- koko69
- OP
- 176 mesaje
- din 14 Jul 2007
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
koko69
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2007
- Mesaj Privat
Salut
Am un Astra G,1.7CDTI si de la o vreme imi face probleme. Mai exact dupa ce se incalzeste motorul incepe sa tremure intre 1000-2000 turatii si ii apare si un zgomot, mai exact rontzaie .
Dimineata cand o pornesc merge bine.
Ei bine dupa ce s-a incins motorul si o turez intreruperea creste in intensitate intre 1000-1500 ture, dupa care incepe sa scada si la 2000 ture nu se mai simte .Masina merge foarte bine trage,iar in sarcina nu simt aceasta intrerupere.
Masina porneste foarte bine si la rece si la cald ,uleiul si filtrele sunt schimbate la timp ,pe tester nu apare nici o eroare.
Daca cineva are vreun sfat ,este binevenit ca nu prea stiu de unde sa incep
Multumesc
Am un Astra G,1.7CDTI si de la o vreme imi face probleme. Mai exact dupa ce se incalzeste motorul incepe sa tremure intre 1000-2000 turatii si ii apare si un zgomot, mai exact rontzaie .
Dimineata cand o pornesc merge bine.
Ei bine dupa ce s-a incins motorul si o turez intreruperea creste in intensitate intre 1000-1500 ture, dupa care incepe sa scada si la 2000 ture nu se mai simte .Masina merge foarte bine trage,iar in sarcina nu simt aceasta intrerupere.
Masina porneste foarte bine si la rece si la cald ,uleiul si filtrele sunt schimbate la timp ,pe tester nu apare nici o eroare.
Daca cineva are vreun sfat ,este binevenit ca nu prea stiu de unde sa incep
Multumesc
- Laurentiu Daniel
- *
- 36 mesaje
- din 17 Jul 2008
- Meriva 2005 Z17DTH
- Timis
Laurentiu Daniel
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Timis
- Masina: Meriva 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2008
- Mesaj Privat
Nu ma pricep prea mult inca in ceea ce priveste motorul, dar am si eu un Opel Meriva cu acelasi motor, si din cate stiu asa face si al meu intre 1000 si 1500 de ture. Nu ii place, e un motor de turatie, eu incerc sa nici nu-l cobor sub 1500 de ture, nu cred ca e prea indicat, iar parte cu rontaitul se manifesta si la mine. Din cate am mai citit pe aici pe forum e o problema generala la motoarele astea, a carei cauza nu au identificat-o nici mecanici. Mie mi-au spus ca e o problema de avans la pompa de injectie, altii ca ar fi rulmentul de presiune (masina mea are 130.000 km). Nu stiu ce sa mai cred. Alti zic ca nu ai ce-i face. Daca afli ceva spune-ne si noua.
- koko69
- OP
- 176 mesaje
- din 14 Jul 2007
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
koko69
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2007
- Mesaj Privat
Se pare ca este un injector cu probleme ,cam asta este raspunsul pe care l-am primit din vreo trei locuri pe unde am fost sa ma interesez.
Am fost la GTT si am facut un test cu niste borcanele care se monteaza pe retur .Cei de acolo mi-au zis ca sunt OK ,dar poate sa fie o problema mecanica ,adica o duza infundata si de acolo sa fie acel tremur . Chestia este ca valorile de pe retur nu sunt egale sau aproximativ egale ,am ceva de genul :inj1:51mg; inj2:46mg; inj3:47mg; inj4:57mg.Nu stiu cat este normal ,sa dea pe retur in 10-15 min cat a mers motorul,dar cred ca era normal sa fie mai apropiate valorile .
Am plecat de la service cu doua fraze care mi-au ramas in cap :"lasa-l sa crape " aici era vorba de injector si alta "daca masina porneste bine la rece si cald stai linistit".
Deci acum astept ......
Am cam abandonat un pic problema ,dar daca am noutati va anunt .
Am fost la GTT si am facut un test cu niste borcanele care se monteaza pe retur .Cei de acolo mi-au zis ca sunt OK ,dar poate sa fie o problema mecanica ,adica o duza infundata si de acolo sa fie acel tremur . Chestia este ca valorile de pe retur nu sunt egale sau aproximativ egale ,am ceva de genul :inj1:51mg; inj2:46mg; inj3:47mg; inj4:57mg.Nu stiu cat este normal ,sa dea pe retur in 10-15 min cat a mers motorul,dar cred ca era normal sa fie mai apropiate valorile .
Am plecat de la service cu doua fraze care mi-au ramas in cap :"lasa-l sa crape " aici era vorba de injector si alta "daca masina porneste bine la rece si cald stai linistit".
Deci acum astept ......
Am cam abandonat un pic problema ,dar daca am noutati va anunt .
- Laurentiu Daniel
- *
- 36 mesaje
- din 17 Jul 2008
- Meriva 2005 Z17DTH
- Timis
Laurentiu Daniel
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Timis
- Masina: Meriva 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2008
- Mesaj Privat
Ok. A mea porneste imediat, dar la rece (adica la temperaturi cu minus) nu sta la relanti. M-am gandit ca ar fi o problema cu socul electronic (mie nu-mi creste turatia singura ca la alte masini, la servici am un diesel care la rece porneste de pe la 1200 de ture si coboara la 800 la relanti, pe cand a mea porneste de la 700-800 si acolo ramane, iar daca e frig tare afara tre s-o turez putin vreo 10-15 secunde pe la 1200-1300 si apoi sa o las ca altfel nu vrea). Nu am fost la alt mecanic, dar al meu mi-a spus ca e problema cu avansul pompei de injectie pe care el nu il poate regla. Cica ar trebui sa merg la Opel la reprezentanta
AMariaa
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2020
- Mesaj Privat