biela-manivela- Suspendat
- 2,900 mesaje
- din 25 Nov 2007
- Vectra 2003 Z18XE
- Ialomita
biela-manivela- Mesaje scrise: 2,900
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2007
- Mesaj Privat
In ultimii ani constructorii pun la punct tot felul de dispozitive care sa ne simplifice condusul si sa scada rata accidentelor (ABS, EBS, TC, ESP etc). La achizitionarea masinii toti cumparatorii vizeaza sa aiba cat mai multe chestii pe ea, chiar daca unele nu le vor fi utile niciodata. Dar ai o satisfactie mare cand in fata blocului poti spune: "Are si d-aia, mâncaþ-aº! E full fara piele." Pentru ca daca nu este "full fara piele" esti fraierul cartierului. Ba chiar am vazut pe un alt forum pe un skobar, care isi trecuse la semnatura "Octavia FULL EXTRA". Intrebat care e diferenta intre FULL EXTRA si FULL a raspuns ca FULL EXTRA are de toate spre deosebire de celelalte versiuni. Prostul nu va scrie niciodata numele nivelului de echipare pentru ca nu il va intelege toata lumea pe ce a dat banii. De aceea va specifica: "E FULL EXTRA!"
Cand vine vorba de folosit facilitatile masinii, se va interesa in stanga si in dreapta cum sa dezactiveze incchiderea centalizata automata, sau sa decupleze ESP, ABS si altele. Adica masina asta face lucrurile mai bine decat el? Am vazut cu totii la stiri pe cretinul cu Ferrari din Timisoara care a decuplat ESP-ul si a omorat o persoana si a ranit grav alta, iar apoi se dadea discriminat pentru ca are bani. Sau idiotul cu Lamborghini care pe la inceputul anului a decuplat ESP-ul si a ranit doua persoane pe Dorobanti in Bucuresti. Am vazut la un moment dat pe un "baietas al lui tata" care luase Passatul un pic mai vechi al mamei sale, a decuplat ABS-ul si incerca sa impresioneze o pizdulice prin Politehnica. Intrand tare pe o alee s-a trezit cu un Passat mai nou in fata sa. A franat, a prins putina mazga si s-a trezit ca nu mai avea pic de control. Noroc de ABS-ul celuilalt care l-a ajutat sa evite accidentul! Si lista ar fi foarte lunga. Chiar zilele trecute am citit pe forum cum un "inteligent" a aflat ca franarea la Vectra sa e distribuita in mod inegal si intreba cum poate sa franeze cu aceeasi intensitate si pe spate, chiar daca i se vor uza mai repede placutele.
De aceea intrebare cere revine obsesiv este De ce prostul se simte jignit de inteligenta masinii sale? Va rog sa ma luminati voi daca puteti!
Cand vine vorba de folosit facilitatile masinii, se va interesa in stanga si in dreapta cum sa dezactiveze incchiderea centalizata automata, sau sa decupleze ESP, ABS si altele. Adica masina asta face lucrurile mai bine decat el? Am vazut cu totii la stiri pe cretinul cu Ferrari din Timisoara care a decuplat ESP-ul si a omorat o persoana si a ranit grav alta, iar apoi se dadea discriminat pentru ca are bani. Sau idiotul cu Lamborghini care pe la inceputul anului a decuplat ESP-ul si a ranit doua persoane pe Dorobanti in Bucuresti. Am vazut la un moment dat pe un "baietas al lui tata" care luase Passatul un pic mai vechi al mamei sale, a decuplat ABS-ul si incerca sa impresioneze o pizdulice prin Politehnica. Intrand tare pe o alee s-a trezit cu un Passat mai nou in fata sa. A franat, a prins putina mazga si s-a trezit ca nu mai avea pic de control. Noroc de ABS-ul celuilalt care l-a ajutat sa evite accidentul! Si lista ar fi foarte lunga. Chiar zilele trecute am citit pe forum cum un "inteligent" a aflat ca franarea la Vectra sa e distribuita in mod inegal si intreba cum poate sa franeze cu aceeasi intensitate si pe spate, chiar daca i se vor uza mai repede placutele.
De aceea intrebare cere revine obsesiv este De ce prostul se simte jignit de inteligenta masinii sale? Va rog sa ma luminati voi daca puteti!
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Pentru ca societatea este structurata ierarhic, orice grup are un lider, un secund etc si fiecare om toata viata incearca sa ajunga cat mai sus pe aceasta scara ierarhica. Majoritatea cred ca acest lucru se face prin laude de genul asta si faptul ca el are masina "FULL EXTRA" il face sa castige "puncte" si sa ajunga mai sus pe scara ierarhica.
De asemenea femeile sunt atrase de barbati cat mai sus in ierarhie si ei cred ca pentru a le atrage trebuie sa le arate cat de masina full extra au si cat de smecheri sunt ei de multe ori intrecand masura luand riscuri prea mari.
De asemenea femeile sunt atrase de barbati cat mai sus in ierarhie si ei cred ca pentru a le atrage trebuie sa le arate cat de masina full extra au si cat de smecheri sunt ei de multe ori intrecand masura luand riscuri prea mari.
- indy
- ****
- 1,087 mesaje
- din 22 Feb 2007
- Astra 2007 Z17DTL
- Bucuresti
indy
- Mesaje scrise: 1,087
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2007
- Mesaj Privat
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Buna intrebare !
Raspunsul este simplu si deja a fost dat de un clasic in viata ... pentru ca romanul este manelist, face totul dupa ureche . Daca vede pe'afara cite ceva nou si destept, vrea si el . Nimic rau in asta problema este ca lipsa lui de stiinta de carte, in cazul nostru lipsa de "cultura" in domeniul auto, se vede imediat in felul lui de a folosi obiectul cu pricina . Incepind de la aproape inofensivele tiganeli atirnate de parbriz, cotiere de "fibra de carton" si terminind cu periculoasele interpretari de colt de strada vis'a'vis de dotarile de siguranta: decuplarea ESP, ABS, blocarea aibagurilor cu fel de fel de abtibilduri, iconite, maimutoi, etc .
Toate astea reflecta nivelul foarte scazut de inteligenta, cunoastere si ignoranta al unui popor . Foarte multi spun ca : " masina ii reprezinta" dar din pacate, pentru ei, ii reprezinta foarte prost . Cum naiba sa te reprezinte un fier cu atit mai mult cu cit l'ai maimutarit la maxim ? Atentie, amatorilor de "tuning mioritic" ! Granita intre tuning si chici de prost gust este foarte ingusta ! Eu cred ca romanii inainte de a'si imbunatati masinile ar trebui sa se "imbunatateasca" pe sine si apoi masinile, viata, etc . Instruirea adevarata vine din carti de specialitate si orice documentatie facuta de profesionisti ai domeniului respectiv !
In ceea ce priveste fitele si scara ierarhica ce se infiripa in mintile plapinde ale maimutoilor este mult de discutat, ... totusi maimutareala masinii la modul manelist dezvaluie mai rapid maimutoiul interlocutor, etc .
Raspunsul este simplu si deja a fost dat de un clasic in viata ... pentru ca romanul este manelist, face totul dupa ureche . Daca vede pe'afara cite ceva nou si destept, vrea si el . Nimic rau in asta problema este ca lipsa lui de stiinta de carte, in cazul nostru lipsa de "cultura" in domeniul auto, se vede imediat in felul lui de a folosi obiectul cu pricina . Incepind de la aproape inofensivele tiganeli atirnate de parbriz, cotiere de "fibra de carton" si terminind cu periculoasele interpretari de colt de strada vis'a'vis de dotarile de siguranta: decuplarea ESP, ABS, blocarea aibagurilor cu fel de fel de abtibilduri, iconite, maimutoi, etc .
Toate astea reflecta nivelul foarte scazut de inteligenta, cunoastere si ignoranta al unui popor . Foarte multi spun ca : " masina ii reprezinta" dar din pacate, pentru ei, ii reprezinta foarte prost . Cum naiba sa te reprezinte un fier cu atit mai mult cu cit l'ai maimutarit la maxim ? Atentie, amatorilor de "tuning mioritic" ! Granita intre tuning si chici de prost gust este foarte ingusta ! Eu cred ca romanii inainte de a'si imbunatati masinile ar trebui sa se "imbunatateasca" pe sine si apoi masinile, viata, etc . Instruirea adevarata vine din carti de specialitate si orice documentatie facuta de profesionisti ai domeniului respectiv !
In ceea ce priveste fitele si scara ierarhica ce se infiripa in mintile plapinde ale maimutoilor este mult de discutat, ... totusi maimutareala masinii la modul manelist dezvaluie mai rapid maimutoiul interlocutor, etc .
biela-manivela- Suspendat
- 2,900 mesaje
- din 25 Nov 2007
- Vectra 2003 Z18XE
- Ialomita
biela-manivela- Mesaje scrise: 2,900
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2007
- Mesaj Privat
Cred ca explicatia lui iso e cea mai buna. Iti maimutaresti masina pentru ca ravnesti la titlul de mascul alfa in haita de maimute. Si astfel gorilotul se bate cu pumnii in piept ca el e cel mai tare si e mai destept decat ABS, ESP si altele la un loc. Cred ca producatorii ar trebui sa faca masini la care fiecare componenta sa aiba buton de on/off. Cred ca tot din ciclul mascul alfa intra si folosirea luminilor. Desi codul rutier spune sa folosesti luminile de intalnire (a.k.a. faza scurta) fara faruri de ceata daca nu e ceata, gorilotul merge ori cu luminile de drum (faza lunga) ori luminile de intalnire + faruri ceata (faza scurta + proiectoare) ori lumini de stationare + faruri ceata (lumini de pozitie + proiectoare) ori numai lumini de stationare (lumini de pozitie) ori nimic. In nici-un caz el nu merge ca un prost dupa cum prevede legea care se stie ca e numai pentru fraieri.
- umblaretz
- ***
- 975 mesaje
- din 20 Jan 2008
- Corsa 2002 Z12XE
- Bucuresti
umblaretz
- Mesaje scrise: 975
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
E bine spus jignit, dar la urma urmei tot el castiga (indirect, si in fata noastra care scriem aici) . Ca din MeLeU ajunge in chiu7 si asa mai departe dand vina pe un mare producator si batandu-se in piept la televizor ... ca nu stie de ce a luat masina foc. Si dupa ce trece prin toate bresla de producatori ... hmmm ce face ... nu-i problema ca le canta astia in struna ... apare chiu8 , 9 , 10 Deci nu va enervati cand ii recunoasteti in trafic .
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
De ce prostul se simte jignit de inteligenta masinii sale?
simplu! pt ca prima lui masina nu avea toate astea si el se simtea mult mai inteligent ca ea...acu' ca el a ramas la acelasi nivel de "cunoastere" si masina a evoluat.....se simte la fel de prost ca prima lui masina............defapt chiar este!
simplu! pt ca prima lui masina nu avea toate astea si el se simtea mult mai inteligent ca ea...acu' ca el a ramas la acelasi nivel de "cunoastere" si masina a evoluat.....se simte la fel de prost ca prima lui masina............defapt chiar este!
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Vad ca aveti tendinta de a acoperi doua subiecte deodata . Inteleg ca ati inceput cu analiza profilului pishologic al ... nu i-as zice manelar ci balcanic mai degraba ( ca sa nu zic roman ) si usor o dati in subiectul bun simt la volan .
Deci , daca incep cu bunul simt la volan v-as raspunde ca magarul merge ziua cu proiectoare in combinatie pozitii pt ca nu are xenon . Daca avea xenon , se mandrea si el cu farurile albastre . Asa ca-si baga in proiectoare . Sau si mai bine , cand avanseaza isi pune pe farurile normale . Ca sa ne sparga pe noi la retina....Dar nu conteaza , important e ca acum masina e full si ca el vede bine pe sosea .
Cred ca Slick a definit mult mai bine subiectul real al intrebarii care face obiectul topicului . In toate mediile sociale , fiecare se vrea lider . Fiecare vrea sa impresioneze . Fiecare vrea sa aiba ce nu visa acum 20 de ani cand privea la Elcromul de acasa ( asta daca era norocos ) .
App ABS-ul nu se poate decupla la nici o masina din cate stiu eu . Dar pana sa ajunga sa declupeze ESP-ul , mai intai isi iau masini albe , isi pun un nr de inmatriculare de genul MWE - MUE - BOS - SEF - SEX etc. ( depinde de relatia la Politie ) , te polueaza cu prezenta lor zgomotoasa incaltata in pantofi ieftini de lac peste tot ( ca-i in fata blocului , ca-i la munte , ca-i pe plaja la mare ) ...... astia suntem ... si ne inmultim asta-i mai grav
Deci , daca incep cu bunul simt la volan v-as raspunde ca magarul merge ziua cu proiectoare in combinatie pozitii pt ca nu are xenon . Daca avea xenon , se mandrea si el cu farurile albastre . Asa ca-si baga in proiectoare . Sau si mai bine , cand avanseaza isi pune pe farurile normale . Ca sa ne sparga pe noi la retina....Dar nu conteaza , important e ca acum masina e full si ca el vede bine pe sosea .
Cred ca Slick a definit mult mai bine subiectul real al intrebarii care face obiectul topicului . In toate mediile sociale , fiecare se vrea lider . Fiecare vrea sa impresioneze . Fiecare vrea sa aiba ce nu visa acum 20 de ani cand privea la Elcromul de acasa ( asta daca era norocos ) .
App ABS-ul nu se poate decupla la nici o masina din cate stiu eu . Dar pana sa ajunga sa declupeze ESP-ul , mai intai isi iau masini albe , isi pun un nr de inmatriculare de genul MWE - MUE - BOS - SEF - SEX etc. ( depinde de relatia la Politie ) , te polueaza cu prezenta lor zgomotoasa incaltata in pantofi ieftini de lac peste tot ( ca-i in fata blocului , ca-i la munte , ca-i pe plaja la mare ) ...... astia suntem ... si ne inmultim asta-i mai grav
- Catalln
- **
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
Dupa parerea mea @Slick este cel mai aproape de esenta, DAR, aceasta problema se poate extinde si in celelalte domenii unde prin similitudine se poate face o radiografie destul de reala a societatii in care traim, starea de spirit se extinde destul de usor si din aceasta cauza oricat de patrioti am fi, pana la urma cate unul cate unul o sa ne luam lumea in cap, poate poate scapam de caracterul acesta "balcanic".
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
...daca scoti siguranta poti sa decuplezi si ABS'ul dar asta ar solicita la maximum inteligenta maimutoiului !
Principala problema a maimutoiului parvenit este tocmai aceea care l'a ajutat sa razbata in viata . De obicei acesta provine dintr'o familie analfabeta sau semialfabetizata, fara cei 7ani de'acasa, unde a trait in chinuri/mari lipsuri, pina la virsta majoratului . Ajuns in lume singur, isi incropeste citeva relatii socciale si de afaceri cu cei proveniti din acelasi mediu ca si el dar care au reusit deja, cel putin in acceptiunea lui . Exploateaza in disperare orice situatie prielnica lui indiferent de complicatiile ce pot sa apara, tupeul si instinctul animalic din el il calauzesc in viata . Principalul lui scop este sa parvina, sa reuseasca indiferent de mijloace, determinarea lui este uriasa incit nu se da in laturi de la nimic : furt, extorcare, etc . Primele menevre ce'i reusesc il motiveaza si creind precedentul ii dau incredere si curaj . Este, de cele mai multe ori, absorbit in patura urmatoare de baieti smecheri proveniti sau nu din aceeasi patura sociala si care au avut in mare acelasi parcurs social . Daca are cohones si are norocul sa se faca remarcat de protipendada locala: procurori, functionari, consilieri din primarie, directori de regii autonome si da impresia acestora ca le poate rezolva problemele curente(spalare de bani, investitii private sub acoperire) este deja un om realizat !
Deja maimutoiul are bani si influienta dar mari carente de educatie si comportament . Acum, ca are bani, este predispus la topirlanisme de orice fel, lumea nu'i mai este deajuns . Incearca din rasputeri sa arate celor din jur ca a scapat de foame ! Se imbraca "stralucitor" dar nicodata potrivit cu situatia, conduce Jeep'ul sau A8'ul in aglomeratia urbana si beneinteles priveste de sus pe toata lumea dar sigur asculta manele chiar si la casca ! Daca a facut cumva imprudenta sa se insoare, aproape sigur divorteaza de prima nevasta cu care s'a insurat cind era sarac . In rest comportamentul cotidian este conform cu cele semnalate de voi ...
... am incercat un portret cit de cit fidel al parvenitului de romania ...
