- vwcriss
- OP
- 121 mesaje
- din 22 Nov 2008
- Bucuresti
vwcriss
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2008
- Mesaj Privat
Salut,
am o problema cu martorul de TC care ramane aprins pe bord, cateodata nu se aprinde imediat cand pornesc, dar in maxim 2 minute se aprinde din nou.
am mai avut problema asta acu 3 luni, dar atunci era de la unghiul rotilor, caci mi se aprindea in mers, si am facut inghiul si 2 luni nu am mai avut probleme.
acuma problema este destul de grava caci incepe sa ninga si eu vreau sa plec in CO cu masina si nu prea as pleca cu ea asa, deoarece nu mai trage asa cum trebuie, din cauza ca TC-ul taie alimentarea cu benzina.
masina este un Opel astra bertone 1.8 benzina 2001.
Va rog sa ma ajutati sa rezolv problema cat mai repede ca nu vreau sa mai bag bani multi in serviceuri care ma pun sa schimb piese fara nici un sens!
am o problema cu martorul de TC care ramane aprins pe bord, cateodata nu se aprinde imediat cand pornesc, dar in maxim 2 minute se aprinde din nou.
am mai avut problema asta acu 3 luni, dar atunci era de la unghiul rotilor, caci mi se aprindea in mers, si am facut inghiul si 2 luni nu am mai avut probleme.
acuma problema este destul de grava caci incepe sa ninga si eu vreau sa plec in CO cu masina si nu prea as pleca cu ea asa, deoarece nu mai trage asa cum trebuie, din cauza ca TC-ul taie alimentarea cu benzina.
masina este un Opel astra bertone 1.8 benzina 2001.
Va rog sa ma ajutati sa rezolv problema cat mai repede ca nu vreau sa mai bag bani multi in serviceuri care ma pun sa schimb piese fara nici un sens!
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
- vwcriss
- OP
- 121 mesaje
- din 22 Nov 2008
- Bucuresti
vwcriss
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2008
- Mesaj Privat
- jojo
- ***
- 944 mesaje
- din 08 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
jojo
- Mesaje scrise: 944
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2007
- Mesaj Privat
- vwcriss
- OP
- 121 mesaje
- din 22 Nov 2008
- Bucuresti
vwcriss
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2008
- Mesaj Privat
da boss, perfect de acord cu tine, dar tocmai aici e problema, ca eu m-am saturat sa arunc cu bani in prosti, caci nu ii pot numii altfel pe aia de la service
-am fost la radacini - e senzorul de TC,
-la gtt - e nu stiu ce bobina de pe langa injectoare, de la cilindrul 4, dar nu se cumpara numai pt un cilindru, ci pentru toata rampa.
-la RAR - nu ai probleme cu nici-un cilindru, si am iesit la noxe perfect curat E4, posibil probleme la nu stiu ce supape
si pot sa o tin asa un an intreg, sau sa ma apuc sa schimb la piese pana tampesc si raman falit, ca tot nu rezolv din prima buba.
exista prin club aici la bucuresti cineva care ma poate ajuta repede cu o diagnoza?, si care se si pricepe cat de cat la mecanica lui Astra?
pls help va rog mult
-am fost la radacini - e senzorul de TC,
-la gtt - e nu stiu ce bobina de pe langa injectoare, de la cilindrul 4, dar nu se cumpara numai pt un cilindru, ci pentru toata rampa.
-la RAR - nu ai probleme cu nici-un cilindru, si am iesit la noxe perfect curat E4, posibil probleme la nu stiu ce supape
si pot sa o tin asa un an intreg, sau sa ma apuc sa schimb la piese pana tampesc si raman falit, ca tot nu rezolv din prima buba.
exista prin club aici la bucuresti cineva care ma poate ajuta repede cu o diagnoza?, si care se si pricepe cat de cat la mecanica lui Astra?
pls help va rog mult
- jojo
- ***
- 944 mesaje
- din 08 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
jojo
- Mesaje scrise: 944
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2007
- Mesaj Privat
tot eu incerc sa te ajut: vin-o maine la Polivalenta dupa 18:00 in parcarea din stanga a Polivalentei la intalnirea Clubopel Bucuresti si o sa ai oc azia sa faci si o diacnoza, intrebi de mine, maianderei sau miky, sper sa rezolvam, pe maine
PS. pretul e mai mult decat rezonabil
iata instructiuni mai exacte
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=13040
PS. pretul e mai mult decat rezonabil
iata instructiuni mai exacte
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=13040
- vwcriss
- OP
- 121 mesaje
- din 22 Nov 2008
- Bucuresti
vwcriss
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2008
- Mesaj Privat
am sa fac tot posibilul sa ajung, e mai nasol ca eu lucrez prin Otopeni, dar locuiesc chiar la Brancoveanu, asa ca stiu locul.
apropos .. nu are careva vre-un far dreapta de opel astra ? ca il cumpar pe loc
merci mult
PS daca ma vezi maine (bertone negru, b-05-mfo) sa vi si tu inspre masina, ca sa nu te caut prea mult.
apropos .. nu are careva vre-un far dreapta de opel astra ? ca il cumpar pe loc
merci mult
PS daca ma vezi maine (bertone negru, b-05-mfo) sa vi si tu inspre masina, ca sa nu te caut prea mult.
- vwcriss
- OP
- 121 mesaje
- din 22 Nov 2008
- Bucuresti
vwcriss
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2008
- Mesaj Privat
m-am intalnit cu voi, am fo si la Andrei sa service si am pus calculatorul pe ea, concluzia.. posibil defect debitmetru de aer
am cumparat altul de la niste baieti recomandati, dar care nu imi merge nici cat cel vechi, ci mai rau, asa ca l-am montat pe cel vechi la loc, am resetat alarmele, si am iesit la teste (pana la Tg. Mures), si aici bube mari, masina deabea mai mergea cu maxim 80Km/h. Am intrat iar in service, si concluzia.. tre schimbata puntea aceea cu bobine de la aprindere, cea care are fisele de la bujii, caci e defecta pe cilindrul 2 si 4. Luni imi vin de la Budapesta piesele noi si le montam si sa vedem cum mere.
- debitmetru - 340 ron ! degeaba (PS si mai are si sarme iesite din el, deci probabil a fost deschis si reparat, si nu merge nici macar cat cel vechi)
- punte aprindere 730 ron
- senzor turatie arbore 167 ron
- debitmetru nou bun 280 ron
Maine le montez si va anunt cum mere masina.
am cumparat altul de la niste baieti recomandati, dar care nu imi merge nici cat cel vechi, ci mai rau, asa ca l-am montat pe cel vechi la loc, am resetat alarmele, si am iesit la teste (pana la Tg. Mures), si aici bube mari, masina deabea mai mergea cu maxim 80Km/h. Am intrat iar in service, si concluzia.. tre schimbata puntea aceea cu bobine de la aprindere, cea care are fisele de la bujii, caci e defecta pe cilindrul 2 si 4. Luni imi vin de la Budapesta piesele noi si le montam si sa vedem cum mere.
- debitmetru - 340 ron ! degeaba (PS si mai are si sarme iesite din el, deci probabil a fost deschis si reparat, si nu merge nici macar cat cel vechi)
- punte aprindere 730 ron
- senzor turatie arbore 167 ron
- debitmetru nou bun 280 ron
Maine le montez si va anunt cum mere masina.
- vwcriss
- OP
- 121 mesaje
- din 22 Nov 2008
- Bucuresti
vwcriss
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2008
- Mesaj Privat
masina merge ceas acuma, dar intre timp am mai avut o mica boacana, mi s-a dus cureaua de distributie in timp ce ma duceam la sercice sa mi-o montez (caci o aveam la mine, cu tot cu role), si evident ca a trebuit sa schimb si 8 supape, sa planez si chiuloasa, am schimbat si garnituri .....
deviz .. 3000 ron cu tot cu tractare, si cu reparatiile anterioare.
PS: puntea de la aprinderea electronica (o bobina era dusa) era buba la martorul acela de la TC.
deviz .. 3000 ron cu tot cu tractare, si cu reparatiile anterioare.
PS: puntea de la aprinderea electronica (o bobina era dusa) era buba la martorul acela de la TC.