- Blind_shark_2005
- OP
- 3 mesaje
- din 09 Dec 2008
- Astra 1993 1,6 l
- Bucuresti
Blind_shark_2005
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1993 1,6 l
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2008
- Mesaj Privat
Salutare !
Sunt boboc pe aici prin club (bine ca nu exista vreun ritual de acceptare).
De curand am adoptat un Opel Astra F Hatchback din 1996.
Arata destul de binisor, atat interioarul cat si exteriorul dar are mici "lipsuri" pe care as vrea sa le remediez.
O problema majora a fost husa de la schimbator si frana de mana, care desi erau originale aratau rau de tot. Am urmat sfaturile gasite pe un site si mi le-am facut personal din piele 100% (mi-a luat 1/2 zi sa le fac dar macar acum cred ca o sa crape masina si nu mai crapa husele).
Marea mea problema o constituie nuca de la schimbator. Momentan conduc cu o 1/2 de nuca care din cand in cand datorita vitezei se mai ascunde pe sub scaune. Am cautat pest tot nuca pentru schimbator cu inel, dar singurul model pe care l-am gasit in comert a fost o nuca de aluminiu care se prindea cu un imbus dar care "statea ca nuca in perete" cand o instalam.
Intrebarea mea ar fi : A mai avut cineva pana acum aceasta problema si cum a rezolvat-o.
PS: Daca cineva vrea o nuca de aluminium (nefolosita) o dau cu 33% reducere.
Multumesc anticipat pentru raspuns !
Sunt boboc pe aici prin club (bine ca nu exista vreun ritual de acceptare).
De curand am adoptat un Opel Astra F Hatchback din 1996.
Arata destul de binisor, atat interioarul cat si exteriorul dar are mici "lipsuri" pe care as vrea sa le remediez.
O problema majora a fost husa de la schimbator si frana de mana, care desi erau originale aratau rau de tot. Am urmat sfaturile gasite pe un site si mi le-am facut personal din piele 100% (mi-a luat 1/2 zi sa le fac dar macar acum cred ca o sa crape masina si nu mai crapa husele).
Marea mea problema o constituie nuca de la schimbator. Momentan conduc cu o 1/2 de nuca care din cand in cand datorita vitezei se mai ascunde pe sub scaune. Am cautat pest tot nuca pentru schimbator cu inel, dar singurul model pe care l-am gasit in comert a fost o nuca de aluminiu care se prindea cu un imbus dar care "statea ca nuca in perete" cand o instalam.
Intrebarea mea ar fi : A mai avut cineva pana acum aceasta problema si cum a rezolvat-o.
PS: Daca cineva vrea o nuca de aluminium (nefolosita) o dau cu 33% reducere.
Multumesc anticipat pentru raspuns !
- Blind_shark_2005
- OP
- 3 mesaje
- din 09 Dec 2008
- Astra 1993 1,6 l
- Bucuresti
Blind_shark_2005
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1993 1,6 l
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2008
- Mesaj Privat
- Alexandru Vlad
- **
- 329 mesaje
- din 30 Oct 2006
- Astra 1996 X16SZR
- Arad
Alexandru Vlad
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2006
- Mesaj Privat
- Blind_shark_2005
- OP
- 3 mesaje
- din 09 Dec 2008
- Astra 1993 1,6 l
- Bucuresti
Blind_shark_2005
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1993 1,6 l
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2008
- Mesaj Privat
- mario-bandit
- *
- 36 mesaje
- din 30 Jul 2008
- Astra 1998 x17dtl
- Alta tara
mario-bandit
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1998 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2008
- Mesaj Privat
acun 2 ani a taiat din schimbator si mi-am montat o nuca sport . am renuntat la inelul de tragere pt marsalier , si cum numai eu circul cu masina stiu unde sunt vitezele , o sa observi o ,,smekerie ,, din plastic care e legata de inel si la tragerea permite tijei schimbatorului sa mearga mult spre stanga ( pozitia de marsalier) asfel tu nu poti decat sa o tragi in punctul mort spre stanga la nivelul vitezelor 1 si 2 . salutari si numai bine
KrissReea
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 x18xe1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2009
- Mesaj Privat