london
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2008
- Mesaj Privat
salut,
cu riscul de a fi penibil, cer totusi un sfat, ajutor la 2 probleme:
1. am de cateva zile aprins martorul cu becul incandescent la vectra c - 2003. am verificat toate becurile masinii (din faruri, blocuri luminoase, semnalizari aripe, interior, portbagaj) si culmea, functioneaza toate. nu inteleg de ce apare totusi martorul acela aprins in bord.
2. de cand s-a racit afara, cand pornesc motorul, rece fiind dimineata spre exemplu, imi apare alt martor in bord cu vasul cu lichid in el si se stinge dupa cateva minute. sa fie ceva in neregula cu antigelul?
sa auzim de bine.
cu riscul de a fi penibil, cer totusi un sfat, ajutor la 2 probleme:
1. am de cateva zile aprins martorul cu becul incandescent la vectra c - 2003. am verificat toate becurile masinii (din faruri, blocuri luminoase, semnalizari aripe, interior, portbagaj) si culmea, functioneaza toate. nu inteleg de ce apare totusi martorul acela aprins in bord.
2. de cand s-a racit afara, cand pornesc motorul, rece fiind dimineata spre exemplu, imi apare alt martor in bord cu vasul cu lichid in el si se stinge dupa cateva minute. sa fie ceva in neregula cu antigelul?
sa auzim de bine.
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
1-becul de la numar l-ai verificat?
nu este obligatoriu sa fie ars ca sa se aprinda martorul,daca este innegrit sau trece un curent mai slab decat trebuie,atunci se aprinde si martorul.
2- verifica la rece nivelul,completeaza daca e nevoie.sper ca asta arata si ce zici tu,sa nu fie martorul de nivel al lichidului de spalat faruri...daca puneai o poza, stiam sigur
nu este obligatoriu sa fie ars ca sa se aprinda martorul,daca este innegrit sau trece un curent mai slab decat trebuie,atunci se aprinde si martorul.
2- verifica la rece nivelul,completeaza daca e nevoie.sper ca asta arata si ce zici tu,sa nu fie martorul de nivel al lichidului de spalat faruri...daca puneai o poza, stiam sigur
giany_m
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2008
- Mesaj Privat
london a scris:salut,
cu riscul de a fi penibil, cer totusi un sfat, ajutor la 2 probleme:
1. am de cateva zile aprins martorul cu becul incandescent la vectra c - 2003. am verificat toate becurile masinii (din faruri, blocuri luminoase, semnalizari aripe, interior, portbagaj) si culmea, functioneaza toate. nu inteleg de ce apare totusi martorul acela aprins in bord.
2. de cand s-a racit afara, cand pornesc motorul, rece fiind dimineata spre exemplu, imi apare alt martor in bord cu vasul cu lichid in el si se stinge dupa cateva minute. sa fie ceva in neregula cu antigelul?
sa auzim de bine.
cu riscul de a fi penibil, cer totusi un sfat, ajutor la 2 probleme:
1. am de cateva zile aprins martorul cu becul incandescent la vectra c - 2003. am verificat toate becurile masinii (din faruri, blocuri luminoase, semnalizari aripe, interior, portbagaj) si culmea, functioneaza toate. nu inteleg de ce apare totusi martorul acela aprins in bord.
2. de cand s-a racit afara, cand pornesc motorul, rece fiind dimineata spre exemplu, imi apare alt martor in bord cu vasul cu lichid in el si se stinge dupa cateva minute. sa fie ceva in neregula cu antigelul?
sa auzim de bine.
eu o sa iti raspund doar la puncul 2., pentru ca si eu am petit la fel: si mie mi s-a aprins la bord acel vas cu lichid, m-am uitat la el si am completat cu putina apa, era sub nivel, atata tot si s-a stins si nu s-a mai aprins
2.
- CapellaCt
- ****
- 1,592 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Deutschland
CapellaCt
- Mesaje scrise: 1,592
- Locatie: Deutschland
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
bitagsm
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2008
- Mesaj Privat
- CapellaCt
- ****
- 1,592 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Deutschland
CapellaCt
- Mesaje scrise: 1,592
- Locatie: Deutschland
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
biela-manivela- Suspendat
- 2,900 mesaje
- din 25 Nov 2007
- Vectra 2003 Z18XE
- Ialomita
biela-manivela- Mesaje scrise: 2,900
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2007
- Mesaj Privat
octav13 a scris:1-becul de la numar l-ai verificat?
Cand se ard becurile de la numar, nu apare nimic in bord. Probabil e ars unul din becurile de pozitie de pe spate. Fiind cate doua lampi pe fiecare parte, te deruteaza foarte usor si ai impresia ca nu e nimic ars acolo.
In ceea ce priveste simbolul vasului de expansiune, antigelul e la limita si ar mai trebui completat un pic. Dupa ce pornesti motorul mai creste putin nivelul in vas.
london
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2008
- Mesaj Privat
london
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2008
- Mesaj Privat
london
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2008
- Mesaj Privat
biela-manivela a scris:
Cand se ard becurile de la numar, nu apare nimic in bord. Probabil e ars unul din becurile de pozitie de pe spate. Fiind cate doua lampi pe fiecare parte, te deruteaza foarte usor si ai impresia ca nu e nimic ars acolo.
In ceea ce priveste simbolul vasului de expansiune, antigelul e la limita si ar mai trebui completat un pic. Dupa ce pornesti motorul mai creste putin nivelul in vas.
octav13 a scris:1-becul de la numar l-ai verificat?
Cand se ard becurile de la numar, nu apare nimic in bord. Probabil e ars unul din becurile de pozitie de pe spate. Fiind cate doua lampi pe fiecare parte, te deruteaza foarte usor si ai impresia ca nu e nimic ars acolo.
In ceea ce priveste simbolul vasului de expansiune, antigelul e la limita si ar mai trebui completat un pic. Dupa ce pornesti motorul mai creste putin nivelul in vas.
exact unul din becurile pozitie spate era ars. de aproape iti dai seama greu. e ciudat tare cu cele doua becuri unul peste altul pe fiecare bloc luminos spate. nu stiam de treaba asta pana acu.
multumesc.
- KRYSS
- **
- 114 mesaje
- din 11 Oct 2009
- Vectra 2002 Z18XE
- Gorj
KRYSS
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2009
- Mesaj Privat
va salut baieti...,am si eu o mare nelamurire....,mi se aprinde in bord martorul cu masina si cheita ..,scurt apoi isi revine...,si mai apoi se aprinde martorul baterie si ABS....masina merge mai departe fara mari probleme...dar acele toate sunt cazute...idem ca in stationare......la un semafor pun contactul pe zero si repornesc....si isi revin...am observat ca de regula cand e mai rece afara.....,ma poate ajuta cineva?,Multumesc
- teo1985
- **
- 277 mesaje
- din 19 Mar 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Bucuresti
teo1985
- Mesaje scrise: 277
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2008
- Mesaj Privat