ISTSK
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2008
- Mesaj Privat
Salut am un Opel Astra si vreau sa va intreb daca a-ti mai intalnit simtomurile astea :
Deci am "check"-ul in bord aprins, pe tester apare eroarea P0100 de la debitmetru....si imi oscileaza nasol la relanti ( adik coboara pana la 400 / urca la 900 ) fff dubios, maine ma duc sa vad ce pot face dar poate stiti voi o parere.
De precizat cod motor Z20LET + soft stage 1
Deci am "check"-ul in bord aprins, pe tester apare eroarea P0100 de la debitmetru....si imi oscileaza nasol la relanti ( adik coboara pana la 400 / urca la 900 ) fff dubios, maine ma duc sa vad ce pot face dar poate stiti voi o parere.
De precizat cod motor Z20LET + soft stage 1
ISTSK
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2008
- Mesaj Privat
ISTSK
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2008
- Mesaj Privat
ISTSK
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2008
- Mesaj Privat
- lupu_sandu
- ***
- 599 mesaje
- din 25 Aug 2007
- Bucuresti
lupu_sandu
- Mesaje scrise: 599
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2007
- Mesaj Privat
In primul rand aici nu este chat, deci nu vei primi raspunsuri instant.
In al 2-lea rand nu ai postat unde trebuie. Vezi ca exista un topic dedicat "Check Engine aprins".
In al 3-lea rand nu ai cautat cum trebuie. Uite ce am gasit eu in primele cautari:
1. Am curata clapeta de la acceleratie
2. Am verificat aprope toate mufele care sunt accesibule (daca sunt in regula la contacte(
3. Am verificat cablajul ala de deasupra rampei de injectoare si am constat ca aveam citeva fire la cere incepuse sa cada izolatia de pe ele, am refacut izolatia
4. Si in fine cel mai important lucra care va rezolva si problema relantiului instabil este suspendarea masini si verificare furtunaselor si vacum de la admisie si ce mai este pe acolo. La mine era iesit vacumul de la admisie.
Explicatie este urmatoarea: cind motorul era rece relantiul statea bine undeva la 1100 si scadea pe masura ce se incalzea motorul problema era atunci cand motorul ajungea la temperatura optima adika relatiul incepea sa o ia razna ba urca in 1600 ba scadea daca opream masina se tura si apoi revenea la normal in mers statea cam pe la 1100. Concluzia trasa de mine este ca temperatura luata in calcul de la admisie era de fapt cea de afara pentru ca aveam vacumul iesit, cum am pus acel vacum la locul lui a disparut si becul martor si relantiul sta frumos la 860 rpm cu un consum pe loc de 1,6 l.
M-am lamurit cu mecanici si va sfatuiesc sa verificati voi inainte sa bagati bani in piese.
In al 2-lea rand nu ai postat unde trebuie. Vezi ca exista un topic dedicat "Check Engine aprins".
In al 3-lea rand nu ai cautat cum trebuie. Uite ce am gasit eu in primele cautari:
1. Am curata clapeta de la acceleratie
2. Am verificat aprope toate mufele care sunt accesibule (daca sunt in regula la contacte(
3. Am verificat cablajul ala de deasupra rampei de injectoare si am constat ca aveam citeva fire la cere incepuse sa cada izolatia de pe ele, am refacut izolatia
4. Si in fine cel mai important lucra care va rezolva si problema relantiului instabil este suspendarea masini si verificare furtunaselor si vacum de la admisie si ce mai este pe acolo. La mine era iesit vacumul de la admisie.
Explicatie este urmatoarea: cind motorul era rece relantiul statea bine undeva la 1100 si scadea pe masura ce se incalzea motorul problema era atunci cand motorul ajungea la temperatura optima adika relatiul incepea sa o ia razna ba urca in 1600 ba scadea daca opream masina se tura si apoi revenea la normal in mers statea cam pe la 1100. Concluzia trasa de mine este ca temperatura luata in calcul de la admisie era de fapt cea de afara pentru ca aveam vacumul iesit, cum am pus acel vacum la locul lui a disparut si becul martor si relantiul sta frumos la 860 rpm cu un consum pe loc de 1,6 l.
M-am lamurit cu mecanici si va sfatuiesc sa verificati voi inainte sa bagati bani in piese.
ISTSK
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2008
- Mesaj Privat