Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • clasic

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1983
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2008

  • Mesaj Privat
adica eu mai am... Laughing stie cineva cat trebuie sa fie distanta dintre platini?eu am reglat ca la oltcit ca de-aia am avut inainte ,dar ma gandesc ca nu e tocmai buna distanta din cauza faptului ca se afuma bujiile chiar si la drum lung. motorul este OHC 12st iar delcoul vine in linie cu arborele, nu "infipt" in motor ca la dacie.mersi mult! ps. bujiile sunt champ*** RN9YC. porneste si mai greu de cand a dat frigul,dar ma gandesc ca e si de la bujii..
Skip ads

  • aureltv

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2008

  • Mesaj Privat
verifica, curata fisa contacte delcou->bobina de inductie
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
vezi bujiile nu platina, platina e bine reglata problema e calitatea bujiilor eu aveam probleme cu platina si am schimbat pana si condensatorul dar pana nu am schimbat o bujie care scanteia mai greu si curenta ca dracu am avut parte numai de belele printre care niste opriri in mijlocul intersectiei si altele.O bujie paralizata nenoroceste platina imediat dupa montare iar atunci bujiile nu au cum sa mai fie caramizii
  • clasic

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1983
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2008

  • Mesaj Privat
sa incerc oare si niste ngk bpr6e ?ca porneste mai greu nu ma deranjeaza cat ma deranjeaza faptul ca merge foarte bine dupa ce porneste,prin oras...in schimb daca plec la un drum mai lung,cam dupa aprx. 80km incepe sa dea in nas brusc ca si cum ar ramane fara benzina (lucru exclus) doar cand dau sa o accelerez si sa plec de pe loc.opresc motorul, o las cateva secunde,porneste bine,plec si dupa 60/80km la fel....partea de alimentare cu benzina,jiglere este exclusa,singura problema ar fi bujiile sau platina.
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
nu consider ca tre sa pui bujii de marca sau scumpe ci doar sa fie functional OK sa schimbi platina si sa pornesti motorul cateva minute dupa care verifici platina inca o data sa vezi daca nu-i puscata atunci e 100% ok daca platina ii puscata mai verif bujii ,condensator, fise
  • clasic

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1983
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2008

  • Mesaj Privat
platina este noua iar daca se impusca mergea rau tot timpul...fisele sunt noi si verificate de "n" ori.mai ramane condensatorul de verificat si de cumparat alte bujii. cum spuneam si mai sus,culmea este ca merge bine(cu exceptia pornirilor mai grele de cand a dat frigul),problema apare doar dupa 60,80 uneori chiar si 100km de mers la drum intins....in rest merge neastempat de bine!
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Astept rezultatul dupa ce schimbi bujiile dar vezi ca cele pe care le cumperi sa fie si functional ok
  • gabiady

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Kadett 1980 1.2n
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2007

  • Mesaj Privat
verifica distanta platinei,trebuie sa fie 0,35 0,4mm fisa centrala sa nu fie intrerupta sau bobina sa nu dea la masa, ar mai fi rotorul distribuitor din punctul central spre varful de repartitie =2,5--5k
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR