Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • ncosmin

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Salut! Nu sunt chiar nou pe acest forum doar ca nu am prea avut activitate... Insa a venit momentul in care astept cu nerabdare daca puteti sa imi impartasiti parerile voastre despre urmatoarea problema careia nu ii dau de cap.

Odata cu lasarea frigului, deoarece de atunci a inceput practic problema, masina nu a mai vrut sa porneasca normal. Normal adica, cu toate ca asteptam sa se incalzeasca bujiile, si sa se stinga toti martorii de pe bord, nu vroia sub nicio forma sa porneasca. Singurul mod in care am reusit sa pornesc motorul a fost prin tractare.
De parca nu as fi avut destule griji pe cap, cand apuc sa bag si eu maisina in service (Radacini), mecanicul imi spune ca trebuie schimbate furtunele de retur deoarece, a spus el, cele vechi au "prins aer". Dupa ce le schimba, iau eu masina fericit ca porneste si dupa ce-mi fac treaba in ziua respectiva dau ca parchez... Dimineata cand sa o pornesc aceeasi problema... Iar o duc in service si imi spune ca trebuie schimbate o-ring-urile de la injectoare... Le schimba si pe alea... Iau masina si bineinteles ca a doua zi nu a pornit. Tin ca subliniez faptul ca masina nu are probleme cu bujiile, bateria sau cu rezistenta ce incalzeste bujiile (au fost verificate).
Ultima veste "minunata" a fost aceea in care mecanicul mi-a spus ca masina nu trage motorina... Dar stau si ma gandesc... daca nu trage motorina de ce porneste tractata.
Acum mi-a spus ca e posibil sa fie o problema la filtrul de motorina sau la pompa de injectie

Eu sincer tind sa cred urmatoarele variante la care m-am gandit un timp:

1) ca sistemul de incalzire al filtrului este defect
2) ceara in filtru sau conducte

Astept sfaturile si parerile voastre cu nerabdare Shocked ...
Skip ads

  • tannu

  • Mesaje scrise: 773
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Eu zic sa ii verifici compresia mai intai.
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Sal,cred ca temperatura de afara nu e destul de coborata pt a-ti intari parafina din motorina in cursul noptii.Si deasemenea,nici rezistenta din filtru nu-si face simtita lisa la temperaturi cum au fost pana acum..Asta se intampla de la -- multe grade in jos.
Ideea cu compresia e buna,dar nu stiu daca e valabila la o masina relativ noua-2001,cum reiese din semnatura.Si ca sa faci asta,tb.sa lasi masina peste noapte in service.
PS-ai incercat sa schimbi mecanicul..?Asta pana nu iti schimba el toate piesele de sub capota pe banii si nervii tai,cum fac toate reprezentantele respectabile..
  • ncosmin

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Aha mersi pentru sfat... o sa-i spun sa verifice si compresia.

Iar in ceea ce tine de schimbatul mecanicului chiar nu stiu ce sa mai fac... Sar la modul cel mai serios din lac in put. Acum cateva luni mi se infundase supapa egr si cand a pus masina pe tester (la alt service, nu la radacini) s-a uitat si la electrovalva de la turbina, pana sa isi dea seama ca este supapa egr si a inversat ordinea furtunelor In si Out. Bineinteles ca nu mai mergea turbina si maisina intra pe avarie. Abia mai aveam putere sa pornesc de pe loc (mai ales cand bagam a 2-a era un chin pana prindea putina viteza)

Voi stiti prin Bucuresti un mecanic sau un service mai bun care mi-l puteti recomanda?
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
nu ai scris nimic de revizii! ai facut schimbul de filtre pt iarna?!
inainte de a porni, desfa filtrul si vezi daca are motorina in el.
daca nu are,insemna ca se dezamorseaza sau ai sorbul infundat...
  • ncosmin

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2005

  • Mesaj Privat
octav13 a scris:nu ai scris nimic de revizii! ai facut schimbul de filtre pt iarna?!
inainte de a porni, desfa filtrul si vezi daca are motorina in el.
daca nu are,insemna ca se dezamorseaza sau ai sorbul infundat...


ultima revizie am facut-o acum 6 luni, si sigur nu cred ca am filtre pentru iarna.

Problema pe care nu o inteleg deloc este ala. De ce dupa ce o tractez si reusesc sa pornesc motorul masina merge perfect (dupa ce se incalzeste daca opresc motorul, si apoi incerc sa pornesc nu mai am probleme). Problemele apar doar atunci cand las masina nepornita sa zicem o noapte. In cazul asta nu mai porneste decat tractata

ms pt sfat, am sa verific
  • Sarighioleanu R

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2008

  • Mesaj Privat
de obicei cand i schimbi filtrele trebuie sa ai grija,maia ales la cel de combustibil.Inainte de a insuruba filtrul trebuie sa il umpli plin de motorina pentru a nu prinde aer
  • mark

  • Mesaje scrise: 1,425
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Eu cred ca este vorba doar despre dezamorsarea circuitului de motorina. Acelasi lucru se intampla si la mine, diferenta este timpul, a mea daca sta nepornita 2 zile nu mai reusesc sa o pornesc decat cu robotul pe baterie, dat cu spray de pornire in "nas" sau tractata. Undeva intra aer ... unde ? Habar nu am!
Daca descoperi problema, te rog sa ne spui si noua.
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ncosmin, tare mi-e frica ca te confrunti cu problema care a avut-o Bogeyman https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=23686
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Adica ii sugerezi o pompa de injectie..M-am interesat pt mine,la BOSCH,unde am un prieten ,si mi-a spus un scor de m-am blocat..80 mil Shocked ..Aproape cat am dat pe masina..Totusi mi-a spus sa stau linistit,ca cea mai scumpa nu e a mea,e de Clio sau Kangoo-93 mil,fara tva.. Shocked Shocked Si tot el mi-a recomandat in caz de ceva,o pompa SH.
  • ncosmin

