Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
am un opel astra f gsi cu motor c20ne; motorul nu este original masina avand inainte c20xe
am facut testul cu agrafa si pe display apar aceste 3 erori:d12;122;168;173; d12 nu mai apare dupa ce
semnaleaza toate erorile
va rog sa ma ajutati sa le descifrez
debitmetrul este nou;am 2 calculatoare si da aceleasi erori pe amandoua
acum scoate fum negru-cenusiu , este f. debitata si galopeaza la relanti
Skip ads

  • bibanu47

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1993 1,6i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut.Eu as incepe cu verificatul distributiei,sa nu fie "sarita" un dinte. Wink
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
am verificat distributia si am descoperit ceva ciudat:
atunci cand pinionul de la axa cu came este semn pe semn, arborele cotit era un dinte mai inainte
am verificat pistonul si am descoperit ca cine il pusese montase axa cu came pe semn si arborele cand era
in PMS , dar eu am considerat necesar sa-l montez dupa semne si l-am pus pe semnele respective cu toate ca arborele nu este acum in PMS ci putin avansat cred..
semnele sunt 2 linii la axa cu came si linie-bara la arbore
este bine sau trebuia sa-l las asa cum era?
  • bibanu47

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1993 1,6i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Da,era bine montata,cand pistonul este perfect sus,supapele trebuie sa fie neatacate.Te.a pacalit carcasa la distributie,care joaca pe motor din cauza bucsilor de fixare,pune.o la loc cum a fost,apoi revin.o cu detalii.Sanatate.Gabi. Wink
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
multumesc frumos
am descoperit ca nu exista intre pinii 1 si 2 rezistenta variabila la senzorul de acceleratie, doar o valoare fixa, kilo-ohmi.
exista rezistenta doar intre pinii 2 si 3 in felul urmator: la relanti 0 si cand accelerez creste, iar apoi scade progresiv
pinii 2 si 3 au valori in volti intre 4,5 si 4,9 sau asa ceva
este normal sa am curent pe 2 pini? 2 si 3?
am facut vacuum pe senzorul de relanti si am conectat cei doi pini la aparatul de masura pe kilo-ohmi si nu exista nici o
modificare de valoare atunci cand fac vacuum
este normal?
am citit in carte ca trebuie sa aiba valoare intre 0,5v si 4,5v iar cu aparatul am masurat pe iesire 8-9volti
este stricat ?
  • bibanu47

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1993 1,6i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Regret,dar asta ar trebui intrebat un electrician auto,pentru ca eu ma ocup numai de domeniu mecanic si nu sunt in tema,vezi un prieten care are softul Autodata si acolo ai toate tensiunile de pe motor,bafta. Wink
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
multumesc
poate cineva sa ma ajute cu o lista de valori?
mai am si eu ceva documentatie dar nu completa pentru un test total
motorul este tip motronic 152
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Am facut din nou testul cu agrafa si am descoperit erorile: 74,73,14,15,31. Poate cineva sa-mi dea niste sfaturi? Multumesc!
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
73 debitmetru=tensiune prea mica
74 debitmetru=tensiune prea mare
14 senzor temperatura=tensiune prea mica
15 senzor temperatura=tensiune prea mare
31senzorul inductiv de turatie=fara turatie 1
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
31 e normal pentru ca motorul era oprit
senzorul de temperatura l-am verificat si nu prea era in parametrii
asta e 50 ron
dar problema este ca debitmetrul nu functioneaza; daca ii bag mufa se opreste motorul
este cel electronic cu 4 fire
parerea me este ca debitmetrul asta nu se potriveste cu restul
imi trebuie unul cu vana, firul lipsa posibil sa fie taiat pe undeva
altfel de ce in cartea de service eroarea ma trimes la tpn1 vane air flow meter ?
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
se pot schimba cele 2 lamele din debitmetrul electronic?
mie asa mi-a zis cineva
sincer la cat costa unul nu prea m-as arunca fara sa stiu
am unul nou care nu merge, se opreste motorul cand il montez si cel vechi care are lamelele rupte..
e posibil ca din lipsa debitmetrului sa stea motorul la 1800-2000rpm?
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
cind scoti mufa de la debitmetru ecu functioneaza pe un
program de avarie nu te-as sfatuii sa umbli tu in el ca il
faci praf si de reglat se regleaza de cineva specializat si cu
aparat de noxe la fel ca la statiile itp orice reglare a debitmetrului
fara a masura noxele se face dupa ureche.
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
cind scoti mufa de la debitmetru ecu functioneaza pe un
program de avarie nu te-as sfatuii sa umbli tu in el ca il
faci praf si de reglat se regleaza de cineva specializat si cu
aparat de noxe la fel ca la statiile itp orice reglare a debitmetrului
fara a masura noxele se face dupa ureche,asta pot sa fac si eu
dar o sa ma injuri cind o sa ajungi la itp.
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
si cum umbli in el ?
e o piesa electronica
si nu are nimik de reglat, are doar 2 lamele; merge sau nu merge si atat
nu este cel mecanic prevazut cu vana...
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
iti dau ceva sa vezi ce este in debitmetrul de unde am invatat
eu sa-mi repar masina nu este valabil si pt tine ca tu ai
injectie motronic dar debitmetrul lucreaza la fel .
http://www.club205gti.fr/fo...topic.php?t=13213
cred ca il gasesti ca saitul este mai lung de vazut de cei
cu injectie jetronic.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
pe c20ne , in functie de an sunt 2 injectii.motronic ml4.1 si motronic m1.5
debitmetrele e foarte posibil sa fie diferite.
sigur instalatiile sunt diferite.la motronic m1.5 din debitmetru pleaca 5 fire la ml4.1 numai 4.
senzorul clapeta de aceleratie la ml4.1 e on-off fara variatie de tensiune in functie de pozitie.

bine ar fi sa fii sigur de care injectie ai si sa vezi ce piese nu sunt potrivite.o verificare nu strica.
motronic m1.5 are ecu cu 55 de pini , ml 4.1 are cu 35 de pini.asa verifici cel mai simplu.
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
din ce am citit el are injectie motronic 1.5 debitmetrul lucreaza
la fel si la jetronic si motronic saitul l-am pus sa vada omul ce
gaseste in interiorul debitmetrului ca spune ca in momentul cind
baga mufa la debitrmetru se opreste motorul si vrea sa il desfaca
ca ceva nu se pupa,acum eu inteleg de ce nu se pupa daca este asa
cum zice el (zice ca debitmetrul are 4 pini) iar din ce zici tu trebuie sa
fie 5 pini.
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
din cate am citit eu am observat ca amandoua dau aceleasi valori exprimate in volti,relanti,3000rpm,accelerari
deci mecanic sau electronic trebuia sa mearga; mai ales ca e nou; am observat ca de obicei astra are debitmetru electronic deci nu e nimic eronat aici;
daca nu merge inseamna ca problema este din instalatie
si la debitmetru si la senzorul de temperatura
o s-o duc la un electrician bun
daca nu ii da la astea de cap iau o instalatie si o insir pe motor si trebuie sa mearga
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@stefy te-ai prins.rectificare:la motronic ml4.1 e cu 5 fire.la m1.5 e cu 4.din cele 4, 2 sunt "intepate" si duc unul la tps si unul la ect.
@boaska debitmetrul e nou?din magazin? bosch?
se opreste motorul cand bagi mufa?cate fire ies din mufa?
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
salut
debitmetrul este Bosch, este nou din magazin, are 4 fire, mufa are tot 4 fire
da se opreste cand ii introduc mufa
cand pun contactul , check-ul dispare din bord, dar nu porneste motorul
in momentul de fata motorul merge fara debitmetru si sta la 2000 rpm
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR