marius13
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Caras-Severin
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2008
- Mesaj Privat
- ionutcatalin_bic
- **
- 95 mesaje
- din 05 Mar 2007
- Astra 2001 z16xe
- Bucuresti
ionutcatalin_bic
- Mesaje scrise: 95
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2007
- Mesaj Privat
Nu stiu sa-ti spun cat face, dar te pot sfatui sa ramai la suspensia standard. Eu unul am suspensia sport si am sa-ti spun cateva inconveniente:
in primul rand garda la sol...prea joasa pt strazile noastre
rigiditatea te poate scoate din sarite pe unele strazi, iar pasagerii din spate vor trebui sa aiba un stomac tare.
Avantaje: control mai bun al masinii, stabilitate ridicata, placerea de a conduce creste, demaraj mai bun...etc
Iti mai spun ca nu e suficient sa ai suspensie sport pentru a avea o masina sportiva. Mai sunt si alte modificari care trebuie facute.
Daca iti schimbi suspensia...pastreaz-o pe cea standard pentru ca mai tarziu te vei gandi serios sa o schimbi.
Nu avem strazi pentru suspensie sport. La mine in oras e super OK...la tine nu stiu... in afara, pe drumuri europene, autostrazi se merita, dara daca vrei sa o iei pe un drum de tara, judetean sau sa te duci la picnic cu masina cu suspensie sport tb sa te mai gandesti.
Concluzia e ca, in functie de ce fel de drumuri parcurgi, iti modifici masina cum vrei.
PS: daca ai de gand sa modofici mai mult decat suspensia(si zic eu ca o vei face) ai grija ca sunt tari in care poti ramane fara certificat pentru unele modificari (exemplu- distantiere).
Eu am suspensie "KONI"(reglabila) si sunt foarte multumit de ea. Am vazut la mana a doua 300 euro pret de plecare...
in primul rand garda la sol...prea joasa pt strazile noastre
rigiditatea te poate scoate din sarite pe unele strazi, iar pasagerii din spate vor trebui sa aiba un stomac tare.
Avantaje: control mai bun al masinii, stabilitate ridicata, placerea de a conduce creste, demaraj mai bun...etc
Iti mai spun ca nu e suficient sa ai suspensie sport pentru a avea o masina sportiva. Mai sunt si alte modificari care trebuie facute.
Daca iti schimbi suspensia...pastreaz-o pe cea standard pentru ca mai tarziu te vei gandi serios sa o schimbi.
Nu avem strazi pentru suspensie sport. La mine in oras e super OK...la tine nu stiu... in afara, pe drumuri europene, autostrazi se merita, dara daca vrei sa o iei pe un drum de tara, judetean sau sa te duci la picnic cu masina cu suspensie sport tb sa te mai gandesti.
Concluzia e ca, in functie de ce fel de drumuri parcurgi, iti modifici masina cum vrei.
PS: daca ai de gand sa modofici mai mult decat suspensia(si zic eu ca o vei face) ai grija ca sunt tari in care poti ramane fara certificat pentru unele modificari (exemplu- distantiere).
Eu am suspensie "KONI"(reglabila) si sunt foarte multumit de ea. Am vazut la mana a doua 300 euro pret de plecare...
marius13
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Caras-Severin
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2008
- Mesaj Privat
nairolf1982- Suspendat
- 146 mesaje
- din 31 Oct 2008
- Astra 2002 Z22SE
- Bucuresti
nairolf1982- Mesaje scrise: 146
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2008
- Mesaj Privat
- ionutcatalin_bic
- **
- 95 mesaje
- din 05 Mar 2007
- Astra 2001 z16xe
- Bucuresti
ionutcatalin_bic
- Mesaje scrise: 95
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2007
- Mesaj Privat
- deleted-5946
- ****
- 1,737 mesaje
- din 13 Mai 2007
deleted-5946
- Mesaje scrise: 1,737
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
Uite eu am suspensii sport originale.
Ca o parere personala:
Plusuri: Masina are o stabilitate foarte buna, intradevar ai nevoie si de ceva gume pe masura sa poti profita la maxim. (eu am Michelin Pilot Exalto PE2, si pur si simplu nici sa scartaie nu le pot face, au un comportament extrem - spre partea buna)
La viteza mari masina nu face balans la schimbari bruste de directie.
Demaraj mai bun, eu zic ca e o chestie neglijabila care nu are rost sa fie luata in considerare.
Garda la sol din nou foarte putin mai joasa. (cel putin pe cea originala)
Minusuri:
Zdrangane interiorul, la orice crapatura-n asfalt, sa treci peste vibratoare e o experienta unica, daca ai peste 10km/h ai impresia ca esti pe trambulina. Nu doar cei din spate resimt denivelarile si gropile ci toti.
Nu odata s-a intamplat sa observ cand trec peste o denivelare iar cei din interior sa faca fiecare cate o mica saritura de pe scaun/bancheta.
Trebuie sa ai mare grija la drum, chiar si canalele devin gropi mari, aceleasi canale pe un Astra Caravan devin inexistente, mai putin zgomotul cauciucului.
Ca un minus, vor trebui inlocuite mult mai devreme decat cele standard.
Ca o parere personala:
Plusuri: Masina are o stabilitate foarte buna, intradevar ai nevoie si de ceva gume pe masura sa poti profita la maxim. (eu am Michelin Pilot Exalto PE2, si pur si simplu nici sa scartaie nu le pot face, au un comportament extrem - spre partea buna)
La viteza mari masina nu face balans la schimbari bruste de directie.
Demaraj mai bun, eu zic ca e o chestie neglijabila care nu are rost sa fie luata in considerare.
Garda la sol din nou foarte putin mai joasa. (cel putin pe cea originala)
Minusuri:
Zdrangane interiorul, la orice crapatura-n asfalt, sa treci peste vibratoare e o experienta unica, daca ai peste 10km/h ai impresia ca esti pe trambulina. Nu doar cei din spate resimt denivelarile si gropile ci toti.
Nu odata s-a intamplat sa observ cand trec peste o denivelare iar cei din interior sa faca fiecare cate o mica saritura de pe scaun/bancheta.
Trebuie sa ai mare grija la drum, chiar si canalele devin gropi mari, aceleasi canale pe un Astra Caravan devin inexistente, mai putin zgomotul cauciucului.
Ca un minus, vor trebui inlocuite mult mai devreme decat cele standard.
- moldovan_nicu74
- **
- 172 mesaje
- din 06 Mar 2008
- Astra 1992 C14NZ
- Alba
moldovan_nicu74
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2008
- Mesaj Privat
nairolf1982- Suspendat
- 146 mesaje
- din 31 Oct 2008
- Astra 2002 Z22SE
- Bucuresti
nairolf1982- Mesaje scrise: 146
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2008
- Mesaj Privat
problema e ca la orice denivelare simt ca rup masina in 2, acum ma gandesc ca paote e de la anvelopele care sunt 215/40, eu credeam ca am suspensie sport, trebuie sa ma duc la cineva care se pricepe (arcuriile par a fi negre, paote nu am vz bine, dar knd ma apas pe ea nu se misca deloc, e tapana - nu stiu ce sa mai cred)...
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
nairolf1982- Suspendat
- 146 mesaje
- din 31 Oct 2008
- Astra 2002 Z22SE
- Bucuresti
nairolf1982- Mesaje scrise: 146
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2008
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- ionutcatalin_bic
- **
- 95 mesaje
- din 05 Mar 2007
- Astra 2001 z16xe
- Bucuresti
ionutcatalin_bic
- Mesaje scrise: 95
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2007
- Mesaj Privat
lyv_alp
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2004 y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2007
- Mesaj Privat
- daniel nicolae
- *
- 1 mesaje
- din 19 Jul 2008
- Astra 2000
- Olt
daniel nicolae
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2008
- Mesaj Privat