- Kappy
- OP
- 325 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 325
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
Am o Vectra A C20NE si de ceva timp imi arunca ulei pe admisie, mai precis il gasesc pe filtrul de aer. Esapamentul e curat si nu da nici cu fum albastrui pe teava.
Unii zic ca's segmentii dar nu prea ii cred pt ca daca ar fi segm de vina ar trebui sa arunce uleiul pe esapament (ce ar mai ramane din el).
Astept pareri.
Urmeaza ca in weekend sa ii masor compresia (daca fac rost de un manometru).
Va multumesc dinainte pt raspunsuri
Am postat mesaju aiurea (sunt obosit ) rog un moderator sal mute la probleme tehnice
Unii zic ca's segmentii dar nu prea ii cred pt ca daca ar fi segm de vina ar trebui sa arunce uleiul pe esapament (ce ar mai ramane din el).
Astept pareri.
Urmeaza ca in weekend sa ii masor compresia (daca fac rost de un manometru).
Va multumesc dinainte pt raspunsuri
Am postat mesaju aiurea (sunt obosit ) rog un moderator sal mute la probleme tehnice
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
subscriu,
Am primit si eu sfaturi de la tot felul de cunoscatori la mine astea au fost din 16 semeringuri erau duse 8 eu aveam probleme si cu electrovalva de relanti care nu mai functiona datorita excesului de ulei din gazele recirculate.
Recomand sa verifici compresia daca este necesar sa reconditionezi chiulasa(supape, scaune curatate), te va costa ceva sa schimbi toate semeringurile si garniturile dar merita. Odata chiulasa demontata vei putea masura si ovalitatea camasilor sa verifici in ce stadiu se afla.
Am primit si eu sfaturi de la tot felul de cunoscatori la mine astea au fost din 16 semeringuri erau duse 8 eu aveam probleme si cu electrovalva de relanti care nu mai functiona datorita excesului de ulei din gazele recirculate.
Recomand sa verifici compresia daca este necesar sa reconditionezi chiulasa(supape, scaune curatate), te va costa ceva sa schimbi toate semeringurile si garniturile dar merita. Odata chiulasa demontata vei putea masura si ovalitatea camasilor sa verifici in ce stadiu se afla.
- Kappy
- OP
- 325 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 325
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
Dap , mersi de raspunsuri asta ziceam si eu ca e. De fapt eram cam 80%sigur .E bine sa intrebi mai multa lume inainte sa te apuci de ceva
Aaaaa.. miam adus aminte ca am intrebat acu vro 2 luni de garnitura de chiulasa si semeringuri la un mag de piese si facea cu totul vro 2 mil. Acu ramane sa vad cand moi apuca de ea si sa vad unde duc chiulasa aia la rectificat
Aaaaa.. miam adus aminte ca am intrebat acu vro 2 luni de garnitura de chiulasa si semeringuri la un mag de piese si facea cu totul vro 2 mil. Acu ramane sa vad cand moi apuca de ea si sa vad unde duc chiulasa aia la rectificat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Nu cred ca e nevoie de rectificare, in 80 % din cazuri aceasta se face abuziv, sa mai castige si "baietii" ceva... Daca nu ai ulei in apa de racire sau apa in benzina si nici banuieli fondate ca s-a ars (garnitura de chiulasa...) NU are nici un rost sa desfaci motorul degeaba, doar ca sa-ti satisfaci curiozitatea, schimbi simeringurile "pe sus" si basta (atentie, simeringul se schimba la fiecare cilindru cu pistonul in PMS - adica SUS )
Spor la munca
Spor la munca
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
La cele mai multe din motoarele 8 supape este suficienta folosirea unor scule de "apasat" arcurile de la supape si extragerea celor doua piese mici din metal care blocheaza talerul arcului de supapa, urmata de extragerea arcului si schimbarea simeringului. Nu e o regula absoluta, e in functie de detaliile constructive ale motorului respectiv...
- Kappy
- OP
- 325 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 325
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
@chiciuc: uleiul vine din galeria de admisie, din "serpii"aia si se scurge pe furtunu care ajunge in cutia filtrului de aersi picura din capacul superior pe filtrul de aer. Acu nu stiu daca iese din motor in stare de vapori, dar chiar daca ar fi asa se acumuleaza si se formeaza lichidul care se scurge pe filtru.
Sincer sa fiu nici eu nu am auzit sa se schimbe simeringurile pe sus, da e bine de stiut
N-am gasit manometru sa iau compresia da ramane sa fac rost. Oricum nu desfac motoru pana nu ii iau compresia
Sincer sa fiu nici eu nu am auzit sa se schimbe simeringurile pe sus, da e bine de stiut
N-am gasit manometru sa iau compresia da ramane sa fac rost. Oricum nu desfac motoru pana nu ii iau compresia
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
La c20ne este un furtun (grosimea de 2cm) care "pleaca" din p. superioara unde scrie "OHC" si intra in admisie undeva aproape de furtunul care "duce" la filtrul de aer. Pana reusesti sa o repari, iti recomand sa-l scoti din partea care intra in galerie si sa-l prelungesti cu un furtun catre partea inferioara a masinii (idea este ca vaporii de ulei sa nu mai intre in circuitul de admisie), dupa aceea astupa orificiul ramas liber cu un dop.
- Kappy
- OP
- 325 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 325
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
@robert: Dap stiu de furtunu ala. Da intrebarea mea este: pe langa faptul ca pe el o sa se scurga ulei in acelasi timp nu poate sa intre si praf care sa faca alte stricaciuni ?
Oricum nu cred ca o sa il scot ca deocamdata nu curge ulei mult in filtrul de aer si daca e masina mai poate sa mearga asa vro luna doua
Oricum nu cred ca o sa il scot ca deocamdata nu curge ulei mult in filtrul de aer si daca e masina mai poate sa mearga asa vro luna doua
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Presiunea gazelor evacuate de motor prin respectivul furtun va mai mare decat cea atmosferica asa ca nu vad vcum ar putea sa intre praf...
Atentie tinand acel surplus de ulei "departe" de admisie vei preveni uzura prematura a motorului !!! Excesul de ulei in camera de ardere are ca efect imediat acrasarea (murdarirea) buijiilor, rezulta benzina nearsa, depuneri pe supape...
Am montat unui prieten (vectra 1.6 i) un astfel de furtun de aproape un an, si nu sunt probleme.
@chiciuc in cazul in care supapa se infunda (cu ulei ), pot aparea alte neplaceri (uleiul va curge pe la semeringuri) din cauza cresterii presiunii gazelor in interiorul motorului
Atentie tinand acel surplus de ulei "departe" de admisie vei preveni uzura prematura a motorului !!! Excesul de ulei in camera de ardere are ca efect imediat acrasarea (murdarirea) buijiilor, rezulta benzina nearsa, depuneri pe supape...
Am montat unui prieten (vectra 1.6 i) un astfel de furtun de aproape un an, si nu sunt probleme.
@chiciuc in cazul in care supapa se infunda (cu ulei ), pot aparea alte neplaceri (uleiul va curge pe la semeringuri) din cauza cresterii presiunii gazelor in interiorul motorului
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Kappy
- OP
- 325 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 325
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
- Dac
- **
- 231 mesaje
- din 07 Feb 2005
- Vectra 1993 C16NZ
- Timisoara
Dac
- Mesaje scrise: 231
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2005
- Mesaj Privat
am si eu aceeasi problema cu vaporii de ulei care ajung prin furtunul de recirculare de la capacul de chiulasa direct la corpul de injectie (in capacul de admisie aer).
Intrebari:
1. Din cate am citit acei vapori fac numai rau motorului, daca se dezactiveaza (scos si inchis orificiul din admisie) pot apare efecte negative?
2. Exista o "sita" sub capacul de chiulasa? Are rol de condensare a acelor vapori? Eu nu am gasit sita la mine...
3. Care ar fi volumul de vapori ulei (apa + ulei) admis?
Intrebari:
1. Din cate am citit acei vapori fac numai rau motorului, daca se dezactiveaza (scos si inchis orificiul din admisie) pot apare efecte negative?
2. Exista o "sita" sub capacul de chiulasa? Are rol de condensare a acelor vapori? Eu nu am gasit sita la mine...
3. Care ar fi volumul de vapori ulei (apa + ulei) admis?
botedno
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2008
- Mesaj Privat
si la mine intra ulei pe admisie ,sa umezit tot filtrul de aer cu ulei si picura ulei din el numai din admisie i-mi curge in jos .am un vectra C2oNE nu scoate gram de fum si nici gaze carter nu are de ce imi trage ulei pe la admisie?
este vreo membrana undeva sau poate fi de la semeringuri de supapa arse voi ce ziceti?
capacul de la curbutori este absolut curat fara depuneri si fara spuma.motorul este ok trage de te baga in scaun
este vreo membrana undeva sau poate fi de la semeringuri de supapa arse voi ce ziceti?
capacul de la curbutori este absolut curat fara depuneri si fara spuma.motorul este ok trage de te baga in scaun
dalex21ro
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Braila
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
ce ulei folositi? eu am avut aceeasi problema cu castrol 10w-40 magnatec. dupa ce am schimbat cu 5w-40 magnatec nu am mai avut asa ceva. uleiul semisintetic vaporizeaza mult mai usor decat sinteticul,are indicele de vascozitate mult mai mare(e mai stabil la temperaturi inalte),se stie asta. incercati si treaba asta,la mine asta a fost.salut!
djcretu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Buzau
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2008
- Mesaj Privat
am un kadett 1.6 diesel din 1988 si imi porneste cam greu cand este rece afara iar cand reusesc sa o pornesc imi scoate fum iar jumate din ulei l-a bagat in compartimentul unde este filtrul de aer imi poate spune si mie cineva ce ar trebui sa`i fac ca sa imi porneasca normal si sa nu imi mai bage ulei la filtrul de aer? daca imi poate spune cineva ce sa fac pls add my id dj.cretu