Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • licurici79

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 1.7YDT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor!
Am un Opel Astra Enjoy 1.7YDT din 2003 si ma confrunt cu cateva probleme, din pacate.Am fost cu ea la tester si mi-a dat urmatoarele erori :P1105-ceva legat de senzorul de presiune atmosferica si P1125-Turbocharger wastergate regulating valve.Cel cu testerul mi-a zis ca am o valoare de 95 in loc de 100 la valva presiune turbina, daca zic bine si ca nici debitmetrul nu ar fi chiar in parametrii normali( nu mai stiu valoarea ca am uitat sa o notez Sad ),dar ca nu ar fi o problema chiar asa de grava.Simptomele ar fi urmatoarele:la o viteza de 120-130 km/h pe bord se aprinde masinuta cu cheita, iar masina nu mai vrea sa traga, se simte ca si cand cineva ar trage-o inapoi, nu mai are putere.ce poate fi de vina?cum imi dau seama sa nu schimb aiurea ceva pentru ca cineva mi-a zis ca ar putea fi piesa din imagine, iar altul mi-a zis ca aceasta se duce cam greu Confused ?
Acum ceva timp pierdea antigelul din vas.am gasit urme de antigel sub scut pe mijloc inspre botul masini, mai mult spre dreapta.trebuia sa-l completez cam la 3 saptamani.am schimbat furtunul care duce de la vas in motor si in radiator, acela lung,dar dupa ceva timp am constatat ca tot curge, nu asa de des, dar curge.sub presuri m-am uitat si nu am antigel, iar dimineata nu scoate fum alb si nici nu miroase a antigel inauntru .de la ce poate fi?
Si inca o problema ar mai fi ca dimineata cand pornesc dupa ce merge la relanti cam 30 secunde se aude un zgomot de sub capota ca si cum ar ramane motorul blocat, ceva de genul, un grrrrrit care dispare atunci cand accelerez un pic, dar dupa ceva timp revine.am observat ca daca merg ceva timp cu ea si opresc motorul, cand il pornesc nu mai face asa?ce poate sa faca asa?
Precizez ca filtrul de motorina trebuia sa-l schimb cand am schimbat uleiul acum 2 luni, dar am uitat Sad ,iar filtrul de polen nu l-am schimbat niciodata de cand am luat masina ( am luat-o la 70.000 km, iar acum are 122.000 km ).Uleiul, filtrul de ulei si de aer le-am schimbat acum 2 luni.Distributia am schimbat doar cureaua ca mecanicul a zis ca nu e nevoie sa-i schimb tot kitul ca nu sunt uzate, am schimbat-o la 85.000 km, iar acum am 122.000 km.
Va rog mult ajutati-ma cu o lamurire!Ce trebuie sa fac?Va multumesc anticipat!


Skip ads

  • marrian2008

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2008

  • Mesaj Privat
salut! am un sfat sa iti dau. verifica foarte atent furtunasele de vacuum..sigur ai o pierdere pe undeva. iar electrovalva nu cred ca se poate strica.....sau cel putin eu nu am auzit.
  • gabi_feraru

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Fa o diagnoza ca la carte omule si identifica situatiile celor doua erori! Ti-am zis si pe topicul celalalt, ieri. Chiar era nevoie sa mai faci inca un topic?
  • licurici79

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 1.7YDT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze daca am facut un topic, dar chiar nu mai stiu ce sa fac si cum sa fac sa rezolv problemele aparute.Pt debitmetru aveam cam 32kg/h, iar la valva presiune turbina aveam 95 in loc de 100 si se salta mai greu cand accelera si cobora tot asa mai lent.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Senzorul de presiune ce este situat pe galeria de admisie i-ti da eroarea , sunt 2 variante , ori il cureti ori il schimbi , aceeasi problema am avut-o si eu , chestia cu curatatul nu a mers asa ca l-am schimbat .Ca sfat , curata si galeria de admisie care in mod sigur are depuneri in ea . Piesa din imaginea pusa de tine este electrovalva ce comanda EGR .
  • licurici79

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 1.7YDT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Visse a scris:Senzorul de presiune ce este situat pe galeria de admisie i-ti da eroarea , sunt 2 variante , ori il cureti ori il schimbi , aceeasi problema am avut-o si eu , chestia cu curatatul nu a mers asa ca l-am schimbat .Ca sfat , curata si galeria de admisie care in mod sigur are depuneri in ea . Piesa din imaginea pusa de tine este electrovalva ce comanda EGR .


La ce pret ai gasit senzorul de presiune?este greu de curatat galeria de admisie?as dori un sfat!
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Senzorul original nu l-am gasit , era de provenienta SUA , am gasit in schimb FACET la 2.6 mil cumparat chiar de la tine din oras , galeria de admisie se curata in service este o operatiune migaloasa ce necesita elevator sau canal , pe mine ma costat 1.1 mil .Galeria de admisie avea depus pe peretii ei cam 4-8 mm de pasta formata din ulei si funingine .
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Salut, Licurici79!
Sfatul meu e sa cumperi o piesa originala cand e vorba de senzori,altfel in scurt timp poti sa ai surprize.Piesa din imagine nu prea se strica,cel putin nu am auzit sa se fi stricat vreodata la cineva,in schimb,cel de presiune atmosferica,da.Chiar destul de des.Eu cred ca cel mai bine e sa faci o curatare a sistemului de vacuum si a senzorului barometric,apoi vezi cum merge si vei stii cum sa acitonezi in continuare,urmarind parametrii de functionare ai motorului cu un tester.
  • licurici79

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 1.7YDT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2008

  • Mesaj Privat
[editat] a scris:Salut, Licurici79!
Sfatul meu e sa cumperi o piesa originala cand e vorba de senzori,altfel in scurt timp poti sa ai surprize.Piesa din imagine nu prea se strica,cel putin nu am auzit sa se fi stricat vreodata la cineva,in schimb,cel de presiune atmosferica,da.Chiar destul de des.Eu cred ca cel mai bine e sa faci o curatare a sistemului de vacuum si a senzorului barometric,apoi vezi cum merge si vei stii cum sa acitonezi in continuare,urmarind parametrii de functionare ai motorului cu un tester.

Salut [editat]
Ai vreo idee unde as putea sa curat sistemul de vaccum si senzorul barometric aici in Prahova ca eu nu prea cunosc pe nimeni?si cam care ar fi pretul?multumesc pentru ajutor!
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Licurici79
Aceeasi problema am intalnit la un opel pe care am pus testerul in parcare la interhome.Nu stiu daca esti aceeasi persoana cu care m-am intalnit atunci,dar daca vrei sa te ajut,suna-ma la nr. [editat].
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
[editat] confuzi senzorul de presiune atmosferica Baro cu cel de pe galeria de admisie Map .
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Visse a scris:[editat] confuzi senzorul de presiune atmosferica Baro cu cel de pe galeria de admisie Map .

este vorba de senzorul MAP(presiune absoluta),asa e, am gresit exprimarea.
Multumesc pentru atentie!
  • licurici79

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 1.7YDT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2008

  • Mesaj Privat
[editat] a scris:
Visse a scris:[editat] confuzi senzorul de presiune atmosferica Baro cu cel de pe galeria de admisie Map .

este vorba de senzorul MAP(presiune absoluta),asa e, am gresit exprimarea.
Multumesc pentru atentie!

salut!
sunt aceeasi persoana de la interhome.cand o sa am banii necesari(adica dupa sarbatori) o sa te sun.multumesc pentru ajutor!
  • licurici79

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 1.7YDT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salutare la toata lumea!
Cu scuzele de rigoare ca ma repet as vrea sa mai adaug cateva completari la topicul deschis.erorile nu au disparut, dar am constatat ceva.Becul cu motorasul cu cheita se aprindea cand ajungeam la 120km/h, iar masina nu mai tragea deloc, trebuia sa opresc si apoi sa pornesc din nou ca becul sa se stinga.Intr-o zi am observat ceva:cand eram la 110km/h in a 5-a am schimbat brusc in a 4-a, am ajuns la 130km/h,iar in a 5-a am atins doar 150km/h deoarece nu am mai avut unde sa-i dau.am mai facut si in alte zile asa si de cele mai multe ori am depasit 120km.h si nu s-a aprins becul.de la ce pot aparea erorile P1105 si P1125 avand in vedere aceste constatari?tin sa precizez ca am schimbat de curand uleiul,filtrul de ulei, filtrul de aer, filtrul de motorina si filtrul de polen.Multumesc anticipat!
  • marrian2008

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2008

  • Mesaj Privat
salut! am o intrebare......ai verificat toate futunasele de vacuum? testerul nu te prea poate ajuta la aceste erori.sunt prea multe posibile cauze.poti doar sa la elimini pe rind , cu rabdare si mai ales cu cineva priceput la mecanica. eu ti-as recomanda sa incepi cu verificarea furtunaselor , apoi cu furtunele ce pleaca de la filtrul de aer , cele care imtra si ies din turbina...... , firele ce comanda electrovalvele..cea de la egr si cea de la turbina. nu e ceva complicat. eu am patit-o si m-am chinuit 4 luni.prin serviceuri.si am dat ceva banuti la testere, dar degeaba........testerul iti spune doar posibilele cauze....la mine au fost doar firele ce comanda electrovalva de la turbina , dadeau la masa.erau dezizolate intr-un loc si atingeau blocul motor. sper ca ti-am fost de folos.
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
marrian2008 a scris:salut! am o intrebare......ai verificat toate futunasele de vacuum? testerul nu te prea poate ajuta la aceste erori.sunt prea multe posibile cauze.poti doar sa la elimini pe rind , cu rabdare si mai ales cu cineva priceput la mecanica. eu ti-as recomanda sa incepi cu verificarea furtunaselor , apoi cu furtunele ce pleaca de la filtrul de aer , cele care imtra si ies din turbina...... , firele ce comanda electrovalvele..cea de la egr si cea de la turbina. nu e ceva complicat. eu am patit-o si m-am chinuit 4 luni.prin serviceuri.si am dat ceva banuti la testere, dar degeaba........testerul iti spune doar posibilele cauze....la mine au fost doar firele ce comanda electrovalva de la turbina , dadeau la masa.erau dezizolate intr-un loc si atingeau blocul motor. sper ca ti-am fost de folos.


la care electrovalva de la turbina te ai referit. la ala de pe admisie?
  • sebyboy

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2008

  • Mesaj Privat
o intrebare fratilor,cum asi putea sa verific furtunalsele?trebuie sa dau jos si asa? am si eu boala asta cu masina:(
  • marrian2008

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2008

  • Mesaj Privat
furtunasele le verifici cu o pompa , dandu-le jos pe segmente. e simplu.ai nevoie de un pic de rabdare .
  • licurici79

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 1.7YDT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2008

  • Mesaj Privat
sebyboy a scris:o intrebare fratilor,cum asi putea sa verific furtunalsele?trebuie sa dau jos si asa? am si eu boala asta cu masina:(

ai rezolvat problema cu masina ca eu nu am rezolvat-o?
  • sebyboy

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2008

  • Mesaj Privat
frate eu am verificat furtunasele,eletrovalvele si is okey!(am schimbat depe alta masina eletrovalvele) dupa aia am verificat turbo,ecu,firele,etc!
nu mai ramas decat serzorul de map! senzor care masoara presiunea in galeria! ii sub eletrovalva din sus! chiar azi am schimbat,dar inca nu am reusit sa vad daca mai face figuri masina!maine am sa-ti pun,ca am drum lung...bafta
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR