mihai0811
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2004
- Mesaj Privat
AM DEPISTAT CAUZA PENTRU CARE MASINA NU AVEA PUTERE SI MOTORUL NU FUNCTIONA CORECT.
SUPAPA DE RECIRCULARE GAZE ARSE ARE UN PISTONAS ACTIONAT DE UN ELECTOMAGNET SI DE UN ARC.ACESTA S-A INTEPENIT SI NU MAI RECIRCULA GAZELE DIN GALERIE.
POATE CINEVA SA-MI SPUNA UNDE SE POATE GASI LA DEZMEMBRARI O ASEMENEA SUPAPA, DEOARECE NU PREA MERGE CURATATA, ESTE CAPSULATA SI LA MAGAZIN ESTE CAM 4.5 MILIOANE?(SE PARE CA SI ARCULETUL ESTE CAM SLABIT)-OPEL VECTRA MODEL 1994-1.6 VERDE BOSCH MONOTRONIC.MULTUMESC ANTICIPAT.
SUPAPA DE RECIRCULARE GAZE ARSE ARE UN PISTONAS ACTIONAT DE UN ELECTOMAGNET SI DE UN ARC.ACESTA S-A INTEPENIT SI NU MAI RECIRCULA GAZELE DIN GALERIE.
POATE CINEVA SA-MI SPUNA UNDE SE POATE GASI LA DEZMEMBRARI O ASEMENEA SUPAPA, DEOARECE NU PREA MERGE CURATATA, ESTE CAPSULATA SI LA MAGAZIN ESTE CAM 4.5 MILIOANE?(SE PARE CA SI ARCULETUL ESTE CAM SLABIT)-OPEL VECTRA MODEL 1994-1.6 VERDE BOSCH MONOTRONIC.MULTUMESC ANTICIPAT.
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- CatalinE
- **
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
- ron
- **
- 297 mesaje
- din 18 Jun 2004
- Astra 2003 Z16SE
- Constanta
ron
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2004
- Mesaj Privat
Ce ati aratat voi in poze seamana cu ce e la C16NZ, dar nu e nimic electric acolo. EGRul e actionat vacuumatic. Ca sugestie, eu l-am scos de tot, am facut la un mester strungar o flansa, de fapt o placa de tabla de 1 cm, de forma talpii valvei, cu cele doua gauri de prindere a suruburilor. Am pus aceasta placa cu o garnitura de klingherit si una de cupru, in ordinea asta, in locul valvei originale si am obturat vacuumul care o actiona. Pana acum totul OK (6000 km).
Se zice ca acest EGR recircula gazele arse, ajutand la obtinerea de noxe mai mici. Asta voi vedea la ITP. Consumul nu s-a modificat, cel putin nu vizibil. Se mai zice ca EGR mai ajuta si la racirea motorului, in sensul ca recirculand acele gaze cred ca de fapt in cilindru nu mai exista doar amestec bun de ars, ci si gaz inert, care normal nu produce nici un efect la explozie (practic mergi cu amestec mai putin). Astfel, la temperaturi mici, nu s-ar mai produce la acelasi nivel monoxidul de azot, gaz important in noxe...
Sfatul meu e sa incerci tot asa ceva, cu atentie sa faci acea piesa din fier/otel de grsime cel putin 10mm, altfel la strangere pe motor se va curba si vor rezulta neetanseitati.
Succes !
Se zice ca acest EGR recircula gazele arse, ajutand la obtinerea de noxe mai mici. Asta voi vedea la ITP. Consumul nu s-a modificat, cel putin nu vizibil. Se mai zice ca EGR mai ajuta si la racirea motorului, in sensul ca recirculand acele gaze cred ca de fapt in cilindru nu mai exista doar amestec bun de ars, ci si gaz inert, care normal nu produce nici un efect la explozie (practic mergi cu amestec mai putin). Astfel, la temperaturi mici, nu s-ar mai produce la acelasi nivel monoxidul de azot, gaz important in noxe...
Sfatul meu e sa incerci tot asa ceva, cu atentie sa faci acea piesa din fier/otel de grsime cel putin 10mm, altfel la strangere pe motor se va curba si vor rezulta neetanseitati.
Succes !
kadett18
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2004
- Mesaj Privat
cmd
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Salaj
- Masina: Meriva 2007 1.7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2004
- Mesaj Privat
parca si mie simt ca mi-a scazut din putere la masina. nu prea mai are sprint. deh, e si ea batrana. presupun ca poate fi si din cauza egr.sa vedem daca gresesc: la mine c14nz din capacul motorului iese un furtun care reintra in motor dar nu vad exact unde/mi se pare ca mai jos de pistoane/in orice caz, nu in galerie. cand am desfacut capacul si furtunul partea de jos era infundata cu ulei si probabil ceva mizerii. am curatat un pic dar nu am insistat nestiind despre ce era vorba, nu i-am dat atentie. sa fie asta recircularea gazelor? mi s-a rupt furtunul atunci ca era uzat si i-am pus altul, putin mai mic , fortzat, si un pic parca e gatuit. afecteaza cu ceva?
mihai0811
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2004
- Mesaj Privat
mihai0811
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2004
- Mesaj Privat
cloodvand
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1992 C 16 NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2008
- Mesaj Privat