Principala problema a maimutoiului parvenit este tocmai aceea care l'a ajutat sa razbata in viata . De obicei acesta provine dintr'o familie analfabeta sau semialfabetizata, fara cei 7ani de'acasa, unde a trait in chinuri/mari lipsuri, pina la virsta majoratului . Ajuns in lume singur, isi incropeste citeva relatii socciale si de afaceri cu cei proveniti din acelasi mediu ca si el dar care au reusit deja, cel putin in acceptiunea lui . Exploateaza in disperare orice situatie prielnica lui indiferent de complicatiile ce pot sa apara, tupeul si instinctul animalic din el il calauzesc in viata . Principalul lui scop este sa parvina, sa reuseasca indiferent de mijloace, determinarea lui este uriasa incit nu se da in laturi de la nimic : furt, extorcare, etc . Primele menevre ce'i reusesc il motiveaza si creind precedentul ii dau incredere si curaj . Este, de cele mai multe ori, absorbit in patura urmatoare de baieti smecheri proveniti sau nu din aceeasi patura sociala si care au avut in mare acelasi parcurs social . Daca are cohones si are norocul sa se faca remarcat de protipendada locala: procurori, functionari, consilieri din primarie, directori de regii autonome si da impresia acestora ca le poate rezolva problemele curente(spalare de bani, investitii private sub acoperire) este deja un om realizat !
Deja maimutoiul are bani si influienta dar mari carente de educatie si comportament . Acum, ca are bani, este predispus la topirlanisme de orice fel, lumea nu'i mai este deajuns . Incearca din rasputeri sa arate celor din jur ca a scapat de foame ! Se imbraca "stralucitor" dar nicodata potrivit cu situatia, conduce Jeep'ul sau A8'ul in aglomeratia urbana si beneinteles priveste de sus pe toata lumea dar sigur asculta manele chiar si la casca ! Daca a facut cumva imprudenta sa se insoare, aproape sigur divorteaza de prima nevasta cu care s'a insurat cind era sarac . In rest comportamentul cotidian este conform cu cele semnalate de voi ...
... am incercat un portret cit de cit fidel al parvenitului de romania ...
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Dupa parerea mea, vorbiti prostii.
In primul rand, fiecare face ce vrea, in limitele impuse de societate. Teoretic, ar trebui sa fie vorba de limite legale, dar la noi acestea sunt atat de departe de cele impuse de societate, incat nu are sens sa le echivalam. Cu alte cuvinte, daca societatea nu sare in sus ca cineva umbla cu banda adeziva pe stopuri, se vor gasi destui care o vor face, pentru ca e permis. In plus, constructorul nu detine adevarul suprem. Fiecare poate decide sa-si imbunatateasca masina cum vrea el, in limitele impuse de societate. Ca e vorba de cum arata sau cum se misca, fiecare se exprima cum vrea.
In al doilea rand, nu vad ce legatura are dezactivarea ESP-ului si a ABS-ului cu notiunea de "alfa male". Din afara nu se vede nimic, oricat ai trage de masina, iar inauntru poti sa provoci cel mult panica. Asta ca sa nu mai spun ca poti face o masina sa scartaie cu tot cu ESP, ba chiar te poti afisa ca mare driver cand ESP-ul face treaba pentru tine in curbe. Pe langa asta, femeile nu stiu in general nici cum se pune lichidul de spalare, ce sa mai vorbim despre ESP si ABS.
In al treilea rand, omul este o fiinta sociala care se exprima prin individualitate. La multi este atat de puternica incat tind sa o exprime prin customizarea proprietatilor. Iar atunci cand masina este aceeasi cu alte 10mii din oras, va simti nevoia sa si-o cutomizeze. Daca nu e masina, atunci va fi casa, garderoba sau nevasta. Ca o numiti dorinta de epatare sau personalitate puternica, diferenta o face unghiul din care este privita. Evident, exista si o componenta sexuala, dar as putea pune pariu ca si paunul si-ar tuna coada daca ar putea si daca asta i-ar mari sansele de imperechiere.
In al patrulea rand, cand vine vorba de dorinta de dezactivare ESP si ABS, eu zic ca vorbim de un numar foarte restrans de indivizi. Ca se intampla ca marea lor majoritate sa intre pe forumuri si ni se par noua multi, asta e altceva. Daca ii raportam la numarul de hoti din Romania, as putea paria ca's mult mai putini.
Nu in ultimul rand, sunt situatii in care masina e mai buna fara ESP si ABS. Eu de exemplu, daca nu scoateam ESP, nu as fi urcat panta de la mine din sat. Pur si simplu imi oprea motorul in loc sa ma lese sa-l turez si sa prind niste zapada. Sa nu uitam ceva: sistemele de siguranta nu's benefice in orice caz. Sunt cazuri particulare in care masina se comporta mai bine fara ele. Mai multe despre asta, gasiti in linkul asta:
http://www.carbibles.com/brake_bible.html
In primul rand, fiecare face ce vrea, in limitele impuse de societate. Teoretic, ar trebui sa fie vorba de limite legale, dar la noi acestea sunt atat de departe de cele impuse de societate, incat nu are sens sa le echivalam. Cu alte cuvinte, daca societatea nu sare in sus ca cineva umbla cu banda adeziva pe stopuri, se vor gasi destui care o vor face, pentru ca e permis. In plus, constructorul nu detine adevarul suprem. Fiecare poate decide sa-si imbunatateasca masina cum vrea el, in limitele impuse de societate. Ca e vorba de cum arata sau cum se misca, fiecare se exprima cum vrea.
In al doilea rand, nu vad ce legatura are dezactivarea ESP-ului si a ABS-ului cu notiunea de "alfa male". Din afara nu se vede nimic, oricat ai trage de masina, iar inauntru poti sa provoci cel mult panica. Asta ca sa nu mai spun ca poti face o masina sa scartaie cu tot cu ESP, ba chiar te poti afisa ca mare driver cand ESP-ul face treaba pentru tine in curbe. Pe langa asta, femeile nu stiu in general nici cum se pune lichidul de spalare, ce sa mai vorbim despre ESP si ABS.
In al treilea rand, omul este o fiinta sociala care se exprima prin individualitate. La multi este atat de puternica incat tind sa o exprime prin customizarea proprietatilor. Iar atunci cand masina este aceeasi cu alte 10mii din oras, va simti nevoia sa si-o cutomizeze. Daca nu e masina, atunci va fi casa, garderoba sau nevasta. Ca o numiti dorinta de epatare sau personalitate puternica, diferenta o face unghiul din care este privita. Evident, exista si o componenta sexuala, dar as putea pune pariu ca si paunul si-ar tuna coada daca ar putea si daca asta i-ar mari sansele de imperechiere.
In al patrulea rand, cand vine vorba de dorinta de dezactivare ESP si ABS, eu zic ca vorbim de un numar foarte restrans de indivizi. Ca se intampla ca marea lor majoritate sa intre pe forumuri si ni se par noua multi, asta e altceva. Daca ii raportam la numarul de hoti din Romania, as putea paria ca's mult mai putini.
Nu in ultimul rand, sunt situatii in care masina e mai buna fara ESP si ABS. Eu de exemplu, daca nu scoateam ESP, nu as fi urcat panta de la mine din sat. Pur si simplu imi oprea motorul in loc sa ma lese sa-l turez si sa prind niste zapada. Sa nu uitam ceva: sistemele de siguranta nu's benefice in orice caz. Sunt cazuri particulare in care masina se comporta mai bine fara ele. Mai multe despre asta, gasiti in linkul asta:
http://www.carbibles.com/brake_bible.html
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
A, si inca ceva: nu cred ca autorul a scris "EXTRA FULL" pentru a intelege el insusi ci ca ceilalti sa inteleaga ce dotari are. Deci se poate spune cel mult ca ii considera pe ceilalti "prosti", nu pe el insusi. Si apoi sa fim seriosi, cine stie ce inseamna Cosmo la Opel, pe un forum auto general? Si apropo, prost nu este aceelasi lucru cu incult.
Ultima modificare făcută de dodo_13 la Mar 23 Dec, 2008 11:10 am
Ultima modificare făcută de dodo_13 la Mar 23 Dec, 2008 11:10 am
biela-manivela- Suspendat
- 2,900 mesaje
- din 25 Nov 2007
- Vectra 2003 Z18XE
- Ialomita
biela-manivela- Mesaje scrise: 2,900
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2007
- Mesaj Privat
dodo, chestia asta cu situatiile in care e mai bine fara ABS o tot citeam pe daciaclub expusa de posesorii de berline fara ABS. Daca exista 1% situatii in care e mai bine fara, ei vor trage concluzia ca ABS-ul e o inventie de rahat si ca e creat doar pentru a le lua lor banii, dar care nu se ridica la nivelul lor. Ei pot face oricand "ABS din pedala" daca au nevoie si sunt mult mai eficienti!
Legat de panta aia de la tine din sat, aveai cauciucuri de iarna?
Later edit: Forumul nu era unul general, ci unul al altei marci decat cea detinuta de el. Acolo nu avea importanta ca ai "FULL EXTRA" sau "FULL fara piele" decat pentru gadilatul orgoliului propriu daca iti doresti sa fii respectat de catre cei de acelasi nivel cu tine.
Ultima modificare făcută de biela-manivela la Mar 23 Dec, 2008 11:13 am
Legat de panta aia de la tine din sat, aveai cauciucuri de iarna?
Later edit: Forumul nu era unul general, ci unul al altei marci decat cea detinuta de el. Acolo nu avea importanta ca ai "FULL EXTRA" sau "FULL fara piele" decat pentru gadilatul orgoliului propriu daca iti doresti sa fii respectat de catre cei de acelasi nivel cu tine.
Ultima modificare făcută de biela-manivela la Mar 23 Dec, 2008 11:13 am
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
biela-manivela- Suspendat
- 2,900 mesaje
- din 25 Nov 2007
- Vectra 2003 Z18XE
- Ialomita
biela-manivela- Mesaje scrise: 2,900
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2007
- Mesaj Privat
- Tazman
- **
- 254 mesaje
- din 28 Mai 2008
- Frontera 1997 X20SE
- Alba
Tazman
- Mesaje scrise: 254
- Locatie: Alba
- Masina: Frontera 1997 X20SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
Sentimentul de inferioritare poate provoca diverse reactii din partea unui individ, plecand de la "o vand ca are prea multa electronica si nu-mi place" pana la "o modific cum vrea muschii mei".
Se poate ca sentimentul de inferioritate sa fie mai profund atunci cand individul isi compara nivelul inteligentei cu un obiect.
Este evident ca fiecare incearca sa iasa in evidenta cu ceva. Pana si noi am lipit sticker pe masini pentru a ne deosebi ca grup de restul. Aici intervine gradul de cultura, care la noi din pacate este ff mic. Dovezile le vedem din pacate din ce in ce mai des peste tot!
Se poate ca sentimentul de inferioritate sa fie mai profund atunci cand individul isi compara nivelul inteligentei cu un obiect.
Este evident ca fiecare incearca sa iasa in evidenta cu ceva. Pana si noi am lipit sticker pe masini pentru a ne deosebi ca grup de restul. Aici intervine gradul de cultura, care la noi din pacate este ff mic. Dovezile le vedem din pacate din ce in ce mai des peste tot!
biela-manivela- Suspendat
- 2,900 mesaje
- din 25 Nov 2007
- Vectra 2003 Z18XE
- Ialomita
biela-manivela- Mesaje scrise: 2,900
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2007
- Mesaj Privat
- ceribros
- ***
- 520 mesaje
- din 07 Mar 2008
- Corsa 2008
- Bucuresti
ceribros
- Mesaje scrise: 520
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2008
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Si nu e asa? Shit, iar m-au pacalit astia...
P.S. Ai ghicit bine, aveam anvelope de iarna, dar era gheatza cu zapada si panta e destul de mare. Mergea pe vreo 30 de metri, dar din ce in ce mai incet, pana imi oprea motorul. Acolo mi-ar fi folosit "launch control", dar nu exista asa ceva la ESP normal. Asa ca am urcat in stilul clasic: scos ESP si plecat in treapta a doua de pe panta cea mai mica. A mers.
P.S. Ai ghicit bine, aveam anvelope de iarna, dar era gheatza cu zapada si panta e destul de mare. Mergea pe vreo 30 de metri, dar din ce in ce mai incet, pana imi oprea motorul. Acolo mi-ar fi folosit "launch control", dar nu exista asa ceva la ESP normal. Asa ca am urcat in stilul clasic: scos ESP si plecat in treapta a doua de pe panta cea mai mica. A mers.
- stefan_10
- **
- 251 mesaje
- din 04 Aug 2007
- Corsa 2001 Z10XE
- Dolj
stefan_10
- Mesaje scrise: 251
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2007
- Mesaj Privat