Arnautu Vasile- Suspendat
- 65 mesaje
- din 17 Nov 2008
- Astra 1.9 - 150 cp
- Ilfov
Arnautu Vasile- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 1.9 - 150 cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2008
- Mesaj Privat
- 02tes
- ***
- 591 mesaje
- din 27 Oct 2008
- Astra 2003 z17dtl
- Bucuresti
02tes
- Mesaje scrise: 591
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2008
- Mesaj Privat
- denisCT
- ****
- 1,407 mesaje
- din 17 Sep 2007
- Astra 2001 Z16SE
- Constanta
denisCT
- Mesaje scrise: 1,407
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
le intareste doar daca ai ids+
ids - interactive dinamic suspension . Au toate astrele cu sasiu sport si buton sport
ids+ - in plus fata de ce e mai sus este o chestie numita cdc ( continuos dumping control ) . La apasarea butonului sport se intaresc si suspensiile ( atentie nu coboara sau mai stiu eu ce balarii ) !
ids - interactive dinamic suspension . Au toate astrele cu sasiu sport si buton sport
ids+ - in plus fata de ce e mai sus este o chestie numita cdc ( continuos dumping control ) . La apasarea butonului sport se intaresc si suspensiile ( atentie nu coboara sau mai stiu eu ce balarii ) !
- ionutcatalin_bic
- **
- 95 mesaje
- din 05 Mar 2007
- Astra 2001 z16xe
- Bucuresti
ionutcatalin_bic
- Mesaje scrise: 95
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2007
- Mesaj Privat
Arnautu Vasile- Suspendat
- 65 mesaje
- din 17 Nov 2008
- Astra 1.9 - 150 cp
- Ilfov
Arnautu Vasile- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 1.9 - 150 cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2008
- Mesaj Privat
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
OPELTUNING- Suspendat
- 76 mesaje
- din 17 Aug 2008
- Astra 2006 Z20LER
- Timis
OPELTUNING- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2006 Z20LER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2008
- Mesaj Privat
bertone a scris:le intareste doar daca ai ids+
ids - interactive dinamic suspension . Au toate astrele cu sasiu sport si buton sport
ids+ - in plus fata de ce e mai sus este o chestie numita cdc ( continuos dumping control ) . La apasarea butonului sport se intaresc si suspensiile ( atentie nu coboara sau mai stiu eu ce balarii ) !
ids - interactive dinamic suspension . Au toate astrele cu sasiu sport si buton sport
ids+ - in plus fata de ce e mai sus este o chestie numita cdc ( continuos dumping control ) . La apasarea butonului sport se intaresc si suspensiile ( atentie nu coboara sau mai stiu eu ce balarii ) !
Nu toate astrele H cu buton sport, au ids. Am avut astra gtc 1.9 cdti, 150 cp, sasiu sport, buton sport si suspensii normale. Masina fabricatie 2005, cumparata din ITALIA.
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Butonul sport a fost montat de Opel in special pentru posesorii de burta si chelie .
Cind se apasa butonul sport posesorul masinii este aruncat automat afara din masina si fugarit de masina pina ce ii scade burta respectiv podoaba capilara ii repopuleaza crestetul ... !
La multi ani si tot ce va doriti in noul an ! ... mai putin butonul sport !
Cind se apasa butonul sport posesorul masinii este aruncat automat afara din masina si fugarit de masina pina ce ii scade burta respectiv podoaba capilara ii repopuleaza crestetul ... !
La multi ani si tot ce va doriti in noul an ! ... mai putin butonul sport !
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
OPELTUNING a scris:
Nu toate astrele H cu buton sport, au ids. Am avut astra gtc 1.9 cdti, 150 cp, sasiu sport, buton sport si suspensii normale. Masina fabricatie 2005, cumparata din ITALIA.
bertone a scris:le intareste doar daca ai ids+
ids - interactive dinamic suspension . Au toate astrele cu sasiu sport si buton sport
ids+ - in plus fata de ce e mai sus este o chestie numita cdc ( continuos dumping control ) . La apasarea butonului sport se intaresc si suspensiile ( atentie nu coboara sau mai stiu eu ce balarii ) !
ids - interactive dinamic suspension . Au toate astrele cu sasiu sport si buton sport
ids+ - in plus fata de ce e mai sus este o chestie numita cdc ( continuos dumping control ) . La apasarea butonului sport se intaresc si suspensiile ( atentie nu coboara sau mai stiu eu ce balarii ) !
Nu toate astrele H cu buton sport, au ids. Am avut astra gtc 1.9 cdti, 150 cp, sasiu sport, buton sport si suspensii normale. Masina fabricatie 2005, cumparata din ITALIA.
Opel astra si vectra cu sasiu sport si buton sport , au toate ids simplu ( adica fara plus ) . Informeaza-te ca-s o gramada de surse pe net , inclusiv linkuri ale producatorului in care se descrie exact componenta ids-ului.
Acum , optional se pune ids+ care in plus fata de ids are cdc-ul care intareste amortizoarele in functie de mai multi parametrii . De ex. daca-ti bate vantul rau dintr-o parte si ai sportul on , atunci amortizoarele pe partea respectiva vor fi mai tari decat celelalte doua , asta daca mergi in drum drept .
Concluzie :
a) astrele cu sasiu sport(ids) cand ai butonul on :rigidizeaza cursa servo directiei , elimina lag-ul de la turbo si face acceleratia super sensibila
b) astrele cu ids+ cand ai sport on : pe langa cele de mai sus se adauga intarirea suspensiei
Completare : zicea cineva ca va creste puterea pe sport on . Deci nu conteaza daca ai ids sau ids+ , la apasarea butonului nu creste puterea ci numai cuplul motor . Deasemenea cand am intrebat un inginer de la un dealer opel , mi-a zis ca in conditiile exploatarii masinii in moid normal consumul nu creste .
OPELTUNING- Suspendat
- 76 mesaje
- din 17 Aug 2008
- Astra 2006 Z20LER
- Timis
OPELTUNING- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2006 Z20LER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2008
- Mesaj Privat
- thrill
- ***
- 860 mesaje
- din 29 Jul 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Constanta
thrill
- Mesaje scrise: 860
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2008
- Mesaj Privat
OPELTUNING- Suspendat
- 76 mesaje
- din 17 Aug 2008
- Astra 2006 Z20LER
- Timis
OPELTUNING- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2006 Z20LER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2008
- Mesaj Privat
bertone a scris:le intareste doar daca ai ids+
ids - interactive dinamic suspension . Au toate astrele cu sasiu sport si buton sport
ids+ - in plus fata de ce e mai sus este o chestie numita cdc ( continuos dumping control ) . La apasarea butonului sport se intaresc si suspensiile ( atentie nu coboara sau mai stiu eu ce balarii ) !
ids - interactive dinamic suspension . Au toate astrele cu sasiu sport si buton sport
ids+ - in plus fata de ce e mai sus este o chestie numita cdc ( continuos dumping control ) . La apasarea butonului sport se intaresc si suspensiile ( atentie nu coboara sau mai stiu eu ce balarii ) !
Bertone se pare ca sursele tale de pe net te informeaza gresit. Se pare ca ids inseamna ce spune thrill
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
opel tuning - n-ai inteles nimic si observatiile tale sunt departe de a ajuta la dezvoltarea informatiei pe acest forum
Deci pt TINE , daca deschizi ochelarii , am zis ca ids+ inglobeaza si cdc ( pe langa esp+ si alte bull shituri ) . N-am zis ca se traduce prin continous dumping control.....ce se intampla ? a picat vinul rau in capsorul tau ?
thrill - asta am zis si eu mai jos . ma refer la traducere
all - intrati pe site-ul sachs ( care a dezvoltat sistemul pt opel ) pt informatii despre ids+ si la opel.ro pt deosebirile dintre sasiul sport cu ids ai sasiul sport cu ids+
Ai inteles opel tuning ? Vezi ca n-a fost greu ? Google si search fac minuni mosulica
Deci : IDS nu e tot una cu IDS+ ....e chestie de marketing , see ? Adica IDS + are ceva IN PLUS fata de IDS ... Si daca intri pe sachs.com te lamuresti ce are si cat costa
Deci pt TINE , daca deschizi ochelarii , am zis ca ids+ inglobeaza si cdc ( pe langa esp+ si alte bull shituri ) . N-am zis ca se traduce prin continous dumping control.....ce se intampla ? a picat vinul rau in capsorul tau ?
thrill - asta am zis si eu mai jos . ma refer la traducere
all - intrati pe site-ul sachs ( care a dezvoltat sistemul pt opel ) pt informatii despre ids+ si la opel.ro pt deosebirile dintre sasiul sport cu ids ai sasiul sport cu ids+
Ai inteles opel tuning ? Vezi ca n-a fost greu ? Google si search fac minuni mosulica
Deci : IDS nu e tot una cu IDS+ ....e chestie de marketing , see ? Adica IDS + are ceva IN PLUS fata de IDS ... Si daca intri pe sachs.com te lamuresti ce are si cat costa
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
@bertone
Butonul SPORT intareste si amortizoarele. Diferenta fata de IDS+ este ca IDS nu adapteaza dinamic fermitatea amortizoarelor la conditiile de drum, ci le mentine la fel de tari tot timpul. Oricum, dupa cum au aratat si baietii pe sait la topgear, IDS+ se descurca prost pe drumuri denivelate rau, deci nu e o optiune pentru majoritatea drumurilor din Romania. Ca o curiozitate, Astra VXR vine cu alt soft decat Astra OPC, un soft desenat special pentru Anglia unde au probleme de acest fel pe drumurile secundare.
@iso
Chelia e o dereglare genetica si se pare ca si tendinta de ingrasare e la fel. Si nu e frumos sa radem de cei bolnavi, nu?
Butonul SPORT intareste si amortizoarele. Diferenta fata de IDS+ este ca IDS nu adapteaza dinamic fermitatea amortizoarelor la conditiile de drum, ci le mentine la fel de tari tot timpul. Oricum, dupa cum au aratat si baietii pe sait la topgear, IDS+ se descurca prost pe drumuri denivelate rau, deci nu e o optiune pentru majoritatea drumurilor din Romania. Ca o curiozitate, Astra VXR vine cu alt soft decat Astra OPC, un soft desenat special pentru Anglia unde au probleme de acest fel pe drumurile secundare.
@iso
Chelia e o dereglare genetica si se pare ca si tendinta de ingrasare e la fel. Si nu e frumos sa radem de cei bolnavi, nu?
OPELTUNING- Suspendat
- 76 mesaje
- din 17 Aug 2008
- Astra 2006 Z20LER
- Timis
OPELTUNING- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2006 Z20LER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2008
- Mesaj Privat
Concluzie:
Bertone care se informeaza din surse de pe net, adica Google + search, traduce
ids=interactive dinamic suspension au toate astrele cu sasiu si buton sport?
thrill spune ca
ids=interactive driving system. Deci am inteles.
Atunci intreb si eu
Un gtc cu buton sport si telescoape normale are sau nu ids. Lamureste oamenii Bertone daca tu te stii. Daca nu sa ne spuna altcineva care chiar stie.
Bertone care se informeaza din surse de pe net, adica Google + search, traduce
ids=interactive dinamic suspension au toate astrele cu sasiu si buton sport?
thrill spune ca
ids=interactive driving system. Deci am inteles.
Atunci intreb si eu
Un gtc cu buton sport si telescoape normale are sau nu ids. Lamureste oamenii Bertone daca tu te stii. Daca nu sa ne spuna altcineva care chiar stie.
- 02tes
- ***
- 591 mesaje
- din 27 Oct 2008
- Astra 2003 z17dtl
- Bucuresti
02tes
- Mesaje scrise: 591
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2008
- Mesaj Privat
Arnautu Vasile- Suspendat
- 65 mesaje
- din 17 Nov 2008
- Astra 1.9 - 150 cp
- Ilfov
Arnautu Vasile- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 1.9 - 150 cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2008
- Mesaj Privat
am citit toate raspunsurile si am tras urmatoarele concluzii:
- apasarea butonului SPORT nu iti da mai multi cai (masina are 150 de cai tot timpul)
- apasarea butonului SPORT creste cuplul motorului, acceleratie devenind mai sensibila
- apasarea butonului SPORT suspensia devine mai rigida, in conditiile in care toate ASTRA GTC (echiparea Sport) sunt echipate IDS
- apasarea butonului SPORT creste (dupa unii, cica nu ar creste) consumul de combustibil
Multumesc tuturor celor care au raspuns.
- apasarea butonului SPORT nu iti da mai multi cai (masina are 150 de cai tot timpul)
- apasarea butonului SPORT creste cuplul motorului, acceleratie devenind mai sensibila
- apasarea butonului SPORT suspensia devine mai rigida, in conditiile in care toate ASTRA GTC (echiparea Sport) sunt echipate IDS
- apasarea butonului SPORT creste (dupa unii, cica nu ar creste) consumul de combustibil
Multumesc tuturor celor care au raspuns.
naku
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2007
- Mesaj Privat