slimozu
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2005
- Mesaj Privat
Salut si bine v-am gasit.
Recent am facut greseala de a cumpra SH o Opel Corsa C din 2003. Am scris greseala nu pt ca modelul ar fi prost (imi place la nebunie masina, desi inca nu inteleg idea cu timoneria din plastic) ci pt ca am facut marea prostie de a nu acorda foarte multa atentie verificarii ei.
Dupa ce am achizitionat masina, au aparut probleme (logic, nu?).
1. timoneria - nu cred ca am facut 3 km si m-a lasat in drum. repet 3 km (me very smart)
2. am observat ca era prost impartita caseta de directie
3. debitmetrul stricat
4. trapa (a dracu trapa ca din cauza ei am cumparat masina) nu se inchidea compet si pe la 60 facea ca dracu
5. cand ploua sau mai nou cand ninge imi intra apa pe undeva, pe unde? habar nu am, iar cand plec de pe loc sau pun frana se aude cum se misca dintr-o parte in alta. Cert e ca a inceput sa scada temperatura destul de mult si mai nou apa s-a transformat in gheata si nu e foarte placut zgomotul cand pun frana sau plec de pe loc. HA HA
Pana acum am schimbat timoneria (de metal) si mi-am pus si scut, am facut geometria la Shama ( chiar se pricep baietii) si s-a rezolvat cu directia, am schimbat debitmetrul insa nu prea s-a rezolvat problema cu consumul (tot 10 imi consuma, ceea ce mi se pare exagerat pt motorul ei) si mi-am facut si trapa.
Inca nu am reusit, sincer nici nu m-am preocupat prea mult de asta desi ar fi trebuit sa fie printre prioritati, de partea cu apa.
Va rog, va implor, spuneti-mi pe unde pastele masii de apa intra in masina si cum sa scap de problema asta.
M-as lega si de consum desi am vazut multa lume care a afirmat ca 10% la traficul din bucuresti nu e mult. Sincer mi se pare exagerat pt o masina cu motor de 1.2.
Va multumesc anticipat pt orice sfat pe care ati putea sa mi-l oferiti.
bye bye
Recent am facut greseala de a cumpra SH o Opel Corsa C din 2003. Am scris greseala nu pt ca modelul ar fi prost (imi place la nebunie masina, desi inca nu inteleg idea cu timoneria din plastic) ci pt ca am facut marea prostie de a nu acorda foarte multa atentie verificarii ei.
Dupa ce am achizitionat masina, au aparut probleme (logic, nu?).
1. timoneria - nu cred ca am facut 3 km si m-a lasat in drum. repet 3 km (me very smart)
2. am observat ca era prost impartita caseta de directie
3. debitmetrul stricat
4. trapa (a dracu trapa ca din cauza ei am cumparat masina) nu se inchidea compet si pe la 60 facea ca dracu
5. cand ploua sau mai nou cand ninge imi intra apa pe undeva, pe unde? habar nu am, iar cand plec de pe loc sau pun frana se aude cum se misca dintr-o parte in alta. Cert e ca a inceput sa scada temperatura destul de mult si mai nou apa s-a transformat in gheata si nu e foarte placut zgomotul cand pun frana sau plec de pe loc. HA HA
Pana acum am schimbat timoneria (de metal) si mi-am pus si scut, am facut geometria la Shama ( chiar se pricep baietii) si s-a rezolvat cu directia, am schimbat debitmetrul insa nu prea s-a rezolvat problema cu consumul (tot 10 imi consuma, ceea ce mi se pare exagerat pt motorul ei) si mi-am facut si trapa.
Inca nu am reusit, sincer nici nu m-am preocupat prea mult de asta desi ar fi trebuit sa fie printre prioritati, de partea cu apa.
Va rog, va implor, spuneti-mi pe unde pastele masii de apa intra in masina si cum sa scap de problema asta.
M-as lega si de consum desi am vazut multa lume care a afirmat ca 10% la traficul din bucuresti nu e mult. Sincer mi se pare exagerat pt o masina cu motor de 1.2.
Va multumesc anticipat pt orice sfat pe care ati putea sa mi-l oferiti.
bye bye
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- pratmin
- **
- 401 mesaje
- din 21 Sep 2004
- Agila 2002 Z12XE
- Comanesti
pratmin
- Mesaje scrise: 401
- Locatie: Comanesti
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2004
- Mesaj Privat
Sa te poarte sanatos noua achizitie.
In legatura cu apa, pe unde se aude, in ce parte a masinii? Verifica chederele la haion, parbriz, etc si de asemenea, vezi daca nu cumva este umed si traseul de scurgere a apei prin grila fata, sub parbriz.
Vezi si in toba finala, poate e plina de apa
Consumul este mare, cred ca este ~ acelasi motor Ecotec ca si al meu, de 1.2 si maximul este de 8% acceptat, chiar si in canditiile de Buc. si iarna.
Daca ai schimbat debitmetrul, cred ca este recomandat sa resetezi ECU (scoti borna bateriei pentru ~20min.
Florin
In legatura cu apa, pe unde se aude, in ce parte a masinii? Verifica chederele la haion, parbriz, etc si de asemenea, vezi daca nu cumva este umed si traseul de scurgere a apei prin grila fata, sub parbriz.
Vezi si in toba finala, poate e plina de apa
Consumul este mare, cred ca este ~ acelasi motor Ecotec ca si al meu, de 1.2 si maximul este de 8% acceptat, chiar si in canditiile de Buc. si iarna.
Daca ai schimbat debitmetrul, cred ca este recomandat sa resetezi ECU (scoti borna bateriei pentru ~20min.
Florin
slimozu
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2005
- Mesaj Privat
Scuze ca nu am fost mai explicit in privinta problemei cu apa.
Zgomotul facut de apa se aude in partea dreapta sub usa. Am inteles ca ar putea fi de la usa, mai exact de la niste scurgeri de la usa care s-ar fi infundat. Nu stiu cat este de adevarat.
Cred ca s-ar fi auzit altfel daca apa se gasea in toba finala. Eu aud zgomotul destul de aproape de sofer si cum spuneam mai sus, il aud in partea dreapta.
Intradevar este motor Ecotec de 1,2, 75 cai si 16 valve.
Am sa incer sa resetez ECU cum ai spus tu si in cazul in care observ vreo modificare am sa postez imediat.
Mi s-a mai spus ca ar fi bine sa curat injectoarele si ca acest consum exagerat s-ar putea datora si din cauza lor. Daca da, care ar fi cea mai buna metoda?
Mi-am mai adus aminte ceva. Ar putea sa fie vreo problema daca la relanti are in jur de 600-700 de rotatii?
Ultimul lucru; In afara de o aprindere mai buna, bujiile ma mai pot ajuta la ceva?
Mersi
Zgomotul facut de apa se aude in partea dreapta sub usa. Am inteles ca ar putea fi de la usa, mai exact de la niste scurgeri de la usa care s-ar fi infundat. Nu stiu cat este de adevarat.
Cred ca s-ar fi auzit altfel daca apa se gasea in toba finala. Eu aud zgomotul destul de aproape de sofer si cum spuneam mai sus, il aud in partea dreapta.
Intradevar este motor Ecotec de 1,2, 75 cai si 16 valve.
Am sa incer sa resetez ECU cum ai spus tu si in cazul in care observ vreo modificare am sa postez imediat.
Mi s-a mai spus ca ar fi bine sa curat injectoarele si ca acest consum exagerat s-ar putea datora si din cauza lor. Daca da, care ar fi cea mai buna metoda?
Mi-am mai adus aminte ceva. Ar putea sa fie vreo problema daca la relanti are in jur de 600-700 de rotatii?
Ultimul lucru; In afara de o aprindere mai buna, bujiile ma mai pot ajuta la ceva?
Mersi
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
Cu consumul e ceva normal, in Bucuresti imi ia 9-9,5 uneori. In Bucuresti nu e trafic de oras ca cel dupa care e facut consumul din carte, iar cu apa ma confrunt si eu.... nu in usa ci in portbagaj, trebuie sa schimb si sa etanseizez chederul ca pe acolo curge (concluzie la care am ajuns dupa am facut tot ce-mi venea in minte o vara intreaga). Relanti-ul e cam mic totusi, pune-o pe tester sa nu fe ceva in neregula la injectie sau bujii. De asemenea acesta nu trebuie sa fie neregulat, absolut deloc, numai la motorul de 1000 are voie sa varieze.
- fiara
- **
- 148 mesaje
- din 17 Aug 2005
- Bucuresti
fiara
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2005
- Mesaj Privat
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
slimozu
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2005
- Mesaj Privat
Cu stilul de condus stau bine, in sensul ca schimb pe la 2.000, 2.500 cand vreau sa merg la consum.
Sincer, daca as fi schimbat pe la 4.000 nu cred ca as mai fi intrebat de ce imi consuma mult.
Apropo; spuneti-mi si mie va rog, cum e posibil ca la unii sa consume 10 si sa zica ca e ceva normal iar la altii sa consume 8 si sa zic ca asa e normal? (e vorba de acelasi motor, an, putere si tot ce vreti si ce nu vreti)
Pt ca am vazut foarte multe cazuri si sunt un pic cam bulversat din cauza asta.
Stiu ca si cauciucurile pot fi o problema pentru consum, asa ca am mereu grija sa fie umflate.
Cat despre sonda lambda, nu cred ca as avea probleme. Am fost pana acum la 2 teste si la nici unul nu mi-a zis ca as avea vreo problema cu ea.
La ultimul test am mai fost cu un prieten care avea un polo si care chiar avea probleme cu sonda lambda, asa ca exclud posibilitatea ca aparatul de testat sa fie stricat.
Sincer, daca as fi schimbat pe la 4.000 nu cred ca as mai fi intrebat de ce imi consuma mult.
Apropo; spuneti-mi si mie va rog, cum e posibil ca la unii sa consume 10 si sa zica ca e ceva normal iar la altii sa consume 8 si sa zic ca asa e normal? (e vorba de acelasi motor, an, putere si tot ce vreti si ce nu vreti)
Pt ca am vazut foarte multe cazuri si sunt un pic cam bulversat din cauza asta.
Stiu ca si cauciucurile pot fi o problema pentru consum, asa ca am mereu grija sa fie umflate.
Cat despre sonda lambda, nu cred ca as avea probleme. Am fost pana acum la 2 teste si la nici unul nu mi-a zis ca as avea vreo problema cu ea.
La ultimul test am mai fost cu un prieten care avea un polo si care chiar avea probleme cu sonda lambda, asa ca exclud posibilitatea ca aparatul de testat sa fie stricat.
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
Eu am schimbat debitmetrul la 46000 km din motive de consum, depasea 11l/100 in conditiile in care nu trageam f tare de ea iar relanti-ul era neregulat, verifica-l sa nu fie aceeasi buba si la tine. Eu schimb acum pe la 3500 si nu ajunge consumul la 10, la stilul tau de condus e clar ca ceva nu se leaga cu 10l/100km.
slimozu
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2005
- Mesaj Privat
Prima oara am fost la un service Bosch. MI-au bagat masina pe tester si nu au gasit nimic. Computerul de bord vedea totul OK. Le-am zis ca nu imi trage masina, ca am consuml ridicat si au zis sa facem o tura cu masina si sa observe comportamentul debitmetrului. Dupa ce am facut o tura si-au dat seama imdediat ca era stricat. Nu tragea indeajuns aer.
Dupa ce l-am schimbat, prima impresie a fost ca e destul de mare diferenta insa dupa cateva zile nu prea mai eram asa de incantat. Prin urmare am fost la alt test si mi-au zis ca totul e OK. Problema e urmatoare; la ultimul test nu am mai iesit cu masina in trafic ca sa observe comportamentul lui, asa ca sanse exista sa fie o problema.
Dupa ce l-am schimbat, prima impresie a fost ca e destul de mare diferenta insa dupa cateva zile nu prea mai eram asa de incantat. Prin urmare am fost la alt test si mi-au zis ca totul e OK. Problema e urmatoare; la ultimul test nu am mai iesit cu masina in trafic ca sa observe comportamentul lui, asa ca sanse exista sa fie o problema.