probelma ta este la circuitul de vacum. de aici rezulta mai multe posibilitati:
- pompa de vacum (se afla in capatul chiuleasei - aceasta problema este foarte rara - defapt rarisima)
- furtunele de vacum (cu astea zic sa incepi) - verificarea e simpla - le scoti unul cate unul si bagi aer cu presiune pe ele si vezi daca scapa sau uita-te foarte atent la imbinarile lor de la capat (cauciucurile alea) sa nu fie imbatranite si crapate
- electrovalvele de vacum (membrana sparta sau bobina electrica dusa) - se verifica usor in sensul ca le dai jos si le alimentezi direct la 12 volti - daca fac o scanteie mica sunt ok din punct de vedere electric - nu e obligatoriu sa bazaie
- egr (blocat - gripat sau membrana fisurata) - se poate ferifica foarte usor
- solenoid pompa de vacum de pe adisie (este ca o pompita mica care actioneaza valvele de recirculare - poate sa aiba membrana sparta sau din cauza faptului ca ai admisia plina cu pamant sa nu le mai poata inchide si deschide - din cauza motorinei foarte proaste de la noi)
LE: recomand in primul rand sa mergi sa faci o diagnoza ca sa stii de unde pleci
LE2:uite si o schema a circuitului de vacum
url
https://www.postimage.org/image.php?v Pq24L_60 img
https://www.postimage.org/Pq24L_60.jpg /img /url