Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • adrian_c

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Ieri m-am gandit sa schimb bujiile la masina fiindca am una arsa (am zis sa fac treaba ca la carte si sa le inlocuiesc pe toate). Am dat jos borna bateriei, am desfacut furtunul de la turbina ca sa-mi fac loc si am ajuns la fisele bujiilor. Le-am scos si pe alea fara nici o dificultate si am ajuns la un detaliu esential: nu am cheie de bujii Evil or Very Mad Evil or Very Mad . Tubularele mele nu ajung la capul surubului, trebuie cheie speciala.

Am pus totul la loc, pun contactul, se aprind martorii in dau cheie si surpriza: electromotorul face un clanc si apoi mi se stinge tot (martori, lumini in usi, tot) ca si cum n-as fi avut baterie pe masina. Singurul care clipoceste este un led pe butonul de dezactivat senzorii din interior ai alarmei si un releu care tzacane intr-una pe undeva prin bord in partea dreapta.
Ma dau jos, scot borna de la baterie, las 2 minute si cand o conectez la loc imi clipesc avariile ca atunci cand incui masina din cheie.
A pornit, totul ok.

Peste vreo cateva ore dau sa plec cu masina, pun contactul si cand sa pornesc aceeasi faza: un clanc scurt al electromotorului si bezna, mai putin ledul ala de la alarma care clipocea. Am scos borna bateriei, am pus-o la loc si a pornit. Acum ramane intrebarea: ce are? E vreun fel de protectie antifurt (nu reusesc sa gasesc logica), un scurtcircuit sau ce altceva?
  • cristiandvd

  • Mesaje scrise: 383
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Sincer cred ca e un ditamai scurtul
Problema pare fi 99% electromotorul
E de verificat pt ca el pune bateria in scurt si d`asta se stinge tot. Poate lua foc de la o problema de genu asta. Cred ca trebuie sa schimbi carbunii sau trebuie sa-l cureti.
  • adrian_c

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Si eu cred ca e vorba de un scurt insa nu prea inteleg de ce nu are loc mereu (dupa cum ziceam din 2-3 incercari masina porneste - deci scurtul dispare)
Marea problema e ca am nevoie de masina acum de sarbatori Sad Nu stiu incotro sa apuc pentru o verificare completa a partii electrice. Daca stie cineva sa imi recomande un service in Bucuresti raman recunoscator. La Augsburg de exemplu mi s-a spus direct ultima data cand am trecut pe-acolo ca nu au un electrician priceput.

Multumesc pentru ajutor si sper sa n-aveti dea face cu astfel de probleme.
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
vezi sa nu ai un contact prost la bornele bateriei , curata le bine cu o perie de sarma si bornele si contactele de +si - . incazul unui contact imperfect curentul care trece prin instalatie este suficient sa alimenteze consumatori mici , dar cind incerci sa dai la automat se absoarbe un curent de ordinul sutelor de amperi ,si cedeaza . daca ar fi un scurt in electromotor s ar lasa cu fum si scantei .dupa cum ai spus dupa ce dai la automat tensiunea pe instalatia masinii scade f mult de aceea alarma intra in ceata .
  • adrian_c

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Ai avut dreptate, am curatat si strans bornele bateriei si problema a disparut.
Multumesc inca o data pentru ajutor, scurt si la obiect.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR