Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tuning
  • florin.patrascu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Pitesti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.
Am o Astra G cu motor Y17DT si as fi interesat de un tuning la motor de genul 'power box'. Teoretic este foarte usor de montat (ar trebui sa se intercaleze pe cablajul ce duce la ECU), ar trebui sa se poata regla in trepte 'calutii in plus', si cel mai important sa aiba buton 'on/off' in interior, iar daca pornirea/oprirea cutiutei cu caluti s-ar putea face si in timpul mersului ar fi deja minunat.
Daca stie cineva de unde pot cumpara asa ceva, performante, preturi si orice alte detalii care mie imi scapa, as aprecia daca le-ar impartasi si cu mine.

Va multumesc.

P.S. Nu sunt interesat de tuning gen 'remapare', vreau sa folosesc calutii suplimentari doar la nevoie.
Skip ads

  • DUG 70

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Asa ceva folosesc eu de 2 ani, dar modelul pentru Vectra C 2.0 DTI:
http://www.kueberl.com/eng/shop/chip_V-VP.jpg
L-am montat singurel dupa instructiuni.
Detalii aici:
http://www.kueberl.com/eng/flash.html
In Romania l-am cumparat de aici:
http://www.motortuning.ro/page.php?17
Oamenii sunt seriosi, eu m-am inteles bine cu ei.
  • florin.patrascu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Pitesti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos.
N-am gasit exact motorul meu in lista lor dar am completat un formular si acum astept raspuns de la ei.

La tine cu cat a crescut puterea? Consumurile de carburant si de ulei cum sunt?
Da fum la esapament?
Cum ti se pare? Merita distractia?

Inca o data multumesc!
  • DUG 70

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Nu pot sa-ti spun exact cu cat a crescut intrucat nu am pus-o pe un tester dar se simte nu este doar o impresie. Dupa specificatiile lor puterea ar creste cu 25%. Ca sa-mi dau seama mai bine, dupa o perioada am decuplat power box-ul si aveam impresia ca ma cam rog de ea.
Alte probleme legate de fum sau ulei nu am. Au ramas aceleasi puff-uri cand schimbi si atat (lipsa filtrului de particule de la euro4).
Din punctul meu de vedere isi merita banii. Mai ales ca la momentul cand am facut eu tunningul era singura solutie, tipul meu de motorizare avand pompa mai ciudata ce nu permitea remapare. Si la ditamai ,,baraca" 101CP erau cam putini...
  • FirePcMaster

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Timis
  • Masina: Movano 2019 2.3
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2008

  • Mesaj Privat
florin.patrascu a scris:Multumesc frumos.
N-am gasit exact motorul meu in lista lor dar am completat un formular si acum astept raspuns de la ei.

La tine cu cat a crescut puterea? Consumurile de carburant si de ulei cum sunt?
Da fum la esapament?
Cum ti se pare? Merita distractia?

Inca o data multumesc!



Florin te rog frumos cand primesti raspuns da-mi si mie mesaj cu detalii pentru ca si pe mine ma intereseaza acelasi lucru tot pentru y17DT.
Merci !
  • florin.patrascu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Pitesti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Discutia a decurs dupa cum se poate vedea mai jos:

Stimate Domnule Florin Patrascu!
Pentru motorul Dvs. 1.7 Isuzu nu avem modul electronic pentru optimizarea motorului din cauza ca motorul este gestionat mecanic (pompa mecanica).
pentru cresterea a cca 10% a performantelor (putere mai mare si consum mai redus) recomandam folosirea produselor germane marca Metabond. Gasiti mai jos o descriere cu preturi, sau alte informatii mai detailate la: http://www.motortuning.ro/e...aq.php?0.cat.7.24


2008/11/20 Florin Patrascu <florin_patrascu_24@yahoo.com>
Nu sunt specialist, dar totusi se poate face remapare la acest motor si nu se poate pune power box?!Repet nu sunt specialist, dar din cate stiu nu e mare diferenta intre 1.7DTI si 1.7CDTI.Scuze daca sunt prea "insistent".


Domnule Florin,
imi cer mii de scuze. Am confundat motorul, si fara sa ma uit pe internet v-am raspuns.
Intr-adevar, se poate pune power box la motorul Dvs., mai mult: avem pe raft!
Cresterea va fi de la 75 CP la 88 CP, iar cuplul motor de la 165 Nm va creste la 195 Nm.
Pretul este de 1699 lei, ca la orice alt tip de tuning.
Daca doriti, putem trimite oricand. La montaj exista 2 variante:
1. Apelati la un Partener POWERTUNING. In acest caz de acolo trebuie comandat modulul. si tot acolo se va efectua si montajul. Lista le gasiti aici: http://www.motortuning.ro/page.php?19
2. Trimitem direct Dvs. tuningul si cu instructiuni de montare mergeti la service unde sunteti obisnuit. Deoarece nu este greu de montat (instructiuni in lb romana, cu poze), poate sa monteze chiar fara experienta.
Astept alegerea Dvs.



Sincer 1700 RON pentru 13CP si 30Nm mi se pare exagerat de scump in conditiile in care o remapare (25CP si 80Nm) bate pe la 250 Euro, dar fiecare decide pentru masina lui.
Iar faptul ca te trateaza in zeflemea ("am raspuns fara sa ma uit pe internet" dar a dat repede cu lopata ca motorul are pompa mecanica) mi se pare o atitudine exact ca la serice-urile de 3 lei.

Daca cineva stie si altceva ar fi minunat daca ne-ar impartasi si noua.
Multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Tuning

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR