Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  • as3dyum

  • Mesaje scrise: 1,037
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2006 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Deschid acest topic pentru ca am observat ca aceasta problema este chiar persistenta la modele opel si ma refer in special la astra g.
Toba finala la astra este conectata cu toba intermediara cu o asa-zisa flansa sustinuta de doua suruburi cu arc ce la mine dau semne grave de inbatranire si rugina...in aceeasi situatie se afla si toba finala a unui prieten ce de asemenea a prins rugina....
Exista vopsele "termo" ,ce aplicate, protejeaza cumva aceste parti componente?
Spunea cineva de 2 straturi de bronz dar nu cred ca ar da rezultate prea bune...
Imi cer scuze daca pe baza acestui subiect s-a mai discutat..
Skip ads

  • velu_cluj

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Io zica ca se poate da cu spray de sobe sau de tobe (rezista pana la cateva sute de grade). Eu am luat de la Baumax. Argintiu (bronz) dar scria clar pe el ca-i pentru sobe, cu rezistenta la temperaturi ridicate.
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,515
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
sau poti sa dai cu zinc la spray e pentru tobe este un fel de bronz (argintiu
eu am dat pe toba pe care am pus-o noua ,acolo unde a sudat suporti ,si ca sa nu rugineasca am dat cu zinc si apoi cu vopsea neagra ca sa nu se vada urat argintiul ala sub masina
  • rhodense

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Eu am gasit vopsele termice care rezista pana la 600 C in doua variante de culori argintiu si negru.Am folosit negrul deoarece argintiul nu prea era esteic masina fiind neagra
  • as3dyum

  • Mesaje scrise: 1,037
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2006 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
cum se numeste produsul, in cazul vopselelor termice ce rezista pana la 600 * C?
  • ovidium

  • Mesaje scrise: 1,016
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Sunt spayuri in Praktiker, Careffour - poate si Metro.
Scrie pe ele pana la cate grade rezista!
  • rhodense

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Hot paint si este spray .
  • inspectoratul

  • Mesaje scrise: 751
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Cea mai buna solutie din cate stiu eu este aurolacul ... si nu cred ca costa mai mult de 5 lei Smile

Protejeaza de rugina, rezista la temperaturi foarte mari, se aplica pe aproape orice suprafata.
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,343
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Rugina la tobe apare din interior spre exterior. Deci ar trebui sa fie vopsite pe interior.
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Si eu am rugina destul de urita la tobe, dar inca nu sint sparte, nu scot zgomot. Ba chiar un tinichigiu mi-a zis ca mai merg 3-4 ani asa. Eu as vrea sa le curat si apoi sa le tratez cu ceva impotriva riginii, insa problema mea e ca fiind ruginite si suruburile care conecteaza media de finale se vor desface cu flexul sau trebuie date alte gauri... Altii au zis ca daca are pete negre/ruginii e pe duca. Atasez niste poze, poate va dati cu parerea.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Mai degraba sa te preocupe starea izolatiei anti-corozive a caroseriei . Cel putin in poza 2 vad niste ,,lonjeroane,, atacate de rugina. Sigur , sint ,,grosute,, si vor rezista inca ceva vreme dar de obicei rugina avanseaza si se intinde pe sub stratul anti-coroziv si aparent ,,la suprafata,, nu se vede nimic.
Asemanator era ,,jugul,, de la G-ul meu si n-ai fi zis ca e chiar asa de atacat pana n-am inceput sa lovesc in el cu o surubelnita serioasa. Au inceput sa se desprinda placi de ,,fier copt,,. Am concluzionat la final ca inca e sanatos ca si rezistenta asa ca l-am grunduit in 2 straturi ( evident , l-am lovit si curatat pana l-am facut luna ) .
Pentru evacuare s-a discutat mai sus despre vopsele cu rezistenta termica dar sincer nu-i prea vad rostul. Problema este condensul si fierbanteala din interior care ,,coace,, fierul.
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
O recomandare de spray folosit de cinevacu rezultate acceptabile? Am programat razuirea ruginii, dar nu pot lasa tobele doar curatate. Am auzit de procesul de sablare, are rost?
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Sablarea presupune jet de aer cu presiune + nisip ( sau bile sticla, bile otel , etc ). Avantaj - curata . Dezavantaj - curata si din material .
Sincer , eu vad problema ta mai mult ca un moft dar totusi incerc sa te inteleg. Smile
Nu stiu de spray-uri dar luat pe nepregatite sa zicem , imi aduc aminte de acea ,,vopsea,, cu care faceau oamenii de la tara burlanele la sobele de vara ( inclusiv sobele ) .Parca Lunar ii zicea si se gasea pe la ,,metalo-chimice, Are o tenta argintie -nedefinita.
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Moft ar fi sa le schimb cu unele noi care costa vreo 1300 lei. Asa, dau vreo 200-300 si le prelungesc viata. Nici nu ma dau banii afara din casa si nici nu cresc in pom. Niciodata nu am stat sa pice de tot ceva la masina ca sa schimb si alte chestii aditionale si sa risc s-o pun pe butuci. Atit respect am pentru mine si pentru ceilalti soferi.
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,841
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Recomandarea mea ar fi daca tot vrei sa ai ceva bun.
Traseu inox inafara de serpisori( costa gen 300-400 lei)
Tobele curate cum poti tu( poti sa le dai cu deruginol de 2,3 ori) si dupa le imbraci in spray de/cu zinc.
Iese ceva frumos si bun Smile
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
lbanias a scris:Moft ar fi sa le schimb cu unele noi care costa vreo 1300 lei. Asa, dau vreo 200-300 si le prelungesc viata. Nici nu ma dau banii afara din casa si nici nu cresc in pom. Niciodata nu am stat sa pice de tot ceva la masina ca sa schimb si alte chestii aditionale si sa risc s-o pun pe butuci. Atit respect am pentru mine si pentru ceilalti soferi.

Simt ca te-ai simtit putin ofensat dar chiar nu asta a fost intentia mea.
Dupa cum ti s-a mai spus - problema la evacuare apare din interior mai mult . Vaporii de apa + gaze fiebinti reprezinta reteta de succes pentru ,,coacerea,, evacuarii.

Daca n-ai un strat de protectie DEDICAT temperaturilor inalte , atunci mai bine lasa-le asa. Deruginolul si orice altceva neconform iti va da cu fum care tot va reusi sa se infiltreze si in habitaclu. Vei sta la semafor cu ochii inlacrimati !
Chiar si acel Lunar de care vorbeam scoate ceva fum la fiebinteala dar intr-o zi/ doua trece.

PS - spre deosebire de tine , eu nu gadal masinile preventiv. Trag de ea pana crapa ceva . Cu penultimul motor mergeam cu becul la ulei palpaind ca pomul de iarna si-mi consuma 1 l ulei la 200 km . Dupa 6 luni mi-a iesit o biela prin bloc ! Smile Si gata.
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc de sfaturi (mai putin PSul), nu m-am suparat deloc. Probabil ca o sa le curat macar cu peria si sa schimb macar imbinarile , suruburile. Nu e o avere nici sa iau tobe noi, dar daca tot sta masina nefolosita de ce nu sa o bibilesc putin.
  • sudcraiova

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Ce a-ti folosit pentru rugina ?
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR