sorinelb
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
Am achizitionat de curand masina si cel care a mers cu ea inaintea mea a mers fara antigel cred....,ca pe vas s-a depus ceva impuritati de culoare maro si asta cred ca e de la apa dura,i-am schimbat apa aia si acu i-am bagat antigel cum trebuie dar nu sunt multumit de felul in care da caldura...daca dau p recirculare baga mai multa caldura,in rest vine caldut...poate ati mai intalnit si voi..astept sfaturile voastre.
Multumesc,
- tannu
- ***
- 773 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Vectra
- Bucuresti
tannu
- Mesaje scrise: 773
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
- mariusgmg
- ******
- 4,101 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Iasi
mariusgmg
- Mesaje scrise: 4,101
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
Bafta! Te asteptam!
sorinelb
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
sorinelb
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
- tannu
- ***
- 773 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Vectra
- Bucuresti
tannu
- Mesaje scrise: 773
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
Singurele variante pe care le-as putea vedea sunt lipsa sau defectarea termostatului; ar mai putea fi o problema sa ai depuneri/dopuri pe instalatie sau caloriferul sa fie problematic.
Apa/antigel iti pierde ?
Ca a mers fostul proprietar cu sau fara antigel conteaza mai putin. Teoretic, iarna, obligat trebuia sa bage antigel ca sa nu ii crape blocul motor/vasul de expansiune/furtune/calorifer (de asta te intreb daca ai pierderi de apa ca poate a mers iarna fara antigel si are caloriferul masinii vreo fisura).
Acea culoare maro este normala chiar si daca s-a mers cu antigel. Pt ca nu toata lumea goleste instalatia si schimba antigelul+apa o data pe an sau o data la doi ani. Si nici antigelul folosit in majoritatea cazurilor nu este cel recomandat (cel care ti-l da producatorul masinii fiind mult mai scump si probabil multi considera ca pt o masina second merge si un antigel mai ieftin, de 10 lei/litrul in loc de 30 lei/litru; mentalitatea e "sa nu plezneasca ceva pe timpul iernii, ca oricum il schimb la anu' ", dar se va ajunge la 2-3-4 ani pana va fi schimbat). Oricum, ideea e ca in timp antigelul isi pierde din calitati, apar depunerile pe instalatie si asa se ajunge la culoarea maronie, plus ca mai prinde si un miros urat (cam ca de mortaciune).
Sper ca nu i-ai bagat numai antigel in instalatie ! Sper ca ai pus si apa.
sorinelb
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat