- fm
- **
- 175 mesaje
- din 19 Oct 2005
- Bucuresti
fm
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2005
- Mesaj Privat
- VIPER
- **
- 306 mesaje
- din 22 Sep 2004
- Bucuresti
VIPER
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Exact, si unii vreau sa-l aduca la (sa zicem) 100 CP, adica circa77 CP /litru...
Fiabilitatea cine ti-o garanteaza, "tunarul"
Asta ca sa nu mai vorbesc de faptul ca in orice tara "normala" circuli cu o masina care si-a pierdut garantia OMOLOGAREA si in caz de accident grav asigurarea nu mai e valabila, in afara cazului extrem de putin probabil in care ti-ai reomologat masina... O sa-mi raspunzi, desigur "Who cares, we are in Mioritik Land", dar daca... nu e asa si vei plati o pensie unui nenorocit o viata intreaga
Scuze, parerea mea e sincera, inca suficient de profesionista si fara nici un gand comercial ascuns...
Fiabilitatea cine ti-o garanteaza, "tunarul"
Asta ca sa nu mai vorbesc de faptul ca in orice tara "normala" circuli cu o masina care si-a pierdut garantia OMOLOGAREA si in caz de accident grav asigurarea nu mai e valabila, in afara cazului extrem de putin probabil in care ti-ai reomologat masina... O sa-mi raspunzi, desigur "Who cares, we are in Mioritik Land", dar daca... nu e asa si vei plati o pensie unui nenorocit o viata intreaga
Scuze, parerea mea e sincera, inca suficient de profesionista si fara nici un gand comercial ascuns...
- VIPER
- **
- 306 mesaje
- din 22 Sep 2004
- Bucuresti
VIPER
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
La nemti, cand faci un tuning serios, omologarea (TUV) e inclusa in pret, iar la chip-tuningurile care isi merita numele, masina este urcata pe rulouri si puterea masurata inainte/dupa, eventual cu tine de fata (ma rog... dupa un geam gros...
Uite ce fac belgienii cu Astra Coupe...
http://www.astra-coupe.be/
Uite ce fac belgienii cu Astra Coupe...
http://www.astra-coupe.be/
- turatii
- **
- 293 mesaje
- din 05 Jun 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
turatii
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2005
- Mesaj Privat
E mai usor de scos 100 CP din 1,7 decatr din 1,3l si spun asta din proprie experienta. Intercooler marit si turbina cu geometrie variabila si ai 100 CP din 1,7l. 1,3-ul are deja geometrie variabila, deci nu mai poti decat (eventual) sa-i pui un intercooler mai mare, + modificare management motor pentru compensare flux de aer marit.
Chip tuning pe pe 1,3 e deja vis, cilindreea e pre mica pentru rezultate oneste. Si 1,7 e destul de mic, dar tot e ceva in plus.
Chip tuning pe pe 1,3 e deja vis, cilindreea e pre mica pentru rezultate oneste. Si 1,7 e destul de mic, dar tot e ceva in plus.
- canan17ro
- **
- 132 mesaje
- din 05 Feb 2005
- Astra 2018 16SHT
- Bucuresti
canan17ro
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 16SHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2005
- Mesaj Privat
Pai de ce includem aici modificarile mecanice. S-a zis initial de cip-tuning sau mai nou ramapare.
Motorul de 1.3 CDTI si 90 de cai ajunge la aprox. 115 cai doar din remapare iar cel de 1.7 si 100 de cai ajunge la 130 de cai. (asta cu versiuni normale care au TUV)
Motorul de 1.7 are si el turbina cu geometrie variabila si e destul de diferit de vechile 1.7. Este un motor nou, euro 4, common-rail de generatia a doua, turbina cu geometrie variabila. Ca mecanica e la fel ca si 1.3. Dieselul suporta bine cresterea de putere pentru ca piesele sunt supradimensionate si fac fata solicitarilor.
sorin - eu stiu pe cineva care face in .ro remapare prin obd, fara sa iti desfaca nimic la masina, cu softuri care in germania au omolagare tuv si iti poate oferi si posibilitatea testarii puterii inainte si dupa ramapare. Deci se poate.
1.3 CDTI se monteaza pe Eco Speedster fara modificari mecanice mari si are 132 de cai. Deci motorul tine. Nu apar probleme cu fiabilitatea la o intretinere corecta.
Motorul de 1.3 CDTI si 90 de cai ajunge la aprox. 115 cai doar din remapare iar cel de 1.7 si 100 de cai ajunge la 130 de cai. (asta cu versiuni normale care au TUV)
Motorul de 1.7 are si el turbina cu geometrie variabila si e destul de diferit de vechile 1.7. Este un motor nou, euro 4, common-rail de generatia a doua, turbina cu geometrie variabila. Ca mecanica e la fel ca si 1.3. Dieselul suporta bine cresterea de putere pentru ca piesele sunt supradimensionate si fac fata solicitarilor.
sorin - eu stiu pe cineva care face in .ro remapare prin obd, fara sa iti desfaca nimic la masina, cu softuri care in germania au omolagare tuv si iti poate oferi si posibilitatea testarii puterii inainte si dupa ramapare. Deci se poate.
1.3 CDTI se monteaza pe Eco Speedster fara modificari mecanice mari si are 132 de cai. Deci motorul tine. Nu apar probleme cu fiabilitatea la o intretinere corecta.
- cipo
- **
- 192 mesaje
- din 04 Nov 2005
- Vectra 2007 Z19DTH
- Bucuresti
cipo
- Mesaje scrise: 192
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2005
- Mesaj Privat
pe hartie datele sunt in avantajul motorului mai mic, insa eu as merge pe 1,7. cred ca esta mai fiabil. cum s-a spus mai sus, mai usor e sa scoti puterea dintr-un motor mai mare decat sa-l stresezi pe cel mic.
la chip tuning nici nu m-as gandi pentru motorasul de 1.3.
direfenta de pret iarasi este destul de mica, insa nici performante deosebite nu cumperi de banii aia. trebuie sa te gandesti si la taxele ulterioare: impozit, RCA si ce le-o mai trece guvernantilor prin cap.
asa gandesc eu acum, poate in timp imi voi schimba punctul de vedere.
la chip tuning nici nu m-as gandi pentru motorasul de 1.3.
direfenta de pret iarasi este destul de mica, insa nici performante deosebite nu cumperi de banii aia. trebuie sa te gandesti si la taxele ulterioare: impozit, RCA si ce le-o mai trece guvernantilor prin cap.
asa gandesc eu acum, poate in timp imi voi schimba punctul de vedere.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
canan17ro a scris:Pai de ce includem aici modificarile mecanice. S-a zis initial de cip-tuning sau mai nou ramapare.
Motorul de 1.3 CDTI si 90 de cai ajunge la aprox. 115 cai doar din remapare iar cel de 1.7 si 100 de cai ajunge la 130 de cai. (asta cu versiuni normale care au TUV)
Motorul de 1.7 are si el turbina cu geometrie variabila si e destul de diferit de vechile 1.7. Este un motor nou, euro 4, common-rail de generatia a doua, turbina cu geometrie variabila. Ca mecanica e la fel ca si 1.3. Dieselul suporta bine cresterea de putere pentru ca piesele sunt supradimensionate si fac fata solicitarilor.
sorin - eu stiu pe cineva care face in .ro remapare prin obd, fara sa iti desfaca nimic la masina, cu softuri care in germania au omolagare tuv si iti poate oferi si posibilitatea testarii puterii inainte si dupa ramapare. Deci se poate.
1.3 CDTI se monteaza pe Eco Speedster fara modificari mecanice mari si are 132 de cai. Deci motorul tine. Nu apar probleme cu fiabilitatea la o intretinere corecta.
Motorul de 1.3 CDTI si 90 de cai ajunge la aprox. 115 cai doar din remapare iar cel de 1.7 si 100 de cai ajunge la 130 de cai. (asta cu versiuni normale care au TUV)
Motorul de 1.7 are si el turbina cu geometrie variabila si e destul de diferit de vechile 1.7. Este un motor nou, euro 4, common-rail de generatia a doua, turbina cu geometrie variabila. Ca mecanica e la fel ca si 1.3. Dieselul suporta bine cresterea de putere pentru ca piesele sunt supradimensionate si fac fata solicitarilor.
sorin - eu stiu pe cineva care face in .ro remapare prin obd, fara sa iti desfaca nimic la masina, cu softuri care in germania au omolagare tuv si iti poate oferi si posibilitatea testarii puterii inainte si dupa ramapare. Deci se poate.
1.3 CDTI se monteaza pe Eco Speedster fara modificari mecanice mari si are 132 de cai. Deci motorul tine. Nu apar probleme cu fiabilitatea la o intretinere corecta.
*
Nu o lua in nume de rau, dar mecanica NU se rezuma la o simpla documentatie cu ajutorul domnului Google, cu inghitirea cifrelor adesea fanteziste vehiculate in stanga si in dreapta... 132 cai dintr-un motor TD de 1300 este MAI MULT decat puterea masinilor care alearga in formula TDI (circa 190 cai la 2000 cmc sau cea Peugeot (185 la 2200 cmc).
Este o ENORMA diferenta intre ceea ce se pretinde de catre "remaperi" si ceea ce gasesti sub capota dupa ce sari cu banul ) desigur ca ceva progrese exista, dar personal consider ca cel mai bun compromis performante/consum/fiabilitate este EXACT cel pbtinut de motoristii de la GM pe motorul lor de mare serie CEL MAI PUTERNIC (90,100,150 cai pentru actualul 1300, 1700 respectiv 1900). Dezvoltarea unui motor actual cere investitii de sute de milioane $, putin probabil ca un atelier dotat cu o sonda OBD si doua laptopuri sa faca mai bine...
Este trist pentru pasionati, dar daca vrei sa "te joci" cu un motor, cel mai bine pentru nervii tai este sa alegi unul cu 4 carburatoare orizontale
Motorul de pe "Eco Speedser" este o extrapolare "de curse" a motorului de serie si este o "vitrina tehnologica" a firmei, acesta fiind mult diferit in interior. Daca asta iti spune ceva, pistoane cu insertie de invar, biele forjate, racire cu ulei a pistoanelor, tolerante diferite la echipajul mobil, acordare diferita a sistemului gazodinamic (alte unghiuri la axa cu came, alt profil al colectorului de evacuare, probabil alta turbina), debit sporit la pompele de apa si ulei si multe, multe altele... Deci, "asta nu se pune", cel putin daca nu vrei sa te coste modificarile mai mult decat masina noua...
Si acum, partea cea mai delicata si care va "supara" pe unii remaparea prin OBD... posibila la orice Opel dupa 2000-2001, rezultatela nu sunt intotdeauna pe masura investitiei... Puterea POATE creste (si CHIAR creste... ) Dar fiabilitatea Garantat TUV Traiesti in GER Daca nu "nu se pune" Chestia cu pensia alimentara ramane deci valabila...
Acum mai serios, credeti ca marile firme TOATE, FARA EXCEPTIE scot modele la care se mai poate face mare lucru Deci competitia intre ele este doar "pentru galerie"
Si ca sa nu fiu chiar asa de negativ, sa dau si eu preconizarile mele...
- un NU hotarat la TOATE motoarele pe benzina, in afara cazului cand o faci din pasiune
- Da, fara rezerve, la motoarele "de atac" ale firmei (DT 2000 cmc de 82 cai, similar cu DTi de 100 cai, 1.9 de 120 cai, 1.3 de 70 cai, de exemplu)
- NU la motoarele Diesel "impinse"
- metoda optima (desi ne-eleganta tehnic) este "pacalirea" calculatorului prin montarea unei "cutiute" suplimentare, o desfaci, pui mufa la loc, ai omologarea din nou si poti trece controlul tehnic E bizar, dar pretul "outside" este foarte apropiat de cel al unei interventii "soft-only", care NU implica nici o investitie din partea celui care o opereaza... Este de asemenea potrivita celor care iau masina in leasing, eventual o mai si schimba...
- canan17ro
- **
- 132 mesaje
- din 05 Feb 2005
- Astra 2018 16SHT
- Bucuresti
canan17ro
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 16SHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2005
- Mesaj Privat
Este o ENORMA diferenta intre ceea ce se pretinde de catre "remaperi" si ceea ce gasesti sub capota dupa ce sari cu banul ) desigur ca ceva progrese exista, dar personal consider ca cel mai bun compromis performante/consum/fiabilitate este EXACT cel pbtinut de motoristii de la GM pe motorul lor de mare serie CEL MAI PUTERNIC (90,100,150 cai pentru actualul 1300, 1700 respectiv 1900).
Eu ti-am zis mai sus pe cineva care iti ofera posibilitatea testarii puterii. In toate cazurile ceea ce e de asteptat se confirma. 1.9 CDTI exista si in varianta de 180 de cai dar inca nu este lansat. Deci 150 s-ar inscrie la remap dupa ideile tale. Producatorul lasa intotdeauna rezerve mari de putere la un motor nou proiectat pentru versiunile viitoare de putere. La un remap in limite normale (ca sunt 3 versiuni : tuned low, tuned si RACE) nu exista riscul unor probleme din cauza noului soft decat daca acesta e facut de "gigel de la colt". In acest caz turbina este cea care sufera din cauza fenomenului de surge care apare la o mapa prost facuta.
Motorul de pe "Eco Speedser" este o extrapolare "de curse" a motorului de serie si este o "vitrina tehnologica" a firmei, acesta fiind mult diferit in interior.
Corect! Am vrut doar sa arat ca se poate.
Dar fiabilitatea Garantat TUV Traiesti in GER Daca nu "nu se pune"
Pai daca e garantat TUV atunci inseamna ca mapa a fost gandita sa fie problem free ca altfel iti sareau in cap toti cei cu probleme si in .de nu e un lucru de dorit daca vrei sa rezisti pe piata. E aceiasi mapa ca in germania deci aceiasi calitate. Daca are certificat TUV inseamna ca rezultatele produse de remap au fost studiate si rezultatele au demonstrat ca nu influenteaza fiabilitatea.
Si ca sa nu fiu chiar asa de negativ, sa dau si eu preconizarile mele...
- un NU hotarat la TOATE motoarele pe benzina, in afara cazului cand o faci din pasiune
- Da, fara rezerve, la motoarele "de atac" ale firmei (DT 2000 cmc de 82 cai, similar cu DTi de 100 cai, 1.9 de 120 cai, 1.3 de 70 cai, de exemplu)
- NU la motoarele Diesel "impinse"
- un NU hotarat la TOATE motoarele pe benzina, in afara cazului cand o faci din pasiune
- Da, fara rezerve, la motoarele "de atac" ale firmei (DT 2000 cmc de 82 cai, similar cu DTi de 100 cai, 1.9 de 120 cai, 1.3 de 70 cai, de exemplu)
- NU la motoarele Diesel "impinse"
La liniuta 1 si 2 sunt de acord. La 3 nu poti stii daca e impins - posibil sa apara unul si mai puternic (am zis mai sus cu 1.9 CDTI si 180 de cai). La 1.9 CDTI eu cred ca baza a fost cel de 150 din care s-a degonflat puterea la 120 si 100. Tot din cel de 150 s-a crescut puterea la 180 si 212 cu bi-turbo.
- metoda optima (desi ne-eleganta tehnic) este "pacalirea" calculatorului prin montarea unei "cutiute" suplimentare, o desfaci, pui mufa la loc, ai omologarea din nou si poti trece controlul tehnic E bizar, dar pretul "outside" este foarte apropiat de cel al unei interventii "soft-only", care NU implica nici o investitie din partea celui care o opereaza... Este de asemenea potrivita celor care iau masina in leasing, eventual o mai si schimba...
Se numeste Power Box si eu nu o recomand deloc. Aceast "cutiuta" se monteaza inainte de ECU si trimite informatii eronate ECU-ului masinii de la diferiti senzori iar acesta forteaza motorul sa mearga la alti parametrii producand mai multa putere. In caz ca ECU detecteaza probleme la motor el intra in "limp mode" (un fel de siguranta pentru a nu se produce avarii in care motorul merge la putere redusa - un fel de "safe mode" de la windows). Daca ai Power Box, limp mode nu mai este posibil si pot aparea defectiuni grave. Si prin OBD poti trece in 2 minute la soft-ul original pentru a te prezenta la service, revizie, etc. si inca 2 minute dupa pentru a reveni la versiunea tuned.
Am deviat de la topic dar am vrut sa raspund. Nu voi mai fi Off Topic deci voi posta numai pe subiect daca va fi nevoie..
- VIPER
- **
- 306 mesaje
- din 22 Sep 2004
- Bucuresti
VIPER
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2004
- Mesaj Privat
Aia cu NU motoarelor pe benzina mi se pare aberatie, asta ca sa raspund in acelasi ton... Ca unii prefera Diesel, e treaba lor. Cand insa ai banii numarati, este si benzina o alternativa, nu? O masina nu sta numai in consum... Nu incepem iar aici vesnica polemica putere-cuplu, ca nu are rost, fiecare tabara are atuurile ei. Eu ii respect pe cei cu diesel dar nu mi-as lua diesel decat la batranete sau daca ar fi SUV. Nu vreau sa-l supar pe tizul meu care are un motor foarte reusit, dar, uite, zic si eu:
- un NU hotarat la TOATE motoarele diesel, in afara cazului cand o faci din pasiune
- un NU hotarat la TOATE motoarele diesel, in afara cazului cand o faci din pasiune
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Imi pare rau, eu am uitat sa precizez ca NU sunt implicat in chip-business si eventual sa cer politicos ca fiecare sa precizeze acelasi lucru si sa isi decline un pic competenta, in afara de cea obtinuta din prospectele frumos colorate si "savant" comentate ale firmelor de tuning... , nu de altfel dar termenii care apar sunt mai mult din aceasta sfera decat din cea motoristica...
Sincer sa fiu eu NU CRED ca din chip se mai poate face mare lucru la motorul cel mai "impins" din serie, iar IPOTETICA evolutie inspre 180-210-240 de ce nu 1500 de cai dintr-un motor "de motoreta" ma cam face sa rad... Oricum, testerul "spune", in ultima instanta, ceea ce doreste cel care il manipuleaza
Eu ma refeream exclusiv la posibilitatile de modificare "rentabila" a unei masini folosibile curent, nu de transformarea extrem de costiditoare a unei masini de serie in F1, la un pret prohibitiv si o fiabilitate redusa la cel mult 100k si folosibila doar la "liniute"
In plus sunt curios de unde vin hartile alea atata de minunate e evident ca o optimizare comparabila cu cea de firma nu este la indemana unei structuri de talia unei firme de map-tuning, iar "omuletii verzi" nu au adus-o din viitor, din productia Opel/Fiat 2010
Asi dori, in plus, sa se prezinte aici si unele linkuri (altele decat propuneri comerciale cu cifre impuse de serviciile marketing) care sa sustina afirmatiile unora si altora... NU de alta, dar sa imi fac si eu o idee "direct la sursa"
VIPER> sorry, m-am exprimat gresit nu citi "NU pe benzina" ci "NU chip-tuningului la masini pe benzina"... la cei 300 de E modificarea, mai pui 300 si iti iei motorul mai mare... Asta, evident, tot din prisma "rentabilitatii"...
Desi un pic colateral, asi dori sa precizez si chestiai aia cu asigurarea... bref, este vorba de un contract privat, care spune pe scurt ca "tu imi dai XXX lei pe an si eu iti acopar magariile facute la volanul unei masini cu caracteristicile YYY", deci implicit ORICE tuning de care asiguratorul nu stie te poate educe (la limita) dupa gratii sau la sapa de cauciuc...
Deci, ca sa revin la subiect, intre cele doua, recomand 1700... Netunat
Sincer sa fiu eu NU CRED ca din chip se mai poate face mare lucru la motorul cel mai "impins" din serie, iar IPOTETICA evolutie inspre 180-210-240 de ce nu 1500 de cai dintr-un motor "de motoreta" ma cam face sa rad... Oricum, testerul "spune", in ultima instanta, ceea ce doreste cel care il manipuleaza
Eu ma refeream exclusiv la posibilitatile de modificare "rentabila" a unei masini folosibile curent, nu de transformarea extrem de costiditoare a unei masini de serie in F1, la un pret prohibitiv si o fiabilitate redusa la cel mult 100k si folosibila doar la "liniute"
In plus sunt curios de unde vin hartile alea atata de minunate e evident ca o optimizare comparabila cu cea de firma nu este la indemana unei structuri de talia unei firme de map-tuning, iar "omuletii verzi" nu au adus-o din viitor, din productia Opel/Fiat 2010
Asi dori, in plus, sa se prezinte aici si unele linkuri (altele decat propuneri comerciale cu cifre impuse de serviciile marketing) care sa sustina afirmatiile unora si altora... NU de alta, dar sa imi fac si eu o idee "direct la sursa"
VIPER> sorry, m-am exprimat gresit nu citi "NU pe benzina" ci "NU chip-tuningului la masini pe benzina"... la cei 300 de E modificarea, mai pui 300 si iti iei motorul mai mare... Asta, evident, tot din prisma "rentabilitatii"...
Desi un pic colateral, asi dori sa precizez si chestiai aia cu asigurarea... bref, este vorba de un contract privat, care spune pe scurt ca "tu imi dai XXX lei pe an si eu iti acopar magariile facute la volanul unei masini cu caracteristicile YYY", deci implicit ORICE tuning de care asiguratorul nu stie te poate educe (la limita) dupa gratii sau la sapa de cauciuc...
Deci, ca sa revin la subiect, intre cele doua, recomand 1700... Netunat
- canan17ro
- **
- 132 mesaje
- din 05 Feb 2005
- Astra 2018 16SHT
- Bucuresti
canan17ro
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 16SHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2005
- Mesaj Privat
Viper - Sorin sa referea la faptul ca nu este de acord cu ideea de cip-tuning la benzina pentru ca va fi o crestere prea mica pentru banii dati.
I-am raspuns lui sorin pe privat ca sa nu mai deviem de la topic.
On topic - daca sunt banii as merge pe 1.7 dar i-a in calcul si costurile ulterioare mai mari (acciza mai mare, asigurarea, casco, etc.).
I-am raspuns lui sorin pe privat ca sa nu mai deviem de la topic.
On topic - daca sunt banii as merge pe 1.7 dar i-a in calcul si costurile ulterioare mai mari (acciza mai mare, asigurarea, casco, etc.).
- Ire Adrian
- **
- 137 mesaje
- din 01 Dec 2007
- Astra 2005
- Maramures
Ire Adrian
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
- Ire Adrian
- **
- 137 mesaje
- din 01 Dec 2007
- Astra 2005
- Maramures
Ire Adrian
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2007
- Mesaj Privat
Fyl
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2007
- Mesaj Privat
si eu am un 1.3 CDTI Easytronic de aproape 1an, 20.000km pina acum, consum mediu 6.0% de cind am luat masina, 2/3 afara, 1/3 in Bucuresti
in afara de problemele cu DPF-ul ( https://www.clubopel.com/vie...=dpf&start=20 ) si de faptul ca vara la mers in coloana cite 50m per minut prin Bucuresti AC-ul e o adevarata frina de motor (si cum n-am controlul ambreiajului ori uneori il lasa/ridica prea repede si mai simt hopuri
), n-am de ce sa ma pling
miine plec pina la Viena, sint curios cum se comporta cu motorina de afara
in afara de problemele cu DPF-ul ( https://www.clubopel.com/vie...=dpf&start=20 ) si de faptul ca vara la mers in coloana cite 50m per minut prin Bucuresti AC-ul e o adevarata frina de motor (si cum n-am controlul ambreiajului ori uneori il lasa/ridica prea repede si mai simt hopuri
), n-am de ce sa ma pling
miine plec pina la Viena, sint curios cum se comporta cu motorina de afara
- daniel9687
- *
- 13 mesaje
- din 21 Feb 2008
- Astra 2006
- Constanta
daniel9687
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2008
- Mesaj Privat
si eu am un 1.3 CDTI si sunt multumit ca si consum si putere
in oras 7 l%
problema e la schimbatul bujiilor incandescente sunt foarte subtiri
si cred ca ar trebui schimbate mai des chiar daca nu sunt arse
alta problema am avut-o cu furtunul de la turbina sa spart si costa foarte mult in jur de 470 RON
in rest e un motor OK cutia e manuala cu 6 viteze
in oras 7 l%
problema e la schimbatul bujiilor incandescente sunt foarte subtiri
si cred ca ar trebui schimbate mai des chiar daca nu sunt arse
alta problema am avut-o cu furtunul de la turbina sa spart si costa foarte mult in jur de 470 RON
in rest e un motor OK cutia e manuala cu 6 viteze
CBoclajc
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2020
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat