Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Sergio

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Calibra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Calibra c20ne
Masina porneste mai greu si cand porneste sta sub relantiu cam 5 10 min si dupa moare motoru .. daca il turez incet nu este problema dar daca accelerez mai repede becul "check motor" se aprinde scurt si ii da in nas.. Daca merg cu masina cum se incalzeste putin motorul .. gata se opreste si neam daca mai porneste.
La service au schimbat bobina de la electromotor, nu stiu ce la distribuitor pompa de benzina filtru de benzina filtru de aer senzoru de turatie, au ferificat debitmetru am adus alte 2 calculatoare identice de pe masini functioanale si la fel face ..
1 luna a stat masina in service si nimic .. La tester da o eroare Rpm/rpi daca nu ma insel
Am schimbat toata toba (de la catalizator la ultima toba ) am curatat rezervaorul am zis ca poate am apa in benzina .. Tot nimic .Situatia nu sa ameliorat dupa taote astea ..
Am cautat la toate service`urile din Constanta si doar asta la care am stat are tester ptr Calibra 92 .. Nici macar reprezentanta Opel nu are mufa care trebuie ptr tester .
Va rog daca stiti ce are sau macar un alt service in constanta sau un mecanic bun care sa imi rezolve problema .. P.S. as vrea sa cunosc personal si eu alti cu calibra sau opel din cta ptr ca sunt invatacel in materie de masini dar ma pasioneaza
Skip ads

  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
fa textul cu agrafa si afla codul si apoi o sa te ajutam ce iti zice
la tester afli si tu prin metoda agrafa da o cautare pe club si afli
mai multe si zi cum sint bujiile cind masina iti face probleme.
  • Maverick

  • Mesaje scrise: 1,185
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Sergio, nici macar nu ai folosit functia "cauta", pentru ca daca o foloseai ai fi gasit asta: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=554 sau asta: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=1887

Citeste Regulamentul!
  • Sergio

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Calibra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Am vb cu mctoto si mi`a spus sa verific
TPS = throttle position sensor = senzor pozitie clapeta acceleratie
parametri sunt Ok .
Am facut testu .. si a iesti asa
**********-**********-**********-***-***-***
si o ia de la capat ... poate nu am vazut eu bine da m`am benoclat de multe ori ..

Ce as putea sa mai fac .. Sau revin la intrebarea principala .. Stiti vreun mecanic bun in cta? sau service ..?
  • Sergio

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Calibra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2008

  • Mesaj Privat
mai poate cineva sa ma ajute?
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Ala era unul din lucrurile ce trebuiau verificate , dar nu ai mai zis nimic dupa.

Si vezi ca nu ai facut bine la erorile alea

-***-***-*** asta cred ca 12 12 12 adica *=1 **=2 pentru ca e o mica pauza intre ele nu sunt chiar asa de dese.

iar alea 10 stelute cred ca sunt o suma de 1 si 9 adica un 19 sau un 55 5 si 5 .

Mai fa odata testul

http://www.youtube.com/watch?v=9mnE5V8JdIU

12 _12_12_15_15_15_13_13_13_12 _12_12
  • thrill

  • Mesaje scrise: 860
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
sergio te ajut eu cu testul agrafa! ne intalnim odata si ti-l fac eu daca vrei. btw.. poti sa vii si la intalniri. salut
  • Sergio

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Calibra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2008

  • Mesaj Privat
bun gata gata ..deci.. facut test mai bun si problema este urmatoarea /..
19 ... RPM signal
care poate fi de la urmatoarele ...
fire
senzor de turatie
reluctor ring? e corect sau e reductor?
sau ECM

Senzoru am testat cu unul nou la fel face ..
ECM am cumparat alte 2 care deabia porneste masina cu ele desi sunt aceleasi serii numere tot
Mai ramane sa verific firele ..(Care cum sunt alea ?)
Si reluctor sau reductor ring ? nu stiu cum este expresia corect .. deci nici piesa exact nu stiu care este ..
Imi puteti spune despre asteA?
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
19- A bad RPM signal from Crankshaft Impulse sensor Sensor located at front bottom of engine block.

Fault is stored if:
Since ignition ON, there has been already one start with correct synchronisation
Engine speed is greater than 520 rpm
Incorrect engine speed signal recognised
(intermittent problems, missing teeth, wrong reference point, incorrect gap position, etc.)

EFFECTS:
Current values are used for the mixture adaptation and demand adaptation.
Calculated values are used for idle control adaptation and characteristic curve adaptation.

ECU Terminals:
48, 49

48 (Crankshaft sensor) Inductive Pulse Pick-up sensor signal ground (-) used to detect actual RPM
49 (Crankshaft sensor) Inductive Pulse Pick-up sensor signal ground (+input) used to detect actual RPM

https://www.postimage.org/image.php?v=gx39ZcQJ

TEST:
cranking : 4v AC + (peak to peak)
idle : 8v AC + (peak to peak)
cruise : 14v AC + (peak to peak)

NOTES:
Check Crankshaft Impulse sensor and cable shielding. Sensor outputs AC pulse to Motronic ECU.

Distributia e pusa la punct?
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
esti cumva cu masina la sorin de la bosh?stiu c venise si vb cu el si cu un baiat de la opel de o astfel de problema.distanta intre sezor si roata dintata care da semnalul este foarte importanta.daca nu ma insel trebuie sa fie de 5mm,altfel ori nu citeste-asta dc e mai mare,ori primeste semnal perturbat -asta dc e distanta pea mica.nu sint ABSOLUT sigur daca sint 5mm,asta e cea ce ii amintesc.verifica si tu la cineva care are posibilitatea.sa nu ai probleme chiar cu roata dintata care este pe axa cu came,dinte lipsa sau dinte lovit,indoit.....
  • Sergio

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Calibra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2008

  • Mesaj Privat
da am fost la sorin .. am rezolvato .. 7 mil... era bobina .. gata ,,deci unde e urmatorul meeting?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR