- Sandu Paul
- OP
- 146 mesaje
- din 11 Aug 2006
- Astra 2006 Z14 XEP
- Piatra Neamt
Sandu Paul
- Mesaje scrise: 146
- Locatie: Piatra Neamt
- Masina: Astra 2006 Z14 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2006
- Mesaj Privat
La Corsa D 1.3 DTJ (masina sotiei) s-a intamplat ca martorul de incalzire bujii incandescente sa se aprinda in mers, si sa clipeasca cu perioada de aprox 1 secunda; desi am oprit/ repornit motorul, problema n-a disparut. Mentionez ca afara sunt 10 grade Celsius, iar la punerea contactului, martorul respectiv nu se aprinde (dimineata, la -1 grad, s-a aprins, apoi s-a stins). Masina are 28.000 km si n-a avut pb pana acum. Astept rezolvarea de la dvs. Multumesc.
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Sandu Paul
- OP
- 146 mesaje
- din 11 Aug 2006
- Astra 2006 Z14 XEP
- Piatra Neamt
Sandu Paul
- Mesaje scrise: 146
- Locatie: Piatra Neamt
- Masina: Astra 2006 Z14 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2006
- Mesaj Privat
- ZRM
- **
- 320 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1996 x20xev
- Bucuresti
ZRM
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1996 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Sandu Paul
- OP
- 146 mesaje
- din 11 Aug 2006
- Astra 2006 Z14 XEP
- Piatra Neamt
Sandu Paul
- Mesaje scrise: 146
- Locatie: Piatra Neamt
- Masina: Astra 2006 Z14 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2006
- Mesaj Privat
Rezolvat!
Pana la urma s-a dovedit a fi o functie de autocuratare a filtrului de particule Diesel (DPF), asa cum era descrisa in cartea de utilizare nemteasca. A fost necesar un drum mai lung cu motorul turat peste 2000 de ture/minut, si a mai durat cam un sfert de ora pana martorul respectiv s-a stins. Multumesc celor care au incercat sa fie de folos!
Pana la urma s-a dovedit a fi o functie de autocuratare a filtrului de particule Diesel (DPF), asa cum era descrisa in cartea de utilizare nemteasca. A fost necesar un drum mai lung cu motorul turat peste 2000 de ture/minut, si a mai durat cam un sfert de ora pana martorul respectiv s-a stins. Multumesc celor care au incercat sa fie de folos!
claucorsa
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2008
- Mesaj Privat
am o corsa c 1.3 cdti. mi se aprinde la bord martorul ,,masina cu cheita,,.am pus-o pe calculator si a iesit ca e ceva la bujiile incandescente. le-am verificat si intr-adevar una era arsa. nu ar fi trebuit sa se aprinda martorul de bujii in mod normal? oricum, as dori sa aflu ce tip de bujii recomandati, eventual ce marca sa evit.... (motor z13dt) multumesc
claucorsa
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2008
- Mesaj Privat
- adrian_c
- **
- 111 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 Y22DTR
- Bucuresti
adrian_c
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
Eu aveam pe vectra din semnatura doar una arsa si le-am schimbat pe toate. Durata lor de viata cica e aproximativ aceeasi (asa am auzit, nu pot confirma) si odata ce te-ai apucat de treaba...merita facuta pana la capat. Bujiile care-s bune le pastrezi de rezerva.
Poti sa circuli sicu toate bujiile arse atata vreme cat pornirea e ok. Ele nu fac altceva decat sa incalzeasca motorina pentru a permite pornirea.
Poti sa circuli sicu toate bujiile arse atata vreme cat pornirea e ok. Ele nu fac altceva decat sa incalzeasca motorina pentru a permite pornirea.
claucorsa
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2008
- Mesaj Privat