- constantin.ionescu
- OP
- 25 mesaje
- din 14 Dec 2007
constantin.ionescu
- Mesaje scrise: 25
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
Am o Vectra B, motor 1.8 16V.
La un moment dat s-a aprins martorul de la baterie. Am mai mers aproximativ un kilometru timp in care daca o turam mai mult becul se aprindea din ce in ce mai tare. Am oprit masina, mi-am vazut de treburile mele si cand m-am urcat inapoi in ea, surpriza. Cand am pus contactul s-a aprins martorul de la motor. Electromotorul se invarte dar masina nu porneste. Cand iau contactul, se aprinde martorul de la baterie. Si sta tot timpul aprins. Am pus calculatorul pe ea:
O eroare de imobilizator si 4 erori de la injectoare.
Masina sta acum la gold and platin de mai bine de o saptamana iar ei nu fac mai nimic. Au luat de buna ce am zis eu, ca ar putea fi imobilizatorul de vina, si asteapta codurile de securitate ale masinii(care se pare ca poate dura si o luna pana le trimit cei de la Opel). Inca nu au facut o diagnosticare a masinii, nu s-a uitat nimeni la ea pe motiv ca "oricum nu avem ce sa-i facem pana nu schimbam imobilizatorul".
Intrebarea este, se poate sa fie alternatorul defect, iar computerul sa nu lase motorul sa porneasca, blocandu-l prin imobilizator?
Intreb, pt ca daca le dau eu sugestii poate o si repara!
Imi este teama ca daca mai astept vreo 2 saptamani pana cand cei de la Opel trimit codurile si ei pun imobilizatorul nou pe ea si tot nu merge s-ar putea sa nu ma mai pot controla...
Inca o intrebare, masina are aproape 120.000. Kit-ul de distributie nu a fost schimbat niciodata. Ce trebuie schimbat si cam cat ma poate costa?
Multumesc!
La un moment dat s-a aprins martorul de la baterie. Am mai mers aproximativ un kilometru timp in care daca o turam mai mult becul se aprindea din ce in ce mai tare. Am oprit masina, mi-am vazut de treburile mele si cand m-am urcat inapoi in ea, surpriza. Cand am pus contactul s-a aprins martorul de la motor. Electromotorul se invarte dar masina nu porneste. Cand iau contactul, se aprinde martorul de la baterie. Si sta tot timpul aprins. Am pus calculatorul pe ea:
O eroare de imobilizator si 4 erori de la injectoare.
Masina sta acum la gold and platin de mai bine de o saptamana iar ei nu fac mai nimic. Au luat de buna ce am zis eu, ca ar putea fi imobilizatorul de vina, si asteapta codurile de securitate ale masinii(care se pare ca poate dura si o luna pana le trimit cei de la Opel). Inca nu au facut o diagnosticare a masinii, nu s-a uitat nimeni la ea pe motiv ca "oricum nu avem ce sa-i facem pana nu schimbam imobilizatorul".
Intrebarea este, se poate sa fie alternatorul defect, iar computerul sa nu lase motorul sa porneasca, blocandu-l prin imobilizator?
Intreb, pt ca daca le dau eu sugestii poate o si repara!
Imi este teama ca daca mai astept vreo 2 saptamani pana cand cei de la Opel trimit codurile si ei pun imobilizatorul nou pe ea si tot nu merge s-ar putea sa nu ma mai pot controla...
Inca o intrebare, masina are aproape 120.000. Kit-ul de distributie nu a fost schimbat niciodata. Ce trebuie schimbat si cam cat ma poate costa?
Multumesc!
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
codurile de la opel se descarca de pe serverul din germania,si nu dureaza mai mult de citeva ore,MAX o zi.aici in cta e 80 ron.a fost greseala ta sa le spui ce erori au fost,asa o sa te puna sa cumperi cine stie ce piese care poate nici nu sint defecte.acel bec cu baterie indica probleme cu incarcarea,dupa ce se rezolva cu incarcarea,ar fi si posibilitatea sa fi incarcat peste masura si sa fi ars ceva.
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
constantin.ionescu a scris:
Masina sta acum la gold and platin de mai bine de o saptamana iar ei nu fac mai nimic.
Masina sta acum la gold and platin de mai bine de o saptamana iar ei nu fac mai nimic.
Si o sa mai stea mult si bine daca lasi dupa ei. Zi'ne si noua codurile daca vrei sa te ajutam, iar daca nu le stii completeaza'ti profilul cum trebuie si o sa iti recomandam un tester adevarat.
- constantin.ionescu
- OP
- 25 mesaje
- din 14 Dec 2007
constantin.ionescu
- Mesaje scrise: 25
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
- deleted-13334
- **
- 123 mesaje
- din 29 Dec 2007
deleted-13334
- Mesaje scrise: 123
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2007
- Mesaj Privat
- ratoiu2001
- **
- 284 mesaje
- din 28 Sep 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Prahova
ratoiu2001
- Mesaje scrise: 284
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2008
- Mesaj Privat
- ionutxxl
- ****
- 1,255 mesaje
- din 04 Apr 2008
- Vectra 2004 y20dth
- Suceava
ionutxxl
- Mesaje scrise: 1,255
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2008
- Mesaj Privat
- gaby_ice
- **
- 307 mesaje
- din 09 Mar 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Arad
gaby_ice
- Mesaje scrise: 307
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2008
- Mesaj Privat
nameless2
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Tulcea
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2008
- Mesaj Privat
- babuliu
- ***
- 525 mesaje
- din 13 Jul 2008
- Vectra 1998 X16XEL
- Iasi
babuliu
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2008
- Mesaj Privat
Salutare!
Am o intrebare legata de topic. Ce baterie merge pentru o Vectra B1, motor X16XEL? Cu cea veche am probleme, nu stiu de cand e si nici nu scrie nimic pe ea , in sensul ca nu mai are absolut nici un sticker dupa care sa o pot identifica. Am fost cu masina la un electrician si alternatorul incarca bine. Si el a recomandat schimbarea bateriei. Porneste mai greu dimineata la rece, dar din prima cheie un pic mai insistenta. Am de facut un drum mai lung de revelion si nu vreau sa raman fara baterie
Am o intrebare legata de topic. Ce baterie merge pentru o Vectra B1, motor X16XEL? Cu cea veche am probleme, nu stiu de cand e si nici nu scrie nimic pe ea , in sensul ca nu mai are absolut nici un sticker dupa care sa o pot identifica. Am fost cu masina la un electrician si alternatorul incarca bine. Si el a recomandat schimbarea bateriei. Porneste mai greu dimineata la rece, dar din prima cheie un pic mai insistenta. Am de facut un drum mai lung de revelion si nu vreau sa raman fara baterie
biela-manivela- Suspendat
- 2,900 mesaje
- din 25 Nov 2007
- Vectra 2003 Z18XE
- Ialomita
biela-manivela- Mesaje scrise: 2,900
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2007
- Mesaj Privat
Aici apar pentru motorul tau 3 variante: 41 Ah, 44 Ah si 61 Ah. Alegerea iti apartine. In urma cu 2 saptamani eu am pus pe Z18XE o baterie de 75 Ah desi cea inlocuita era de 65 Ah.
iuliansiflorentina- Suspendat
- 80 mesaje
- din 11 Aug 2008
- Vectra 1992 C16NZ
- Iasi
iuliansiflorentina- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2008
- Mesaj Privat
costy255 a scris:am pe masina o baterie de 44amperi.e bine? eu zic ca de aici pot fi micile intreruperi de la motor nu cumva ar trebuie o baterie de 55amperi voi ce ziceti sa fie si bateria de vina?mai bine zis amperajul mic al bateriei respectiv 44 amperi?
Daca bateria e buna nu prea are legatura. Ieri ca a fost ger nu mai pornea deloc masina si am mai observat sicu,cateva zile in urma ca si mie imi mai trepida......aseara am scos bujiile le-am dus in casa le-am uscat la foc oleak le-am sters ,slefuit cu smilgher sters si iar uscat si a pornit din prima ....:)si motorul acum functioneaza in parametri s porneste fara proleme
- nila04rrw
- **
- 175 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Vectra 1996 X16SZR
- Dambovita
nila04rrw
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
babuliu a scris:Salutare!
Am o intrebare legata de topic. Ce baterie merge pentru o Vectra B1, motor X16XEL? Cu cea veche am probleme, nu stiu de cand e si nici nu scrie nimic pe ea , in sensul ca nu mai are absolut nici un sticker dupa care sa o pot identifica. Am fost cu masina la un electrician si alternatorul incarca bine. Si el a recomandat schimbarea bateriei. Porneste mai greu dimineata la rece, dar din prima cheie un pic mai insistenta. Am de facut un drum mai lung de revelion si nu vreau sa raman fara baterie
Am o intrebare legata de topic. Ce baterie merge pentru o Vectra B1, motor X16XEL? Cu cea veche am probleme, nu stiu de cand e si nici nu scrie nimic pe ea , in sensul ca nu mai are absolut nici un sticker dupa care sa o pot identifica. Am fost cu masina la un electrician si alternatorul incarca bine. Si el a recomandat schimbarea bateriei. Porneste mai greu dimineata la rece, dar din prima cheie un pic mai insistenta. Am de facut un drum mai lung de revelion si nu vreau sa raman fara baterie
si eu am avut probl cu bateria acu' vreo luna un bosch de 52 ah si am schimbat-o cu una de 60 ah si e totul ok.
- babuliu
- ***
- 525 mesaje
- din 13 Jul 2008
- Vectra 1998 X16XEL
- Iasi
babuliu
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2008
- Mesaj Privat
Am fost acum cateva zile pana la reprezentanta vanzari Bosch si Varta si cei de acolo mi-ai recomandat sa fie macar de 60 Ah. Sa nu am probleme. Vad ca pana acuma cea veche nu m-a lasat, a pornit si la -15 grade. Mai greu ce-ai adevarat, dar a pornit. Cred ca am sa-mi iau alta, sa pot porni cu ea la drum impacat. Multumesc de raspunsuri tuturor
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
biela-manivela- Suspendat
- 2,900 mesaje
- din 25 Nov 2007
- Vectra 2003 Z18XE
- Ialomita
biela-manivela- Mesaje scrise: 2,900
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2007
- Mesaj Privat
De cele mai multe ori cei care vand baterii sunt cam habarnisti si vorbesc dupa ureche.
La Fulmen bateriile noi au curent la pornire mai mare cu 15-20% fata de cele vechi sau de alte baterii de pe piata. Asa ca merge montata chiar si o baterie mai mica decat cea veche. Ma gandesc ca si Bosch sau Varta ar trebui sa aiba la randul lor baterii cu curent de pornire mai mare decat bateriile normale de aceeasi capacitate.
La Fulmen bateriile noi au curent la pornire mai mare cu 15-20% fata de cele vechi sau de alte baterii de pe piata. Asa ca merge montata chiar si o baterie mai mica decat cea veche. Ma gandesc ca si Bosch sau Varta ar trebui sa aiba la randul lor baterii cu curent de pornire mai mare decat bateriile normale de aceeasi capacitate.
chepuiu
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2008
- Mesaj Privat
biela-manivela- Suspendat
- 2,900 mesaje
- din 25 Nov 2007
- Vectra 2003 Z18XE
- Ialomita
biela-manivela- Mesaje scrise: 2,900
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2007
- Mesaj Privat
gabieny
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2008
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat