Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • klax187

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1994 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
este adevarat ca 1.3 CDTi si 1.9 CDTi de la Opel sunt defapt Multijet-urile de 1.3 si 1.9 de la Fiat ??
Skip ads

  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
asa se pare, scria si printr-o revista auto???????? (nu mai stiu), ca GM inainte sa se gandeasca daca preia sau nu Fiat, le-a luat mai intai multijetul Laughing
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
klax187 a scris:este adevarat ca 1.3 CDTi si 1.9 CDTi de la Opel sunt defapt Multijet-urile de 1.3 si 1.9 de la Fiat ??

*
Da, e adevarat, sint niste motoare extrem de reusite si pina acum fara "puncte negre" la capitolul fiabilitate... cum nu sint proiectate de Opel, sa speram ca macar pompa de apa nu va mai face figuri Very Happy
  • klax187

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1994 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
si ... inca o kestie... am tot auzit vorbindu-se ca motoarele diesel de pe vectra B in 96,97 erau facute de Isuzu. Stiti ceva de asta ?
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
nu m-am lamurit nici pana acum care si cum
dar am auzit ca alea de Isuzu sunt mai bune ....
  • dizy

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: BACAU
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
SI EU AM AUZIT CA MOTORUL MEU DE 1,7 DTI E FACUT DE ISUZU DAR NU SE SIMTE ASTA; CARE-S ECOTEC IS DE LA MAMA LOR
PAREREA MEA...
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
dizy a scris:SI EU AM AUZIT CA MOTORUL MEU DE 1,7 DTI E FACUT DE ISUZU DAR NU SE SIMTE ASTA; CARE-S ECOTEC IS DE LA MAMA LOR
PAREREA MEA...

*
Exact, si e deosebit de fiabil, doar ca piesele de schimb sant mai scumpe si risca sa se gaseasca mai greu peste cativa ani...
  • GSi

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Si motorul 2.5TD (Omega) e BMW.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
GSi a scris:Si motorul 2.5TD (Omega) e BMW.

*
Doar ca are circa 20 Cp mai putin...
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Din pacate dieselul n-a fost punctul forte al opelului... Cel mai concludent exemplu e Frontera pe care au schimbat 3 motoare in 6 ani (!!). Motoarele Isuzu de 1,7 nu sunt rele dar sunt net inferioare VW (una din cauzele pt. care Astra sunt mult mai ieftine decat VW Golf). Problema este conducerea Opel (americani) care nu prea cred in diesel si de-aia nu investesc in cercetare; n-ar trebui sa ne entuziasmam cu 1,9 JTD pt. ca iar o sa fie net inferioare VW...
  • dizy

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: BACAU
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
dupa parerea voastra cam cat rezista un motor diesel???
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Problema nu e "cat" ci mai ales "cum". In conditiile de la noi si avand in vedere "traditia" Fiat in domeniu de fiabilitate...
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Ingineru a scris:Din pacate dieselul n-a fost punctul forte al opelului... Cel mai concludent exemplu e Frontera pe care au schimbat 3 motoare in 6 ani (!!). Motoarele Isuzu de 1,7 nu sunt rele dar sunt net inferioare VW (una din cauzele pt. care Astra sunt mult mai ieftine decat VW Golf). Problema este conducerea Opel (americani) care nu prea cred in diesel si de-aia nu investesc in cercetare; n-ar trebui sa ne entuziasmam cu 1,9 JTD pt. ca iar o sa fie net inferioare VW...

*
Ca performante sunt superioare, fiabilitatea este de verificat...
150 cai din 1L9 nu e rau de loc...
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Puterea aia nu se obtine decat cu pretul unei supraalimentari, in general pe fondul unei fortari a motorului. Americanii nu au mai dorit dezvoltarea unor noi motoare diesel ci au facut un troc cu fiat, in sensul ca vor furniza motoare pe benzina pt. noua Alfa 156 si probabil alte modele din grupul Fiat in schimbul acestor motoare diesel. E vorba si de globalizare pana la urma...
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
pai, nu stiu cum sa-ti spun, cam toate motoarele de putere mare sunt fortate, mai exact impinse se limita superioara si aici se face diferentierea: care rezista mai mult si/sau nu ies parametrii de functionare. Alte limitari sunt de ordin ecologic, catalizatorul (si celelalte componente - EGR) trebuie sa faca fata la o cantitate mai mare de noxe.
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Pai sincer in ce ai incredere mai multa, intr-un motor nemtesc fortat sau in unul italienesc? si apoi mai e o chestie: este f. interesant la un motor cum isi pastreaza calitatile in timp; orice masina noua merge ca la carte primii 2-3 ani (eventual pana iese din garantie); intamplator (sau nu) pe acest forum nu suntem cumparatori de masini noi. Am vazut multe motoare nemtesti cu >200.000 km la activ care erau "ceas". Cu italienii mai greu...
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
cum spui tu motoarele DTL (lowcharging) au cea mai lunga viata, Very Happy
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Pai cam asa sta treaba. Cu cat presiunea de supraalimentare creste, cu atat e un motor mai solicitat; unde mai pui ca creste si turbolag-ul+consumul. De ce crezi ca s-a dus moda motoarelor cu turbosuflante pe benzina si s-a redescoperit compresorul mecanic?
  • CatalinM

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2004

  • Mesaj Privat
Ingineru,

Din cite am auzit eu doar licenta de constructie a motoarelor diesel e luata de la FIAT (Alfa Romeo) si nu motoarele in sine. Opel isi construieste singur aceste motoare pe baza licentei.
De afirmatiile acestea nu sunt sigur si va rog sa ma corectati daca gresesc (no offense).

Numai bine,
Catalin
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
chiciuc a scris:cum spui tu motoarele DTL (lowcharging) au cea mai lunga viata, Very Happy

*
Cu exceptia celor de la... Opel, DTL-urile (68 cai) sunt niste gunoaie crunte in comparatie cu TD-urile Isuzu de 82 cai...
Asa ca nu numai asta cinteaza, ci si alegerea materialelor, conceptia si calititea de executie...
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR