Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Stie cineva cum se poate seta ralenti-ul la o valoare optima si care ar fi aceasta valoare ca masina sa nu mai tremure?

Cand mi-au pus ultima data testerul , la ralenti am vazut urmatoarele valori:
Desired Idle Speed = 704
Engine Speed = 625 ~ 725 (parca)

Cum vi se par? La reprezentanta au incercat sa seteze pe la 860 si ceva... dar nu mi-a tinut prea mult la aceasta valoare... oare de ce?
Skip ads

  • Mateiux

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2006 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Poate benzina mai proasta ?
dupa ce-l setezi, si in general, e bine sa mergi cu acelasi tip de benzina sa nu le amesteci!!!


Ultima modificare făcută de Mateiux la Joi 24 Jun, 2004 5:06 pm
  • Darkness

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: Targu Mures, RO
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
la benzinar eu stiu ca relantiu optim e 900. (manual) si putin mai scazut la automat (750-800).
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
prin manual/automat te-ai referit la cutia de viteze?
  • kata

  • Mesaje scrise: 586
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2004

  • Mesaj Privat
si unde ai facut reglarea si mai ales la ce bani ? prin Bucuresti, stie cineva pe unde se poate face ceva de genu asta ?
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
in general la reprezentante (Opel Erebus, Opel GTT, etc) si te va costa cam 500mii cel putin...

dar sincer nu-ti recomand sa te duci la ei deoarece nu sunt profesionisti...iti recomanda intotdeauna sa schimbi o piesa care costa cel putin 100euro...

poti incerca si la un service particular Opel - multi au testere...
  • killer666

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2004

  • Mesaj Privat
La v6le meu sta la 500rpm la relanti
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
killer666 a scris:La v6le meu sta la 500rpm la relanti

*
Cu ce masori? mi se pare incredibil de mic...
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
sorin, e v6 si ala merge mult mai rotund, nu?

Oricum ca si regula generala cu cat e mai mare motorul cu atat merge la mai mici rpm la ralanti. ca are mai multa inertie.

se regleaza undeva de la un potentiometru, dar nu mai stiu unde e. banui ca undeva ori la debitmetru ori in jurul corpului clapetei de acc
  • CatalinM

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2004

  • Mesaj Privat
La un diesel cam la cit trebuie sa stea relantiul ?
Mie imi sta pe la 900. E prea mult oare ?

Merci,
Catalin
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
e mult. disel are arborele si mai greu, deci mai mare inertie. Am vazut ca disel-urile stau mai jos la ralanti. Uite DTI-ul de 1.7 ce-l am la serv sta pe la 700-750
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Treaba e urmatoarea la Diesel. La mine cand masina merge (rotile se invart) ralenti-ul sta la 900 rpm. Cand opresc masina el coboara pe la 750 rpm.
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Nu stiu cat trebuie sa fie la astra dti dar la motoare cu injectie directa e destul de mare turatia de relanti. Asa sta si Golful TDi care il am la servici (850-900 rpm).
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
daca nu ai tis fa rost (vb cu 4est)
din tis astra-g y17dt 2001

Oil temperature
[°C] 80
Idle speed
[rpm] 800-900
Cut-off speed
[rpm] 5100 – 5300
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
de acord cu voi...

la mine pe tester se vedea Desired Idle Speed = 704 (sau 706)

cum se poate seta asta la o valoare mai mare? din computer?
  • CatalinM

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2004

  • Mesaj Privat
Slick,

Sa stii ca am observat si eu variatii dinastea de genul: in mers la 900 si cind sta la vreo 750 de rotatii dar am observat ca imi cam trepideaza volanul la 750 de rotatii si de aceea am dedus ca nu bine (ca e prea mic relantiul la 750).
Tie nu-ti trepideaza volanul la 750 ?
De alimentat, am alimentat doar de la Mol dar acum veau sa incerc OMW.
Nu stiu daca si motorina are legatura cu variatia esta de relanti.

Catalin
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Nu este o variatie anormala. Asa trebuie sa faca. Nu trepideaza extraordinar de mult. Trepideaza mai rau ca la 1000 rpm dar nu rau, normal... Eu alimentez numai OMV SuperDiesel. Am mai incercat Rompetrol (asa mi-a spus fostul) si mi s-a parut ca OMV e superior. Am mai incercat motorina normala OMV si la fel mi s-a parut ca se simte mai rau. Acum umblu cu 60l in rezervor mai mereu si nu vreau sa amestec motorinele sa incerc altceva...
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
voua va trepideaa volanul...

dar eu patesc altceva: cand sunt la ralenti si dau drumul la AC si apoi il opresc mi se opreste si motorul? asta de la ce sa fie? ICV-ul?
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
La mine cand sunt la ralenti si dau drumu la AC turatia creste putin cam la 800-850 rpm. Cand il opresc scade iar la 750 rpm. Nu stiu ce poate cauza problema la tine..
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
In mod normal daca pornesti A/C scade putin rpm, si creste la loc.

Posibil sa ai o problema cu cuplarea/decuplarea. Benzina sau disel? Si zi mai exact ce se intampla
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR