katana
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z19dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2008
- Mesaj Privat
am o astra g motor y20 dth, an 2000,
as vrea ceva mai multa putere pentru el...
am gasit power box la un pret mai mult decat ok...
ceea ce nu stiu eu acum...
daca il montez, softez ce mai trebuie,
nu v-a suferi motorul cumva?
pe diverse situri am citit ca power boxul e doar pentru motoare cdti(la opel)
ce ma sfatuiti?
nu vreau sa plang dupa masina peste 2-3 luni din cauza ca am vrut eu caluti in plus...
as vrea ceva mai multa putere pentru el...
am gasit power box la un pret mai mult decat ok...
ceea ce nu stiu eu acum...
daca il montez, softez ce mai trebuie,
nu v-a suferi motorul cumva?
pe diverse situri am citit ca power boxul e doar pentru motoare cdti(la opel)
ce ma sfatuiti?
nu vreau sa plang dupa masina peste 2-3 luni din cauza ca am vrut eu caluti in plus...
- NeamTuLe
- **
- 358 mesaje
- din 09 Dec 2007
- Astra 2004 Y17DT
- Bucuresti
NeamTuLe
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2007
- Mesaj Privat
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
- NeamTuLe
- **
- 358 mesaje
- din 09 Dec 2007
- Astra 2004 Y17DT
- Bucuresti
NeamTuLe
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2007
- Mesaj Privat
- gabi_feraru
- **
- 142 mesaje
- din 03 Nov 2008
- Sibiu
gabi_feraru
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2008
- Mesaj Privat
Atentie la PowerBox-urile de acesti tip: http://obd.ec.cz/PowerBox/
Adica... una bucata rezistor de 220 ohmi la 150 iuro.
Adica... una bucata rezistor de 220 ohmi la 150 iuro.
- NeamTuLe
- **
- 358 mesaje
- din 09 Dec 2007
- Astra 2004 Y17DT
- Bucuresti
NeamTuLe
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2007
- Mesaj Privat
- gabi_feraru
- **
- 142 mesaje
- din 03 Nov 2008
- Sibiu
gabi_feraru
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2008
- Mesaj Privat
Am crezut ca pozele din link sunt sugestive. Dar hai ca-ti explic si pe intelesul tau. O rezistenta de 150 ohmi sau 220 ohmi costa in comert 50 bani (noi). Ambalata intr-o cutie frumoasa si vanduta ca "PowerBox" costa 150 euro.
Am fost clar?
Nu vreau sa zic cu asta ca toate jucariile astea sunt asa, ci am vrut sa semnalizez faptul ca pe piata se gasesc si excrocherii.
Ultima modificare făcută de gabi_feraru la Mar 09 Dec, 2008 7:57 pm
Am fost clar?
Nu vreau sa zic cu asta ca toate jucariile astea sunt asa, ci am vrut sa semnalizez faptul ca pe piata se gasesc si excrocherii.
Ultima modificare făcută de gabi_feraru la Mar 09 Dec, 2008 7:57 pm
- NeamTuLe
- **
- 358 mesaje
- din 09 Dec 2007
- Astra 2004 Y17DT
- Bucuresti
NeamTuLe
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2007
- Mesaj Privat
- gabi_feraru
- **
- 142 mesaje
- din 03 Nov 2008
- Sibiu
gabi_feraru
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2008
- Mesaj Privat
Uite ca se poate. La 1.9TDI-ul de Golf sau Passat, rezistenta respectiva "inseala" ECU. Rezistenta de 150 ohmi se pune pe mufa sondei de temperatura motorina care se afla pe furtunul de retur motorina, facand ECU sa "inteleaga" altceva decat realitatea si modificand astfel parametri motorului (timpi de injectie, avans etc)
- NeamTuLe
- **
- 358 mesaje
- din 09 Dec 2007
- Astra 2004 Y17DT
- Bucuresti
NeamTuLe
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2007
- Mesaj Privat
- gabi_feraru
- **
- 142 mesaje
- din 03 Nov 2008
- Sibiu
gabi_feraru
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2008
- Mesaj Privat
Tu ce crezi? Senzorul de aia e senzor sa sesizeze variatia unui parametru. O rezistenta fixa face ECU sa "creada" ca motorul este tot timpul la aceeasi temperatura indiferent de starea lui naturala... ori, cred ca si tu stii asta, motorul ajunge la parametri optimi la o anumita temperatura. Ti-ar place ca motorul tau sa mearga cu parametri de motor "rece" dar el sa fie la 90 grade?
Ultima modificare făcută de gabi_feraru la Mar 09 Dec, 2008 8:13 pm, modificat de 2 ori în total
Ultima modificare făcută de gabi_feraru la Mar 09 Dec, 2008 8:13 pm, modificat de 2 ori în total
- NeamTuLe
- **
- 358 mesaje
- din 09 Dec 2007
- Astra 2004 Y17DT
- Bucuresti
NeamTuLe
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2007
- Mesaj Privat
- gabi_feraru
- **
- 142 mesaje
- din 03 Nov 2008
- Sibiu
gabi_feraru
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2008
- Mesaj Privat
- NeamTuLe
- **
- 358 mesaje
- din 09 Dec 2007
- Astra 2004 Y17DT
- Bucuresti
NeamTuLe
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2007
- Mesaj Privat
- gabi_feraru
- **
- 142 mesaje
- din 03 Nov 2008
- Sibiu
gabi_feraru
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2008
- Mesaj Privat
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
NeamTuLe a scris:"Ti-ar place ca motorul tau sa mearga cu parametri de motor "rece" dar el sa fie la 90 grade? " bine inteles k nu miar placea. ms pt sfaturi
ar fi ok sa ramana la 90 de grade dar ma indoiesc ca se opreste acolo, asta aviz amatorilor de rezistenta pe senzorul de temperatura motor in problema cu pornirea, daca incercati cu un potentiometru si il duceti in valoarea reala o sa aveti o supriza
katana
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z19dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2008
- Mesaj Privat
scuze ca nu am mai scris nimic, am urmarit postul dar nu am raspuns...
power boxul nu e nimic de genul ala, are o groaza de electronica prin el...
calculatorul il am in spatele aripei stanga fata, sau cred ca acela e...
@turculetz - am citit topicul tau cu diesel+gpl... cat te-a ajuns toata jucaria si care sunt sansele sa o si omologhezi?
- ai zis ca se simte o mare diferenta... cam cati caluti crezi ca ai castigat?
- te-ar tenta sa ma indrumi/ajuti si pe mine sa implementez sistemul pe masina mea(astra y 20 dth)?
power boxul nu e nimic de genul ala, are o groaza de electronica prin el...
calculatorul il am in spatele aripei stanga fata, sau cred ca acela e...
@turculetz - am citit topicul tau cu diesel+gpl... cat te-a ajuns toata jucaria si care sunt sansele sa o si omologhezi?
- ai zis ca se simte o mare diferenta... cam cati caluti crezi ca ai castigat?
- te-ar tenta sa ma indrumi/ajuti si pe mine sa implementez sistemul pe masina mea(astra y 20 dth)?
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
nu am in tis-ul meu diagrama electrica la astra g y20dth 2000 doar 2002, insa din cate vad la psg5 este unde spui tu, la aripa stanga fata si probabil e mai accesibil.
Partea cu omologatul gpl e cam in ceata insa nu cred ca se poate face in viitorul foarte apropiat, majoritatea instalatiilor de pe piata sunt dedicate benzinarelor, producatorul unei astfel de instalatii trebuie sa ofere documentatie in limba romana pentru partile componente, modul asamblare si instalare, instructiuni de utilizare etc ori singurul producator este undeva in alt continent, ca sa nu mai spun de faptul ca trebuie montata in service autorizat, conductele subtiri trebuie invelite in niste furtune de aerisire, pe alocuri T-uri de aerisire, gauri in caroserie mai mari, etc.
Cu siguranta nu am chef de idiotii de la rar. Dupa cum arata treaba un 30% cred ca e de voie la putere, poate si mai mult, sa vedem cat ma lasa inima sa dau drumu la gaz, revin cu cifre concrete dupa sarbatori. Daca ai chef iti cumperi o instalatie gpl pentru aspirate si ne auzim.
Partea cu omologatul gpl e cam in ceata insa nu cred ca se poate face in viitorul foarte apropiat, majoritatea instalatiilor de pe piata sunt dedicate benzinarelor, producatorul unei astfel de instalatii trebuie sa ofere documentatie in limba romana pentru partile componente, modul asamblare si instalare, instructiuni de utilizare etc ori singurul producator este undeva in alt continent, ca sa nu mai spun de faptul ca trebuie montata in service autorizat, conductele subtiri trebuie invelite in niste furtune de aerisire, pe alocuri T-uri de aerisire, gauri in caroserie mai mari, etc.
Cu siguranta nu am chef de idiotii de la rar. Dupa cum arata treaba un 30% cred ca e de voie la putere, poate si mai mult, sa vedem cat ma lasa inima sa dau drumu la gaz, revin cu cifre concrete dupa sarbatori. Daca ai chef iti cumperi o instalatie gpl pentru aspirate si ne auzim.