Am facut testul cu pseudo-agrafa si martorul masinuta cu cheita mi-a indicat erorile:
P0650 Error Indicator Lamp (MIL) Ctrl Circ Error
P1405 Exhaust Gas Recirc Sys Valve 3
P1612 Loss of IPM Serial Data
(descrieriile erorilor sunt cautate pe forum si nu stiu cat de corecte sunt)
M-am apucat sa curat EGR. Era gripat pe inchis. Dupa 2 zile de ciocaniri + inmuiere in carbusolv si-a dat drumul. Nu stiu exact cum trebuie sa culiseze pistonasul (in sus sau in jos). El sta deschis si se deplaseaza doar 3 mm atunci cand apas pe el. L-am testat cu un alimentator de 12 V si cand il tii apasat cu degetul si il alimentezi, il impinge afara (cei 3 mm).
L-am montat la loc pe masina si cu motorul rece nu pleaca la prima cheie ci la a doua sau a treia. Dupa ce porneste are o turatie instabila, acul de la turometru oscileaza vizibil 1-2 mm. Aceste simptome sunt tot de la EGR cred.
Stie cineva exact cat ar trebui sa se deplaseze pistonasul de la EGR, in ce directie si care e pozitia lui nealimentat?
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)