cmd
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Salaj
- Masina: Meriva 2007 1.7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2004
- Mesaj Privat
Ma intrebam care-i ideea cu areul de la filtru care intra la injectoare - injector in cazul meu C14 NZ. Trebuie sa fie rece - cat mai rece citeam eu undeva, trebuie sa fie cald?
Intamplator, ma uitam astazi la capacul filtrului si am vazut acolo un dispozitiv care este actionat de presiunea-vacumul care vine de la corpul injectorului si se leaga la capacul filtrului. cand pornesti masina este actionata o clapeta care inchide accesul aerului rece si lasa pe cel cald. Daca accelerezi, din cate imi dau eu seama, se obtureaza gura de admisie pentru aer cald - preluat de langa motor si se deschide cea de aer rece. din cate am vazut la mine, nu prea functioneaza, adica misca clapeta foarte putin. Ma intrebam daca asta duce cumva la o pierdere de putere a masinii...
daca are cineva o poza cu capacul de la filtrul de are si cu "chestia" despre care vorbesc - care regleaza accesul aerului la injector
Intamplator, ma uitam astazi la capacul filtrului si am vazut acolo un dispozitiv care este actionat de presiunea-vacumul care vine de la corpul injectorului si se leaga la capacul filtrului. cand pornesti masina este actionata o clapeta care inchide accesul aerului rece si lasa pe cel cald. Daca accelerezi, din cate imi dau eu seama, se obtureaza gura de admisie pentru aer cald - preluat de langa motor si se deschide cea de aer rece. din cate am vazut la mine, nu prea functioneaza, adica misca clapeta foarte putin. Ma intrebam daca asta duce cumva la o pierdere de putere a masinii...
daca are cineva o poza cu capacul de la filtrul de are si cu "chestia" despre care vorbesc - care regleaza accesul aerului la injector
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
cmd
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Salaj
- Masina: Meriva 2007 1.7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2004
- Mesaj Privat
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Da e foarte logic, cu cat e aerul mai rece cu atat motorul are mai multa putere. Motorul aspira acelasi volum de aer, dar pentru ca e mai dens intra o masa mai mare, ceea ce permite si introducerea a mai mult combustibil, compresie mai buna si logic o putere mai mare.
Incearca sa dezactivezi de tot sistemul, oricum vara nu cred ca vei avea probleme, scoate furtunul si infunda gaura din capul de injectie ca sa nu traga aer fals, si vezi daca observi vreo diferenta. Iarna insa iti recomand sa il folosesti.
Incearca sa dezactivezi de tot sistemul, oricum vara nu cred ca vei avea probleme, scoate furtunul si infunda gaura din capul de injectie ca sa nu traga aer fals, si vezi daca observi vreo diferenta. Iarna insa iti recomand sa il folosesti.
cmd
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Salaj
- Masina: Meriva 2007 1.7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2004
- Mesaj Privat
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
cmd
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Salaj
- Masina: Meriva 2007 1.7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2004
- Mesaj Privat