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2005

  • Mesaj Privat
SUPERDRAGOS35 a scris:Adica ii sugerezi o pompa de injectie..M-am interesat pt mine,la BOSCH,unde am un prieten ,si mi-a spus un scor de m-am blocat..80 mil Shocked ..Aproape cat am dat pe masina..Totusi mi-a spus sa stau linistit,ca cea mai scumpa nu e a mea,e de Clio sau Kangoo-93 mil,fara tva.. Shocked Si tot el mi-a recomandat in caz de ceva,o pompa SH.


80 de mil Shocked ... cred ca glumesti... pai in cazul asta este vai de capul meu. Sper sa nu fie pompa, totusi daca gasesti niste oferte sh sa-mi dai si mie de veste. Acum sincer tot astept un raspuns de la mecani. Masina e in service de 2 saptamani deja... maine il sun sa vad ce vesti imi da.

Murzick, cred ca ai dreptate. Problema mea este foarte asemanatoare cu a lui Bogeyman. Imi pare totusi rau ca nu a gasit o solutie la problema. Adica am vazut ca a schimbat si el o-ring-urile si furtunele de retur dar degeaba...ca la mine. Astept totusi maine sa vad ce veste imi da mecanicul.

O sa revin cu mai multe detalii despre problema. Sper ca s-a rezolvat.
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu cred sa ai "norocul"sa avem aceiasi pompa..Cele mai uzuale pe Astra/Vectra sunt VP 44,pe care a zis ca o poate face din bucati..Eu am o pompa cu calculatorul pe ea,pe toata lungimea,ceva facut in serie mica,intr-o perioada de "tranzitie",de la un model la altul.Cred ca o anulare a preincalzirii din filtru n-ar strica sa incerci,am vazut pe forum pe undeva..
  • ncosmin

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Tocmai am fost sunat de la service si mi-au spus ca imi vor da niste vesti proaste: Nu au reusit sa faca masina, deoarece exista probleme cu Pompa de Injectie Sad . Nici nu stiu cum sa-mi exprim furia si in acelasi timp starea de frustrare prin care trec. Mi-au spus sa ma duc sa iau masina (or sa o porneasca ei) si sa ma duc la un pompagiu si mi-au recomnandat un service Radacini din Chitila autorizat Bosch.

Eu sincer as merge cu ea acolo, dar daca aia nu reusesc sa o repare si trebuie sa o schimb, nu cred ca imi permit. Asa ca as cumpara una sh.

Ma ajuta careva cu o pompa de injectie?
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Sal,acolo am pe acel prieten de care ti-am spus..daca vrei,te pot recomanda sau sa-ti dau tel lui,sa vb.direct..In general,la ei se schimba tot kit-ul,care te duce cam 1000 e.S-ar putea sa ti-o faca pe "langa"service,daca nu ai norocul sa ai pompa ca a mea..In cazul asta iesi mai ieftin...
  • ncosmin

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Da sigur pune-ma in legatura cu el. Ti-am zis nu dispun de un buget foarte mare. Asa ca cel mai bine ar fi sa vorbesc cu el si sa discutam in legatura cu pretul ca sa stiu din timp la ce sa ma astept si cum sa ma socotesc (vin Sarbatorile, cadouri -> o ciocolata si gata Razz )
  • Tudor

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie:
  • Masina: Signum 2003 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Ai incercat sa rescrii softul pompei de injectie? Am inteles ca se poate face cu un techII si rezolvi problema.trebuie doar sa ii dai mai multa motorina la pornire.dar o sa-ti creasca consumul de oras cu 1-1.5 litri(mai multe prniri si opriri)
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,900
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
SUPERDRAGOS35 a scris:Totusi mi-a spus sa stau linistit,ca cea mai scumpa nu e a mea,e de Clio sau Kangoo-93 mil,fara tva..

Este exagerat pretul! In urma cu un an am schimbat pompa de injectie de la Kangoo la Serus, service autorizat Renault si a costat 60 milioane cu tot cu manopera. Probabil ca pompa cumparata din alta parte ar fi costat 30 milioane.
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Asta cu pompa e poveste din noiembrie..Oricum,sunt preturi si preturi.
  • ncosmin

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Vin cu un update: Am inlocuit pompa de injectie la Bosch (noua 48 de milioane: pompa+filtru). Am schimbat si bateria Varta Silver Dynamic, dar mai exista o problema. Dupa ce o tin un timp mai indelungat la frig (sa zicem minim 12 ore) cand vreau sa ii dau cheie porneste destul de greu. Tin sa subliniez faptul ca la ceea ce tine de sistemul de injectie au fost schimbate urmatoarele: o-ring-urile de la injectoare, fortunele tur/retur, pompa de injectie si filtrul de motorina. Ce poate sa mai fie de tot nu porneste cum trebuie. Pun contactul de vreo 5 ori ca sa incalzesc bujiite dar tot greu porneste (invarte electromotorul de vreo 6 ori si dupa aia poneste)...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR