Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • toi_rapid

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
dupa ce am facut schimbul de ulei si filtrul aferent se pare ca nu mai trage cum tragea pana acum dupa 2500 de ture....am atins vreun furtun sau vreun fir?

debitmetru .....sau ce s-o fi intamplat ....ceva idei are cineva?
multumesc ......mai bine intreb aici decat la serrvice Shocked
Skip ads

  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,583
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
da ceva mai multe detalii.se aprinde ceva in bord , motor. chiar astazi am fost cu un amic de al meu la un mecanic cu aceasi simptoma ca a ta si a fost senzorul de pe admisie infundat(2.0dti)si cu ocazia asta a curatat toata admisia la turbo si nu mai are probleme.specific ca lui i se aprindea in bord masina cu cheia .ca sa verifici debitmetru procedezi astfel---motor oprit(FARA CONTACT PUS) scoti mufa de la debitmetru si vezi ca daca merge bine ,vina este de la debitmetru dar vezi ca se inregistreaza eroare in calculatorul masini si doar pe tester o poti reseta.
  • toi_rapid

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
da , se aprinde senzorul cu cheita cand vreau sa o turez peste 2500 de ture si nu mai vrea.......
e prea mare coincidenta , dupa ce am schimbat uleiul si filtrul.....daca am atins(deplasat)ceva?

apropo motorul este de 2.200
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,583
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pai nu ar tb sa aiba tb schimbul de ulei cu turatia masinii sa se aprinda in bord masina cu cheita
  • toi_rapid

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
zic asa pt ca am schimbat si filtrul de ulei si zic sa nu fi atins ceva(ala e mai inghesuit acolo), pe langa furtunasele alea ........... nu ca ar avea ceva cu schiumbul fde ulei(sunt optimist)
  • vasi-x63

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salut,am si eu o problema asemanatoare:bec aprins in bord,masinuta cu cheie, am fost la service in 2 locuri diferite si in amindoua a iesit Debitmetru defect. Masina nu trage,motorul merge subturat,cred ca nici nu intra turbo in functiune. Eu am scos mufa de la debitmetru si masina merge la fel.Oare e defect debitmetru sau nu?
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,583
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
se pare ca au dreptate -daca a iesit debitmetrul pe tester atunci cu siguranta este defect
  • vasi-x63

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Atunci sa vad daca gasesc unul bun si in alta parte ca la opel costa 1015 lei
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,583
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
la magazine costa 500 lei unul bosch
  • mark

  • Mesaje scrise: 1,425
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
@vasi-x63 pana sa cumperi debitmetru fa bine si gaseste pe cineva si fa schimb de debitmetru, numai asa poti fi sigur ca al tau e defect, asta ca sa nu dai banii degeaba ... verificati si circuitul de vacuum, eu am avut aceleasi simptome, nu mai intra turbo, am luat la verificat furtunasele de la vacuum si am gasit unul crapat, undeva sub filtrul de polen (vectra b2), am schimbat furtunasul si nu mai am nici o problema.
  • ririnel

  • Mesaje scrise: 2,078
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Si eu tot cu un furtunas am avut problema, era iesit de sub capacul de plastic de la motor. Nu stiu cum arata motorul la zafira dar trebuie cautat in detaliu pe circuit. Cu mufa scoasa de la debitmetru imi mergea la fel de prost motorul si totusi a fost de la furtunas.
Era si martorul aprins in bord.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR