Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • medas

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Ieri cand am iesit din garaj mi-a ramas blocat Opelul in marsarier. E Un Kadett, diesel, din 1988, care mergea perfect. Am incercat si la rece si intra doar in vitezele 3,4 si 5. In vitezele 1 sau 2 nici vorba. Daca il aduc la "punctul mort", becul de marsarier ramane aprins si daca iau piciorul de pe ambreiaj, merge in spate... Il bag in viteza a 3a si-atunci moare mototul cand iau piciorul de pe ambreiaj.
Ce s-o fi intamplat ? Mersi
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Cutia blocata in marsarier (parghie rupta, ax comanda marsarier rupt, etc.). Cand introduci in treapta 3, nu este iesita din marsarier si practic este in 2 viteze (si inainte si inapoi) de aceea moare motorul. Nu scapi de desfacut cutia sau schimbat.
  • medas

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Se putea rupe axul fara sa fortez? Am 50kg si 45ani, sex F, deci nu am fortat-o deloc. Era insa fff frig si am crezut ca e din cauza frigului...Pe de alta parte am masina din 1993 si nu i-am schimbat niciodata uleiul de la cutia de viteze. Poate fi si asta ?
Daca trebuie desfacuta cutia trebuie s-o tractez la un service sau pot chema un mecanic acasa ?
Pana acum n-am avut probleme, nici nu am un mecanic la ea...
  • medas

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
...tot eu:
Nu poate fi ceva surub pe-acolo care sa fi cedat si sa blocheze ? Chiar imi vine sa plang cand ma gandesc ce frumos mergea si-acum sa trebuiasca sa schimb cutia de viteze... Pe de alta parte, in ultima saptamana a condus si baiatul meu care abia si-a luat permisul (18ani) si-am observat ca el "gasea" mai greu vitezele (scoala a facut-o pe un Mercedes mult mai tanar decat Opelasul meu). Putea el s-o zapaceasca in asa fel incat sa se blocheze ? Masinuta asta nu m-a lasat niciodata in drum de 15 ani incoace... As vrea sa nu trebuiasca sa-i schimb cutia de viteze, ca e nemteasca de 21 ani si nu se mai fac acum cum se faceau odata... Masina asta e ca un membru al familiei, imi pare rau de ea...
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Nu stiu cum e cutia ta, poate are un stift ce fixeaza parghia de marsarier pe ax si s-a forfecat.
  • medas

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc, o sa incerc sa gasesc un om care se pricepe sa verifice sugestia ta. Poate, poate... Speranta moare ultima !
Sarbatori fericite !

PS: O sa te tin la curent. Multumesc frumos.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Poate-i doar dereglata timoneria. Eu am mai patit sa nu-mi intre a 1 si a 2 (baga direct a 3 sau 4) dupa ce se lasase cineva pe schimbator (la spalatorie auto) dar marsarierul intra normal. De reglat s-a reglat singura dupa multe incercari.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
De acord, ar putea fi o cauza. Dar atunci de ce nu iese din marsarier si totusi primeste a III-a?
  • medas

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Si cum as putea verifica timoneria? E o chestie pe care-o poate face doar un mecanic, sau e vreo schema pe undeva pe net, ca sunt dispusa sa invat, eventual o sa-l pun pe baiatul meu sa caute (daca stiti voi unde, raman datoare).
Incercari repetate mi-a fost cam frica sa fac ca sa nu stric ceva mai rau. Dimineata, cand am bagat in marsarier si am si scos-o asa din garaj, era tare frig si poate n-am tras eu destul de inelul ala culisant de pe schimbatorul de viteze care trebuie tras in sus ca sa bagi in marsarier. Putea si ala sa-mi blocheze schimbatorul?

Daca mai trece frigul, o sa incerc sa vad, dar ieri nu voia nicicum sa "auda" masinuta mea de vitezele 1 si 2... Exista pe undeva o descriere a cutiilor de viteze de Opel ?

Poate aveti alte chestii mai importante si daca nu-mi raspundeti e Ok. Imi prinde bine si numai sa intreb. Multumesc comunitatii.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Contacteaza baietii din Oradea, vezi rubrica de intalniri. Sunt baieti buni acolo si te pot indruma.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Banuiesc ca e la fel ca la mine, un sistem de parghii. Te uiti la motor inspre habitaclu. Sa vezi in ce stare sunt, sa nu fie ceva rupt. La mine totul era in regula acolo. Am incercat de mai multe ori, pe drum si-a dat drumul la inceput la a 2 dupa care am reusit si a 1. Incearca de mai multe ori, toate vitezele si daca nici asa nu vrea ar trebui sa desfaca un mecanic cutia.
  • medas

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Ms.
  • medas

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Very Happy La Multi Ani !
Azi am, in sfarsit, masinuta inapoi !
Din pacate a trebuit desfacut capacul la cutia de viteze, problema era inauntru. Din fericire am gasit un mecanic amabil si priceput care a mers cu ea in marsarier cca 700m, pana unde a putut sa "intre sub ea". Nu era timoneria ci se blocase ceva inauntrul cutiei de viteze. Mi-a zis ca atunci cand pornesc cu ea si e rece, sa incalzesc un pic motorul si-abia apoi sa bag in viteza. Are si ea o varsta (21ani), ar trebui sa iasa la pensie, dar eu ma incapatanez sa o consider "masinuta" mea...
Ce parere aveti ? E periculos sa mai circul? Mi-e frica sa nu faca o chestie de-asta cu blocarea vitezelor in trafic ? Mecanicul a zis ca "masin are o varsta", dar probleme sunt doar cand motorul e rece si de-aia...
Oricum, multumesc de sprijin si ma bucur ca inca merge !
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
eu zic un schimb de ulei la cutia de viteze.
si mecanicul are dreptate.cand e foarte frig pornesti cu ambreiajul calcat si nu bagi in viteza decat dupa ce o lasi un pic sa mearga in relanti.uleiul e ff gros.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR