Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • mirceay17dt

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Ok. mersi mult. maine am sa incerc si asa. Pinii m-am uitat foarte atent la ei si arata foarte bine, si sunt toti.
Skip ads

  • mirceay17dt

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Valva primeste curent de la releu deci este exclus cablajul si releul k18(partea de plus). Problema este ca nu ii da ecu minus. Pinii arata foarte in regula. Cum pot verifica firele alea de minus ?
Cum se poate rezolva aceasta problema? Am vorbit cu un electrician si a zis ca e posibil sa se desprinda acesti pini in ecu si sa nu mai faca contact si in cazu in care e asa poate el sa mi-i lipeasca.
Va rog dati-mi niste sfaturi. Multumesc anticipat


Ultima modificare făcută de mirceay17dt la Mar 25 Nov, 2008 3:42 pm
  • gabi_feraru

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2008

  • Mesaj Privat
In cazul asta iti recomand si eu cu caldura www.ecu.ro sau https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=26656 .
  • licurici79

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 1.7YDT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Pe tester mi-au aparut erorile P1105 si P1125.la viteza de 120km/h se aprinde pe bord masinuta cu cheita, iar masina nu mai trage.mecanicul mi-a zis ca este supapa EGR,cea din imagine.se poate face ceva fara sa o cumpar?poate fi din alta parte?

  • gabi_feraru

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Combinatia de erori nu prea are treaba cu EGR-ul. In poza nu e valva EGR ci solenoidul care regleaza vacuumul ce controleaza EGR-ul, mai rar se strica solenoidele astea, mai degraba desfaci valva EGR si-i tragi o curatare (just in case).

La P1105 ai doua situatii, ambele legate de senzorul de presiune atmosferica situat "in aer" undeva in spatele motorului in zona pompei de injectie, verifica fire, contacte, senzorul in sine:
-Barometric Pressure Sensor Voltage Low
-Barometer Sensor Wrong Signal

La P1125 ai 4 situatii:
-Boost Pressure Solenoid Valve Voltage High
-Boost Pressure Solenoid Valve Voltage Low
-Critical system malfunction 1
-Critical system malfunction 2
Eroarea ar aparea cand apar discrepante intre cantitatea de aer calculata de ECU prin intermediul senzorului de presiune din galeria de admisie si volumul de aer masurat de debitmetru.
Trebuie sa mergi la o scula de diagnoza care sa identifice clar care din situatii ti-au generat erorile astea.
  • licurici79

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 1.7YDT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2008

  • Mesaj Privat
La tester mi s-a spus ca debitmetrul nu ar functiona in parametrii normali, dar ca nu ar fi o problema.se poate sa fie asta cauza?
  • gabi_feraru

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Ce valori ti-a citit pt debitmetru la ralanti?
  • licurici79

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 1.7YDT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Nu mai tin minte exact.ceva legat de 94 daca nu gresesc cumva.
  • gabi_feraru

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Ma indoiesc... vino cu niste date concrete. Mergi la o diagnoza cu o interfata specializata pentru Opel, citeste erorile cum trebuie si mai discutam dupa.
  • licurici79

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 1.7YDT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Scuze, dar chiar nu imi aduc aminte exact.acea valoare de 94 trebuia sa fie 100 la relanti.cand accelera se salta peste 100, dar nu cobora in acelasi ritm.poate ma ajuti sa-mi aduc aminte depsre ce era vorba, te rog.in orice caz cel cu testerul mi-a zis sa verific si debitmertul sa nu fie praf depus pe el.
  • gabi_feraru

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2008

  • Mesaj Privat
26-28kg/h ar fi o valoare normala la aerul prin debitmetru, la ralanti.
  • gabriel88_vl

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Agila 2004 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Am facut testul agrafei si am urmatoarele erori:
1. P0443 Evaporative Emission(EVAP) canister purge valve-circuit malfunction Wiring, EVAP valve, ECM

2. P0105 MAP sensor/ barometric pressure (BARO) sensor - circuit malfunction Wiring, MAP sensor, BARO sensor, ECM


Unde se afla acest senzor BARO pt ca in autodata nu apare acest senzor pt motorul meu. Sau mai are si alta denumire (IAT cumva?) ?
Nu mi se aprinde becul in mers. Masina merge normal deci cum pot sa le resetez concret va rog.
  • mirceay17dt

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Ce valoare ar trebui sa dea electrovalva solenoid de turbo daca ar fi in scurt. Eu am masurat si imi da 16ohmi.
Mi s-a spus ca ar fi aia in scurt.. cum pot verifica treaba asta?
  • gabi_feraru

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2008

  • Mesaj Privat
5 ohmi solenoidul de la wastegate, 16 ohmi cel de la EGR.


  • mirceay17dt

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2008

  • Mesaj Privat
L-am masurat si pe cel de la EGR si imi da 16,3ohmi iar cel de la turbo 16,1ohmi. Nu pricep care-i baiu. Inainte sa arunc cu banu pe ea (4mil) as vrea sa fiu 100% sigur ca e ceva in neregula cu ea.
  • gabi_feraru

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Nu cred ca e stricata valva aia. Imi amintesc ca am masurat-o si eu si parca tot 16 ohmi avea. Iti propun un schimb de ECU cu cel de pe masina mea doar ca sa mai elimini o cauza. Pentru asta te astept la Sibiu.
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
electrovalvele se pot verifica usor,ele sint alimentate cu 12V,deci se poate verifica prin alimentare si sa se vada daca lucreza sau nu.firele si ele se pot verifica,mai sint de verificat furtunele de vacuum.e.si eu am avut probleme cu un furtun de vacuum,se mai intimpla sa se dezlipeasca conexiunea din ECU intre pin si placa.in cazul asta e colegul de forum care te poate ajuta.
  • mirceay17dt

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Gata am rezolvat problema... am schimbat electrovalva de la turbo care cica ar fi fost in scurt de la niste scurgeri de motorina, si am pus una noua pret 330ron si am schimbat ecu motor cumparat de la www.ecu.ro.
Acum trage de rupe pamantul.
Multumesc la toata lumea.
  • bucifer85

  • Mesaje scrise: 334
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
cine ma poate ajuta si pe mine cu interpretarea valorilor ?


Identificare:0x0738
Numar sasiu: W0L0ZCF6851043464
Numar hard:81011914
Numar piesa:55193968
Nr.versiune soft: VJKMS050_S
Tip motor: Z19DTH
Idenumire sistem: BOSCH0100
Nr.aprobare: B04003
Cod Alpha: YZ

Valori reale:

Tensiune baterie,14.1 V
Stare aprindere,Conectat 12V
Releu demaror,Inactiv
Releu pompa combustibil,Activ
Pedala de acceleratie - pozitie de mers in gol,Activ
Senzor 1 pedala,0.98 V
Senzor 2 pedala,0.47 V
Pozitie pedala calculata,0 %
Turatie prescrisa de ralanti,900 RPM
Turatie motor,907 RPM
Turatie axa cu came,450 RPM
Turatie de ralanti modificata,Nu
Masa de aer calculat,47 kg/h
Senzor masa aer,47 kg/h
Temperatura ambianta,-2 °C
Temperatura aer supraalim.,15 °C
Temperatura aer supraalim.,3.53 V
Temperatura lichid racire,35 °C
Temperatura lichid racire,3.18 °C
Nivel ulei,Normal
Presiune ulei,Normal
Stare nivel ulei,Okay-Smile
Temperatura senzor O2 (B1 S1),573 °C
Senzor temperatura O2 (B1 S1),2 %
Senzor O1 (B1 S1),879 mV
Presiune barometrica,101 kPa
Presiune barometrica,3.96 V
Presiune turbo comandata,104 kPa
Presiune turbo,100 kPa
Presiune turbo,1.60 V
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,75 %
Comanda pozitie EGR,44 %
Factor de umplere AGR,34 %
Factor de umplere la ventil comanda turbionare,79 %
Pozitie clapeta - semnal servo PWM,5 %
Presiune Rail prescrisa,30.26 MPa
Presiune Rail,31.20 MPa
Presiune Rail,1.17 V
Electroventil de control presiune PWM,29 %
Intensitate curent la electrovent. control presiune,0.81 A
Electroventil control(masurare) combustibil PWM,35 %
Curent electroventil control(masurare) combustibil,1.42 A
Temperatura combustibil,10 °C
Temperatura combustibil,3.73 V
Contact info clima,Nu este programat
Clima in regim blocat,Nu este programat
Presiune sistem clima,315 kPa
Presiune sistem clima,0.5 V
Releu clima,Nu este programat
Contact 1 farna,Inactiv
Contact 2 frana,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Viteza vehicul,0 km/h
Viteza in plaja sistemului de mentinere viteza,Inactiv
Accerelatie vehicul,0.0 m/s2
Tasta de atingere la sistem mentinere viteza,Inactiv
Sistem de mentinere viteza,Inactiv
Cuplu motor,1 Nm
Control moment,Inactiv
Moment solicitat(control tractiune),0 Nm
Timp pana la schimb de ulei,22 %
Avertizare schimb ulei,Inactiv
Indicator defecte(MI),Deconectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Releu preincalzire,0V activ
Martor timp de preincalzire,Decon.12V
Diagnostic releu preincalzire,Activ
Inceput de injectie principala,-1.9 grade
Cantitate injectata finala,7.1 mm3/cursa
Kilometraj(rulaj),188.323 km
Senzor rezervor,2.36 V
Comanda 1. ventilator,Inactiv
Comanda 2. ventilator,Inactiv
Comanda 3. ventilator,Inactiv

Va multumesc .
  • alexmd

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salut,

Am stocat codul P0400 (motor y17dt) desi am curatat valva (doar valva).
Martorul se aprinde din cand in cand in timpul mersului, in special la drum intins (viteza constanta), cand nu schimb vitezele des.
Faptul straniu e ca in zilele geroase de iarna (in jur de, si sub 0 grade C), eroarea nu mai apare ba chiar se sterge din ECU in urma lipsei aparitiei (parca 20 de porniri/functionari ale motorului fara eroare).
Cunoaste cineva o manifestare de genul asta si care ar putea fi cauza aparitiei erorii? E nevoie de curatarea intregului circuit inainte de alte presupuneri sau poate fi altceva?

Merci frumos!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR