Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Am observat ca la cotul (6) este umed (ulei?) pe exterior, m-am gandit ca e ulei aruncat acolo pe 'cylinder vent hose'. Oricum, am sters locul si astept sa vad daca mai apare ceva.

Dar in pt siguranta, din ce cauza ar arunca ulei pe acolo ? nivelul uleiului a fost mereu pe la mijloc, nu i-am pus max deloc.


Skip ads

  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Din cate vad cotul ala e aproape de intake-ul turbocompresorului care din cate stiu are ungere folosind uleiul de motor; sa nu ai probleme cu turbina...
  • GSi

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Daca scapa ulei in turbina nu il impingea inainte catre motor, in sensul curgerii curentului de aer ? Desi nu vad nici alta explicatie ...
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Am citit mai bine; era ulei pe exteriorul furtunului, deci probabil provine de la altceva ; verifica nivelul uleiului la servodirectie mai degraba (sa nu-l arunce acolo daca are simeringuri duse) sau chiar turbina din acelasi motiv
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
dar in ce conditii se arunca ulei pe 'cylinder vent hose' ? Ce rol are respectiva iesire ? de aerisire ? cineva mi-a spus sa nu se creeze presiune ...
  • georgebv

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2004

  • Mesaj Privat
Va salut pe toti!

Inteleg din imagine ca acel furtun (Air intake hose) se conecteaza direct la output-ul turbosuflantei. O problema similara am si eu la un Astra 1.7TD din '93. Tot ulei am gasit si eu pe furtunul acela, numai ca eu mai am si intercooler pana sa ajunga la el (aici nu vad intercooler). Se pare ca turbosuflanta baga ulei pe acolo odata cu aerul. Am dat-o jos de pe masina si sambata dimineata sau cel tarziu luni ma duc cu ea in brate la un service specializat in asa ceva. Iti zic ce am rezolvat.
  • georgebv

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2004

  • Mesaj Privat
Ok, deci am fost sambata cu turbosuflanta la service. Asa, la prima vedere ei au zis ca arata foarte bine, chiar se mirau. In fine, ideea e ca daca o desfaceau, trebuia sa imi puna kit de reparatie, care costa Euro 200+, si pt. ca nici ei nu erau asa de siguri ca trebuie desfacuta, le-am zis sa scoata numai capacul si sa se uite un pic pe acolo. L-au scos, au verificat jocul axului, este in limite normale, asa ca mi-au recomandat sa nu mearga mai departe. Asa ca mi-au pus capacul la loc si m-am intors acasa cu concluzia: nu e de la turbosuflanta. Pai bun, si atunci de unde e? Cica ar fi de la epurator, ca ar trage de acolo ulei in caz ca este infundat filtrul de aer, si ca de la asta ar fi. Am curatat furtunasul ala de la epurator, si astept sa vad daca mai apare ulei pe el.
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR