductele ce vin de la pompa si duc la injector, vezi daca iese motorina in timp ce dai la automat, te ajuta si daca e dezamorsata.
  • georgevig

  • Mesaje scrise: 230
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 1,6 16v x 16 xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2008

  • Mesaj Privat
gabiopel a scris:daca tine pedala apasata la pornire ,masina sigur porneste ,zic asta pt ca in carte e dat ca nu se calca acceleratia cand se porneste motorul.nu stiu ?

Crede-ma am si o duba si nu reuseam sa-i dau de cap si am luat cartea de la www.manualeauto.ro si acolo asa scrie, aici vorbesc de duba care o am eu si afland ca are camioneta m-am gandit ca este asemanator si fac un bine!
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
In cele din urma ma facut programare la servie si urmeaza sa o duc maine sunt foarte curios sa vad ce descopera "meseriasii '' ca eu unul nu am gasit nimic . Oricum va tin la curent (asta daca exista curiosi sa afle )
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
In cele din urma s-a rezolvat problema : am fost la service unde a fost verificata bateria,bujia incandescenta ( care este numai una singura si e situata pe galeria de admisie,nicidecum in camera de ardere cu intentia de a incalzi aerul aspirat),alimentarea si injectia sunt ok, si singura problema descoperita a fost electromotorul al carui starter da in scurt si fura curent ( motiv pt care invartea in hopuri casi cum s-ar fi blocat motorul )

Mentionez ca trasa a pornit in 2 metri .
Multumesc pe aceasta cale celor care au intervenit cu sfaturi !
  • tannu

  • Mesaje scrise: 773
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Pacat ca nu a prea am reusit sa te ajutam. Bine ca ai rezolvat. Acum banuiesc ca porneste bine si nu mai dai la cheie pana te apuca nervii...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR